Produkter for travel (2188)

Prosjektutviklingshjelp

Prosjektutviklingshjelp

Prosjektutviklingsstøtte er en nøkkeltjeneste for bedrifter som ønsker å realisere sine ideer og omdanne dem til suksess. Ved å velge denne tjenesten får du støtte fra eksperter som hjelper deg med å strukturere prosjektet ditt, identifisere finansieringsmuligheter og sette opp de nødvendige verktøyene for gjennomføringen. Denne tjenesten gjør det mulig for deg å maksimere sjansene for suksess og gjennomføre prosjektene dine under de beste forholdene. Prosjektutviklingsstøtte dekker et bredt spekter av områder, som utarbeidelse av finansielle planer, søk etter tilskudd og etablering av strategiske partnerskap. Ved å omgi deg med erfarne fagfolk sikrer du en effektiv styring av prosjektet ditt og optimaliserer ressursene dine. Prosjektutviklingsstøtte er derfor en strategisk investering for enhver bedrift som ønsker å innovere og utvikle seg på markedet.
Completel

Completel

Håndtering av Store Kunder Prosjekter (Levering).
Analyse og Diagnostikk - Rådgivning og Støtte

Analyse og Diagnostikk - Rådgivning og Støtte

Vi gjennomfører en grundig analyse av virksomheten din for å identifisere styrker og forbedringsområder. Vi vurderer dine driftsprosesser, din organisasjonsstruktur, arbeidsflyt, ressursbruk, osv.
Yrket Data Scientist

Yrket Data Scientist

Hva er en data scientist? Data scientists er en ny rase av eksperter innen analytiske data som har de tekniske ferdighetene til å løse komplekse problemer – og nysgjerrigheten til å utforske hvilke problemer som må løses. De er både matematikere, datateknikere og trendobservatører. Og fordi de overlapper både forretnings- og dataverdenen, er de svært ettertraktede og godt betalte. Hvem ville ikke ønsket å være en? De er også et tegn på tiden. Data scientists var ikke på mange radaren for ti år siden, men deres plutselige popularitet reflekterer hvordan selskaper i dag ser på
NATIONALT ID-KORT - Administrativ

NATIONALT ID-KORT - Administrativ

Første forespørsel Fornyelse Stjålet / tapt kort I alle tilfeller er identitetskortet gratis, med mindre det er tapt eller stjålet (25€ i stempelavgift) NØDVENDIGE DOKUMENTER Signert administrativt mandat Identifikasjon (taps- eller stjålingsmelding hvis nødvendig) 1 identitetsbilde som er mindre enn 6 måneder gammelt og i samsvar med standardene 1 bostedsbevis som er mindre enn 3 måneder gammelt eller bekreftelse på innkvartering Hvis fødestedet ditt er forskjellig fra departementet der du sender inn søknaden, må du legge ved en fødselsattest (fullstendig kopi eller utdrag med slektskap) som er mindre enn 3 måneder gammel. Bevis på fransk nasjonalitet hvis du befinner deg i en spesiell situasjon (fødsel i utlandet av foreldre født i utlandet, for eksempel) Pass (hvis du har ett) Familiebok (med informasjon om søkerens foreldre)
Bryggebukt - Utstyr

Bryggebukt - Utstyr

Patchpaneler eller nettverkskap er tekniske skap som samler elementer fra datamaskin- og telefonnettverk. Vi tilbyr flere nettverkskap i forskjellige størrelser basert på dine behov.
Tilpasset Datainntastningstjeneste - Spesialistleverandør innen forretningsdataregistrering og behandling

Tilpasset Datainntastningstjeneste - Spesialistleverandør innen forretningsdataregistrering og behandling

Som et selskap for outsourcing av datainntasting, har vi som oppdrag å imøtekomme dine spesifikke behov. Vi sørger for at bøkene og dokumentene dine blir registrert i databasen din på en systematisk måte, noe som øker nøyaktigheten i dokumentasjonen. Vi tilbyr en høyt kvalifisert, kostnadseffektiv tjeneste som er direkte rettet mot behovene til våre kunder. Vår teknologidrevne tilnærming gjør oss i stand til å reagere raskt på nye muligheter og levere resultater av høy kvalitet.
Prøvevalidering

Prøvevalidering

Godkjenning av prototyper, produkttesting og kvalitetskontroll før masseproduksjon.
Hvordan velge det riktige elektriske systemet for din bedrift i Cergy

Hvordan velge det riktige elektriske systemet for din bedrift i Cergy

Hvordan en elektriker i Cergy kan hjelpe deg med å sette opp et system for - Velkommen til Les Bons Artisans, din elektriker i Cergy, spesialisert på alle typer elektrisk arbeid. Vårt selskap er også til stede i nabobyene Pontoise, Osny, Jouy-le-Moutier og Saint-Ouen-l'Aumône, og vi er tilgjengelige fra mandag til lørdag, fra kl. 07.00 til 22.00. Våre kvalifiserte og erfarne elektrikere i Cergy er klare til å gi deg en rask og pålitelig service for å møte alle dine elektriske behov. Blant de ulike oppgavene våre elektrikere i Cergy kan utføre, er her noen eksempler: Installasjon og renovering av elektriske systemer: Enten det er for nybygg eller renovering, utfører våre elektrikere i Cergy installasjonen av ditt elektriske nettverk i samsvar med gjeldende standarder. Feilsøking og reparasjon: Ved elektriske feil eller funksjonsfeil, intervenerer våre elektrikere i Cergy raskt for å løse problemet og sikre optimal drift av installasjonen din.
Reklameartikler | Trykker / Produsent - Tilpassede goodies

Reklameartikler | Trykker / Produsent - Tilpassede goodies

Print Courtage tar også seg av trykking av dine goodies eller reklameartikler. Handlepose, penner, merker, sekker, caps, USB-nøkler, krus, snor, coasters, briller, nøkkelringer, osv. Ikke nøl med å kontakte oss for mer informasjon. Krus:Pen Snor:Caps Merke:USB-nøkkel
Coaching for personlig utvikling

Coaching for personlig utvikling

Forbedre din personlige utvikling og styrk dine lederegenskaper for å nå dine profesjonelle mål.
Forretningskonsultasjon Storbritannia - EUROPA

Forretningskonsultasjon Storbritannia - EUROPA

Hjelpe selskaper i Storbritannia med å etablere et distribusjonssenter innenfor Den europeiske union med mål om å forenkle distribusjonen av bestillingene til og fra deres EU-kunder. Tjenesten: Jeg tilbyr fra et sentralt servicested en omdirigeringstjeneste, ommerking av pakkene som ankommer fra Storbritannia og videresending av disse med de riktige dokumentene til kundene i Den europeiske union, slik at det ikke er nødvendig for hvert selskap å ha sitt eget lager i Den europeiske union. Og tar hånd om momsrapportering, lokale avgifter og skatter.
Markedsanalyse og diagnose - Omfattende analyse av din virksomhet

Markedsanalyse og diagnose - Omfattende analyse av din virksomhet

Vi begynner med en grundig analyse av din bedrift, ditt målmarked og din nåværende posisjon. Dette vil gjøre oss i stand til å forstå dine mål, styrker og svakheter, samt mulighetene og utfordringene du står overfor.
Bli Coach

Bli Coach

Tilegne seg verktøy og metoder for å lytte til og støtte sine medarbeidere. Hjelpe dem med å sette seg mål og å utvikle seg mot en bedre balanse og høyere kvalitet i personlig gjennomføring. Verktøyene er hentet fra NLP, systemisk tilnærming og livslang læring.
Inkorporeringstjenester

Inkorporeringstjenester

Hvis du ønsker å etablere en juridisk enhet i Tyskland, veileder BDG Consulting GmbH deg gjennom hele prosessen. Mens stiftelsen må skje med en notarius, håndterer vi alle forberedende og oppfølgende oppgaver. Vår pragmatiske tilnærming sikrer en rask og profesjonell oppsett, som ofte krever bare én dag i Tyskland. Tjenestene inkluderer å identifisere den beste selskapsformen, forberede papirarbeid, koordinere med notarius, åpne bankkontoer, registrere hos skattemyndighetene, og løpende støtte. Denne tjenesten kan tilbys i Berlin og Köln. For mer informasjon, vennligst sjekk vårt informasjonsark eller kontakt oss direkte for et individuelt forslag. Våre tjenester: - Identifisering av den mest passende selskapsformen og diskusjon av alternativer - Forberedelse av papirarbeid og korrespondanse med tysk notarius - Arrangering av avtaler - Bankkonto og åpning - Registrering hos skattemyndighetene (tysk skattenummer og europeisk MVA-nummer)
DELTAup Pipetteholdermodul inkludert basisbærer

DELTAup Pipetteholdermodul inkludert basisbærer

DELTAup-Pipettenholdermodul inkl. Basisträger Mål: 120 x 120 x 120 mm for opptak av handelsmessige pipetter (Pipetter ikke inkludert i leveransen) Kjernen i DELTAup-systemet er basisträgerne, som klikkes inn i funksjonssporene til Wesemann-DELTA 30-systemet, og som ulike funksjonsmoduler kan festes til uten verktøy. Den modulære karakteren til systemet gjør det mulig å bytte raskt fra en basisträger til en annen. DELTAup-systemet utvides jevnlig med nye funksjonsmoduler.
Adressefiler - Byggsektor - Prospekteringsverktøy

Adressefiler - Byggsektor - Prospekteringsverktøy

Vårt primære mål er å definere dine behov for å tilby deg skreddersydde løsninger og dermed designe de mest passende kommunikasjons-elementene for din bedrift.
Utleie av kaffemaskin

Utleie av kaffemaskin

Nyt nykvernet kaffe på kontoret med vår komplette løsning. Vi tilpasser leieformelen til dine behov. Automatisk kaffemaskin + kopper + omrørere + sukker + økologisk og rettferdig handel kaffe.
Logo - Flyer - Grafisk Design - Reklameartikler - Visittkort | Bedriftskarisma - skap selv

Logo - Flyer - Grafisk Design - Reklameartikler - Visittkort | Bedriftskarisma - skap selv

Vi ønsker å styrke din identitet og posisjonere merkevaren din med suksess. Fra logoer og forretningspapirer til grafikk for sosiale medier, tilbyr vi alt du trenger for virksomheten din.
Microsoft Dynamics 365 Business Central - Dynamics 365 Business Central er en alt-i-ett forretningsløsning

Microsoft Dynamics 365 Business Central - Dynamics 365 Business Central er en alt-i-ett forretningsløsning

Dynamics 365 Business Central er en alt-i-ett bedriftsløsning som effektiviserer prosessene ved å koble sammen alle forretningsområder og støtter tverrfaglig samarbeid blant ansatte. Gjennom sentral datainnsamling får du en omfattende oversikt over alle viktige nøkkeltall, tar viktige beslutninger basert på dette solide datagrunnlaget, og holder alltid utviklingen av virksomheten din i fokus. Administrasjon av finansdata Akselerer finansavslutningen og rapporteringen gjennom intelligente arbeidsflyter og nøyaktige data, samtidig som alle krav til samsvar overholdes. Forbedret kundeservice Øk salgsmulighetene dine med hjelp av integrerte anbefalinger og en personlig tilnærming, og øk kundetilfredsheten gjennom en proaktiv service. Automatisert forsyningskjede Administrasjon av finansdata: Forbedret kundeservice Automatisert kundeservice: Prosjektgjennomføring Optimaliserte prosesser: Omfattende oversikt over alle viktige nøkkeltall Solid datagrunnlag: Utviklingen av virksomheten alltid i fokus
Integrative Mobilitetsløsninger for Din Bedrift

Integrative Mobilitetsløsninger for Din Bedrift

Som spesialist på mindre og mellomstore bilparker utvikler vi sammen med deg den optimale mobilitetsløsningen for din bilpark, helt etter dine ønsker om merker og utstyr. Med den kundebaserte rådgivningsmodellen "integrativ mobilitetsløsning" oppnår vi sammen den suksessen du ønsker.
Ferdigstilling og innbinding av forretningsdokumenter

Ferdigstilling og innbinding av forretningsdokumenter

Nøye arbeid, alle utskjæringer, stort utvalg All finishing utføres i våre verksteder. Kontakt oss for å lære mer om alle muligheter og gi slipp på kreativiteten din! • I-Cut (din tilpassede utskjæring fra 1 eksemplar) • Hefting eller to metallpunkter • Utskjæring i form - perforering - merking - nummerering • Limt bakside & bakside sydd • Wire-o • Laminering – matt eller blank laminering
Samarbeidsplattform

Samarbeidsplattform

Vi utvikler skreddersydde samarbeidsplattformer basert på vår plattform Acollab. Denne plattformen fungerer som et nøkkelferdig verktøysett som gir tilgang til flere funksjoner. For eksempel, her er noen innebygde funksjoner: filhåndtering, kalender, prosjektledelse, meldingssystem, samarbeidswiki, forum … Disse funksjonene kan utvikles i henhold til dine behov.
Bedriftsflyttinger

Bedriftsflyttinger

Flyttingen av hele virksomheter og produksjonsanlegg sammen med produksjonslinjer og maskiner
OPPLÆRING

OPPLÆRING

Excellis Communication tilbyr sine kunder et komplett utvalg av tjenester dedikert til innredning av videokonferanse- og samarbeidsrom. Vi har faktisk tatt hensyn til den manglende tekniske kunnskapen blant personalet og at tilgangen til informasjon kan være vanskelig for noen, og vi har derfor inkludert opplæringstjenester. Dette er av avgjørende betydning for personalet, da det muliggjør en effektiv integrering av medarbeidere og en avansert mestring av teknologiske løsninger. Vårt selskap tilbyr tilpasset opplæring for administratorer samt brukere: enten det er i grupper eller individuelt, på avstand eller på stedet.
ABZ®-System Didaktikk

ABZ®-System Didaktikk

Denne modellserien er utviklet for alle tekniske utdanningsinstitusjoner og opplæringsbedrifter innen det teknisk-kommersiell området. Læringsøyer med flerbruksoppbygginger, elektromotorisk styrte senkebord og svingbord for multifunksjonell undervisning, samt moderne skjermintegrasjoner, etterlater ingen ønsker ubesvart allerede under planleggingen av innredningen.
Informasjon og Forskning

Informasjon og Forskning

For at du skal få en presis oversikt over de økonomiske forholdene til kundene og forretningspartnerne dine på forhånd, skaffer vi kredittvurderinger og rapporter for deg. Vi stoler, blant annet, på tjenestene til våre langvarige partnere som SCHUFA, Creditsafe og D&B. Med en kredittvurdering kan du profesjonelt vurdere betalingskapasiteten til kundene dine før det er for sent. Utfør sjekken nå og ta kontakt med oss!
Støtte i Salgsadministrasjon - Etter-salgsservice - Klagehåndtering - Back Office - Anropshåndtering (Inngående/Utgående)

Støtte i Salgsadministrasjon - Etter-salgsservice - Klagehåndtering - Back Office - Anropshåndtering (Inngående/Utgående)

Maksimer effektiviteten av din forretningsledelse med vår eksternaliserte ADV-støtte. Basert i Madagaskar, tilbyr vi en komplett løsning: ordreoppfølging, kundeadministrasjon og etter-salgs støtte. For komplekse prosesser gir vi deg muligheten til å delta i rekrutteringen av talenter, og vi overvåker deres kompetanseutvikling, noe som sikrer en tjeneste som er perfekt tilpasset dine behov. Dra nytte av ekspertise til en svært konkurransedyktig pris.
NxtDay Service Østerrike: Levering neste virkedag

NxtDay Service Østerrike: Levering neste virkedag

NxtDay-tjenesten fra Johann Weiss er et omfattende distribusjonstilbud for handels- og industribedrifter. Den tilbyr mange enkeltjenester for sending av pakker, pakkeutsendelser og stykkgods, slik at hver avsender kan sette sammen sin daglige distribusjonspakke. Lær mer om vårt varierte tilbud. Levering neste virkedag i hele Østerrike Vår NxtDay standardtjeneste inkluderer levering neste virkedag i hele det østerrikske området, unntatt små Walsertal. Vi tilbyr denne tjenesten for pakker, pakkeutsendelser og stykkgods. NxtDay standardtjenesten fra Johann Weiss er et raskt, pålitelig og økonomisk alternativ for din sending.
Organisasjonsstrategi

Organisasjonsstrategi

Øke lønnsomheten ✔ Strukturering og slanking av etablerte prosesser ✔ Økning av deres konkurranseevne og dermed muliggjøring av bærekraftig vekst med hensyn til verdier, kultur og forretningsmål ✔ For mellomstore bedrifter med komplekse og disruptive forretningsmodeller Carsten Arns, Senior Manager: Med over 20 års erfaring har jeg bistått internasjonale selskaper som HR-ansvarlig i integreringen av strategisk HR, prosjektledelse og endringsledelse. Mine fokusområder ligger innen organisasjons- og personalutvikling, human resources og endringsledelse. Sammen med deg utvikler jeg helhetlige organisasjonsstrategier som bærekraftig øker lønnsomheten til ditt selskap.