Produkter for travel (2188)

Bedriftskontor i Belgia

Bedriftskontor i Belgia

Bedriftskontoret i Belgia er en essensiell tjeneste for entreprenører som ønsker å opprette eller utvikle sin virksomhet i landet. Dette kontoret sentraliserer mange administrative prosesser, noe som gjør det lettere å få tilgang til de nødvendige formalitetene for opprettelse og drift av en bedrift. Ved å henvende deg til et bedriftskontor, får du personlig oppfølging og tilpassede råd for prosjektet ditt, noe som gjør at du kan spare tid og fokusere på utviklingen av virksomheten din. Bedriftskontorene tilbyr et bredt spekter av tjenester, fra registrering i "Bank-Carrefour des Entreprises" til å skaffe nødvendige tillatelser for å utøve visse aktiviteter. De kan også hjelpe deg med å bli tilknyttet en "kasse for sosialforsikring" eller et "sosialt sekretariat", samt å utarbeide søknadsdokumenter for tilskudd. Ved å velge å gå gjennom et bedriftskontor, forenkler du de administrative prosessene dine og sikrer at du overholder alle lovpålagte forpliktelser, samtidig som du får verdifull støtte for å lykkes med ditt entreprenørprosjekt.
AI-tjenester: Opplæring, Rådgivning og Integrasjon - Skreddersydd Opplæring (ISO Modul MBA), Rådgivning og Integrasjon

AI-tjenester: Opplæring, Rådgivning og Integrasjon - Skreddersydd Opplæring (ISO Modul MBA), Rådgivning og Integrasjon

Opplæring: Vi tilbyr opplæring basert på modenheten til hver bedrift og hvert individ. Kompetanseheving innen AI (MBA-modul) Tilpasset for hver type bedrift: I henhold til aktivitet, Størrelse, Spesialitet ... Opplæring som direkte berører praktiske tilfeller: AI GEN, Maskinlæring Rådgivning om implementering av AI POC Integrering i bedriften, med hensyn til bruksaspekter, sikkerhet, datakvalitet, ROI og annet Skreddersydd AI-opplæring: 1 til 5 dager AI-rådgivning: I henhold til bedrifts tilfelle AI-integrering: Alle typer yrker
Prosessoptimalisering - rådgivning og støtte

Prosessoptimalisering - rådgivning og støtte

Vi hjelper deg med å identifisere ineffektive prosesser og optimalisere dem for å forbedre produktiviteten, kvaliteten og kundetilfredsheten. Dette kan innebære bruk av verktøy og teknikker som kvalitetsledelse, kontinuerlig forbedring, prosessreengineering, osv.
Forretningsrådgivning Storbritannia - EUROPA

Forretningsrådgivning Storbritannia - EUROPA

Hjelpe selskaper i Storbritannia med å etablere et distribusjonssenter innenfor Den europeiske union med mål om å forenkle distribusjonen av bestillingene til og fra deres EU-kunder. Tjenesten: Jeg tilbyr fra et sentralt servicested en omdirigeringstjeneste, ommerking av pakkene som ankommer fra Storbritannia og videresending av disse med de riktige dokumentene til kundene i Den europeiske union, slik at det ikke er nødvendig for hvert selskap å ha sitt eget lager i Den europeiske union. Og ta seg av momsrapportering, lokale avgifter og skatter.
Intensive English Courses

Intensive English Courses

Intensive engelskkurs er designet for de som ønsker å gjøre raske og effektive fremskritt i språklæringen. Disse intensive øktene tilbyr en komplett engelskimmersion, som lar deg forbedre engelsken din på rekordtid. Med daglig praksis og praktiske workshops vil du utvikle dine ferdigheter i rask samtale, intensiv grammatikk og akselerert vokabular. Disse kursene er ideelle for de som ønsker å oppnå et avansert nivå i engelsk på kort tid. Gjennom en grundig gjennomgang og aktiv lytting vil du være i stand til å snakke offentlig med selvtillit og bruke engelsk flytende i ulike situasjoner. Med fokus på ekspresslæring og engelskimmersion, vil disse øktene gi deg en dynamisk og engasjerende læringsopplevelse, som forbereder deg på å utmerke deg i et engelskspråklig miljø.
Rask og effektiv flytting for å møte dine akutte behov

Rask og effektiv flytting for å møte dine akutte behov

Rask og effektiv flytting er perfekt for de som trenger å flytte raskt og effektivt. Denne tjenesten er designet for å imøtekomme akutte behov, og tilbyr en rask løsning uten å gå på kompromiss med kvaliteten. Våre erfarne team jobber hardt for å sikre en smidig og stressfri flytting, selv innen de strammeste tidsrammene. Med vår tjeneste for rask og effektiv flytting kan du være trygg på at eiendelene dine vil bli transportert sikkert og ankomme til destinasjonen i tide. Vi forstår viktigheten av hastighet i visse situasjoner, derfor forplikter vi oss til å tilby en tjeneste som respekterer tidsbegrensningene dine, samtidig som vi opprettholder et høyt nivå av profesjonalitet. Velg vår tjeneste for en rask og pålitelig flytting.
Yrket Community Manager

Yrket Community Manager

Qu’est-ce qu’un Community manager ? Animateur de communauté, ou gestionnaire de communauté, aussi community manager (CM), est un métier. L’animation de communauté, gestion de communauté, ou community management consiste à animer et à fédérer des communautés sur Internet pour le compte d’une société, d’une marque, d’une célébrité, d’une institution ou d’une collectivité territoriale. Profondément lié au web 2.0 et au développement des réseaux sociaux, le métier est aujourd’hui encore en évolution. Le cœur de la profession réside dans l’interaction et l’échange avec les internautes (animation, modération) ; mais le gestionnaire de communauté peut occuper des activités diverses selon les contextes. L’appellation community manager est intégrée au Petit Larousse 2016, confirmant l’utilisation de cet anglicisme dans la langue française. Quelles sont les missions d’un community manager ?
POENGGJENOPPRETTINGSKURS – KOMMER SNART - Poenggjennopprettingskurs

POENGGJENOPPRETTINGSKURS – KOMMER SNART - Poenggjennopprettingskurs

På slutten av prosessen på nettstedet vårt, og etter å ha gjennomført betalingen i henhold til de ulike tilgjengelige betalingsmetodene, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post samt en liste over dokumentene du må sende til oss. Bestillingen blir behandlet raskt og enkelt! Sendingen av dine dokumentasjonsbevis kan gjøres direkte på nettstedet vårt på en digital måte eller via e-post. Du kan også signere elektronisk dine cerfa-dokumenter uten å måtte skrive dem ut eller fylle dem ut for hånd. Ved mottak av din registreringsmappe vil vi gjennomføre de nødvendige kontrollene. Hvis mappen din er ufullstendig, vil vi informere deg om dette via e-post raskt. Sending av en komplett registreringsmappe letter behandlingen av din forespørsel. Sørg for at mappen din er komplett for dokumentene dine raskt.
Utgående Call Center Tjeneste - Det dedikerte call-senteret for håndtering av utgående samtaler for bedrifter og organisasjoner

Utgående Call Center Tjeneste - Det dedikerte call-senteret for håndtering av utgående samtaler for bedrifter og organisasjoner

Våre tjenester for utgående call-senter gir deg de nødvendige verktøyene for å håndtere hele din markedsføringsprosess. Vi kan ta hånd om kampanjene dine for oppringing, inkludert innsamling av informasjon, kundesøk og utvelgelse av potensielle kunder, avtaleinngåelse og telemarketingaktiviteter. Du kan outsource oppringingene dine til Nosycom og redusere driftskostnadene dine.
Softphones for PC, Mac, nettbrett og smarttelefon - Våre merverditjenester

Softphones for PC, Mac, nettbrett og smarttelefon - Våre merverditjenester

Enten det er 4G eller WiFi, får brukeren tilgang til alle sine tjenester som om han var på kontoret: telefoni, direktemeldinger, tilstedeværelse, felles katalog, osv. I utlandet gjør denne applikasjonen det mulig å redusere kostnadene betydelig så snart en enkel WiFi-tilgang er tilgjengelig.
Coaching i forretningsstrategi

Coaching i forretningsstrategi

Vårt erfarne team kan hjelpe deg med å utvikle effektive forretningsstrategier for å sikre din langsiktige suksess. Vi vil jobbe tett med deg for å utvikle skreddersydde løsninger.
Nettbasert Opplæring og Forebygging

Nettbasert Opplæring og Forebygging

Vi tilbyr nettbaserte opplærings- og forebyggingsprogrammer, som gjør det mulig for bedrifter å dra nytte av våre tjenester på en fleksibel og kontinuerlig måte.
De Gode Håndverkerne: en lokal bedrift til din tjeneste i Voiron - Elektrikerens initiativ i Voiron

De Gode Håndverkerne: en lokal bedrift til din tjeneste i Voiron - Elektrikerens initiativ i Voiron

Med Les Bons Artisans, din elektriker i Voiron, får du en kvalitetsservice for alle dine elektriske installasjoner. Vi er tilgjengelige fra mandag til lørdag fra 07:00 til 22:00 for å svare på dine forespørsel om intervensjon. Vi opererer også i nærliggende byer som Moirans, Voreppe og Rives. Vi kan utføre ulike oppdrag som å bringe din elektriske installasjon i samsvar, renovere din elektriske tavle eller installere stikkontakter. Vi er utstyrt med profesjonelt utstyr for å sikre en rask og effektiv intervensjon. Stol på vårt team av kvalifiserte elektrikere for et kvalitetsarbeid og en lokal service. Kontakt oss nå for et gratis tilbud eller for enhver forespørsel om intervensjon.
Klappskjorte | Skriver - Standard eller skreddersydd | Enkelt eller dobbelt preg | CDV-notcher

Klappskjorte | Skriver - Standard eller skreddersydd | Enkelt eller dobbelt preg | CDV-notcher

Mapp med klaff (eller klaffmappe) viser seg å være et svært funksjonelt verktøy når det gjelder å samle forretningsdokumenter for en kunde. Den finnes i enkel og dobbel rilling, og kan tilpasses skreddersydd for mer frihet. Dens høykvalitetsutseende gjør det mulig å formidle ditt varemerke på en effektiv måte. Ultra praktisk, det er det uunnværlige verktøyet for profesjonelle møter. Du kan enkelt legge inn tilbudene dine, produktarkene dine, brosjyrene dine, osv. Trykking kan utføres på mange typer papir, som resirkulert papir, bestrøket papir, offset papir, kreativt papir, osv. Til slutt, for å heve produktet ditt, er det helt mulig å legge til laminering, selektiv lakk, preging, foliering, og til og med en tilpasset utskjæring! Print Courtage er til din disposisjon og hjelper deg med trykking av dine mapper med klaff.
Støtte for nettstedadministrasjon - Mer enn et byrå, vi er din partner

Støtte for nettstedadministrasjon - Mer enn et byrå, vi er din partner

UPARTNER er her for å veilede deg i hvert steg, ved å gi deg råd og verktøy som er nødvendige for å sikre at nettstedet ditt fungerer som det skal. Vi hjelper deg med å etablere en effektiv forvaltningsstrategi, ved å tilby skreddersydde løsninger for å møte dine spesifikke behov. Enten det gjelder regelmessig oppdatering av innholdet ditt, optimalisering av søkemotorresultater eller løsning av tekniske problemer, er vi her for å støtte og hjelpe deg. Dra nytte av en solid partner for vellykket forvaltning av nettstedet ditt, som gjør det mulig for deg å maksimere potensialet og nå dine mål på nettet.
Råvarer

Råvarer

Negocept er din pålitelige partner for sourcing av råvareleverandører i Kina. Spesialisert på innkjøp av essensielle industrielle materialer, tilbyr Negocept en komplett og skreddersydd tjeneste for å finne de beste leverandørene av råvarer. Våre Materialer: Stål: Innkjøp av ulike kvaliteter og former, tilpasset forskjellige industrielle applikasjoner. PEHD (Høy Densitet Polyetylen): Levering av PEHD for varierte bruksområder, fra produksjon av rør til emballasje. Tekstil: Sourcing av tekniske og industrielle tekstiler, inkludert slitesterke og værbestandige stoffer. Bronse: Materialer i bronse for applikasjoner som krever korrosjonsbestandige egenskaper og høy styrke. Nikkel: Levering av nikkel for bruk innen elektronikk, luftfart og energi. Og mye mer: Aluminium, kobber, gummi, PVC, osv.
Bedriftsopprettelse - Bedriftsopprettelse og strategi

Bedriftsopprettelse - Bedriftsopprettelse og strategi

Markedsføringsløsninger: Vi er stolte av å tilby deg komplette markedsføringsløsninger i samarbeid med bransjeeksperter. Vårt mål er å hjelpe deg med å utvikle en effektiv markedsføringsstrategi og implementere konkrete tiltak for å nå dine forretningsmål. Regnskapsløsninger: Vi tilbyr komplette regnskapsløsninger i samarbeid med eksperter innen regnskap og finans. Vårt mål er å hjelpe deg med å håndtere dine økonomiske aktiviteter effektivt, opprettholde nøyaktig regnskap og overholde lovpålagte forpliktelser. Digitale løsninger: Som spesialister på digitale løsninger har vi etablert sterke partnerskap med eksperter innen digitale teknologier. Vi er her for å hjelpe deg med å utnytte det digitale potensialet fullt ut og transformere virksomheten din.
Forretningsreiser

Forretningsreiser

Reis fra eller til den private forretningsflyplassen Paris-Le Bourget med vår eksklusive tjeneste. Våre private jetfly representerer toppen av luksus, akkurat som vår sjåførtjeneste. Med vår tjeneste blir du kjørt direkte til flyet ditt på få minutter, ettersom vi opererer i alle private flyplasser i Frankrike, enten de er små eller store. Akkurat som du har friheten til å velge din destinasjon med privat jet, kan du også velge ruten, tidspunktet og kjøretøyet for å komme til flyplassen. Våre retningslinjer er utformet for å gjøre livet enklere for våre kunder, ved å gi dem friheten til å velge ruten og bilen de ønsker å bruke. Vi er her for å tilby våre VIP-kunder en komfortabel reise i et bredt utvalg av luksusbiler, inkludert Mercedes Klasse E, S, V eller Sprinter, samt andre premium kjøretøy.
Strategisk IT-ledelse

Strategisk IT-ledelse

IT-revisjon og rådgivningstjenester
DY Cloud - Opplæring - Administrer opplæringen din enkelt og organiser nettkurs

DY Cloud - Opplæring - Administrer opplæringen din enkelt og organiser nettkurs

DY Cloud - Formation er en komplett løsning for administrasjon av opplæringssentre, som integrerer en visjonsmodul for nettkurs. Utviklet for å møte de spesifikke behovene til din institusjon, forenkler plattformen vår planlegging, organisering og oppfølging av opplæring, enten de gjennomføres fysisk eller online. Med DY Cloud - Formation kan du enkelt administrere påmeldinger fra lærende, opprette og publisere opplæringsprogrammer, følge med på deltakernes fremgang og vurdere prestasjoner, alt direkte fra et brukervennlig grensesnitt. I tillegg lar vår integrerte visjonsmodul deg organisere nettkurs i sanntid, og gir dermed en interaktiv og berikende læringsopplevelse for deltakerne, uansett hvor de befinner seg. Enten du er en liten opplæringsstruktur eller et stort opplæringssenter, tilpasser DY Cloud - Formation seg dine behov og lar deg optimalisere effektiviteten i programmene dine.
Bedriftstransport

Bedriftstransport

Nomel Transports En Ideell Løsning for Alle Dine Reiser Enten du har viktige møter i byen, arrangementer å delta på eller bare handler å gjøre, er vår tilgjengelighetstjeneste den ideelle løsningen. Du kan planlegge dagen din uten å bekymre deg for logistiske detaljer, vår sjåfør vil sørge for å kjøre deg trygt til hver destinasjon. Nomel Transports, din pålitelige partner for bekymringsfrie reiser. Nyt vår sjåførtilgjengelighetstjeneste for en personlig og rolig reiseopplevelse. Kontakt oss nå for å bestille sjåføren din og opplev forskjellen med en førsteklasses tjeneste tilpasset dine behov.
Romutleie

Romutleie

DIN SKREDDERSYDDE LEIE TIL BESTE PRIS! Er du på jakt etter et møterom, seminar eller et privat kontor? Enten det er for en time, en dag, en måned eller et år, har vi garantert det som passer for deg! Din virksomhet er viktig for deg og har verdi i dine øyne, ikke begrens deg til budsjettet ditt, tenk stort! Våre profesjonelle rom er i tråd med dine forventninger og gir deg et ideelt arbeidsmiljø til en pris som ikke vil svi! Fra kun 10€/time, få tilgang til et møterom som kan romme opptil 14 personer, uten ekstra kostnad per person.
BANKFAGLIG EKSPERTISE FOR ENTREPRENØRER I PARIS - Rådgivning om forretningsstrategi, økonomisk strukturering av virksomheten

BANKFAGLIG EKSPERTISE FOR ENTREPRENØRER I PARIS - Rådgivning om forretningsstrategi, økonomisk strukturering av virksomheten

Oppdag skreddersydd bankkompetanse for entreprenører med Financisi. Som din pålitelige finansielle partner tilbyr vi et komplett spekter av spesialiserte tjenester designet for å støtte veksten og suksessen til din bedrift. Vår rådgivningstjeneste for forretningsstrategi hjelper deg med å utvikle solide strategiske planer for å stimulere veksten av din bedrift og nå dine langsiktige forretningsmål. Vi jobber tett med deg for å identifisere dine mål, analysere ditt konkurransemiljø og definere en klar strategi for å skille deg ut i markedet. Struktureringen av virksomheten er et nøkelelement i vår ekspertise, med kloke råd for å optimalisere driften din og maksimere lønnsomheten. Vi vurderer prosessene dine, identifiserer ineffektivitet og foreslår skreddersydde løsninger for å optimalisere ressursene dine og øke lønnsomheten.
Ingrediensilo

Ingrediensilo

Egnet for alle typer ingredienser. Siloer i 2 høyder og 3 bredder, kan kombineres i alle størrelser.
Teamarbeid

Teamarbeid

Kommunikasjon til tjeneste for relasjonen. Jobbe sammen om et prosjekt.
Tidsregistrering og Ferieadministrasjon

Tidsregistrering og Ferieadministrasjon

Checkplus Presence er en app for tilstedeværelseskontroll for ansatte og en programvare for tidsregistrering og medarbeiderhåndtering. Med vår applikasjon er du forberedt på enhver arbeidsinspeksjon, vi lagrer dataene i 4 år som angitt av gjeldende regelverk i datasentre med høy tilgjengelighet. Siden starten har vi jobbet for å forbedre produktiviteten i HR-avdelingene. Vi tilbyr et skybasert miljø hvor du kan lage kalendere, administrere skift, godta eller avslå forespørsel om fravær og ferie, samt generere lønnsregistre og rapporter om arbeidsfravær.
Bedriftsforsikring - Sikkerheten og sinnsroen til dine ansatte er avgjørende.

Bedriftsforsikring - Sikkerheten og sinnsroen til dine ansatte er avgjørende.

Vi vet at sikkerheten og tryggheten til dine ansatte er avgjørende. Våre kollektive forsikringsløsninger tilbyr omfattende beskyttelse for dine ansatte mot livets usikkerheter. Våre tjenester inkluderer: Forsikring: Tilpassede garantier for å dekke risikoer knyttet til ulykker og sykdommer, som sikrer optimal beskyttelse for dine ansatte. Dagpenger: Kompenser for inntektstap ved arbeidsuførhet for dine ansatte. Døds- og invaliditetskapital: Sikre fremtiden til dine ansatte og deres familier med økonomiske ytelser ved dødsfall eller invaliditet. Hvorfor velge BENETFILS CONSEILS? Tilpasning: Skreddersydde løsninger tilpasset de spesifikke behovene til din bedrift og dine ansatte. Ekspertise: Rådgivning fra eksperter for å optimalisere dine forsikringsgarantier. Sikre roen til dine ansatte med effektive og tilpassede kollektive forsikringsløsninger.
Opprettelse av Visittkort og Brosjyrer – Tips og Design

Opprettelse av Visittkort og Brosjyrer – Tips og Design

Merkevaren er ofte den første kontakten en kunde har med et selskap. Da Star Maia, et rådgivnings- og designfirma, kontaktet teamet vårt for å lage deres visittkort og brosjyre, så vi en mulighet til å skape en visuell identitet som innkapsler deres univers. Designet av visittkortet var avgjørende for Star Maia, da det måtte formidle deres profesjonalitet samtidig som det etterlot et godt inntrykk. Vi valgte et minimalistisk og slående design som fremhevet Star Maias logo. For brosjyren til Star Maia ønsket vi å fremheve deres varierte ekspertise samtidig som vi ga klare og konsise opplysninger. Nøye utvalgte grafiske elementer og en profesjonell layout bidro til å skape et markedsføringsverktøy for Star Maia.
Private sjåfører for flyplasstransport

Private sjåfører for flyplasstransport

Velg en privat sjåfør som kan imøtekomme forespørselen din. ALEXANDRIVER gjør alt for at reiseopplevelsene dine skal være unike og en stund med ro. Det er ofte komplisert å håndtere overføringer til flyplassen eller fra flyplassen. Enten det er for en forretningsreise, en mottakelse av kundene dine eller en annen grunn, garanterer ALEXANDRIVER en kvalitetsopplevelse på flyplassen du velger. Våre VTC-sjåfører har erfaring med trafikken og reisevarigheten til og fra flyplassen, så vi vil alltid kunne tilby en løsning slik at du kan komme frem i tide. - Punktlighet - Tilpasningsevne - Komfortabelt kjøretøy - Drikkevarer - Ladere - TV-skjerm - Anti-Covid beskyttelse
Støtte og rådgivning for bærekraftige forretningsprosjekter

Støtte og rådgivning for bærekraftige forretningsprosjekter

Støtte og råd for bærekraftige forretningsprosjekter