...
En effektiv håndteringavklager bidrar til å forbedre kundetilfredsheten og lojaliteten, noe som er essensielt for bedriftens langsiktige vekst. I tillegg gir det en verdifull mulighet til å forbedre produkter og tjenester basert på tilbakemeldinger fra kundene. Dette gjør det mulig for bedrifter å forbli konkurransedyktige og møte de økende forventningene fra forbrukerne.
...Tjenester for ekstern telefonbetjening innen juridisk sektor - Mediphone tilbyr sin ekspertise innen ekstern telefonbetjening for dine aktiviteter innen juridisk telesekretariat: advokater, namsmenn, håndverkere og jurister. Uansett hvilket yrke du har, sørger Mediphone for fullstendig håndteringav telefonbetjeningen, som inkluderer både innkommende og utgående samtaler, samt håndteringav timeplanen og klager fra kundene dine.
... nedenfor:
I) Kommunikasjon, kommersiell tilnærming og kundeforhold
Håndteringav individuelle og gruppebestillinger
Mottakelse og ivaretakelse av kunden: presentasjon av salgsmateriell, innhenting av behov og forventninger, rådgivning til kunder, kommersiell argumentasjon, måling av tilfredshet, klager, kundelojalitet...
... er å finne et tilbud som passer din situasjon og en enkel håndteringav kontrakten din. Det handler også om å fylle opp med originale og trygge fordeler. Megleren er fullmektig for sin klient. Det vil si forsikrede, for hvem han uavhengig, hver gang eller fra sak til sak, søker det forsikringsselskapet som best ivaretar klientens interesser. Megleren har juridisk status som handelsmann (den...