Produkter for travel (16)

Hypotekariske relasjoner - Pantelånsrapport

Hypotekariske relasjoner - Pantelånsrapport

Den nasjonale ipokatastrale rapporten, utført per navn, gir innsikt i de juridiske og konkursmessige handlingene som har involvert subjektet og som gjelder eiendommer eller eiendeler registrert på hans navn. Forskjellen fra den katastervise, gjelder den bevismessige karakteren som tilhører tinglysningskontoret og ikke katasterarkivet, noe som er grunnen til at det kun er gjennom den ipokatastrale visningen at man kan verifisere den faktiske eierskap av en eiendom av et subjekt. Undersøkelsen gir derfor nyttige og grunnleggende informasjoner i tilfelle av aktiviteter rettet mot gjeldsinnkreving, gjennom vurdering av debitorens økonomiske situasjon.
Ledelseskontrollapp

Ledelseskontrollapp

De vitale parametrene for din bedrift kan være tilgjengelige når som helst og hvor som helst med bedriftsapper som er koblet til programvaren din via skyen. Med bedriftsapper for styringskontroll kan du endelig overvåke salgs- eller produksjonsresultater i sanntid med maksimal sikkerhet og personvern. Programvaren til din bedrift kobles til bedriftsappene via skyen med sikre og raske programvarekoblinger uten mulighet for uønsket tilgang. Våre konsulenter er klare til å designe den beste løsningen slik at du kan kontrollere bedriften når som helst og hvor som helst.
App-utvikling for Bedrifter

App-utvikling for Bedrifter

Organisasjonsapper gjør det mulig å samle inn eller vise bedriftsdata i sanntid uten å gå gjennom klassisk papirskjema. Dataene som samles inn lagres i programvaren til din bedrift i sanntid via skyen med maksimal sikkerhet og hastighet. De kan designes for medarbeidere, kunder og leverandører. Viktige data fra din bedrift kan være tilgjengelige når som helst og hvor som helst med bedriftsapper koblet til programvaren din via skyen. Med bedriftsapper for bedriftsledelse kan du endelig overvåke salgs- eller produksjonsresultater i sanntid med maksimal sikkerhet og personvern. Programvaren til din bedrift kobles til bedriftsappene via skyen med sikre og raske programtilkoblinger uten mulighet for uønsket tilgang.
Benefit Corporation

Benefit Corporation

Selskapet forfølger et offentlig interesseformål, i tillegg til profitt, ved å delta i initiativer som støtter sosiale og miljømessige temaer og skaper konkrete effekter på samfunnet, mennesker og området der organisasjonen opererer. I Tecno veileder vi selskaper som ønsker å etablere seg eller omdanne seg til en "Società Benefit" ved å støtte dem steg for steg, fra identifiseringen av felles mål, til utarbeidelsen av påvirkningsrapporten og videre til den eksterne kommunikasjonen av det etablerte "Società Benefit".
Visittkort

Visittkort

Visittkort
Utvikling av Organisasjonsapper - App for Organisering og Samarbeid

Utvikling av Organisasjonsapper - App for Organisering og Samarbeid

Le App Organizzative consentono di raccogliere o visualizzare i dati Aziendali in tempo reale senza passare per la classica modulistica cartacea. I dati raccolti vengono memorizzati nei software della tua Azienda in tempo reale attraverso il Cloud con la massima sicurezza e velocità. Possono essere progettate per i Processi Collaborativi Esterni, ad esempio per la raccolta dati da un cantiere, oppure per i Processi Organizzativi Interni, ad esempio la notifica di flusso del Workflow. Molto adatte a notificare istruzioni di lavorazioni in un contesto organizzativo misto interno/esterno. I nostri Consulenti possono progettare per la tua Azienda la migliore soluzione per rendere più efficiente la Tua Organizzazione.
Kommersielle Undersøkelser - Sosio-Økonomisk Informasjon om Juridiske Enheter

Kommersielle Undersøkelser - Sosio-Økonomisk Informasjon om Juridiske Enheter

Det er en undersøkelse som har som mål å skaffe, bestemme og vurdere den faktiske økonomiske og patrimoniale tilstanden, samt verifisere driften av den juridiske enheten i tilfelle vurdering av juridiske tiltak for inndrivelse av gjeld. Spesifikt: - Juridiske data - Representanter/Revisjonsutvalg/Innehavere av andre stillinger - Lokasjoner, ansatte, aktiviteter - Akter og konkursprosedyrer - Verifisering av protester mot virksomheten og representanter med betydelige stillinger - Fellesinteresser for representanter med betydelige stillinger - Aksjonærer / Noterte aksjer i virksomheten - Deltakelser i italienske aksjeselskaper - Nasjonale eiendommer til virksomheten fra eiendommens register - Identifikasjon av juridisk adresse for representant - Verifisering av aktivitetsstatus - Registrerte kjøretøy - Bankkontoer.
ESG-kommunikasjon - Bedriftsbærekraftkommunikasjon

ESG-kommunikasjon - Bedriftsbærekraftkommunikasjon

Kommunikasjon er en avgjørende fase i en bærekraftstrategi, som omhandler teknisk informasjon, bedriftsverdier og konkrete tiltak som er iverksatt. En transparent og tilgjengelig kommunikasjon gjør det mulig for bedrifter å skille seg ut i markedet og tiltrekke seg interessen til investorer, kunder og sluttbrukere som er opptatt av og sensitive for ESG-tematikk, og som ønsker å ta bærekraftige kjøps- og investeringsvalg. I Tecno tilbyr vi verktøy for å støtte kommunikasjonen av bedriftsbærekraft, og gir deg alt du trenger for å unngå risikoene knyttet til lite transparent kommunikasjon, som greenwashing, og sammen bygge en operativ modell som du kan bruke til å spre informasjon til ditt publikum. Kommunikasjon om bedriftsbærekraft er et verdifullt element i din ESG-tilnærming, men å bygge det på en passende måte og i samsvar med gjeldende regelverk er ikke en enkel prosess.
Kundeanskaffelsestjeneste - Online Kundeforskning

Kundeanskaffelsestjeneste - Online Kundeforskning

Vi skaffer nye kunder til din virksomhet!!
Sertifisering av Kjønnsbalanse - Kjønnsbalanse

Sertifisering av Kjønnsbalanse - Kjønnsbalanse

Sertifiseringen for likestilling er et symbol på bedriftens samfunnsansvar, samt en oppsummering av verdier og prinsipper i organisasjonen. Med Sertifiseringen for likestilling får du flere fordeler: tiltrekking av unge talenter, bedre merkevareomdømme, tilgang til finansieringslinjer dedikert til temaet mangfold og inkludering. Å redusere kjønnsforskjellen er det første steget mot å bli en rettferdig, inkluderende og sosialt ansvarlig bedrift.
Skyldneroppsporing for gjeldsinnkreving - Sosioøkonomisk informasjon om enkeltpersoner

Skyldneroppsporing for gjeldsinnkreving - Sosioøkonomisk informasjon om enkeltpersoner

I vurderingen av risikoen knyttet til å iverksette rettslige tiltak for å inndrive gjeld, er det viktig å ha et komplett, reelt og detaljert bilde av den økonomiske og patrimonielle situasjonen til en person. Undersøkelsen gjør det mulig å innhente informasjon om både fysiske og juridiske personer, hentet fra både offisielle og uoffisielle kilder, og bekreftet, der det er nødvendig, gjennom spesifikke befaringer av korrespondenter og samarbeidspartnere som opererer i de ulike lokale realiteter: utført aktivitet, pensjon, inntekter eller lønninger, eierandeler og verv i selskaper og bedrifter, pågående rettslige prosedyrer, eiendommer, registrerte kjøretøy, sporing av debitorens bankkontoer.
Tjenester for advokatfirmaer og profesjonelle praksiser - Forretningsinformasjon

Tjenester for advokatfirmaer og profesjonelle praksiser - Forretningsinformasjon

Å dra nytte av en innledende undersøkelse gjør ofte at man kan møte en rettssak med avgjørende elementer for en vellykket prosess. Besittelse av uomtvistelige bevis fører ofte til en utenomrettslig forlik som akselererer prosessen og fremmer anerkjennelsen av kundens forventninger. Aktivitetene til advokatfirmaer innen sivilrett er mange, og det finnes mange muligheter for å løse sivile rettstvister med hjelp av private etterforskninger. Disse er nødvendige for korrekt håndtering av tvister innen familieforhold, samt i spesifikke sektorer som handel, bank, finans og forsikring. Det er også avgjørende med undersøkelser relatert til identifisering og kvantifisering av formuen til fysiske og juridiske personer, både i pre-kontraktuell fase og i rettslig tvist.
Vermålsundersøkelser - Undersøkelser av arbeidsaktivitet

Vermålsundersøkelser - Undersøkelser av arbeidsaktivitet

Tjenesten for Undersøkelse av Arbeidsaktivitet består i å identifisere enhver form for inntekts- eller arbeidsaktivitet hos personen, enten det er ansatt, selvstendig, underordnet eller pensjonist, som kan utnyttes og brukes i forbindelse med rettslig inndrivelse av gjeld (utlegg av deler av lønn eller pensjon). Data som blir gitt blant resultatene av undersøkelsen, inkluderer hovedopplysninger om arbeidsgiver, bedriftsnavn, adresse til kontoret, telefonnummer og økonomisk estimat av lønn/inntekter fra personen, offisielle data fra Det Generelle Registeret for Nasjonale Bedrifter i tilfelle av selvstendig virksomhet, data om pensjonsutbetalende institusjon og estimat av verdien av pensjonen mottatt i tilfelle av pensjon. Undersøkelsen, nyttig i alle tilfeller der det er nødvendig å vurdere personens økonomiske situasjon, kan være målrettet eller kombinert med andre tjenester.
Office 2019 Hjem og Bedrift for MAC - Microsoft-lisens

Office 2019 Hjem og Bedrift for MAC - Microsoft-lisens

Office 2019 Home and Business for MAC er egnet for både 32-bit og 64-bit Windows samt for OS MAC-systemer. 100% original Microsoft-lisens. Kontakt oss for rabatter dedikert til forhandlere. Her er våre tjenester: - Frakt etter noen sekunder fra kjøp via e-post "dermed reduseres også miljøpåvirkningen med fravær av frakt" - Gratis spesialisert ITALIENSK støtte - Sikker betaling - Fornøyd eller pengene tilbake - 100% originale lisenser
KARTER Lær Herreveske - KARTER BUSINESS

KARTER Lær Herreveske - KARTER BUSINESS

24-timers veske laget av glatt fullkorns kalveskinn, med Alcantara-fôr og hypoallergene palladium-tilbehør. Mål 41,4 x 32,2 x 7 cm Artikkelen er helt produsert og pakket i Italia på håndverksmessig måte.
Måltidskupongavdeling - Papir og Elektronisk

Måltidskupongavdeling - Papir og Elektronisk

Med Lunch Divisionen har EP S.p.A. gjennom årene, takket være sin kundebase bestående av offentlige og private institusjoner, små, mellomstore og store bedrifter, utviklet et nettverk av lokaler, nøye utvalgt over hele landet, som har som mål å tilfredsstille de personlige behovene til enkeltbrukere gjennom gastronomiske variasjoner, religiøse forskjeller, rimelige priser samt kvaliteten på tjenesten i henhold til UNI EN ISO 9000-standardene og gjennom daglige kontroller utført stikkprøvemessig av vårt personale over hele landet. Med denne tjenesten, i tillegg til enkelheten ved lunsjpausen, kommer de skattemessige fordelene som både kunden og brukeren av tjenesten mottar gjennom gjeldende nasjonal lovgivning (art. 285 d.p.r. 207/2010). Utviklingen av teknologi samt dynamikken i E.P. S.P.A. har gjort det mulig å utvikle hele administrasjonen av papirvoucheren med et "KORT" som fungerer som elektronisk måltidskupong.