Produkter for travel (276)

Rum Farol - Gaveeske Rum Farol

Rum Farol - Gaveeske Rum Farol

RUM FAROL er en tradisjonell destillat basert på melasse, modnet i ex-Porto Tawny fat. For øyet fremstår den i en ravfarge, lys kobber. Nesen overraskes av en søt duft av kirsebær, de fruktige og vedvarende hintene minner om Portvin. Smaken avslører et røykfylt og treaktig aroma, først tørr, men blir deretter omsluttende. RUM FAROL er en utmerket håndverksrom med en allsidig karakter, perfekt for smaking og egner seg til blanding av sofistikerte drinker. Laget eksklusivt i Portugal, er Rum Farol resultatet av de naturlige prosessene med gjæring og destillering av presset sukkerrørjuice, hvis aromatiske profil er garantert. RUM FAROL lyser opp sofistikert drikking, og kartlegger kursen for sansene. Kapasitet: 70cl - 40%Vol med gaveeske.
BtoMail og BtoLead: digitale tjenester

BtoMail og BtoLead: digitale tjenester

BTOLEAD og BTOMAIL er digitale tjenester designet for bedrifter som gjør det mulig å spore potensielle leads' aktiviteter på deres bedriftsnettsted og kjøpe e-postsentriske databaser kategorisert etter geografiske områder og typer økonomisk aktivitet. HENRY & CO. har vært involvert i å skape merkeidentiteten, designe de respektive nettstedene og nettplattformene, samt gi kunstnerisk retning for selskapet. HENRY & CO. har vært involvert fra starten av i å bygge BTOLEAD og BTOMAIL merkene, og har tatt en systematisk tilnærming i designet av logoene og all støttende visuell kommunikasjon. Ved å syntetisere de ikoniske og beskrivende elementene av tilbudene, nemlig brevet for BTOMAIL og målbrettet for BTOLEAD, skapte HENRY & CO. to enkle piktogrammer ledsaget av logotypen.
Oiv Internasjonal Konferanse om Virksomhetsvurdering - Nye Standarder og Fremskritt

Oiv Internasjonal Konferanse om Virksomhetsvurdering - Nye Standarder og Fremskritt

Aula Magna Università Bocconi - Milano X Internasjonalt Seminar organisert av OIC - Italiensk Organ for Vurderinger. Blant de fremragende foredragsholderne er Prof. Mauro Bini, president og vitenskapelig direktør for ACB Vurderinger, som tar opp temaet "Hvorfor forretningsmodeller er viktige i vurdering". Det vil bli gitt simultanoversettelse til italiensk. Det er tildelt 8 studiepoeng fra ODCEC. For påmelding til seminaret klikk HER ACB Vurderinger er selskapet som vårt kontor er grunnlegger og promoter av, sammen med et unikt team av fagfolk og eksperter innen vurdering med tiår med erfaring.
Rull Ryggsekk New York

Rull Ryggsekk New York

Design moderno con chiusura roll-top con zip e fibbia. Scomparto principale molto capiente con tasca interna porta PC e tasca frontale con zip. Retro imbottito dotato di tasca antiscippo e di passante per fissarlo al trolley. Spallacci imbottiti e regolabili. Interno foderato. Ideale per accompagnare il viaggiatore, ma anche il professionista nelle sue giornate. Dimensioni: 29 x 46 x 12 cm Materiale: PU Imballo: 20 pz Colore: verde militare
Forretning - Somalia

Forretning - Somalia

Billige og ferske bananer
Konsulenttjenester for Sosialt Ansvar ISO 26000 - Veiledning for Sosialt Ansvar UNI EN ISO 26000

Konsulenttjenester for Sosialt Ansvar ISO 26000 - Veiledning for Sosialt Ansvar UNI EN ISO 26000

Prinsipper for sosialt ansvar ISO 26000 Ansvar for regnskap (accountability) Ansvar for å svare for påvirkningen på samfunnet, økonomien og miljøet. Åpenhet i beslutninger og aktiviteter som påvirker samfunnet og miljøet. Atferden til en organisasjon bør baseres på verdier som ærlighet, rettferdighet og integritet. En organisasjon bør respektere, vurdere og svare på interessene til interessentene. Ingen enkeltperson eller organisasjon står over loven. En organisasjon bør respektere internasjonale normer for atferd når den følger prinsippet om lovlighet. Respekt for menneskerettigheter
Internasjonalisering - Støtte til internasjonaliseringsprosesser

Internasjonalisering - Støtte til internasjonaliseringsprosesser

Assistanse for åpning av nye kontorer (etablering, valg av land, administrasjon, prosedyrer) Søke etter partnere og underleverandører i det aktuelle landet Søke og administrere agenter og distributører Kontrakt Assistanse på messer og arrangementer på stedet Tolking og oversettelser på over 50 språk
AVFALLSKLASSIFISERING og VIRTUELLE TESTER

AVFALLSKLASSIFISERING og VIRTUELLE TESTER

Vi identifiserer på forhånd muligheten for produksjonsavfall eller feil i produksjonsprosessen. Vi avdekker og analyserer samtidig utløsende faktorer. For å gripe inn raskt, forebygge eller redusere ineffektivitet og iverksette korrigerende tiltak. Vi utfører virtuelle tester, og optimaliserer dem før vi går videre til prototyping-fasen og fysiske tester. En tilnærming som sparer tid og ressurser, og sikrer maksimal effektivitet i prototypingen.
Michele Grassi - ostkritiker, ekspert på meieriteknologi

Michele Grassi - ostkritiker, ekspert på meieriteknologi

Michele Grassi, ekspert på meieriteknologi, jobber med teknologisk forskning på italienske oster laget av rå melk. Han er meierikonsulent og lærer for opplæring av fagfolk. Forfatter av flere bøker om ost, inkludert Aroma, en sensorisk reise gjennom italienske DOP-oster, Tamellini forlag, og Manuale del Casaro utgitt av Hoepli.
Juridisk Domicil

Juridisk Domicil

Tjenesten for juridisk domicil er et tjenestepakke som inkluderer: bruk av vår adresse for domicil av den juridiske og postadresse for virksomheten; bruk av vår adresse på all deres offisielle dokumentasjon: brevpapir, visittkort, nettside, reklame materiale, osv.; mottak av vanlig, ekstraordinær og kommersiell post: brev, pakker, anbefalte sendinger, telegrammer, ekspressleveranser, osv.; videresending av mottatt post til en annen adresse via bud eller e-post. Tjenesten for juridisk domicil er rettet mot frilansere, selskaper og allerede etablerte eller nyetablerte selskaper, og gjør det mulig å bruke adressen til vårt kontor for å velge den juridiske adressen for sin virksomhet, ved å angi den direkte i notarialdokumentet for nyetablerte selskaper, mens for eksisterende selskaper må endringen av den juridiske adressen kommuniseres til de relevante myndighetene.
Transpersonlig Rådgivning - Online Chat - Informasjon til besøkende om Transpersonlig Rådgivning mottatt i online chat

Transpersonlig Rådgivning - Online Chat - Informasjon til besøkende om Transpersonlig Rådgivning mottatt i online chat

Chatten er aktiv fra mandag til fredag fra kl. 20:30 til 21:30 for å gi besøkende muligheten til å stille spørsmål om transpersonlig veiledning til Luca Pittioni. I andre tidsrom mottar tjenesten meldinger som Luca Pittioni vil svare på så snart som mulig på e-posten angitt av besøkende.
Personvern - Rådgivning for overholdelse av den europeiske personvernsforskriften 679/2016:

Personvern - Rådgivning for overholdelse av den europeiske personvernsforskriften 679/2016:

Adopsjon av et slankt og integrert styringssystem med eksisterende prosedyrer Kartlegging av behandling av personopplysninger og sensitive data gjennom implementering av "Register over behandlingsaktiviteter" med særlig fokus på grensekryssende strømmer Kartlegging av de viktigste risikoområdene og vurdering av implementering av DPIA (Data Protection Impact Assessment) Integrering og oppdatering av eksisterende dokumentasjon (f.eks. informasjon, policy, kontrakter, utnevnelser, osv.) Vurdering av utnevnelse og stilling av DPO (Data Protection Officer) Opplæring og bevisstgjøring av ansatte om innholdet i det nye europeiske regelverket (hos kunde eller på vårt kontor) Kontroll av overholdelse av kravene i det nye europeiske regelverket og systemets sårbarhet gjennom interne revisjoner Analyse av situasjonen og forslag til egnede løsninger for lagring og beskyttelse av data Ansettelse av ekstern DPO
E-postmarkedsføringsdatabase Ingeniører - oppdatert e-postdatabase med over 35 000 italienske ingeniører

E-postmarkedsføringsdatabase Ingeniører - oppdatert e-postdatabase med over 35 000 italienske ingeniører

E-postmarkedsføring DEM Ingeniører Database: database for e-postmarkedsføringskampanjer med over 35 000 e-postadresser til ingeniører i Italia.
AREA - Den skreddersydde ledelsesløsningen som får bedriften din til å vokse

AREA - Den skreddersydde ledelsesløsningen som får bedriften din til å vokse

Suite AREA er et programvarepakke som, når de integreres, muliggjør en høyt profesjonell håndtering av alle forretningsprosesser i små, mellomstore og store bedrifter, og letter forretningsflyten fra administrasjon til regnskap, styring, salg, innkjøp, forretningsintelligens og CRM. I skyen eller on-premise lar Suite AREA deg oppnå en perfekt integrasjon mellom forretningsfunksjoner ved å håndtere data, informasjon og operative prosesser på en homogen måte; med den tilhørende appen kan du ha bedriften din med deg på farten for alltid å være tilkoblet og oppdatert på hva som skjer. Fra integrasjonen av verktøyene oppstår et fleksibelt, dynamisk og effektivt ERP-informasjonssystem, hvor informasjonsressursene blir håndtert, koordinert og delt for å være tilgjengelig for alle bedriftsroller.
Visittkort, brevpapir, konvolutter og brosjyrer - materiale for å forbedre bedriftsbildet

Visittkort, brevpapir, konvolutter og brosjyrer - materiale for å forbedre bedriftsbildet

Visittkort, brevpapir, konvolutter og brosjyrer som snakker om deg Den bedriftsmessige profilen går også gjennom måten du presenterer deg selv på med de riktige og uunnværlige materialene som snakker om deg til kundene dine Visittkort i forskjellige formater Brevpapir for kommunikasjonen din Personlige konvolutter og mange andre nyttige og uunnværlige objekter, alle tilpasset din bedriftsidentitet
Markedsundersøkelse

Markedsundersøkelse

ASAP tilbyr en dedikert tjeneste for å forske på nye teknologier for å tilby skreddersydde løsninger for hver kunde. Å forstå trender gjennom markedsundersøkelser vil gjøre det mulig å overvåke behovene i ulike sektorer kontinuerlig.
Bedrifts- og Industriflyttinger - Flytting av kontorer og selskaper, både nasjonalt og internasjonalt

Bedrifts- og Industriflyttinger - Flytting av kontorer og selskaper, både nasjonalt og internasjonalt

Å organisere flytting av kontorer og bedrifter i Italia og utlandet er nå enklere, vi tar oss av det! For en komplett bedriftsflyttetjeneste: befaring, sikre emballasjer, demontering og montering av møbler, samt mulighet for å benytte seg av arkivhåndteringstjenesten. Begynn å jobbe i ditt nye lokale på kort tid og i total sikkerhet.
Lean Management

Lean Management

Lean Management og kontinuerlig forbedring er planleggingen av en prosess som tar sikte på å eliminere sløsing og forbedre effektiviteten i produksjonssystemet, gjennom identifisering av spesifikke problemer hos Kunden.
Sinergy Suit - Komplett tjenestepakke fra A til Z.

Sinergy Suit - Komplett tjenestepakke fra A til Z.

Den alt-i-ett-løsningen for bedriftswebmarkedsføring "uten bekymringer". Vi tar oss av alt. Du må bare selge og gi støtte. 1 år med kontinuerlig tjeneste med bransjeoppdateringer og annonsering inkludert. I tillegg kan du hver 3. måned bestemme om du vil pause eller fortsette arbeidet. Overlat den tekniske håndteringen av webmarkedsføringen din til profesjonelle, og husk, du har alltid en Sikkerhetsgaranti med deg for å stoppe prosjektet hver 3. måned, i løpet av hele året vi jobber sammen.
Måltidskupongavdeling - Papir og Elektronisk

Måltidskupongavdeling - Papir og Elektronisk

Med Lunch Divisionen har EP S.p.A. gjennom årene, takket være sin kundebase bestående av offentlige og private institusjoner, små, mellomstore og store bedrifter, utviklet et nettverk av lokaler, nøye utvalgt over hele landet, som har som mål å tilfredsstille de personlige behovene til enkeltbrukere gjennom gastronomiske variasjoner, religiøse forskjeller, rimelige priser samt kvaliteten på tjenesten i henhold til UNI EN ISO 9000-standardene og gjennom daglige kontroller utført stikkprøvemessig av vårt personale over hele landet. Med denne tjenesten, i tillegg til enkelheten ved lunsjpausen, kommer de skattemessige fordelene som både kunden og brukeren av tjenesten mottar gjennom gjeldende nasjonal lovgivning (art. 285 d.p.r. 207/2010). Utviklingen av teknologi samt dynamikken i E.P. S.P.A. har gjort det mulig å utvikle hele administrasjonen av papirvoucheren med et "KORT" som fungerer som elektronisk måltidskupong.
Bedriftsrådgivning for eksport

Bedriftsrådgivning for eksport

Våre internasjonale markeder tilbyr de beste italienske produktene. Vår erfaring er dedikert til deg, for å gi deg det beste. W.B.C. International forplikter seg til å imøtekomme de ulike behovene til kundene, ved å tilby en enkelt kvalifisert kontaktperson i det italienske markedet. Vår misjon er å bringe Made in Italy til hele verden.
Planimetrisk Rapport - Online Planimetrisk Rapport: på bare noen minutter

Planimetrisk Rapport - Online Planimetrisk Rapport: på bare noen minutter

Det Online Planimetriske Dokumentet er den grafiske fremstillingen av konturene til en eiendom delt inn i underenheter. Det viser, på Bygningens Kart, plasseringen av inngangene til de eiendommene som utgjør bygningen, samt fellesområdene, inkludert de utendørs. Gratis tilbys en Liste over Underenheter for bygningen.
Kontor- og Bedriftsrengjøring

Kontor- og Bedriftsrengjøring

Six Lands tilbyr profesjonelle rengjøringstjenester, rettet mot hygienisk vedlikehold av miljøer med lavt smussnivå som krever høye hygienestandarder, som kontorer og bedrifter. 7/7, 24/24 tilpasses tjenesten helt etter behov.
Industrielle og tekniske videoer

Industrielle og tekniske videoer

Vi produserer industrielle og tekniske videoer for å dokumentere prosesser, anlegg og maskiner. Vi bruker avansert utstyr for å tilby klare og detaljerte opptak, ideelle for opplæring, presentasjoner og teknisk dokumentasjon.
E-guide - digitale guider i PDF - Strategi, finans, markedsføring, innovasjon, markeder, trender

E-guide - digitale guider i PDF - Strategi, finans, markedsføring, innovasjon, markeder, trender

Digitale guider for å støtte Entreprenører og Startups
Industrielle planer - Forberedelse av industrielle planer, forretningsplaner og påfølgende gjennomføring

Industrielle planer - Forberedelse av industrielle planer, forretningsplaner og påfølgende gjennomføring

Industriell planlegging er prosessen der man definerer selskapets langsiktige mål og utarbeider handlinger i form av ressurser, operasjoner og atferd som gjør det mulig å nå disse målene. EOD hjelper sine kunder med å gi konkrete former til prosjektene sine, ved å bistå dem med å fokusere på forretningsmetrikker, flerårige økonomisk-finansielle resultater, organisatoriske elementer, og skape en håndgripelig og målbar forbindelse mellom den nåværende situasjonen og den fremtidige. Tjenestene til EOD spenner fra vurdering av rimelighet og robusthet i det industrielle prosjektet som allerede er bygget av kunden, til nyopprettelse av en industriell plan og dens påfølgende implementering og/eller overvåking. I tilfelle den industrielle planen er rettet mot et prosjekt for bedriftsrekonstruksjon, gjør EODs nettverk det mulig å bistå kundene i å definere en komplett prosess rettet mot å løse krisen.
Butikk Restyling - Utvendig og innvendig restyling

Butikk Restyling - Utvendig og innvendig restyling

mysteriebesøk - med rapport og analytisk relasjon for interessefelt, opplæring og støtte til butikksjef og visuell i butikk, studie av butikk/bedriftsbutikker, studie av plantegninger, eventuelle observasjoner, oppsett av utstillinger, presentasjon og eventuell promotering, studie av butikkvinduer, sluttrapporter for økning av omsetning, ledelse med KPI'er
Liten format digitaltrykk for bedrifter, butikker, folk

Liten format digitaltrykk for bedrifter, butikker, folk

Trykkeriavdelingen og digitaltrykk i småformater. Trykkeriavdelingen, takket være den store erfaringen som er opparbeidet gjennom årene innen digitaltrykk i småformater, kan tilby et bredt utvalg av produkter og løsninger for å løse alle trykkeriproduksjonsbehov og møte de mest krevende kravene: magasiner, kataloger, bøker, billetter, mapper, etiketter, visittkort, flyers, brosjyrer, konvolutter, brevpapir, kalendere, postkort, invitasjoner, flyers. Bestem hva som er riktig for deg, bare ved å besøke vår nettbutikk. Trykkeriavdelingen tilbyr løsninger som kan hjelpe din bedrift, din virksomhet, din butikk eller din forening med å trykke alle disse viktige kommunikasjonsverktøyene for promotering og sponsing av ditt merke, produkt eller tjeneste.
Juridisk Rådgivning innen Landbruk

Juridisk Rådgivning innen Landbruk

En av våre spesialiseringer i over 60 år.
Finansgruppe - Finansielle Konsulenter

Finansgruppe - Finansielle Konsulenter

Tre C Srlus Finansielle Tjenester har et omfattende utvalg av forretningsfinansieringsløsninger tilgjengelig for å imøtekomme dine behov. Vårt dedikerte team av eksperter vil jobbe tett med deg for å forstå hvordan du og din virksomhet fungerer, slik at vi kan bygge en skreddersydd og fleksibel finanspakke som passer for deg.