22 år med å fremme bedriftsbevissthet Tarazaga hjelper store selskaper og familiebedrifter med å nå sitt maksimale potensial. Løsning av komplekse problemer Basert på vår unike metodikk, Motivationsledelse© (basert på nevrovitenskap, psykologi, restriksjonsteori og systemteori), bidrar vi til å løse komplekse systemiske problemer. Vi har hatt suksess med å jobbe for store selskaper og organisa...
Portefølje (8)
...Markedsundersøkelser og forbrukeratferd ved bruk av de nyeste tilgjengelige teknologiene innen nevromarkedsføring. Hvor gjennomfører vi dem? På stedet der kundeopplevelsen skjer og deres kontakt med merket. ·I kontrollerte rom og godt kontekstualiserte miljøer. ·I salgssteder og ekte kjøpsmiljøer. ·Turistmiljøer (museer, naturområder, åpne kjøpesentre, osv.) ·Forestillinger. ·Arrangementer og...
Portefølje (1)
Tyskland, Hamburg
...Solcelleanlegg for øyer (f.eks. for feriehus) er like individuelle som brukerne deres. For at de skal kunne oppfylle sitt formål pålitelig, må de planlegges nøyaktig og tilpasses spesifikke behov, plassering og forbrukeratferd. Slike systemer inkluderer et solcelleanlegg og enheter (laderegulatorer og invertere) for å lagre energien lokalt i batterier og forsyne forbrukerne med 12V eller 230V...
Portefølje (6)
Portugal, Lisboa
...Vi gjennomfører en undersøkelse av motetrender på nasjonalt og internasjonalt nivå, ved å bruke den største moteundersøkelsen og projisere forbrukeratferd for å sikre at merkevaren din ligger foran forbrukernes ønsker.
Portefølje (9)
Finland, Helsinki
...Priceff Ltd er et teknologiselskap som tilbyr en forstyrrende auto-dynamisk prising løsning. Priceffs oppdrag er å forbedre lønnsomheten til våre kunder ved å maksimere inntektene deres og eliminere ressursavfall. Dette skjer ved å påvirke forbrukeratferd med optimal prising. Priceff tilbyr den unike adaptive prising løsningen for flere raskt voksende segmenter. Segmentene inkluderer produktprising for detaljhandel samt kapasitetsbegrensede tjenester og reservasjoner. For mer informasjon, vennligst besøk www.priceff.com...
Portefølje (1)
Sveits, Möhlin
...Våre markedsføringsstrategitjenester tilbyr omfattende løsninger for å posisjonere virksomheten din vellykket i et dynamisk marked. Med en dyp forståelse for markedstrender og forbrukeratferd utvikler vi skreddersydde markedsføringsstrategier som er nøyaktig tilpasset dine forretningsmål og målgrupper. Vi kombinerer velprøvde metoder med innovative tilnærminger for å styrke din...
...Systemet gjør det mulig å registrere og lagre data for enkel visning av statistikk, noe som er svært nyttig for å vite resultatene av kampanjene, kundene som besøker butikken i ulike tidsperioder, eller gjennomsnittlig salg per kunde. Blant annet data og muligheter for analyse av forbrukeratferd.
Portefølje (2)
...Med en permanent markedsobservasjon, også av tilknyttede områder av bredt forbrukeratferd over hele verden, avleder vi egne trender – for morgendagens logistikkutfordringer. Derfra utvikler vi verktøy, spesielt for mellomstore bedrifter, for å forbli globalt konkurransedyktige i fremtiden. Logistikkforskning | Risikovurderinger Reverse-konsepter | Grønn logistikk Logistikk-samarbeid og...
Portefølje (10)
Tyrkia, Yeşilyurt/malatya
Født med en global visjon og en entreprenørånd, er Doran Hagen kreative designere av kjøkkenutstyr basert i Tyrkia. For å skape våre innovative, moderne og funksjonelle produkter holder vi alltid tritt med markedstrender og observerer forbrukeratferd nøye. Som sådan klarer vi konstant å presentere forbrukerne de mest sjarmerende og praktiske kjøkkenredskapene med et bredt utvalg av stil, farge...
Portefølje (2)
Tyskland, Wildberg
LReply hjelper bedrifter med å forstå forbrukernes beslutningsprosess. Vi tilbyr en digital plattform for å kartlegge forbrukeratferd og forstå beslutningene til målgruppene. Vi integrerer våre kunder i testprosessene våre. Vi leverer ikke bare endelige og mellomliggende rapporter, men takket være plattformen vår kan kundene følge med på og kontrollere utviklingen av prosjektet sitt sammen med oss. Skap høyt tilpassede kampanjer som retter seg mot målgruppen din og øk deretter lojaliteten til forbrukerne dine og omsetningen til bedriften din.
Østerrike, Unterach Am Attersee
...SAFTGARTEN BIO Sommer Frukt- & Urte-te-drikk Våre pilarer: TEKVALITET > best smak gjennom beste ingredienser > 100% naturlige og økologiske ingredienser > redusere sukkerforbruket uten å gi avkall på smaken > motivere voksne og barn til en mer bevisst forbrukeratferd gjennom bedre produkter BÆREKRAFT > bli stadig mer bærekraftige gjennom innovasjon > ta hensyn til planeten i alt vi gjør...
Portefølje (1)
Kypros, Aradippou, Larnaca
... høykvalitetsproduktene består kun av naturlige ingredienser og retter seg mot flere markedsegmenter som kosttilskudd, økologiske landbruksprodukter og ikke-giftige rengjøringsprodukter. Alle våre produkter tilbys i miljøvennlig emballasje. Vi jobber kontinuerlig med å identifisere nye trender i markedet og kartlegge forbrukeratferd og ønsker for å innovere og forbedre helse og velvære. Vi er store støttespillere av sosiale og miljømessige spørsmål, da vi er faste troende på bærekraftig utvikling og en livsstil som er økologisk balansert.
Litauen, Bajorai, Vilniaus R.
... fortsetter modig og lidenskapelig sin søken etter de best mulige ingrediensene, ofte ukjente for de fleste, for å tilfredsstille nye trender i forbrukeratferd. Vi tilbyr hvit etikett dropshipping i tillegg til privatmerking under ditt eget merkenavn på forespørsel. Vi jobber med innkjøpere hvis behov ikke passer inn i de tradisjonelle grossistprogrammene eller prisingen til en spesialmatdistributør...
Portefølje (10)
Spania, Villafranca De Los Barros
... som sanitærutstyr og vasker, badekar, dusjplater og -vegger, kraner og dusjsett, baderoms- og rørleggerutstyr, samt gulv- og veggdekor i naturstein, møbler til hjemmet, og generelle dekorasjonsartikler. Etter en grundig søking etter markedstrender og studier av forbrukeratferd, lager vi vår produktkatalog som vi produserer og distribuerer nasjonalt og internasjonalt. Vi tilbyr en kundeservice for distributører og kunder for å veilede og hjelpe dem til enhver tid. Med et spesielt forpliktelse til levering innen 48/72 timer.
Danmark, Århus V
... og løsninger på flere europeiske markeder. Vårt team av eksperter er spesialisert i å konseptualisere finansielle produkter på markedene for lån og kreditter. Vi er på en reise for å støtte sluttbrukeren i å ta den riktige beslutningen basert på informasjon når de tar opp et lån. Ved å analysere og bruke online forbrukeratferd og data, optimaliserer vi vår online og offline markedsføring og skaper til slutt mer relevante tilbud til våre sluttbrukere og kunder av høy kvalitet til våre bankpartnere. Hvis du ønsker å ta kontakt, oppfordrer vi deg til å nå ut til oss via e-post eller telefon.
Spania, Alicante
VirtoProperty er et svært erfarent og dedikert eiendomsselskap som kombinerer lokal markedskompetanse med internasjonale kontakter. I tillegg er VirtoProperty i stand til å harmonisere gammeldagse forretningsverdier og etikk med den nyeste, moderne teknologiske verktøyene, samt en dyp forståelse av moderne markeder, forbrukeratferd og internettbaserte markedsføringsteknikker. Vår katalog omfatter...
Frankrike, Saint-Lô
ACTALIA, det tekniske agro-industrielle instituttet kvalifisert av departementet for mat, landbruk og fiske, støtter aktørene i agro-matsektoren innen 6 kompetanseområder: meieriprodukter, matsikkerhet, kontroll og kvalitet, innovasjon, sensorisk evaluering for bedre å forstå forbrukeratferd, utvikling og harmonisering av analytiske metoder for meieriprodukter. Actalia kombinerer forskning og...
Firma SANA har ekspertkunnskap innenfor forbrukeratferd og over femten års erfaring med å designe og gjennomføre markedsundersøkelser, salgstreninger og lederutvikling, samt å utvikle standarder for kundeservice og optimalisere handelsutbudet. Den tilbyr undersøkelser av kundens profil og preferanser, samt oppfatningen av salgsstedet, trening som utvikler ansattes ferdigheter og hever kvaliteten...
Tyrkia, Ankara
Vi er et digitalt markedsføringsbyrå som fokuserer på e-handelsapplikasjoner, lager designene som merkevarer trenger i digitale medier, administrerer reklamen deres, undersøker og analyserer forbrukeratferd, tar en helhetlig tilnærming til brukeropplevelsen, gir mening til innsamlede data og presenterer rapporter. Med et nysgjerrig, forskende, ansvarlig og kreativt team utfører vi kreative...
... år når det gjelder produksjon av sokker, undertøy og tekstilprodukter gjennom innovasjon, kontinuerlige investeringer og den enestående innsatsen fra Tyrkiske republikk for å utvide eksporten av tekstilprodukter. Dumanlar A.S. skylder sin enestående suksess til sitt sterke kapitalgrunnlag, vellykket ledelse, oppdatert teknologi og dyktig tilpasning til endrede forbrukeratferd og trender. Dumanlar A.S. produserer 450.000 par sokker og 100.000 tekstilprodukter månedlig, i sine lokaler, på et dekket område på 4000 kvm.
World2turkey Consulting er et dynamisk selskap som fremmer markedsmuligheter i Tyrkia, Irak og nabolandene for små og mellomstore selskaper i verden før, under og etter deres inntreden. Samle inn data om forbrukeratferd, markedstrender og størrelse, krav for markedsinndragning, reguleringer, produktstandarder og registrering, konkurrenter, potensielle strategiske partnere, agenter eller...
Tyskland, München
Byrå for markedsundersøkelser og opplæring om kvinnelig forbrukeratferd. Markedsundersøkelser, kvinneforskning, workshop om kvinnelig kjønnsmarkedsføring, kommunikasjon og design.
Populære land for denne søkefrasen

europages-appen er her!

Bruk vår forbedrede leverandørsøk eller lag dine henvendelser mens du er på farten med den nye europages-appen for kjøpere.

Last ned i App Store

App StoreGoogle Play