Det europeiske samsvarserklæringen, eller certificate of conformity (COC), er et dokument som bekrefter at et gitt kjøretøy er bygget i samsvar med europeiske samsvarsregler.
Dette dokumentet er nyttig for enhver bilist som ønsker å registrere et kjøretøy importert fra utlandet.
NØDVENDIGE DOKUMENTER
Signert mandat (klikkbar knapp for å gå til siden med alle cerfas)
Vognkort for kjøretøyet
Identifikasjon av kjøperen
Bostedsbevis som er mindre enn 6 måneder gammelt
Tilpassede utgående samtaler kan hjelpe deg med å samle inn essensielle data om de unike behovene til hver av dine samtalepartnere, slik at du kan ta mer informerte beslutninger om dine fremtidige salgsinitiativer. Takket være denne tilpassede tjenesten kan vi effektivt gjennomføre en kampanje på flere kanaler med forskjellige budskap og leads som møter dine behov for både utgående og innkommende samtaler.
Cucina Finance (UK) Limited tilbyr personlige lån/bedriftslån/handelsfinansiering/import- og eksportlån/prosjektlån til selskaper av alle størrelser, fra enkeltpersoner, selskaper og handelsmenn globalt.
Ingen sjargong, ingen skjulte gebyrer
Enkel godkjenningsprosess
Raske bedriftslån finansiert på bare 2-3 virkedager
Lav rente på 2%
Tidligere konkurser aksepteres
Ingen kredittsjekker kreves
CIS & KYC kreves for alle lånesøkere uavhengig av beliggenhet/land
Låneperiode fra 1 år - 20 år maksimum
Avdragsfri periode på 12 - 24 måneder for store bedriftslån/arbeidskapital
Lånefinansiering er ikke begrenset til noe geografisk område eller land.
For ytterligere detaljer, vennligst kontakt oss via e-post, telefon, Skype. Mellommenn/konsulenter/brokere er velkomne til å ta med sine kunder og er 100% beskyttet.
CUCINA FINANCE (UK) LIMITED
https://cucinafinance.com
E-post: finance@cucinafinance.com
Telefon: +44 (123) 388-5014
Whatsapp: +44 7425-381661
FORRETNINGS
SENTRE
Verdens beste fullt møblerte, IT-utstyrte kontorleiligheter i førsteklasses bedriftslokasjoner.
KONTORER I LONDON'S FORRETNINGS SENTER
Servcorps betjente kontorer ligger i nøkkel forretningsdistrikter og sentre i over 155 globale lokasjoner, inkludert boutique-plasseringer i Londons finanssenter. Sett den rette tonen og gjør et godt inntrykk på kundene dine og forretningsforbindelsene uten å betale skjorta av deg. Våre konkurransedyktige leieavtaler sikrer at kostnadene dine forblir lave.
I et konkurransedyktig, globalt marked tilbyr vi en komplett og praktisk forretningsplassering løsning. Servcorps konkurransedyktige priser er skreddersydd for å minimere dine faste kostnader og sikre at du beholder fleksibilitet over dine forpliktelser.
Dra nytte av:
Deltids- eller heltidordninger tilgjengelig på alle Servcorp-kontor lokasjoner globalt
Ditt valg av fantastiske lokasjoner i førsteklasses forretningssentre
Mobile kontorløsninger med private eller delte alternativer
Fleksibel leie...
Drakegrove Finance & Company tilbyr personlige lån/bedriftslån/handelsfinansiering/import- og eksportlån/prosjektlån til selskaper av alle størrelser, enkeltpersoner og handelsmenn globalt.
Enkel godkjenningsprosess
Raske bedriftslån finansiert på bare 2-3 virkedager
Lav rente på 2%
Fleksible tilbakebetalingsplaner
CIS & KYC kreves for alle lånesøkere uavhengig av beliggenhet/land
Låneperiode fra 1 år - 20 år maksimum
Gratisperiode på 12 - 24 måneder for store bedriftslån/arbeidskapital
Lånefinansiering er ikke begrenset til noe geografisk område eller land.
Vi bygger akkurat den rette finansieringen for hver klient, med enkel papirarbeid, raske godkjenninger og fleksible betalingsplaner. For ytterligere detaljer, vennligst kontakt oss via e-post, telefon og Whatsapp. Mellommenn/konsulenter/brokere er velkomne til å ta med sine kunder og er 100% beskyttet.
Drakegrove Finance & Company
E-post: info@drakegrovefinance.com
Whatsapp: +44 7440-543888
Design og trykking av esker for frakt til nettbutikker, e-handel, stort utvalg av størrelser, finish og priser. Poser til butikker, tilpass posene dine med bildet av butikken din. Informasjonsvinyl for vinduer, informer stort i vinduet ditt når du har salg eller annen kampanje. Etiketter og klistremerker for produktene dine.
REAPSE Consulting tilbyr sine konsulenttjenester til bedrifter som ønsker å implementere løsninger for utvidet virkelighet og blandet virkelighet basert på smarttelefoner, nettbrett eller smarte briller.
Vi hjelper våre kunder med å strukturere prosjektet innenfor deres organisasjon, forstå eksisterende produkt- og applikasjonstilbud, forutse utfordringer knyttet til utrulling; og vi foreslår de beste løsningene som vi kan følge opp helt til prototyping eller gjennomføring.
DU VIL
Vurdere hvordan AR virkelig kan gagne din organisasjon
Identifisere hvilke tekniske utfordringer, interne barrierer og sosiale problemstillinger som finnes i din bedrift
Forstå tilgjengelig og utrullbar maskinvare (smarttelefoner/nettbrett/smarte briller)
Få veiledning i det omfattende tilbudet av applikasjoner og løsninger
Finne de beste integratorene med kompetanse innen feltet...
Bare fordi du flytter enkeltansatte til separate kontorer, betyr ikke at du har løst akustikkproblemet. Det samme gjelder her: analysere og optimalisere.
Å starte eller utvikle en bedrift krever tid, menneskelige ressurser, men også finansiering.
Last ned vår guide og oppdag et sett med tilskudd du kan være kvalifisert for, som kan hjelpe deg med å strukturere og utvikle bedriften din under gode forhold.
Vi utfører beregninger, design og nedbetalingstid for installasjoner av fornybar energi.
Vi tilbyr rådgivning til bedrifter som vurderer alternativer for solcelleautokonsum.
Vi gjennomfører også prosjekter for design av installasjoner med solvarme, tilpasser installasjonen og håndterer tilskudd og støtteordninger.
Blackthorn Vision er et team med mer enn 10 års erfaring innen utvikling av skrivebordsapplikasjoner. Våre eksperter på .NET WPF og UWP-verktøy og teknologier utvikler eksepsjonelle løsninger for den mest effektive bruken av lokale maskiner og lager programvare for offline-operasjoner.
Vi har dyp bakgrunn innen implementering av skrivebordsløsninger for industrier som Energi, Olje & Gass, Bioteknologi, Helsevesen, Maskineri, Budsjett & Regnskap, Gjestfrihet, Skyer & Cybersikkerhet og Industriell Automatisering for forretnings- og vitenskapsformål.
STOR FORDEL MED SKRIVEBORDSAPPLIKASJONER
- Nettverksuavhengighet - mulighet for å arbeide offline
- Nyttighet - garantien for topp sikkerhet og pålitelighet
- Produktivitet - økningen av feilfri ytelse og effektivitet
- Tilpasning - tilfredsstillelsen av spesifikke forretningsbehov
Den største faren for en bedrift er forsinkede betalinger fra kundefordringer. Dette kan føre til økonomiske problemer for selskapet, som forsinkelsesrenter pålagt av leverandører, bankgebyrer, og forringelse av forholdet til dine institusjonelle partnere.
En bedrift som har lønnsom aktivitet, men hvor kundefordringene ikke følges opp eller håndteres dårlig, vil skape ubalanse i likviditeten. Dette kan raskt bli skadelig og i verste fall føre til betalingsstans eller konkurs.
Å ha kontroll over kundefordringene er uten tvil en garanti for å møte nåværende og fremtidige forpliktelser, selv i vanskelige tider.
Ved å velge en av våre tjenester, sikrer ADV CONSEILS deg en jevn og pålitelig likviditet. Dette er en ekte garanti for åpenhet og trygghet for helsen og bærekraften til din bedrift.
Vi gir deg en strategi for din virksomhets ekspansjon til Tyskland og videre, skreddersydd til dine behov og budsjett. Vi er spesialister på strategier for utenlandske SMB-er som ekspanderer til Tyskland. Finn ut mer nå!
En tekstforfatter omtales ofte som en VIRTUELL SELGER. Det er ingen tvil om at forretningsskriving er viktig!:
Vårt mål som tekstforfattere er å lage innhold av høy kvalitet som kundene og følgerne finner tiltalende og overbevisende, og som får dem til å ta den anbefalte handlingen.
På en måte er denne siden et eksempel på forretningsskriving, med mål om å informere potensielle kunder om vårt tjenestespekter og ekspertise.
Vi forbereder innhold ved å bruke forskjellige stiler og temaer, avhengig av interesseområdet og individuelle behov hos hver kunde.
Vi tilbyr høykvalitets og rimelige skrive- og tekstforfatttjenester til alle typer kunder:
bedrifter og enkeltpersoner
inkludert innholdsskrivingstjenester
rettet mot små og mellomstore bedrifter
Med spesielt bemerkelsesverdig ekspertise innen innholdsproduksjon for nettsteder.
Vi tilbyr SEO-tekstforfatting, som vil være nøelemenet i hver enkelt bedrifts SEO-strategi.
Hos GUTRUF HAUS tilbyr vi et forretningssenter på 1.450 kvadratmeter med 34 eksklusive, fullt utstyrte kontorer og suiter, samt førsteklasses rom for å ta imot gjestene dine.
Klar for å spille det store spillet? Det er vi. Vi har også det som skal til for å få det til å fly over landegrenser. Enten det er PC-basert eller en stilren mobilapp, vil våre UI/UX oversettelseseksperter for videospill ta det til neste nivå.
Ifølge Statista er den globale videospillmarkedets verdi på vei til å overstige 200 milliarder dollar innen 2023. Vil du ta en bit av dette?
Odoo er en nettapplikasjon som dekker alle behovene for styring av bedriften din. Åpen kildekode og uten gjentakende betaling for bruksrettigheter.
Den har mer enn 30 grunnmoduler som kan utvide funksjonaliteten med tusenvis av allerede utviklede moduler og/eller skreddersydd programmering.
Velg komponentene etter behovene dine og vokse i ditt eget tempo: Lager, produksjon, innkjøp, prosjekter, CRM, salg, fakturering, fravær, registreringer…
I tillegg lar det helt intuitive grensesnittet deg spore alle data fra hvilken som helst skjerm med klare knapper og tilgang.
Odoo kan brukes med hvilken som helst nettleser og fra hvilken som helst enhet. Du trenger bare en internettforbindelse. Online tilgang og applikasjon klar til bruk med sikkerhet gjennom innlogging per bruker.
Takket være vårt partnerskap med en viktig nasjonal B2B-finansieringsinstitusjon, har vi muligheten til å starte forespørsel om bedriftsfinansiering med et minimumsbeløp på 10.000€, inkludert lån. Ekstrem hurtighet i svar på resultat (innen 24 timer) med utbetaling innen 3 arbeidsdager til kundens bedriftskonto. Dette partnerskapet ble etablert for å gi våre potensielle bedriftskunder muligheten til å finansiere også kjøp av betydelige mengder geo-målrettede bedrifts-e-poster, for eksempel med sikte på å skaffe målrettede e-postkontakter for import/eksport, samt for enhver annen nødvendighet for B2B-aktiviteter, med en klar, rimelig og rask finansieringstjeneste som kan iverksettes umiddelbart etter et positivt resultat av finansieringsforespørselen.
Korrektur av brosjyrene dine, annonser, flygeblader, plakater, postkort, kataloger, forretningsdokumenter, pressemeldinger og alt annet skriftlig materiale.
Vi er den sveitsiske markedslederen innen bedriftsformidling. I tillegg tilbyr vi det mest omfattende utvalget innen nettbasert formidling. Med en samarbeidsavtale kan du profesjonelt bruke denne nettplattformen for dine egne kjøps- og salgsønsker.
Har du en eiendom å tilby eller leter du etter en? Ring oss eller skriv til oss. Vi publiserer ditt tilbud i en samlet pakke på vår nettside, hos companymarket.ch, KMU Ratgeber AG i Effretikon, samt FIGAS Autogewerbe-Treuhand der Schweiz AG i Oberwangen BE. Din annonse vil også bli publisert én gang i UnternehmerZeitung (utgis 10 ganger årlig med et opplag på rundt 38 000 eksemplarer).
I tillegg til nettpublikasjonene utgis det 4-5 ganger i året et bedriftsformidlings-bulletin med de aktuelle tilbudene.
Høyt kvalifiserte fagfolk innen skatterådgivning vil gi deg informasjon, assistanse, råd, punktlighet og de beste mulige alternativene for din virksomhet, enten du er en fysisk eller juridisk person.
Bedriftscheck-up er et verktøy for å hjelpe bedrifter med å forstå om de er klare til å møte utfordringene i det italienske eller utenlandske markedet, og omorganisere ressursene sine for å konkurrere bedre og nå de fastsatte målene.
Å umiddelbart forstå hvilke styrker og svakheter man har, gjør det mulig for bedriften å omforme ideer til nye produkter og tjenester som kan tilbys på markedet.
Vi har opprettet en B2B-plattform (i form av en nettside) for å knytte sammen produsenter, råvarekilder, transporttjenester, import- og eksporttjenester, eiendom, byggefirmaer og reisetjenester.
Vi er broen over språkforskjellene, og vi vil sende meldingen din til alle som trenger tjenestene dine.
RegioGraph Planlegging er profesjonell programvare fra GfK Geomarketing for din salgsområdeplanlegging. I tillegg til alle funksjoner fra RegioGraph Analyse, inneholder RegioGraph Planlegging også avanserte verktøy for å optimalisere eksisterende salgsstrukturer eller designe nye strukturer. Geomarketing-programvaren RegioGraph Planlegging inneholder kart for det valgte landet og GfK kjøpekraft, inkludert alle innbygger- og husholdningsdata (kun for Europa).
Det er et firma i London, Storbritannia. Deres virksomhet kan enkelt beskrives som følger. Firmaet drives av to brødre, som er eiendomskonsulenter i London. De kjøper eiendom, utfører byggearbeid, og selger det med fortjeneste. De er åpne for investorer. Fordeler med denne mulige avtalen: 1. Kjøp av eiendom, ved kontrakt. 2. Minimum 10 % av årlig fortjeneste skal avtales i kontrakten. 3. Fortjeneste avtales også i kontrakten (fortjeneste etter salg av eiendommen). Alt er lovlig. Sikker investering i eiendom. 4. Relativt trygt og stabilt land.