Produkter for travel (795)

PRIMA FIBER

PRIMA FIBER

Tjenesteleverandør innen fiberoptikk i Nord-Afrika-regionen.
Strategiutvikling - Rådgivning og Støtte

Strategiutvikling - Rådgivning og Støtte

Basert på vår analyse hjelper vi deg med å utvikle effektive driftsstrategier. Dette kan inkludere å sette klare mål, optimalisere prosesser, identifisere relevante ytelsesmålinger osv.
Yrket som JAVA-utvikler

Yrket som JAVA-utvikler

Til tross for sin alder og arv, forblir Java et av de mest populære programmeringsspråkene i dag. Ifølge en Statista-rapport fra 2021 bruker nærmere 65 % av programvareutviklerne i verden Java som programmeringsspråk. Ikke rart at Java-utviklere er svært ettertraktet! Hvis du er lidenskapelig opptatt av teknologi og ønsker å bygge en karriere som Java-utvikler, trenger du ikke lete lenger. I denne bloggposten vil vi gi deg en omfattende beskrivelse av stillingen som Java-utvikler og alt du trenger å vite for å bli en profesjonell Java-ekspert. Utviklet for første gang i 1995 av Sun Microsystems, er Java et samtidig, klassebasert og objektorientert programmeringsspråk, basert på syntaksen til C og C++. Java er raskt, sikkert og ekstremt allsidig.
ADRESSEENDRING - Kjøretøyregistrering

ADRESSEENDRING - Kjøretøyregistrering

Flytter du? Du har en måned på deg til å endre adressen på vognkortet ditt. Hvis du glemmer å regulere adresseendringen innen fristen, risikerer du å bli bøtelagt for manglende adresseendring på vognkortet. Dette er en overtredelse av 4. klasse med følgende straffer: En fast bot på 135 € En redusert bot på 90 € NØDVENDIGE DOKUMENTER: Signert mandat Originalt registreringsbevis (vognkort) En boligattest som er mindre enn 6 måneder gammel (leiekvittering, gass, elektrisitet, vann, fast eller mobiltelefon) En gyldig identifikasjon
Organiser møtene dine - Videokonferanse

Organiser møtene dine - Videokonferanse

Visiokonferanse blir stadig mer brukt for å organisere møter, og det er den beste måten å gjennomføre møter på når de er geografisk adskilt, som om alle var veldig nære, og lyd- og bildeoverføringen var den samme som i virkeligheten. Du kan dermed jobbe og kommunisere ansikt til ansikt om ulike dokumenter, som om du satt ved siden av hverandre.
Gjenbrukbar kopp - Ecocup

Gjenbrukbar kopp - Ecocup

Trykking av Økologiske Kopper: En Bærekraftig og Tilpasset Løsning for Dine Arrangementer Økologiske kopper har blitt uunnværlige elementer for mange bedrifter og organisasjoner som bryr seg om miljøet. Flere og flere bedrifter velger tilpassede kopper for å promotere sitt merke samtidig som de respekterer miljøet. Trykking av økologiske kopper er en praktisk og effektiv løsning for å tilby kvalitetsprodukter som kombinerer både bærekraft, estetikk og overholdelse av miljøstandarder. I denne artikkelen vil vi utforske fordelene med tilpassede økologiske kopper, tilgjengelige tilpasningsalternativer, samt materialene som brukes for å sikre en miljøvennlig produksjon. Bruksområder for Tilpassede Økologiske Kopper Tilpassede økologiske kopper brukes i et bredt spekter av sammenhenger, enten det er for profesjonelle arrangementer, festivaler eller kommunikasjonskampanjer. Her er noen eksempler på bruk: Bedriftsarrangementer: Under konferanser, messer eller seminarer er tilpassede kopper en utmerket måte å promotere ditt merke på samtidig som du gjør en forskjell med ansvarlige produkter. Firmagaver: Å gi bort økologiske kopper under arrangementer eller messer er en konkret måte å vise ditt engasjement for miljøet. Festivaler og offentlige arrangementer: Økologiske kopper er ideelle for utendørsarrangementer eller festivaler der avfallshåndtering er essensielt. Du bidrar til å redusere miljøpåvirkningen samtidig som du tilbyr et praktisk alternativ for deltakerne. Restauranter og kafeer: Flere og flere restauranter tar i bruk økologiske kopper for take-away, og viser dermed sitt engasjement for bærekraftige praksiser.
Domiciliering av selskap eller forening - Etablering av et registrert kontor for et selskap eller forening

Domiciliering av selskap eller forening - Etablering av et registrert kontor for et selskap eller forening

Hvis du leter etter et selskap som kan hjelpe deg med din domiciliering, trenger du ikke lete lenger. Denne domicilieringstjenesten ligger i Le Mans og tilbyr et bredt spekter av tjenester som retter seg mot bedrifter og foreninger som ønsker å ha sitt eget hovedkontor. I tillegg til vår ekspertise innen kundeservice, har vi også et sterkt og solid rykte innen dette området. Vi har etablert fruktbare partnerskap med mange selskaper.
Sammenligningstabell for juridiske statusser

Sammenligningstabell for juridiske statusser

Vil du starte en bedrift, men er usikker på de forskjellige juridiske statusene som tilbys? Last ned sammenligningstabellen for juridiske status for å hjelpe deg med å ta det riktige valget.
Flyer og brosjyre - Grafisk studio

Flyer og brosjyre - Grafisk studio

Dine flyers og bedriftsbrosjyrer for arrangementene dine, priser, kampanjer, tjenestekart, skreddersydd med Adgence. Det finnes mange typer flyers, alle med forskjellige størrelser! I sin essens kan en flyer betraktes som: «alle papirformater som kan overleveres fra hånd til hånd». Den er den perfekte blandingen mellom visittkort og reklameplakat! Brosjyren med 2 eller 3 paneler brettes ut, som navnet antyder, i en trekkspillform, vindu eller rullet. Den er tilgjengelig med en sentral brett eller preging, eller forskjøvet for et mer iøynefallende design. Flyers, som brosjyrer, er din bedriftsbrosjyre for å gjøre folk kjent med virksomheten din. Ideell for restauratører, butikker, butikker, forretninger i Vaucluse, Avignon, Gard, som noen av våre kunder eller andre fra Bôuches-du-Rhône, Drôme-Ardêche eller Occitanie.
Kommersiell Strategi

Kommersiell Strategi

Markedsstrategibyrået tilbyr sin ekspertise i utarbeidelsen og implementeringen av din forretningsstrategi. Fra revisjonen av situasjonen i din bedrift til definisjonen av en utviklingsplan, inkludert fastsettelse av operative mål, tar ditt markedsføringsbyrå i Strasbourg seg av å implementere en forretningsstrategi som møter markedets krav. Strategibyrået følger deg steg for steg i utarbeidelsen og implementeringen av en innovativ forretningsutviklingsstrategi for din organisasjon, for å sikre lønnsom vekst og bedre posisjonering i markedet.
Import av Kontormøbler

Import av Kontormøbler

Oppgrader arbeidsplassen din med våre importtjenester for kontormøbler. Vi tilbyr et utvalg av stiler og design, som sikrer at kontoret ditt ikke bare ser bra ut, men også fremmer produktivitet og komfort.
Juridisk oppdrag for Compta Conseil-kontoret - De juridiske oppdragene til regnskapsfirmaet Aurélie Dahan

Juridisk oppdrag for Compta Conseil-kontoret - De juridiske oppdragene til regnskapsfirmaet Aurélie Dahan

Compta conseil tilbyr deg juridiske oppdrag, fra opprettelsen av prosjektet ditt til omstrukturering i løpet av selskapets livssyklus: valg av juridisk form, opprettelse av selskap, årlig juridisk sekretariat og vedtektsendringer.
Høyoppløselig 3D Virtuell Omvisning - 200 m2 - Integrering på nettstedet ditt

Høyoppløselig 3D Virtuell Omvisning - 200 m2 - Integrering på nettstedet ditt

Den gjenopprettede besøket tilsvarer en vandring på stedet i gangfart. Du kan utvide eller zoome inn i bildet uten tap av kvalitet. HD-bilder leveres i 4K-kvalitet for din kommunikasjon, samt etasjeplaner og videoer for sosiale medier. En guidet tur av stedet er inkludert, som fremhever høydepunktene.
BWM Active Tourer BVA - 216d Business

BWM Active Tourer BVA - 216d Business

ADA Express, et bilutleiefirma, er glade for å tilby sin BMW Active Tourer BVA fra 2017!! Kjøretøyet er svært godt utstyrt: -GPS -Klimaanlegg -Panoramatak -Radio / Bluetooth / USB / Jack/12V -Hastighetsregulator og hastighetsbegrenser -Frontradar og bakradar -Kontinuerlig filskiftevarsling -Airbag/ABS/ESP/Servostyring Dieselbil med automatgir, en ekte kjørekomfort.
Nord-Pas-de-Calais Bedrifts-e-poster - Nord-Pas-de-Calais

Nord-Pas-de-Calais Bedrifts-e-poster - Nord-Pas-de-Calais

Kjøp av databasen med adresser og e-poster til alle selskaper i departementene 59 og 62, for dine kundemarkedsføringsoperasjoner. 82.318 e-poster E-postdatabase for fagfolk i Nord-Pas-de-Calais, avd. 59 og 62 Antall og oppgitte data: 82.318 selskaper Selskapsnavn - Adresse - Postnummer - By - Telefon - Faks - Mobiltelefon - E-post - Aktivitet - Nettsted - Mega kategori - NAF-kode - Tittel - Navn på Hovedleder - Fornavn - Kategori - Sekundær Etablering - Departement - Region - Opprinnelse - Antall ansatte - Siret - Hovedkontor - RCS - Opprettelsesdato - Juridisk form - Aksjekapital - ANNET - leder1 - Leder - leder2 - Etableringer - Antall ansatte - Omsetning - Nettoresultat Med de nåværende økonomiske omveltningene er det ikke bare nødvendig å være effektiv: det har blitt livsviktig. Fagfolk omstrukturerer sine aktiviteter.
DATA og Beslutningstaking

DATA og Beslutningstaking

Vi hjelper våre kunder med å utnytte kraften i dataene sine fullt ut ved å tilby avanserte analysetjenester. Gjennom vår kompetanse innen datanalyse hjelper vi kundene våre med å ta informerte beslutninger, identifisere nye muligheter og optimalisere forretningsprosessene sine.
Aktivitetsopprettelse - Optimaliser ditt innovative forretningsprosjekt

Aktivitetsopprettelse - Optimaliser ditt innovative forretningsprosjekt

Lanseringsfasene er avgjørende i bedriftens livssyklus og definerer en betydelig del av enhetens evne til å opprettholde sin virksomhet. Innovasjon er ikke noe unntak fra regelen, og mange prosjekter i sektoren møter spesifikke begrensninger knyttet til den delikate anticipasjonen. Våre analytikere gir deg løsninger for å hjelpe deg i alle dine tiltak for å skape innovativ virksomhet: Redusere kostnader, minimere investeringsrisiko, optimalisere produksjonen, finne finansiering er alle elementer som vil hjelpe deg med å konsolidere prosjektet ditt, samtidig som du reduserer din administrative byrde for å kunne fokusere på virksomheten din. Sikre prosjektet ditt et maksimalt potensial for suksess og garanter avkastningen på investeringen til dine samarbeidspartnere gjennom vår støtte til opprettelse av virksomhet.
Gruppe språk kurs

Gruppe språk kurs

Denne formelen skaper en ekte situasjon for å tale i gruppe om temaer fra hverdagen eller profesjonelt. Gruppedynamikken fremmer språklæring. Å samle flere lærende gjør det også mulig å velge en mer økonomisk løsning. For alle som må tale offentlig på et annet språk og som ønsker å tilegne seg eller forbedre sine språkkunnskaper. FORUTSETNINGER – Finnes det et krav til nivå? En nivåtest gjennomføres på forhånd for å definere programmet. Gruppen settes sammen basert på språknivåer og profesjonelle mål. Vi sørger alltid for at gruppen er homogen, slik at alle føler seg komfortable med å ta ordet og gjøre fremskritt. METODE – Vår metode Kurslederen passer på gruppens sammenheng. Han/hun er oppmerksom på at hver deltaker får lik taletid og føler seg trygg.
Tjenester og Priser - Lønnstjenester - Sosial - Arbeidsrett for Bedrifter

Tjenester og Priser - Lønnstjenester - Sosial - Arbeidsrett for Bedrifter

EDIT'PAIE tilbyr tjenester innen lønnsadministrasjon, behandling av DSN, samt administrativ håndtering av ansattes inn- og utmeldinger i bedrifter. Mer enn 150 tariffavtaler behandles i selskapet, innen alle bransjer.
Miljø F&U

Miljø F&U

KREA-COGITO er også engasjert i forskning og utvikling av pyrolyseanlegg for å bekjempe plastforurensning og forbedre miljøet. Vi tilbyr innovative løsninger for å redusere plastavfall og beskytte miljøet.
Opprettelse av Visuell Identitet - Skil Deg Ut!

Opprettelse av Visuell Identitet - Skil Deg Ut!

Oppdag våre tjenester: - Logo- og grafisk design - Opprettelse og trykking av kommunikasjonsmateriell (flyer, visittkort, brosjyre...) - Layout (katalog, bok...) - Håndtering av sosiale medier Oppdag alle våre tjenester på vår nettside www.laeka-design.com!
Prosjektledelsesassistanse

Prosjektledelsesassistanse

Som en del av AMOA sikrer vi alle trinnene i design, bygging og implementering som er involvert i prosjekter for ombygging av informasjonssystemer basert på programvare: - Definisjon av styringsplanen, hjelp til valg av løsning, organisering av prosjektet og prosjektets påvirkningsanalyse spesifikk for designfasen - Bistand til fagområdene i implementeringen av løsningen (håndtering av forholdet til integratoren, uttrykk for behov, bistand til testing, utarbeidelse av funksjonelle spesifikasjoner, opplæring av brukere) samt forberedelse til den daglige driften (organisering av funksjonell administrasjon og intern støtte, valg av vedlikeholdsleverandør) - Utarbeidelse av en oppsummering og tilbakelevering av en erfaringsoverføring i etterprosjektfasen
Skreddersydd utvikling av dine digitale prosjekter

Skreddersydd utvikling av dine digitale prosjekter

HaiRun Technology er et skreddersydd webutviklingsselskap som bruker den nye FullStack JS-teknologien for å realisere dine digitale prosjekter. Vår motivasjon er å tilfredsstille deg i utformingen av ditt nettsted og webapplikasjon. Utvikling av skreddersydde web- og mobilapplikasjoner Design og utvikling av din web- og mobilapplikasjon Hairun Technology er blant de beste byråene for utvikling av skreddersydde mobilapplikasjoner. Uansett hva dine behov er, er våre mobilutviklingsteam tilgjengelige for dine digitale prosjekter: kreative, intuitive, designmessige, dynamiske, effektive mobilapplikasjoner, og mye mer! Å ha en mobilapplikasjon, enten den er ment for offentlig bruk eller for bedrifter, gjør det mulig å forenkle visse oppgaver internt. Mobilapplikasjoner er kraftige markedsføringsverktøy for å bli kjent.
Kommersiell Domiciliering - AGAPEA Garnier gir deg et registrert kontor uten tidsbegrensning

Kommersiell Domiciliering - AGAPEA Garnier gir deg et registrert kontor uten tidsbegrensning

AGAPEA Garnier forretningssenter i SAINT CLOUD mellom SURESNES og RUEIL MALMAISON tilbyr selskapsdomicil for bedrifter som ønsker å være til stede i en region uten eiendomsinfrastruktur. Det tilpasser seg også behovene til gründere. AGAPEA Garnier har prefekturens godkjenning. For en domicilering tilbyr AGAPEA Garnier: Håndtering av din post eller tilgjengeliggjøring av den, Mottak av din post, faks og pakker, Velkomst til dine besøkende.
Kommersiell advokat i Lyon

Kommersiell advokat i Lyon

Tilstede sammen med fagfolk, støtter vi deg i din forretningsliv.
sikkerhet

sikkerhet

I dag er sikkerhet en viktig utfordring for bedrifter samt for alle aktører rundt dem. Den er ikke lenger begrenset til rollen til IT-spesialisten. Målet på lang sikt er å opprettholde tilliten til brukerne og kundene. Målet på mellomlang sikt er konsistensen i hele informasjonssystemet. På kort sikt er målet at alle skal ha tilgang til informasjonen de trenger. Vurdere risikoene og deres kritikalitet Hvilke risikoer og trusler, hvilke data og aktiviteter, med hvilke konsekvenser? Søke etter og velge tiltak Hva skal vi sikre, når og hvordan? Implementere beskyttelsene og sjekke deres effektivitet Dette er slutten på analysefasen, og her begynner beskyttelsen av informasjonssystemet. En vanlig svakhet i denne fasen er å unngå å sjekke at beskyttelsene faktisk er effektive.
Forretningsapplikasjon - Skreddersydd webutvikling

Forretningsapplikasjon - Skreddersydd webutvikling

Ønsker du å spare tid, strømlinjeforme datadelingene dine og automatisere prosessene dine, så jobber vi med dine forretningsutfordringer for at dine digitale investeringer skal være optimale! Vår rolle er å utvikle forretningsapplikasjoner for å hjelpe deg med å spare tid, øke produktiviteten og forbedre effektiviteten. Vi utvikler webapplikasjoner basert på dine behov og for 4 mål: 1. Forbedre ytelsen og avkastningen til teamene dine ved å tenke nytt om verdikjeden din. 2. Automatisere og industrialisere forretningsprosessene dine for å begrense tidkrevende oppgaver og dermed redusere kostnadene. 3. Styrke bedriftens verdi ved å gi den et innovativt image, og gjøre det til et ekstra salgsargument. 4. Oppfylle alle dine forventninger og sørge for at du ikke har noen manglende eller unødvendige funksjoner.
Optimalisere vedlikehold - Optimalisere vedlikeholdsadministrasjon, redusere vedlikeholdskostnader

Optimalisere vedlikehold - Optimalisere vedlikeholdsadministrasjon, redusere vedlikeholdskostnader

For produksjonsanlegg er det nødvendig å redusere hyppigheten av driftsstans på de ulike utstyrene. For å oppnå dette er det viktig å forstå arten av de tekniske problemene som har oppstått på det aktuelle utstyret. Å redusere hyppigheten av feil er derfor et arbeid som er spesielt krevende, grundig og tidkrevende. En forbedring av den operative ytelsen til vedlikeholdet innebærer en reduksjon av nedetid og en reduksjon av antall tekniske stopp som følge av tekniske feil. Dette bidrar til å forbedre den gjennomsnittlige driftstiden (MTBF) for utstyret og optimalisere tilgjengelighetsgraden ved å redusere den gjennomsnittlige tiden for å få utstyret tilbake i drift (MTTR). Analysere i detalj organiseringen av vedlikeholdet, dets funksjon og styringen av vedlikeholdsprosessen.
Map'UP (Ledere / Managere / Selgere) - Frigjør den NATURLIGE Referansen som gir deg STYRKE!

Map'UP (Ledere / Managere / Selgere) - Frigjør den NATURLIGE Referansen som gir deg STYRKE!

Mitt program garanterer at du VIL EVOLUERE PÅ ALLE OMRÅDER I LIVET ditt for å: - Ha en klar visjon og mål i livet - Ha varig motivasjon og energi - Ha selvtillit i alle situasjoner - Utvikle ditt lederskap - Være effektiv og produktiv - Lykkes og øke inntektene dine - Identifisere og eliminere dine begrensende tro og indre mønstre - Bli en mester i kommunikasjon - Være i velvære uansett omstendigheter - Finne din livsoppgave og gi mening til livet ditt - Inspirere dine nærmeste - og HA den nødvendige gnisten for å handle Dette programmet er designet for å tilpasse seg virkeligheten i livet ditt, metodologien vil hjelpe deg med å integrere læringene i dybden, og jeg vil gjøre alt for å gi deg lyst til å fullføre, og mye mer... ! Et UNIKT program for Kunnskap og Selvledelse i verden til kun 490 € eks. mva ! Kontakt og info: persojmo@aol.com
Bedriftsløsninger

Bedriftsløsninger

Vi tilbyr en komplett tjeneste for bedrifter Enten du er en liten bedrift eller en stor gruppe, tilbyr ALLO VTC ROISSY CDG tilpassede løsninger for å organisere og overvåke reisebehovene til dine ansatte over hele Frankrike. For dine forretningsreiser I dag tilbyr vi et nytt perspektiv på dine forretningsreiser. Basert på et forhold bygget på tillit og ekspertise, stiller vi til disposisjon en skreddersydd tjeneste tilpasset dine behov. For et bedriftsarrangement Planlegger selskapet ditt å organisere et arrangement? Ta kontakt med våre tjenester for Privat Sjåfør. Vi planlegger og organiserer alle overføringer og tilgjengelighet for dine ansatte eller kunder. Dra nytte av våre ''Business solution'' priser med en VTC-sjåfør spesielt utdannet for denne funksjonen. Fordelene med ''BUSINESS SOLUTION'' Krev en tjeneste av høy kvalitet