Produkter for travel (616)

Bedriftstjeneste

Bedriftstjeneste

Bedriftstjeneste
Fraktformidlingstjenester - Effektiv transportorganisering for din bedrift

Fraktformidlingstjenester - Effektiv transportorganisering for din bedrift

Vi tilbyr profesjonelle spedisjonstjenester som sikrer en jevn flyt av varer innenlands og på tvers av kloden. Vårt team av eksperter håndterer den omfattende organiseringen av transport, inkludert tollklarering, lagring og dokumentasjonsstyring. Takket være vårt omfattende nettverk av logistikksamarbeidspartnere og avanserte sporingsverktøy, kan vi overvåke hver fase av leveransen, noe som sikrer sikkerhet og punktlighet. Ved å samarbeide med oss får du trygghet i at varene dine vil ankomme i tide og i perfekt stand, uansett avstand.
Støtte til Valg av Dine Telekommunikasjonsleverandører - Teknisk Innkjøpsekspertise

Støtte til Valg av Dine Telekommunikasjonsleverandører - Teknisk Innkjøpsekspertise

Støtte til valg av telekomleverandører: Innen fiberoptikk (kabler, tilbehør, tjenester), transmisjonsutstyr (alle medier: FH/fiber, VSAT, ..) med bruk av teknologier: TDM, ETHERNET, IP, FTTx, ...). Våre team støtter deg fra behovsbeskrivelsen, utarbeidelse av spesifikasjoner, klassifisering og presentasjon av resultater med et rådgivende lag og erfaringsutveksling.
Kjøpsløsninger

Kjøpsløsninger

Tilbudet om Innkjøpsløsninger er utformet for å lette og optimalisere anskaffelsen for bedrifter. Ved å integrere verktøy for søk og bestilling, gjør dette tilbudet det mulig for bedrifter å enkelt finne og kjøpe produktene de trenger, og sikrer dermed en konstant og kvalitetsmessig forsyning. Bedrifter kan dermed optimalisere sine utgifter og forbedre sin lønnsomhet. I tillegg letter tilbudet om Innkjøpsløsninger forhandlingene om gunstige betingelser og kostnadsoptimalisering. Dette tilbudet er essensielt for bedrifter som ønsker å styrke sitt leverandørnettverk og sikre en effektiv håndtering av sine innkjøp. Gjennom en proaktiv og strategisk tilnærming kan bedrifter forbedre sin konkurranseevne og lønnsomhet.
Sirkulær økonomi prosjekt for Decathlon

Sirkulær økonomi prosjekt for Decathlon

Sirkulær økonomi prosjekt for Decathlon Italia beskyttet av konfidensialitetsavtale Grønn økonomi | Gjenbruk | Resirkulering
internasjonalisere ditt kosmetikkmerke - forutsi regulatoriske krav innen kosmetikk

internasjonalisere ditt kosmetikkmerke - forutsi regulatoriske krav innen kosmetikk

følge deg på veien til internasjonalisering av produktene dine, hjelpe deg med å forstå de ulike lovgivningene
Visittkortdesign

Visittkortdesign

Vi lager profesjonelle og tilpassede visittkort som gir et sterkt førsteinntrykk og effektivt representerer merkevaren din. Vår tjeneste inkluderer design av en layout som viser logoen din, merkevarens farger og viktige kontaktopplysninger, slik at visittkortet ditt blir minneverdig. Enten du foretrekker et minimalistisk design eller en mer utsmykket stil, tilpasser vi hvert kort slik at det gjenspeiler personligheten og profesjonaliteten til merkevaren din.
Forhandlet Sammensetning i Bedriftskrise - Ekspert Forhandler

Forhandlet Sammensetning i Bedriftskrise - Ekspert Forhandler

Avdelingen for Restrukturering og Krisehåndtering (med partnerne Alberto Righini og Giorgio Aschieri, sammen med Alessandro Dalla Sega) har håndtert aktiviteten som ekspertforhandler i kriser i bedrifter i henhold til art. 12 i CCII (oppdraget ble tildelt Alberto Righini av den aktuelle kommisjonen ved CCIAA i Venezia). Restruktureringen gjaldt en gruppe selskaper (holdingselskap og operativt selskap), aktive innen byggebransjen og med en gjennomsnittlig omsetning på omtrent 25 millioner Euro. Forhandlingene, som pågikk i seks måneder og ble gjennomført samlet for gruppen, hadde et samlet positivt utfall. Holdingselskapet oppnådde faktisk, under den forhandlede sammensetningen, en avtale med alle kreditorene, som også ble undertegnet av eksperten i henhold til art. 23 første ledd bokstav c) i CCII.
Business English training

Business English training

Engelsk forretningsutdanning er et omfattende program designet for å mestre engelsk i en profesjonell kontekst. Med fokus på forretningsvokabular og bedriftskultur, vil disse sesjonene hjelpe deg med å utvikle dine ferdigheter innen profesjonell kommunikasjon og profesjonell skriving. Gjennom engelsk korrespondanse og muntlig forståelse, vil du være i stand til å navigere med letthet i internasjonale utvekslinger og offentlige relasjoner. Disse sesjonene er ideelle for de som ønsker å styrke sin profesjonelle selvtillit og sitt internasjonale nettverk. Med fokus på kommunikasjonsstrategi og møter på engelsk, vil du utvikle de nødvendige ferdighetene for å utmerke deg i varierte profesjonelle sammenhenger. Gjennom en omfattende opplæring og profesjonell selvtillit, vil disse kursene gi deg en berikende læringsopplevelse, og forberede deg på å bruke engelsk med innvirkning i dine profesjonelle interaksjoner.
Yrket som SAP-konsulent

Yrket som SAP-konsulent

Qu’est-ce qu’un consultant SAP Le consultant SAP est un expert dans le progiciel SAP allemand. Ce professionnel est spécialisé dans le progiciel de gestion intégrée conçu par l’entreprise allemande SAP. Cet outil permet aux entreprises clientes de gérer toutes leurs activités en partageant une base de données commune. SAP est par abus de langage le nom utilisé pour désigner un progiciel de gestion intégré développé et commercialisé par l’éditeur de ce produit. Le nom exact du progiciel a été plusieurs fois modifié au fur et à mesure de l’évolution des versions et des plateformes technologiques: R/1 puis R/2; R/3. Quelles sont les missions d’un consultant SAP? Missions du consultant SAP Prêtez l’oreille aux principaux utilisateurs pour évaluer leurs besoins.
Organisatorisk Omstrukturering - Rådgivning og Støtte

Organisatorisk Omstrukturering - Rådgivning og Støtte

Vi gir deg råd om omstrukturering av organisasjonen din for å forbedre effektiviteten og lønnsomheten, inkludert definisjon av roller, reorganisering av team og beslutningsprosesser osv.
BANKFAGLIG EKSPERTISE FOR ENTREPRENØRER - Økonomisk strukturering av virksomheten, oppnå finansiering

BANKFAGLIG EKSPERTISE FOR ENTREPRENØRER - Økonomisk strukturering av virksomheten, oppnå finansiering

Vi tilbyr også ekspertise innen økonomisk strukturering av virksomheten, som hjelper deg med å optimalisere driften og maksimere lønnsomheten. Å skaffe finansiering er ofte avgjørende for å støtte vekst og utvikling av virksomheten din. Med vår spesialiserte tjeneste hjelper vi deg med å finne de beste finansieringskildene for din bedrift, enten det er gjennom banklån, crowdfunding eller andre innovative finansieringsalternativer. Vi tilbyr også en grundig analyse og investeringsstrategi for å hjelpe deg med å ta beslutninger. Enten du ønsker å investere i nye prosjekter, diversifisere porteføljen din eller maksimere avkastningen på eksisterende investeringer, er vi her for å gi deg ekspertråd.
Hva er en kontorsjef?

Hva er en kontorsjef?

Det er en multifasettert aktør, en ekte sveitsisk armékniv for bedriften som kan få tildelt oppgaver så varierte som styring av administrative operasjoner, generelle tjenester, forberedelse av rapporter eller intern organisering. Gitt mangfoldet av oppgaver, er de nødvendige ferdighetene svært varierte, fra allsidighet til selvstendighet, samt reaksjonsevne, organisasjonssans og fleksibilitet. Office manageren må også ha gode relasjonelle egenskaper og en perfekt forståelse av de ulike yrkene i selskapet, da dette er en tverrfaglig funksjon som kan bli bedt om å jobbe sammen med HR-avdelingen og den administrative og finansielle ledelsen, til og med som midlertidig direktør.
VÅRE BEDRIFTSTJENESTER

VÅRE BEDRIFTSTJENESTER

Basert på et forhåndsmøte, en befaring av lokalene og identifisering av oppgavene som skal utføres, tilbyr vi tjenestene til vårt personale direkte hos deg. Uansett hvilken aktivitet du driver med, har våre tilgjengelige arbeidere de nødvendige tilpasnings- og integreringsevner for å bli en del av teamet ditt, noe som er en garanti for pålitelighet. Pålitelighet og fleksibilitet nøklene til suksess Vi gir råd og støtte gjennom hele prosessen med å ta imot og/eller ansette vårt personale. Vi tilbyr også administrativ hjelp til håndtering av bonuser og tilskudd, samt tilrettelegging av arbeidsplassen for å imøtekomme en person med nedsatt funksjonsevne.
HP 15,6" Bedriftslaptop

HP 15,6" Bedriftslaptop

HP PRO 15,6 tommers bærbar PC
Ordrehåndtering og internasjonal frakt

Ordrehåndtering og internasjonal frakt

Negocept er din pålitelige partner for internasjonal frakt av varer fra Kina. Vi tilbyr omfattende og skreddersydde tjenester for å håndtere hele forsyningskjeden, fra produksjonsfabrikken til den endelige destinasjonen. Takket være vår ekspertise og våre strategiske partnerskap, optimaliserer vi kostnadene og sikrer en effektiv håndtering av transporten av produktene dine, enten det er sjøfrakt, luftfrakt eller jernbanefrakt.
Support- og Hendelseshåndteringsbord - Integrert Forespørsel- og Hendelseshåndteringstjeneste

Support- og Hendelseshåndteringsbord - Integrert Forespørsel- og Hendelseshåndteringstjeneste

Tjenesten for Integrert Håndtering av Forespørsel og Hendelser (SGIDI) sentraliserer håndteringen av forespørsel og hendelser fra brukerne, og sikrer en rask og effektiv respons. Strukturert i tre nivåer av støtte, håndterer den enkle problemer på nivå 1, mer komplekse saker på nivå 2, og kritiske hendelser på nivå 3. Prosessen inkluderer innsendelse, klassifisering, tildeling, oppfølging, løsning og avslutning av billetter, med regelmessig kommunikasjon med brukerne. Verktøyene som brukes inkluderer billettstyringssystemer, kunnskapsbaser, kommunikasjonsplattformer og overvåkningssystemer. Ytelsen måles ved hjelp av indikatorer som responstid og løsningstid, samt brukertilfredshet. SGIDI forbedrer effektiviteten, reduserer avbrudd og sikrer full åpenhet og sporbarhet, og spiller dermed en avgjørende rolle i effektiv håndtering av organisasjonens informasjonsteknologi.
Ekspertramme Symfony

Ekspertramme Symfony

Ergonomi og Responsivt design (UX) Webdesign WEBINGENIØRING Opprettelse av skreddersydde nettsider flerspråklige, tjenesteportaler forhandlere, Markedsplasser, Eksperter på rammeverket Symfony, Twig, React JS, Angular JS, Google API Utvikling av mobile applikasjoner i PWA (progressive web app) HOSTING Sikker hosting Administrasjon & Vedlikehold
Bedriftsfotograf

Bedriftsfotograf

Verdsett merkevaren din med autentiske bilder som forteller historien om bedriften din og dens ansatte. 1- Formidle essensen av virksomheten din og styrk den visuelle innvirkningen din med skreddersydde foto-reportasjer. 2- Produkt- eller tjenestelanseringer, innvielse av lokaler, jubileer, seminarer, kongresser... Bedriftsfotografer spesialisert på arrangementer med over 20 års erfaring, Studio Un Autre Regard fanger dine profesjonelle arrangementer med dynamikk, eleganse og kreativitet.
Visittkort

Visittkort

profesjonelt utseende arbeidet gjør vi for deg alle tjenester er inkludert i prisen fagmessig utformet høyglanslakkert og ripebestandig gratis trykk på baksiden Visittkort i kredittkortformat, 85 x 55 mm, 275 g kartong, forsiden trykket i flere farger og høyglanslakkert. Ved baksidesalternativ er baksiden trykket i ensfarget svart.
Implementering av Lytteceller

Implementering av Lytteceller

Vi hjelper bedrifter med å etablere lyseceller for å gi konfidensiell støtte og veilede ansatte til de riktige ressursene. Støtte, Konfidensialitet, Veiledning
Lær musematte laget av naturlær med lasergravering eller preging

Lær musematte laget av naturlær med lasergravering eller preging

Vekt: fra 110g Produksjonsland: Tyskland Høyde: ca. 4mm
forretningsreise

forretningsreise

Sett sammen teamene dine og kom for å konkurrere i en serie av prøvelser som kombinerer logikk, styrke, utholdenhet, presisjon og refleksjon: ingen vil stå utenfor handlingen! Teamkoheksjon, moro og personlig utvikling er verdiene vi ønsker å fremheve gjennom våre hindringer og sportslige og lekne utfordringer!
Din Domicilering

Din Domicilering

DIN DOMICILIERING Er du på jakt etter en adresse for ditt hovedkontor? Se ikke lenger, du har funnet det! PentHouse Business Center tilbyr deg DEN beste domicilieringstjenesten, til den beste prisen. Du har bedre ting å bruke pengene dine på, så hvorfor betale mer for den samme tjenesten?! Derfor tilbyr vi 3 priser, tilpasset hver og en av dere: - 19€/måned, alt inkludert, reservert for foreninger - 39€/måned, alt inkludert, for ditt hovedkontor/forretningsadresse - +10€/måned, bare, motta en varsling på e-post eller SMS ved hver mottakelse av post/pakke/anbefalt Fra bare 19€/måned, inkluderer vår domicilieringstjeneste: – Din lovlige adresse i Brussel
Skreddersydd programvareutvikling

Skreddersydd programvareutvikling

Hos JL Development spesialiserer vi oss i å lage skreddersydde programvareløsninger tilpasset de unike behovene til din bedrift.
Gjentakende oppdrag

Gjentakende oppdrag

De gjentakende oppgavene er oppdatering, samt analyser som selskapet trenger for å styre sin virksomhet på en minimal måte! Implementering og kontroll av mål med ytelsesindikatorer Innledning og bevisstgjøring om begrepet margin Identifisering av forbedringsmuligheter for lønnsomhet Analyse av lager Styring av likviditet Rådgivning, oppfølging, korrigerende tiltak
Din private VTC-sjåfør Courchevel / Méribel / Val Thorens

Din private VTC-sjåfør Courchevel / Méribel / Val Thorens

ALEXANDRIVER er et privat sjåførbyrå VTC i Courchevel og omegn. VTC godkjent av transportdepartementet. Hvis du trenger en pålitelig og profesjonell VTC i Courchevel, er du på rett sted. ALEXANDRIVER og vårt team vil transportere deg i våre luksuriøse kjøretøy. Kjør trygt med ALEXANDRIVER. Referansen for VTC i Hautes Alpes. Bestill din VTC-sjåfør i Courchevel med 2 klikk. Fast pris på forhånd: Prisen for din VTC-sjåfør fastsettes under bestillingen din og uten misforståelser. Uansett hvor mange kofferter eller passasjerer, trafikk og reisetid, forblir prisen uendret. Pålitelig og punktlig VTC: Vi ønsker å gi deg en premium VTC-transporttjeneste i 3-dalene takket være våre erfarne private sjåfører.
Kundefordringer

Kundefordringer

En kundeansvarlig tar seg av håndteringen av transaksjoner utført med selskapets kunder. Det er hans eller hennes ansvar å administrere kontoene i kundeporteføljen: registrering av regnskapsoperasjoner knyttet til hver kunde, fakturering, oppfølging av utestående beløp og innkreving. Vårt selskap tilbyr tjenester både fysisk og på fjernarbeid. Vi setter oss inn i deres arbeidsmetoder og verktøy for å kunne levere tjenester av høy kvalitet. Våre konsulenter har stor integreringsevne og er svært dynamiske. Vi tilbyr konsulenter med gode referanser og betydelig erfaring.
Forretningsmøte

Forretningsmøte

Legg til et preg av eleganse til dine forretningsmøter med JTS sjåførtjeneste Hos JTS er vi stolte av å tilby våre luksuriøse sjåførtjenester. Enten du foretrekker en luksus Mercedes eller en annen bil med sjåfør fra vår imponerende flåte, har vi det du trenger. Hvis du leter etter en Executive leiebil, trenger du ikke lete lenger! Våre executive sjåfører gir deg den mest elegante og sofistikerte kjøreopplevelsen du noen gang har hatt. Å reise med oss vil uten tvil være et privilegium! JTS: En Sjåførtjeneste Uten Kompromisser JTS er et sjåførselskap kjent for å holde sine løfter. Våre biler med sjåfør kommer med våre mest erfarne, best trente og klokeste sjåfører, som garanterer deg total tilfredshet. Vi er forpliktet til å støtte din virksomhet, derfor er våre tjenester perfekte for forretningsmøter og andre VIP-tjenester.