Produkter for travel (795)

Eksternalisering

Eksternalisering

Vi tilbyr en komplett outsourcingsløsning som inkluderer flere trinn. Først jobber vi tett med våre kunder for å utvikle et tilbud som er tilpasset deres spesifikke behov. Dette innebærer å danne kompetente team og rekruttere de beste talentene tilgjengelig på markedet. Deretter gir vi grundig opplæring til våre team for å forberede dem best mulig til deres nye rolle. I tillegg gir vi verdifulle råd om nøkkelpunktene i outsourcing for å optimalisere ytelsen og resultatene. Til slutt er vi også godt informert om gjeldende lover, noe som gjør at vi kan garantere full overholdelse i alle våre operasjoner. Vårt outsourcings tilbud er derfor komplett, profesjonelt og i samsvar med alle gjeldende forskrifter.
Implementering av ledelsesverktøy - bedriftsopprettelse

Implementering av ledelsesverktøy - bedriftsopprettelse

Vi gir deg råd om de essensielle ledelsesverktøyene for å sikre en smidig drift av virksomheten din, som regnskap, personalforvaltning, kontantstrømovervåking osv.
Rollen som Product Manager

Rollen som Product Manager

Qu’est-ce qu’un Product Manager ? Un product manager arbeider med utviklingen av digitale produkter og/eller tjenester som krever regelmessige oppdateringer, som applikasjoner, nettsteder, programvare i SaaS, innen et team som han er dirigent for. I store trekk må han identifisere problemet, løse det, levere produktet og fortsette å forbedre det. Han er derfor ansvarlig for suksessen (eller feilen) til produktet. Mindre enn et tiår siden eksisterte ikke dette yrket engang i Frankrike. Nå finner vi PM-er i selskaper av alle størrelser, enten det er i store tradisjonelle selskaper eller i oppstartsbedrifter. Dette yrket er nært beslektet med rollen som Chef de Produit, bortsett fra at i hans tilfelle jobber PM-en vanligvis i det tekniske teamet i stedet for i markedsføringsteamet. Quelles sont les missions d’un Product Manager ?
Brukt Kjøretøyregistrering - Kjøretøyregistrering

Brukt Kjøretøyregistrering - Kjøretøyregistrering

Prosessen for å endre eier gir den nye kjøperen av kjøretøyet muligheten til å registrere seg som ny eier på vognkortet. Du har en frist på én måned for å gjennomføre prosessen etter kjøpet av kjøretøyet, en gave eller slutten av leasing, og betale de tilhørende avgiftene. Det nye vognkortet vil bli sendt til deg innen 48/72 åpningstimer. - Gyldig identifikasjon for kjøperen - Skjema cerfa nr. 13750 som brukes til registreringssøknad - Skjema cerfa nr. 15776*02 som tilsvarer sertifikatet for overdragelse av kjøretøyet - Boligbevis som er mindre enn 6 måneder gammelt (i tilfelle medeiere, bevis for den som adressen skal stå på vognkortet)
Geografiske Numre - Våre Verdiskapende Tjenester

Geografiske Numre - Våre Verdiskapende Tjenester

I henhold til dine behov og din beliggenhet kan vi gi deg franske numre med alle tilgjengelige koder (01, 02, 03, 04, 05), og opprette eller overta europeiske fasttelefonlinjer.
Selvheftende etiketter på rull | Skriver

Selvheftende etiketter på rull | Skriver

Klistremerker for Alle Dine Behov Våre selvklebende etiketter er tilgjengelige i en rekke formater og materialer, og gir deg en perfekt løsning for alle typer produkter, fra de mest klassiske til de mest spesifikke. Vi hjelper deg med å lage etiketter tilpasset dine matvarer, kosmetikk, legemidler, eller til og med til ditt merke. Her er noen av alternativene vi tilbyr: - Tilpassede etiketter: Enten du trenger etiketter for produkter i store mengder eller for spesifikke applikasjoner, tilbyr vi fleksible og tilpassbare løsninger. - Miljøvennlige etiketter: For å imøtekomme den økende etterspørselen etter miljøvennlige produkter, tilbyr vi miljøvennlige etiketter laget av resirkulerte og bærekraftige materialer. - Gjennomsiktige etiketter eller kraftpapir: Disse alternativene gir et distinkt og elegant utseende, ideelt for å styrke merkevaren din med en original touch. - Etiketter for matvarer: I samsvar med sikkerhets- og hygienestandarder, garanterer våre etiketter for matvarer en kvalitetsutskrift som tåler lagrings- og transportforhold. - Sikkerhetsetiketter: For spesifikke applikasjoner som sikkerhet eller lagerstyring, tilbyr vi selvklebende etiketter med spesielle egenskaper som anti-forfalskningsbånd eller QR-koder.
Profesjonell Økonomisk Utdanning

Profesjonell Økonomisk Utdanning

Lær det grunnleggende om økonomistyring for å sikre vekst og bærekraft for bedriften din, samt i ditt privatliv.
Hvordan finne en nød elektriker i Montrouge for din bedrift?

Hvordan finne en nød elektriker i Montrouge for din bedrift?

Hvordan finne en kvalifisert elektriker i Montrouge for dine kablingsprosjekter - Velkommen til Les Bons Artisans, ditt referansefirma for elektriske tjenester i Montrouge og omegn. Vi er forpliktet til å tilby elektriske tjenester av høy kvalitet til innbyggerne i Montrouge samt nærliggende kommuner som Malakoff, Bagneux, Vanves og Châtillon. Våre dyktige og dedikerte elektrikere er tilgjengelige for deg fra mandag til lørdag, fra kl. 07.00 til 22.00. Som erfarne elektrikere i Montrouge tilbyr vi et variert utvalg av tjenester for å møte dine spesifikke behov. Her er noen av de viktigste oppgavene våre elektrikere i Montrouge kan utføre for deg: Planlegging og gjennomføring av nye elektriske installasjoner: Våre elektrikere i Montrouge hjelper deg med planlegging og implementering av elektriske installasjoner for ditt nye hjem eller din bedrift, i samsvar med gjeldende standarder og forskrifter.
Telefonskriver tjenester for bedrifter - Telefonbesvarelse for SMB og mikrobedrifter

Telefonskriver tjenester for bedrifter - Telefonbesvarelse for SMB og mikrobedrifter

For deg som er TPE, PME, håndverker eller forhandler... dra nytte av en kvalitets tjeneste innen telefonservice og fjernsekretariat. Uansett hvilken bransje du tilhører, tilbyr Mediphone teleservices telefonmottak med ulike løsninger som kan passe dine behov for å sikre god drift av virksomheten din og bedriftens omdømme.
SASU opprettelsessett

SASU opprettelsessett

SASU opprettelsessett
Mulighetsstudie - Mulighetsstudie av et prosjekt for optimalisering av vedlikehold

Mulighetsstudie - Mulighetsstudie av et prosjekt for optimalisering av vedlikehold

Gjennomfør en første vurdering av situasjonen på nettstedet ditt for å bekrefte eksistensen av forbedringsmuligheter som kan utnyttes. Du stiller deg spørsmål om muligheten for å implementere optimaliseringer innenfor rammeverket for industriell vedlikeholdshåndtering på nettstedet ditt. Du ønsker å vurdere de økonomiske konsekvensene av et optimaliseringsprosjekt. Du vil presisere gjennomføringsmetodene for et optimaliseringsprosjekt og etablere en realistisk tidsplan for operasjonell utrulling. En mulighetsstudie vil raskt identifisere utnyttbare potensialer samt områder for kostnadsbesparelser som kan utforskes. Basert på erfaringene fra lignende industrielle nettsteder og med hensyn til 'makro'-parametere spesifikke for produksjonsanlegget ditt, vurderer vi muligheten for å gjennomføre en mer grundig analyse. Utenfor nettstedet ditt, basert på informasjon som er gitt, vil vi vurdere mulighetene for forbedring etter en rekke forskjellige temaer.
Bildeklipping / Nettjenester

Bildeklipping / Nettjenester

Våre tjenester retter seg mot e-handel og ren nettbaserte aktører: - Registrering og behandling av databaser. - Klipping av bilder med penn i Photoshop og andre programmer. - Digitalisering av konkurranser, forespørsel om lojalitetskort, ODR... - Administrasjon/moderasjon av nettsteder og forum.
Isitrac Locker - Sikker pakkelevering

Isitrac Locker - Sikker pakkelevering

Isitrac locker er en programvare- og maskinvareløsning som gjør det mulig å registrere sensitive gjenstander fra bedriften din i en sikker database, og deretter levere dem i sikre skap med en unik kode som automatisk sendes til mottakeren. Løsningen er rettet mot logistikkavdelingen, felles tjenester, arbeidsmiljø eller posttjenester, og Isitrac Locker forenkler og effektiviserer leveringen av gjenstander fra bedriften din. Med Isitrac Locker kan du revolusjonere organiseringen av posttjenesten din, redusere kostnadene og forbedre medarbeidertilfredsheten.
IT-prosjekt rådgivning og støtte

IT-prosjekt rådgivning og støtte

Først og fremst er hvert prosjekt unikt. Derfor tilbyr vi ulike tjenester for å hjelpe deg i de forskjellige fasene av dine IT-prosjekter. Vi har erfaring med å støtte oppstartsbedrifter fra opprettelsen av prosjektet til hosting av løsningen på våre servere. Du får dermed personlig oppfølging og ekspertveiledning.
Prospekteringsdatabaser - Lag dine kampanjer

Prospekteringsdatabaser - Lag dine kampanjer

Bruk ulike kriterier som antall ansatte, opprettelsesår eller bransje for å gjennomføre kampanjene dine. Lag ubegrensede prospekteringskampanjer. Få tilgang til en database som oppdateres daglig. Dra nytte av automatiserte søk: Google, Linkedin og Gule Sider. Ring telefonnumrene automatisk med klikk-for-å-ringe-funksjonen.
FORSUITRAV

FORSUITRAV

Prosjektoppfølging, Prosjektleder, Støtte til tjenesteleverandører.
Ytelsesforbedring

Ytelsesforbedring

Våre ytelsestjenester dekker de ulike fasene av prosjektet: - Den innledende diagnosen (bevisstgjøring av ledelseskomiteer, analyse av nåværende ytelse, forretningsstrategi, vurdering av utfordringer) går foran implementeringen av forbedringsplanen (organisering av tiltak, spesifikasjon og anbud, valg av løsninger og/eller partnere) - Implementeringen av forbedringstiltakene tar form av en spesifikk AMOA-tjeneste, ledsaget av støtte til operasjonelle team og fagopplæring - Utformingen av KPI-er samt oppfølging og måling av ytelse skjer på slutten av syklusen - Tverrgående involverer denne tjenestelinjen reingeniørarbeid av prosesser, implementering og utrulling av Lean management, styring av ytelsesforbedringsplaner samt oppfølging av utfordringer
Dataanalyse

Dataanalyse

Vi hjelper kundene våre med å utnytte kraften i dataene sine fullt ut ved å tilby dem avanserte analysetjenester.
flytting - selskap

flytting - selskap

Fordi når du skal flytte bedriften din, kan du ikke ta noen sjanser. Du må velge et erfarent, seriøst, effektivt, organisert og diskret selskap. Alle vet at man ikke organiserer en bedriftsflytting som en enkel privatflytting! For at overføringen din skal gå bra, er det mange faktorer som må tas i betraktning, og mange oppgaver som må utføres før den store dagen. Dette er et risikabelt prosjekt, og du er klar over det; heldigvis er Gentlemen du Déménagement her for å ta ansvar og sikre at flyttingen din går som den skal! Ved å betro oss flyttingen av bedriften din, vil du spare deg for alle problemer med ledelse og planlegging, og du kan vie deg helt til den gode driften av virksomheten din. Ved å stole på oss, vil du være omgitt av kompetente og ekstremt pålitelige partnere gjennom hele bedriftsflyttingen.
Blogg

Blogg

Når nettstedet ditt er opprettet, kan du enkelt legge til innhold og holde deg nær kundene dine. Bloggmodulen lar deg ha et mye mer komplett nettsted. Del dine siste nyheter, fortell om dine suksesser og berik forholdene dine ved å eksportere bloggene dine til sosiale medier!
Undersøkelser for Profesjonelle - Bedrifter, Handel, Industrier, Administrasjoner

Undersøkelser for Profesjonelle - Bedrifter, Handel, Industrier, Administrasjoner

Som bedriftsleder, små- og mellomstore bedrifter eller store selskaper, i forbindelse med å forsvare dine interesser, søker du konfidensiell informasjon, eller i forbindelse med profesjonelle konflikter, gir vi deg et svar ved å intervenere i mange områder.
Profesjonell Engelsk Opplæring - Kurs i Forretningsengelsk

Profesjonell Engelsk Opplæring - Kurs i Forretningsengelsk

Våre kurs i engelsk gjør det mulig å tilnærme seg forholdet til det engelske språket i ditt daglige arbeid på en veldig konkret måte: situasjonsøvelser, oppgaver og erfaringsutveksling mellom deltakerne. For øyeblikket har vi etablert et titalls workshops i profesjonell engelsk i Paris og Île de France. Men hvis du har spesifikke behov, ikke nøl med å kontakte oss. Hvem er workshopene i engelsk rettet mot? Til alle som i bedriften bruker engelsk daglig og føler behov for å forbedre sin ytelse på konkrete punkter. Hvem leder kursene og workshopene? Våre workshops ledes av konsulenter som har engelsk som morsmål, og som alle er spesialiserte innen ulike områder: salg, markedsføring, kommunikasjon, salg, finans, menneskelige ressurser og IT. Markedsføring Aktive Møteferdigheter Forhandling Bud på anbud Forretningsskriving Ferdigheter
Generell Rengjøring - For Bedrifter og Hjem

Generell Rengjøring - For Bedrifter og Hjem

Enten det gjelder administrative bygninger, kjøpesentre eller andre, gir våre medarbeidere sitt beste for å sikre kvaliteten på arbeidet som utføres. Vår erfaring og vårt profesjonalitet hjelper oss med å tilpasse arbeidsprogrammet vårt for å imøtekomme dine behov. Våre daglige oppgaver består av å rengjøre kontorene dine, gulvene, heisene, trappene, toalettene osv. I tillegg har våre medarbeidere fått spesialopplæring i rengjøring av IT-utstyret ditt.
Utvikling av forretnings- og mobilapplikasjoner - Brukervennlighet og estetikk

Utvikling av forretnings- og mobilapplikasjoner - Brukervennlighet og estetikk

Akkurat som en nettside, utvikler AMBIGRAM din web- eller mobilapplikasjon med utgangspunkt i din visuelle identitet, for å produsere et tilpasset verktøy og optimalisere brukeropplevelsen. Vi er spesialister på å lage ergonomiske, estetiske og profesjonelle grensesnitt i henhold til de nyeste webtrendene. For utviklingen samarbeider vi med utviklere som er i stand til å gjennomføre ethvert storslått prosjekt.
SOLITECH - Programvaren for håndtering av intervensjoner!

SOLITECH - Programvaren for håndtering av intervensjoner!

SOLITECH er en web- og mobilapplikasjon for administrasjon og oppfølging, dedikert til bedrifter med mobile ansatte. Den lar deg beholde kontrollen over virksomheten din og følge fremdriften av dine oppdrag i sanntid. Den er designet for å tilpasse seg din struktur og aktivitet takket være sitt tilpassbare grensesnitt. SOLITECH består av en webapplikasjon dedikert til planlegging og administrasjon av oppdrag, samt en mobilapplikasjon som er reservert for å støtte den ansatte ute i felten. Gjennom sin smarttelefon har din agent et reelt arbeidsverktøy: ved å validere de ulike trinnene, sikrer han sin egen sikkerhet og at oppdragene gjennomføres på en god måte. I tillegg kan din agent få tilgang til alle dokumentene i saken med ett klikk, direkte ute i felten, takket være sikker datalagring og sentralisering av informasjon på én plattform. Ikke nøl med å registrere deg for en gratis prøveperiode på vår nettside www.soli.tech.
SIKKERHET FOR PRIVATPERSONER OG BEDRIFTER

SIKKERHET FOR PRIVATPERSONER OG BEDRIFTER

Enten det er for et husholdningsbehov eller til din bedrift, kan våre eksperter finne den rette løsningen for din situasjon!
Augmented Reality for Industrien - Fjernassistanse

Augmented Reality for Industrien - Fjernassistanse

Bilindustri, luftfart, bygg, industrielt og robotisk utstyr, energi, transport... Uansett hvilken bransje du er i, finnes det flere løsninger som kan kombineres for å konkret hjelpe din virksomhet. Fjernassistanse Kostnadene knyttet til kundeservice, maskinfeil eller stans i en fabrikk har store økonomiske konsekvenser for bedrifter; optimalisering av tiden som brukes på støtte er avgjørende. I denne sammenhengen gjør fjernassistanse det mulig for ekspertt teknikere å dele sine ferdigheter med en felttekniker for å hjelpe dem med å utføre komplekse oppgaver. Ved å bruke en enkel videostrøm, dokumentdeling og/eller augmented reality, kan teknikeren raskt bli veiledet i sine intervensjoner. Mål • Redusere antall tekniske intervensjoner og tiden brukt • Redusere reiseutgifter • Kompensere for mangel på tilgjengelige ferdigheter • Tilby nye tjenestetilbud
Domiciliering - for å etablere selskapet ditt i Frankrike

Domiciliering - for å etablere selskapet ditt i Frankrike

Ligger i den prestisjetunge byen Paris, tilbyr vi vårt forretningssenter for å etablere din virksomhet i Frankrike. Med en rekke tjenester som vil hjelpe deg å komme i gang enkelt med hjelp fra tospråklige eksperter. En virtuell kontor som vil fjerne hodepinen.
Møbler for Kasinoer - Høy kvalitetsimport fra Kina

Møbler for Kasinoer - Høy kvalitetsimport fra Kina

Finn det perfekte møbelet til kasinoet ditt for å forbedre utseendet og følelsen av spillområdet ditt. Våre høykvalitetsprodukter er designet for komfort, holdbarhet og stil, noe som gjør dem ideelle for ethvert kasinooppsett.
Nytt nasjonalt digitalt forretningsnettverk - virtuelle møter mellom fagfolk for å utvide sitt profesjonelle nettverk

Nytt nasjonalt digitalt forretningsnettverk - virtuelle møter mellom fagfolk for å utvide sitt profesjonelle nettverk

Hei, Jeg oppretter et digitalt forretningsnettverk via video med bedriftsledere fra hele Frankrike i form av virtuelle speedmeetings og anbefalinger mellom medlemmene, lik BNI, men til mye mer overkommelige priser, med en prisliste tilpasset størrelsen på bedriften, ettersom små og mellomstore bedrifter ikke har de samme økonomiske ressursene som store grupper. Dette nettverket er hovedsakelig rettet mot bedrifter som opererer i hele Frankrike. Jeg organiserer et gratis oppdagelsesevent på LinkedIn, tirsdag 28. februar fra kl. 18.00 til 20.00. For å delta, klikk på lenken nedenfor: https://www.linkedin.com/video/event/urn:li:ugcPost:7014521558509494272/ For mer informasjon: https://lereseaudesreseaux.com Er du potensielt interessert?