Produkter for travel (616)

Digitaliseringstjenester - Utførelse av alle typer digitaliseringsarbeid for din bedrift

Digitaliseringstjenester - Utførelse av alle typer digitaliseringsarbeid for din bedrift

Innsamling og behandling av data utgjør den mest grunnleggende og viktige delen av ethvert nettverksselskap. Å jobbe med et team av eksperter innen datainnsamling gjør at vi kan tilby bedrifter over hele verden effektive og kostnadseffektive tjenester, som kan leveres raskt. Vi tilbyr skanning av arbeid i forskjellige formater som pdf, jpg og bilder. Vi håndterer også masseinnsamling av data og informasjonsbehandling.
Forespørsel om RII og BSACP - Førerkort

Forespørsel om RII og BSACP - Førerkort

RII (Relevé av Informasjon Integrert) inneholder all informasjon knyttet til førerkortet ditt: antall gjenværende poeng, gyldighet av førerkortet, begåtte overtredelser, gjennomførte medisinske undersøkelser, kurs for bevisstgjøring om trafikksikkerhet... Fra 23. juni 2023 inneholder RII en 2D-Doc strekkode som sertifiserer informasjonen som er inkludert. Denne opplysningen må forespørres hos fylkeskommunen du tilhører. NØDVENDIGE DOKUMENTER - Signert mandat - Kopi av kjøretøyets registreringsbevis - Boligbevis som er mindre enn 6 måneder gammelt - Gyldig identitetsdokument - Kopi av førerkortet ditt BSACP (Oversikt over bøter og økonomiske straffer) er et dokument som sendes av «bøteservice» fra det offentlige. Dette offisielle dokumentet registrerer alle overtredelser og bøter som gjelder en borger.
Kalender med innbrett - stiv kartong - bankkalender - veggmontert - kartong | trykkeri

Kalender med innbrett - stiv kartong - bankkalender - veggmontert - kartong | trykkeri

Trykk av innbundne kalendere. Også kjent som "bankkalendere", gir det kompakte pappmaterialet som brukes til produksjonen en stivhet som gir et premium og svært kvalitetsmessig utseende. Vi tilbyr for dette produktet standard og skreddersydde formater, med valg av papptykkelse og finish. Trykk av reklamekalendere, fra små til svært store mengder. Ideelt for kundegaver eller leverandører og markedsføringskampanjer. Trykk av bankkalender: Trykk av veggkalender Trykk av skreddersydde kalendere: Stiv kartongkalender
Bryter - Utstyr

Bryter - Utstyr

Switchene er systemer for optimalisering av internett-nettverk i Fast Ethernet eller Gigabit Ethernet, spesifikt designet for oppsett av bedrifts-LAN.
Fabrikkinspeksjoner

Fabrikkinspeksjoner

Stedsbesøk for å revidere fabrikker og undersøke deres drift og kapasitet.
Outsourcing av utgående salgstelefoner - Nosycom for optimalisering av dine forretningsforhold

Outsourcing av utgående salgstelefoner - Nosycom for optimalisering av dine forretningsforhold

Outsourcing av alle dine utgående salgstelefoner gjør at personalet ditt kan fokusere på sine hovedoppgaver, samtidig som det frigjør verdifulle ressurser ved å overlate denne tidkrevende oppgaven til en tredjepart. Du kan alltid være trygg på at du har en profesjonell, hjelpsom og høyt kvalifisert telefonsvarer ved din side for alle dine behov, for å sikre at kundene dine får den beste opplevelsen mulig.
Bedriftsrådgivning i Eure-et-Loir

Bedriftsrådgivning i Eure-et-Loir

Vårt erfarne team kan hjelpe deg med å utvikle effektive forretningsstrategier for å sikre din langsiktige suksess. Vi vil jobbe tett med deg for å utvikle skreddersydde løsninger.
Permanent løsning i utgående samtalehåndtering - Utgående samtaletjeneste for bedrifter og fagfolk

Permanent løsning i utgående samtalehåndtering - Utgående samtaletjeneste for bedrifter og fagfolk

Outsourcing av håndtering av utgående samtaler for en bedrift er løsningen på tids- og konsentrasjonsproblemet som ligger i kjernen av deres virksomhet. Dette er en av de mest anbefalte forretningsbeslutningene, da det gjør at bedriften kan spare tid, penger og øke kvaliteten. Alle disse fordelene kan gi mer kvalitet til din bedrift og gjøre den mer effektiv når det gjelder outsourcing, hvis du velger å samarbeide med Nosycom.
Organiser møtene dine - Videokonferanse

Organiser møtene dine - Videokonferanse

Visiokonferanse blir stadig mer brukt for å organisere møter, og det er den beste måten å gjennomføre møter på når de er geografisk adskilt, som om alle var veldig nære, og lyd- og bildeoverføringen var den samme som i virkeligheten. Du kan dermed jobbe og kommunisere ansikt til ansikt om ulike dokumenter, som om du satt ved siden av hverandre.
Kvalitetskontroll

Kvalitetskontroll

Negocept utmerker seg innen kvalitetskontroll og produksjonsoppfølging i Kina, og tilbyr omfattende og pålitelige tjenester for å sikre samsvar og kvalitet på produktene dine som er produsert i Kina. Vårt selskap spesialiserer seg på alle de avgjørende fasene av produksjonsprosessen.
BEGJÆRING OM SAMSVARSERKLÆRING - Kjøretøyregistrering

BEGJÆRING OM SAMSVARSERKLÆRING - Kjøretøyregistrering

Det europeiske samsvarserklæringen, eller certificate of conformity (COC), er et dokument som bekrefter at et gitt kjøretøy er bygget i samsvar med europeiske samsvarsregler. Dette dokumentet er nyttig for enhver bilist som ønsker å registrere et kjøretøy importert fra utlandet. NØDVENDIGE DOKUMENTER Signert mandat (klikkbar knapp for å gå til siden med alle cerfas) Vognkort for kjøretøyet Identifikasjon av kjøperen Bostedsbevis som er mindre enn 6 måneder gammelt
Elektriker Strasbourg: en profesjonell og kvalitetsservice - Elektrisk installasjon for privatpersoner og bedrifter

Elektriker Strasbourg: en profesjonell og kvalitetsservice - Elektrisk installasjon for privatpersoner og bedrifter

Trenger du en elektriker i Strasbourg? Les Bons Artisans tilbyr kvalifiserte og erfarne fagfolk for alle dine elektriske arbeider. Vi intervenerer raskt for installasjon, renovering og reparasjon av ditt elektriske utstyr. Våre elektrikere er utdannet til å jobbe med alle typer elektriske installasjoner, enten det er for privatpersoner eller bedrifter. Vi tilbyr skreddersydde løsninger for å møte dine behov og sikre sikkerheten til dine installasjoner. Stol på vår ekspertise og vårt håndverk for å utføre dine elektriske arbeider under de beste forholdene. Vi tilbyr et gratis pristilbud for alle våre tjenester. Ikke nøl med å kontakte oss for mer informasjon hvis du trenger en intervensjon i nærliggende byer som Schiltigheim (67300), Bischheim (67800), Hoenheim (67800) eller Ostwald (67540).
Prøvevalidering

Prøvevalidering

Godkjenning av prototyper, produkttesting og kvalitetskontroll før masseproduksjon.
Katalog med faner | Skriver - Produktkatalogutskrift - Forsyninger - Referanser

Katalog med faner | Skriver - Produktkatalogutskrift - Forsyninger - Referanser

Vi trykker din tilpassede katalog. - Gratis pristilbud - Gjennomføring av en forhåndsrevisjon - Råd for optimal kvalitet/pris-forhold. Mange mulige finish: - Utskjæring av faner og utsparinger - Finsliping og forgylling - Utskjæring i form - Rebinding Bindemidler: 2 metallpunkter, limt kvadratrygg, sydd kvadratrygg, WireO. - Softcover eller hardcover Trykkeri katalog Katalog bedrift Trykking av kataloger Katalog limt kvadratrygg Katalog sydd Tilpasset katalog Katalog utskjæring av faner
Outsourcing av Bedriftens Utgående Anrop - Outsourcing av dine utgående anrop til en profesjonell

Outsourcing av Bedriftens Utgående Anrop - Outsourcing av dine utgående anrop til en profesjonell

Outsourcing av håndteringen av utgående samtaler for en bedrift kan være gunstig. Hvis bedriften din blomstrer, men callsenteret ditt ikke gjør det, kan det hende at du ikke utnytter hele potensialet. Å outsource denne tjenesten for selskapet ditt vil sikre at du får mest mulig ut av de ansatte dine, og at de ikke blir utbrent.
CRM- og Salgsprogramvare

CRM- og Salgsprogramvare

Håndter effektivt kontaktene dine, potensielle kunder og kunder ved å registrere informasjonene deres, følge opp interaksjoner og lette håndteringen av kundeforholdet. DY Clouds salgsadministrasjon lar deg enkelt opprette tilbud, bestillinger, leveringsdokumenter og fakturaer.
FIMO-prosedyrer eller annen opplæring for tungt/svært tungt kjøretøy-lisens - Førerkort

FIMO-prosedyrer eller annen opplæring for tungt/svært tungt kjøretøy-lisens - Førerkort

FIMO-opplæringen (som noen ganger kalles "FIMO-lappen") er den Minimale Obligatoriske Innledende Opplæringen som enhver ny tungbilfører må gjennomføre etter 10.09.2009, dersom de ikke har et kvalifiserende diplom. Den gir dermed en person med tungbilsertifikat, men uten nødvendige diplomer, muligheten til å få jobb som lastebilsjåfør. FIMO-opplæringen er innledende, noe som betyr at den kun må gjennomføres én gang i starten av karrieren. Den er mer omfattende enn FCO, som er opplæringen som følges hvert 5. år av aktive sjåfører. FIMO-gods er en opplæring som kombinerer teori og praksis, og derfor foregår den delvis i klasserom og delvis ute i felten, spesielt i kjøring. Den varer i 140 timer fordelt over 4 påfølgende uker.
Kasseapparat - Den Smarte Kasseapparatet for Effektiv Håndtering av Din Virksomhet

Kasseapparat - Den Smarte Kasseapparatet for Effektiv Håndtering av Din Virksomhet

Oppdag SmartCaisse Pro, den ideelle løsningen for moderne handelsfolk som ønsker å optimalisere administrasjonen av sitt salgssted. Utviklet for å møte behovene til små og mellomstore bedrifter, kombinerer SmartCaisse Pro brukervennlighet, robusthet og avanserte funksjoner for å tilby en smidig og effektiv salgsopplevelse. Nøkkelfunksjoner: Intuitivt Grensesnitt: Et brukervennlig grensesnitt som gjør det enkelt å komme i gang og bruke systemet uten anstrengelse, selv for nye ansatte. Lagerstyring: Følg lagerbeholdningen din i sanntid, motta varsler om påfylling og unngå lagerutsolgte varer. Rapporter og Analyser: Få tilgang til detaljerte rapporter om salg, produktprestasjoner og kjøpstrender for å ta informerte beslutninger. Sikker Betaling: Integrer enkelt betalinger med kredittkort, mobil og kontanter med avanserte sikkerhetsalternativer for å beskytte transaksjonene dine.
Bedrifts Telefondienst - Din bedrifts telefontjenester håndtert av en pålitelig leverandør

Bedrifts Telefondienst - Din bedrifts telefontjenester håndtert av en pålitelig leverandør

Nosycom, med over 20 års erfaring innen telefonmottak, tilbyr kvalifiserte telefonskrivere og telefonvakt. Å benytte seg av tjenestene til et erfarent callsenter vil gjøre det mulig for din bedrift å være tilgjengelig og kontaktbar for å imøtekomme behovene til dine partnere, potensielle kunder, kunder og leverandører til enhver tid. Nosycom er den ideelle offshore-partneren for ditt prosjekt.
Personlig telefonmottak - innkommende samtaletjenester

Personlig telefonmottak - innkommende samtaletjenester

Uansett hvilken type virksomhet du driver, enten du er lege eller en profesjonell innen eiendom, kan du overlate håndteringen av innkommende samtaler til en profesjonell telefonsentral. Dette lar deg fokusere på din virksomhet og fremme veksten av selskapet ditt ved å bygge lojalitet blant kundene. Å samarbeide med Nosycom er et fordelaktig valg.
FORESPØRSEL OM PROVISORISK WW - Kjøretøyregistrering

FORESPØRSEL OM PROVISORISK WW - Kjøretøyregistrering

Et Midlertidig Registreringsbevis WW gjelder for følgende kjøretøy: - Et nytt eller brukt kjøretøy importert fra utlandet - Et nytt kjøretøy kjøpt i Frankrike og beregnet for eksport - Et nytt kjøretøy anskaffet som chassis-cabin, beregnet for påbygging - Et kjøretøy til korttidsutleie - Et brukt kjøretøy med manglende dokumenter eller ufullstendige deler, som hindrer eierne i å registrere bilen permanent Et CPI WW har en gyldighet på 4 måneder. Ingen fornyelse er mulig. Et CPI WW for et nytt kjøretøy solgt ufullstendig for påbygging har en gyldighet på 3 måneder. Det kan forlenges kun én gang.
Hvordan velge det riktige elektriske systemet for din bedrift i Cergy

Hvordan velge det riktige elektriske systemet for din bedrift i Cergy

Hvordan en elektriker i Cergy kan hjelpe deg med å sette opp et system for - Velkommen til Les Bons Artisans, din elektriker i Cergy, spesialisert på alle typer elektrisk arbeid. Vårt selskap er også til stede i nabobyene Pontoise, Osny, Jouy-le-Moutier og Saint-Ouen-l'Aumône, og vi er tilgjengelige fra mandag til lørdag, fra kl. 07.00 til 22.00. Våre kvalifiserte og erfarne elektrikere i Cergy er klare til å gi deg en rask og pålitelig service for å møte alle dine elektriske behov. Blant de ulike oppgavene våre elektrikere i Cergy kan utføre, er her noen eksempler: Installasjon og renovering av elektriske systemer: Enten det er for nybygg eller renovering, utfører våre elektrikere i Cergy installasjonen av ditt elektriske nettverk i samsvar med gjeldende standarder. Feilsøking og reparasjon: Ved elektriske feil eller funksjonsfeil, intervenerer våre elektrikere i Cergy raskt for å løse problemet og sikre optimal drift av installasjonen din.
Reklameartikler | Trykker / Produsent - Tilpassede goodies

Reklameartikler | Trykker / Produsent - Tilpassede goodies

Print Courtage tar også seg av trykking av dine goodies eller reklameartikler. Handlepose, penner, merker, sekker, caps, USB-nøkler, krus, snor, coasters, briller, nøkkelringer, osv. Ikke nøl med å kontakte oss for mer informasjon. Krus:Pen Snor:Caps Merke:USB-nøkkel
Forretningskonsultasjon Storbritannia - EUROPA

Forretningskonsultasjon Storbritannia - EUROPA

Hjelpe selskaper i Storbritannia med å etablere et distribusjonssenter innenfor Den europeiske union med mål om å forenkle distribusjonen av bestillingene til og fra deres EU-kunder. Tjenesten: Jeg tilbyr fra et sentralt servicested en omdirigeringstjeneste, ommerking av pakkene som ankommer fra Storbritannia og videresending av disse med de riktige dokumentene til kundene i Den europeiske union, slik at det ikke er nødvendig for hvert selskap å ha sitt eget lager i Den europeiske union. Og tar hånd om momsrapportering, lokale avgifter og skatter,
Reklameartikler / Goodies - Krus, caps, magnetpin, penn, osv.

Reklameartikler / Goodies - Krus, caps, magnetpin, penn, osv.

Vi tilbyr reklameartikler i forskjellige kategorier. Her er noen eksempler på produkter du kan tilpasse etter dine behov: Personlige penner og nøkkelringer: Dette er uunnværlige artikler for enhver bedrift som ønsker å etterlate et varig inntrykk til en rimelig pris. Praktiske og synlige i hverdagen, de er en enkel, men effektiv måte å promotere din bedrift på. Personlige kopper og krus: Ideelle for kontorer eller som gaver til arrangementer, reklamekopper er gjenstander som fortjener å bli brukt hver dag, og gir kontinuerlig synlighet for ditt merke. Personlige vesker: Fra tote-bagger til non-woven vesker, reklamevesker er perfekte for messer, arrangementer og butikkpromoteringer. Ikke bare praktiske, men også miljøvennlige, de formidler et positivt og varig budskap. Reklametekstiler: T-skjorter, poloer, caps, ryggsekker… Tekstilverdenen er omfattende og lar deg tilby gjenstander som både er trendy og praktiske. Trykk logoen din og gi et produkt som kundene dine vil bære med stolthet. Personlige teknologiske produkter: USB-kabler, ladere, hodetelefoner, USB-minnepinner… I en digital tidsalder er disse produktene uunnværlige. Gi kundene dine gjenstander som vil være nyttige i hverdagen, samtidig som du holder merkevaren din i fokus. Kalendere, gratulasjonskort og andre kontorartikler: Artikler som er både funksjonelle og reklamevennlige. Enten det er veggkalendere, notatblokker eller gratulasjonskort, disse gjenstandene er perfekte gaver for å bygge lojalitet hos kundene dine, samtidig som de sikrer en kontinuerlig tilstedeværelse av logoen din i deres miljø.
Coaching for personlig utvikling

Coaching for personlig utvikling

Forbedre din personlige utvikling og styrk dine lederegenskaper for å nå dine profesjonelle mål.
Forretningsreiser - Paris

Forretningsreiser - Paris

Reis fra eller til den private forretningsflyplassen Paris-Le Bourget med vår eksklusive tjeneste. Våre private jetfly representerer toppen av luksus, akkurat som vår bil med sjåfør. Takket være vår tjeneste vil du bli kjørt direkte til jetflyet ditt på få minutter, da vi opererer i alle private flyplasser i Frankrike, enten de er små eller store. Akkurat som du har friheten til å velge din destinasjon med privat jet, kan du velge ruten, tidspunktet og kjøretøyet for å komme til flyplassen. Våre retningslinjer er utformet for å gjøre livet enklere for våre kunder, ved å gi dem friheten til å velge ruten og bilen de ønsker å bruke. Vi er her for å tilby våre VIP-kunder en komfortabel reise i et bredt utvalg av luksusbiler, inkludert Mercedes Klasse E, S, V eller Sprinter, samt andre høykvalitets kjøretøy.
Bedriftsanropstjeneste - Beste Praksis for å Sikre Din Anrop Utsendelse

Bedriftsanropstjeneste - Beste Praksis for å Sikre Din Anrop Utsendelse

For å sette opp fjerntelefonsekretariatet for bedriften din, bør du vurdere å diskutere prosjektet ditt med Nosycom. Byrået kan enkelt sikre god håndtering av dine utgående samtaler med mål om filkvalifisering, innkreving av gjeld, trafikkgenerering for messene dine, undersøkelser, studier eller spørreundersøkelser. Overlat dine samtaler til Nosycom for å dra nytte av fordelene som tilbys av Nosycom, ditt pålitelige callsenter i Madagaskar.
Kundepleie for bedrifter - Outsourcing av kundepleie for bedrifter

Kundepleie for bedrifter - Outsourcing av kundepleie for bedrifter

Øk salget og fortjenesten din med vårt utgående callsenter. Du kan også bruke det til kundeservice, leadgenerering eller enhver annen aktivitet som krever et stort antall personer i et callsenter for å møte etterspørselen. Med ferdighetene til vårt kvalifiserte og profesjonelle team får du en tjeneste av høy kvalitet.
Digital Strategi - Skyv bedriften din mot nye horisonter!

Digital Strategi - Skyv bedriften din mot nye horisonter!

I en stadig skiftende verden er det avgjørende å ha en solid digital strategi for å forbli konkurransedyktig og nå dine mål på nettet. Den digitale strategien omfatter alle handlinger og beslutninger som tas for å optimalisere din tilstedeværelse på nettet og utnytte mulighetene som tilbys av den digitale verden. Den lar deg målrette publikum, øke synligheten, styrke omdømmet ditt og generere kvalifiserte leads. En godt gjennomtenkt og godt utført digital strategi er et ekte vekstverktøy for din bedrift. Vår metode: - Analyse, diagnose og fastsettelse av mål - Definering av målgruppen - Utvelgelse av kommunikasjonskanaler (nettsted, sosiale medier, blogg, online annonsering...) - Opprettelse av klare og slagkraftige budskap - Planlegging, implementering av strategien, oppfølging og justeringer