Produkter for travel (2188)

Å være bedriftsadministrator i Luxembourg

Å være bedriftsadministrator i Luxembourg

Å bli administrerende direktør i Luxembourg innebærer å overholde visse lovpålagte forpliktelser, uavhengig av nasjonalitet eller bosted. Administrerende direktører må sørge for at selskapet overholder lokale og internasjonale lover, samtidig som de sikrer en effektiv og transparent ledelse. Denne stillingen gir en unik mulighet til å delta i styringen av en virksomhet i et dynamisk og gunstig økonomisk miljø.
Société Générale La Défense

Société Générale La Défense

Telekom- og IT-prosjektledelse for interne kunder: SGCIB, SGAM, Detaljbank
Utvikling av en solid finansplan - Forretningsplan

Utvikling av en solid finansplan - Forretningsplan

Vi hjelper deg med å utvikle en detaljert finansplan som inkluderer inntektsprognoser, utgifter, kontantstrøm og nøkkelindikatorer for finansiell ytelse. Dette viser den finansielle levedyktigheten til virksomheten din.
Engelskkurs for profesjonelle

Engelskkurs for profesjonelle

Engelskkurs for profesjonelle er spesielt utformet for å møte behovene i arbeidslivet. Disse kursene tilbyr en målrettet tilnærming for å forbedre din forretningsengelsk, med fokus på bedriftsvokabular, forretningssamtaler og profesjonelle presentasjoner. Gjennom engelsk innlevelse og hurtiglæringsteknikker vil du være i stand til å kommunisere effektivt i en internasjonal kontekst, noe som styrker dine forretningsforbindelser og din evne til å forhandle på engelsk. Ved å delta på disse kursene vil du utvikle praktiske ferdigheter i muntlig engelsk, noe som gjør at du kan navigere med letthet i varierte profesjonelle situasjoner. Enten det er for forhandlinger, presentasjoner eller daglig kommunikasjon, vil disse kursene gi deg de nødvendige verktøyene for å utmerke deg. Med fokus på andrespråk, er disse sesjonene ideelle for de som ønsker å forbedre sin engelsk raskt i en profesjonell setting, samtidig som de drar nytte av en engasjerende og immersiv læringsmetode.
Yrket som programvarearkitekter

Yrket som programvarearkitekter

Hva er en Programvarearkitekt? Programvarearkitekten er ansvarlig for utformingen eller overholdelsen av modellen for programvarearkitektur som muliggjør riktig funksjon av informasjonssystemet i en organisasjon. Programvarearkitekten er en IT-ekspert som er ansvarlig for å lage og følge opp modellen for programvarearkitektur. Han eller hun skiller seg fra IT-arkitekten som jobber med maskinvare. Oppgaver, ferdigheter, utdanningsnivå og fremtidsutsikter: vi forteller deg alt om yrket som Programvarearkitekt. Hva er oppgavene til en programvarearkitekt? Programvarearkitekten jobber tett med IT-utviklerne som bruker hans eller hennes arkitektur for å lage programvaren. Programvarearkitekten kan engasjere seg i programmeringsfasen og følge utviklernes arbeid. Definere prinsippene for programvareutforming av prosjektet;
KJØPSERKLÆRING - Kjøretøyregistrering

KJØPSERKLÆRING - Kjøretøyregistrering

Denne prosessen for kjøpsmelding må utføres av bilprofesjonelle ved kjøp av et kjøretøy. Bilprofesjonelle trenger ikke å lage en vognkort i sitt navn i forbindelse med sin kjøp/salg aktivitet. De må kun sende inn en kjøpsmelding i SIV. Dette overfører eierskapet og ansvaret for kjøretøyet. Dette dokumentet skal også overleveres til den nye kjøperen når de gjør sitt eierskapsbytte på vognkortet. NØDVENDIGE DOKUMENTER: - Utfylt og signert kjøpsmeldingsskjema PDF (Cerfa nr. 13751*02) - Kvittering for kjøpsmelding fra den tidligere eieren (hvis bilprofesjonell) - Avkrysset vognkort. Det må være datert og signert av selger - Signert mandat - Gyldig identifikasjon for den juridiske representanten for selskapet
Bedriftsfaks - Våre Verdiskapende Tjenester

Bedriftsfaks - Våre Verdiskapende Tjenester

Dette er et nummer som gjør det mulig å motta faks på en e-postadresse (som kan være en distribusjonsliste med flere mottakere).
Håndtering av bedrifts telefonsekretariat - Outsourcing av utgående samtalehåndtering av Nosycom

Håndtering av bedrifts telefonsekretariat - Outsourcing av utgående samtalehåndtering av Nosycom

For mange bedrifter kan håndtering av telefonsekretariatet være en forvirrende og nervepirrende oppgave. Dette betyr at utgående samtaler ofte er noe bedrifter vil gå glipp av eller håndtere feil. Å outsource håndteringen av dine utgående samtaler kan rette opp i denne situasjonen og la deg fokusere på det som er viktigst: å sikre virksomhetens velstand.
Personlig Utvikling

Personlig Utvikling

Forbedre din personlige utvikling og styrk dine lederegenskaper for å nå dine profesjonelle mål.
Elektriker Strasbourg: en profesjonell og kvalitetsservice - Elektrisk installasjon for privatpersoner og bedrifter

Elektriker Strasbourg: en profesjonell og kvalitetsservice - Elektrisk installasjon for privatpersoner og bedrifter

Trenger du en elektriker i Strasbourg? Les Bons Artisans tilbyr kvalifiserte og erfarne fagfolk for alle dine elektriske arbeider. Vi intervenerer raskt for installasjon, renovering og reparasjon av ditt elektriske utstyr. Våre elektrikere er utdannet til å jobbe med alle typer elektriske installasjoner, enten det er for privatpersoner eller bedrifter. Vi tilbyr skreddersydde løsninger for å møte dine behov og sikre sikkerheten til dine installasjoner. Stol på vår ekspertise og vårt håndverk for å utføre dine elektriske arbeider under de beste forholdene. Vi tilbyr et gratis pristilbud for alle våre tjenester. Ikke nøl med å kontakte oss for mer informasjon hvis du trenger en intervensjon i nærliggende byer som Schiltigheim (67300), Bischheim (67800), Hoenheim (67800) eller Ostwald (67540).
Kalender med innbrett - stiv kartong - bankkalender - veggmontert - kartong | trykkeri

Kalender med innbrett - stiv kartong - bankkalender - veggmontert - kartong | trykkeri

Trykk av innbundne kalendere. Også kjent som "bankkalendere", gir det kompakte pappmaterialet som brukes til produksjonen en stivhet som gir et premium og svært kvalitetsmessig utseende. Vi tilbyr for dette produktet standard og skreddersydde formater, med valg av papptykkelse og finish. Trykk av reklamekalendere, fra små til svært store mengder. Ideelt for kundegaver eller leverandører og markedsføringskampanjer. Trykk av bankkalender: Trykk av veggkalender Trykk av skreddersydde kalendere: Stiv kartongkalender
Fabrikkinspeksjoner

Fabrikkinspeksjoner

Stedsbesøk for å revidere fabrikker og undersøke deres drift og kapasitet.
Kasseapparat - Den Smarte Kasseapparatet for Effektiv Håndtering av Din Virksomhet

Kasseapparat - Den Smarte Kasseapparatet for Effektiv Håndtering av Din Virksomhet

Oppdag SmartCaisse Pro, den ideelle løsningen for moderne handelsfolk som ønsker å optimalisere administrasjonen av sitt salgssted. Utviklet for å møte behovene til små og mellomstore bedrifter, kombinerer SmartCaisse Pro brukervennlighet, robusthet og avanserte funksjoner for å tilby en smidig og effektiv salgsopplevelse. Nøkkelfunksjoner: Intuitivt Grensesnitt: Et brukervennlig grensesnitt som gjør det enkelt å komme i gang og bruke systemet uten anstrengelse, selv for nye ansatte. Lagerstyring: Følg lagerbeholdningen din i sanntid, motta varsler om påfylling og unngå lagerutsolgte varer. Rapporter og Analyser: Få tilgang til detaljerte rapporter om salg, produktprestasjoner og kjøpstrender for å ta informerte beslutninger. Sikker Betaling: Integrer enkelt betalinger med kredittkort, mobil og kontanter med avanserte sikkerhetsalternativer for å beskytte transaksjonene dine.
Forretningskonsultasjon Storbritannia - EUROPA

Forretningskonsultasjon Storbritannia - EUROPA

Hjelpe selskaper i Storbritannia med å etablere et distribusjonssenter innenfor Den europeiske union med mål om å forenkle distribusjonen av bestillingene til og fra deres EU-kunder. Tjenesten: Jeg tilbyr fra et sentralt servicested en omdirigeringstjeneste, ommerking av pakkene som ankommer fra Storbritannia og videresending av disse med de riktige dokumentene til kundene i Den europeiske union, slik at det ikke er nødvendig for hvert selskap å ha sitt eget lager i Den europeiske union. Og tar hånd om momsrapportering, lokale avgifter og skatter,
Lytte, observere, problematisere

Lytte, observere, problematisere

Utvikle lytte- og observasjonsferdigheter gjennom støttende aktiviteter. Bli kjent med verktøy, analysemodeller og leserammer. Praktisere casestudier hentet fra hverdagen.
Dyp analyse av din virksomhet - Dyp og nyansert forståelse av din aktivitet

Dyp analyse av din virksomhet - Dyp og nyansert forståelse av din aktivitet

Vi begynner med en grundig analyse av virksomheten din, målmarkedet ditt og nåværende posisjonering. Dette trinnet gjør at vi kan forstå dine mål, verdier og konkurransefortrinn.
Markedsinngang Tyskland

Markedsinngang Tyskland

Planlegging av din markedsinngangsstrategi i Tyskland er avgjørende for suksess. BDG Consulting GmbH tilbyr et team av kompetente fagfolk for å oppnå dine mål effektivt. Vi leverer både velprøvde tjenester og innovative tilnærminger, og sikrer at dine krav blir møtt utover forventningene. Våre tjenester inkluderer omfattende markedsundersøkelser, konkurrentanalyser, forretningsplaner og strategiske workshops. Vi legger vekt på å integrere din kunnskap og kapasitet for en strømlinjeformet tilnærming, og forbereder deg for selvstendige operasjoner i det tyske markedet. Vi kan også hjelpe deg med andre tjenester, som: - Gjennomgang av bransjeeksperter - Identifisering av markedsføringsmuligheter - Foreløpig produktutsetting for testformål - Fullstendige forretningsplaner Det tyske markedet er ønskelig, men utfordrende på grunn av sin størrelse, stabilitet og konkurransepress. Våre eksperter vil hjelpe deg med å navigere i disse dynamikkene og tilpasse strategien din med langsiktige mål for å trenge inn i det tyske markedet effektivt.
DELTAup Monitorfeste Modul CLU inkludert Grunnbærer

DELTAup Monitorfeste Modul CLU inkludert Grunnbærer

DELTAup-Monitorholdermodul CLU inkl. Basisträger 1-delt monitorarm, sølv-antrasitt, med gassfjær, for montering av flatskjermer (2 - 7 kg) inkl. QuickRelease-holder VESA Kjernen i DELTAup-systemet er basisträgerne, som klipses inn i funksjonssporene til Wesemann-DELTA 30-systemet, og som ulike funksjonsmoduler kan festes til uten verktøy. Den modulære karakteren til systemet gjør det mulig å bytte raskt fra en basisträger til en annen. DELTAup-systemet utvides jevnlig med nye funksjonsmoduler.
Bedriftsflyttinger – alt fra én kilde

Bedriftsflyttinger – alt fra én kilde

alt fra én hånd Gjennomgående en kontaktperson Dine fordeler: • Alt fra én hånd • Lutter tar hånd om flyttingen din sikkert fra demontering til montering på din nye lokasjon • En personlig kontaktperson leder prosessen fra start til slutt • Profesjonell håndtering av egne, svært erfarne medarbeidere • Håndtering også på trange områder mulig • Kraftige kraner takler enhver utfordring • Flytting under pågående drift mulig • Utslippsfri arbeid med moderne elektriske kraner og trucker • Alltid også tilgjengelig på kort varsel Lutter flytter maskinene dine: • raskt og sikkert – minimale nedetider • punktlig – en erfaren kontaktperson for deg • utslippsfritt og på trange områder – din virksomhet fortsetter
Hako Scrubmaster B260R - Gulvrengjøringsmaskin

Hako Scrubmaster B260R - Gulvrengjøringsmaskin

Sitte-bunnrengjøringsmaskiner for store områder Hver bruksplass stiller helt egne utfordringer, kjøpesentre, logistikkhaller, bilindustri, for profesjonell flaterengjøring. Høy publikumsfrekvens, komplekse flater, kontinuerlig drift, eller ulike produksjonsrester. Den nye bunnrengjøringsmaskinen Hako Scrubmaster B260-R mestrer dem alle. Med fire forskjellige arbeidsdekk for alle krav. Og mange tilleggsutstyr som kan utvide ytelsesområdet med flere funksjonelle egenskaper. For eksempel med den enkelt avtakbare feieenheten, som tar opp løst smuss før våtrengjøring og dermed gjør forrengjøring overflødig, uten å virvle opp støv i omgivelsene - takket være Dust Stop, den innovative Hako-oppfinnelsen for så støvfri feiing som mulig.
Våre Konsulenttjenester

Våre Konsulenttjenester

Konsulenttjenester - Prosjektoppdrag og Interimledelse
Adressefiler - Kafeer, Hoteller, Restauranter - Prospekteringsverktøy

Adressefiler - Kafeer, Hoteller, Restauranter - Prospekteringsverktøy

Vårt primære mål er å definere dine behov for å tilby deg skreddersydde løsninger og dermed designe de mest passende kommunikasjons-elementene for din bedrift.
Arbeidsplass System ABZ® fra erfi

Arbeidsplass System ABZ® fra erfi

ABZ®-systemet er det konsekvent mest økonomiske arbeidsplassystemet for laboratorier og arbeidsplasser innen utdanning og industri — fra A til Å. ABZ®-systemet med sitt aluminiumsprofil sikrer perfekt funksjonalitet når det gjelder tilkobling og kabelhåndtering. 19"-enhetscockpiter, hyller og andre systemkomponenter er fleksibelt tilpassbare og kan justeres trinnløst i høyden ved hjelp av spor. Nett- og datakabler kan elegant og usynlig føres inn i enhetscockpitene via sporene. ABZ®-systemet er allsidig og finner sin plass i laboratoriet, i utdanningsinstitusjonen og i monteringen.
Profesjonell Kontorrengjøring - Montmélian - Rengjøringsfirma for Bedrifter

Profesjonell Kontorrengjøring - Montmélian - Rengjøringsfirma for Bedrifter

Sikre renholdet på arbeidsplassen din med PMS i Savoie Ta kontakt med PMS for rengjøring av arbeidsområdet ditt, uansett hvor du befinner deg i Montmélian eller omegn. For vindusvask og støvtørking av kontormøbler er vi til tjeneste. Erfarne renholdere til din disposisjon Vi tilbyr en engangs- eller sporadisk rengjøringskontrakt for alle typer lukkede rom. Overlat desinfiseringen av kontorene og utstyret deres til oss. Du kan kontakte oss for rengjøring av seter, bord og oppbevaringsenheter. Støvsuging av tepper og vask av parkett er også en del av våre tjenester. Vi rengjør også vindusflater og vedlikeholder vinduskarmene. Be om ditt gratis tilbud.
Valgboks

Valgboks

+Mål: 630 x 560 x 425mm (HxBxT) +Materiale: Polypropylen (grå) +Inkast: 270 x 20mm +Volum: ca. 100 liter +Vekt: ca. 7kg +Plassbesparende stabelbar +Enkel å tømme +Kan lukkes med buelås eller seglband Artikkelnummer: 221641
Internasjonal Forretning - De 11 Divisjonene

Internasjonal Forretning - De 11 Divisjonene

TRBAs sunne ambisjon har resultert i åpningen av et datterselskap i Frankrike. Dette utvider vår rekkevidde utover våre nasjonale grenser. Som et resultat er vi alltid nær dine byggeplasser. Den operative plassen til vårt franske datterselskap TRBA SAS, som ligger i industriparken Douai-Dorignies, er en stor ressurs og gjør at vi kan koordinere og utføre arbeidet ditt på best mulig måte.
Etikett- og RFID-programvare for Moderne Bedrifter

Etikett- og RFID-programvare for Moderne Bedrifter

Barkodeutforming med BarTender-programvare. Utskrift av høykvalitets etiketter er like mye en del av administrasjonen av forsyningskjede-funksjoner som produksjon, lagerhold og distribusjon.
Sertifiseringsrådgivning

Sertifiseringsrådgivning

Med vår langvarige erfaring innen QM-konsultasjon, gir vi deg råd om utvikling, implementering og sertifisering av ledelsessystemer for din bedrift. Ledelsessystemer er et sett av tiltak som brukes koordinert for å oppnå et overordnet mål. Her har PDCA-syklusen (plan-do-check-act) vist seg å være effektiv: Ledelsessystemet må omfatte planlegging, styring, overvåking og forbedring av alle driftsprosesser. For å oppnå kontinuerlig forbedring, gjentas disse trinnene stadig. I dagens samfunn krever kunder og forretningspartnere i økende grad at selskaper benytter sertifiserte ledelsessystemer. Sertifiseringen oppfattes som et kvalitetsstempel som det legges stadig mer vekt på. Vi tilbyr individuell rådgivning, ledelsesoptimalisering og dokumentasjon for de enkelte systemene, og implementerer de passende systemene sammen med deg.
Ordremottak for Din Bedrift

Ordremottak for Din Bedrift

En stor levering kommer, og du har ikke plass til å motta den. MCE EXPRESS hjelper deg med denne prosessen. Total/delvis mottak av bestillingen din ved våre kaier. Ny levering i henhold til ønsket volum til avtalte steder og datoer.
Polycom VVX 1500 (TM) - Business Media Phone

Polycom VVX 1500 (TM) - Business Media Phone

Polycom VVX 1500 (TM) - Business Media Phone