...Vi tilbyr deg
- Søk etter institusjoner tilpasset individuelle behov
- Målrettet hjelp til å håndtere administrative prosedyrer
- Avtaleplanlegging
- Håndtering av dokumenter og administrativefiler...
... arbeidsområder:
Assistanse i administrasjon:
Håndtering av kalender og avtaler.
Organisering av møter, reiser, forretningslunsjer.
Håndtering av e-postboksen.
Håndtering av utlegg.
Håndtering av materielle ressurser (leverandørforhold, lagerstyring...).
Opprettelse og oppfølging av dine dashbord.
Inndrivelse og håndtering av ubetalte fakturaer.
Utsendelse av e-post og masseutsendelse.
Utforming av PowerPoint-presentasjoner.
Telefontjenester:
Utforming og registrering av dokumenter.
Konsolidering av filer.
Transkripsjon av lyd, video...
ASSISTANSE SEKRETARIAT 78, selvstendig næringsdrivende, tilbyr sine administrative og kommersielle tjenester som registrering av alle typer dokumenter, registrering og oppfølging av faktureringen din, tilbud og diverse korrespondanse, oppbygging av dine administrativefiler, regnskapsregistrering for perioden, hjelp til opprettelse av selvstendige næringsdrivende selskaper. Siden jeg startet min...
... til å outsource: Kontrollere driftskostnadene for den administrative funksjonen ved å øke produktiviteten. Øke kvaliteten på tjenesten: reaksjonsevne, fleksibilitet, service og overholdelse av frister. Redusere bundet kapital og dra nytte av de mest relevante investeringene. Tilpasse kostnaden til stillingen, avhengig av aktivitetsvolumet. Fokuser ressursene på kjernekompetansen. Dra nytte av innovasjonseffekten. Få tilgang til "beste praksis" gjennom vår erfaring. Bedre håndtere menneskene.