Produkter for travel (388)

Laks Nigiri

Laks Nigiri

32 laks nigiri. SKU: PT 0000100 SUSHITA er det ledende selskapet i Spania innen produksjon og distribusjon av sushi og frosne asiatiske produkter. Siden 1999 har vi spesialisert oss på å tilby frossen sushi av høy kvalitet engros, ved å bruke avanserte fryseteknikker som flytende nitrogen for å bevare friskheten og de organoleptiske egenskapene til produktene våre. Våre tilbud inkluderer: - Frossen sushi engros for restauranter - Sushi for bedriftsservering - Sushi i store mengder for arrangementer - Frosne gyozaer, samosaer og dim sum - Sushi for selskaper: Tilpassede frosne sushi-løsninger - Gourmet frossen sushi for catering - Tradisjonelle asiatiske sauser for å akkompagnere sushi og andre asiatiske retter Hos SUSHITA er vi forpliktet til å tilby overlegen kvalitet på frosne matvarer, fra store mengder sushi til spesialprodukter som gyozaer og dim sum. Med fokus på bærekraft og innovasjon bruker vi utvalgte råvarer, som bærekraftig fanget laks og sertifisert ris, for å sikre kvalitet i hvert av produktene våre. Vårt effektive logistikknettverk garanterer daglig levering innen 48 timer, og opprettholder friskheten og kvaliteten som våre kunder fortjener. Kontakt oss så vi kan hjelpe deg med å skape uforglemmelige kulinariske opplevelser!
JAKKE - TEKSTIL

JAKKE - TEKSTIL

Jakke laget av slitesterkt og pustende 300g/m2 soft shell-materiale. Moderne passform med sentral glidelås, sidelommer og praktisk brystlomme med glidelås og kontrastfargede glidelåshåndtak. Ståkrage med justerbar og avtagbar hette. Bunnkant med justerbar snor. Vind- og vannavvisende soft shell på utsiden, og varm mikro fleece-fôr i kontrastfarge. Tilgjengelig i størrelser XS, S, M, L, XL, XXL. Vind- og vannavvisende. Størrelser: XS, S, M, L, XL, XXL Trefoldig lag. Utsiden: Soft Shell, 100% polyester. Innside: 100% polyester mikro fleece. 300 g/m2 réf:20171 Antall trykkeområder:5 Trykk koder:N(8),P
Salg på internasjonale markedsplasser - Støtte for internasjonalt salg gjennom markedsplasser

Salg på internasjonale markedsplasser - Støtte for internasjonalt salg gjennom markedsplasser

Fra Co.Mark vil vi ta oss av: - Å undersøke og velge det riktige markedet. - Registrere og opprette selgerkontoen før salg på markedsplasser. - Konfigurere og velge listen over produkter du skal selge på markedsplasser. - Håndtere ditt lager og priser. - Håndtere bestillingene. - Promotere produktene gjennom internasjonale markedsplasser. - Håndtere rapporter, målinger og resultater.
Kundemotivasjon og orientering

Kundemotivasjon og orientering

 Forbedring av individuell produktivitet og kommersiell handling.  Legge til rette for motivasjonsendring på arbeidsplassen og i relasjoner med kunder.  Oppnå engasjement fra ledere, mellomledere og ansatte med den bedriftskulturen.  Forbedre selskapets konkurransefortrinn basert på menneskelig kapital.  Styrke kommunikasjonsevner hos personalet og overføring av bedriftskulturen til markedet.
Bedriftstjenester

Bedriftstjenester

Hos Detectives Tercer Grado tilbyr vi et bredt spekter av etterforskningstjenester innen arbeids- og næringslivsområdet, som gjør det mulig å håndtere enhver type intern eller ekstern problematikk forårsaket av ansatte, kunder eller leverandører. Hvis du er bekymret for at det kan oppstå en uregelmessig situasjon i bedriften din som påvirker produktiviteten eller sikkerheten, ikke nøl med å ta kontakt med oss.
Facebook Workshop - Praktisk Facebook Workshop fra Profilen

Facebook Workshop - Praktisk Facebook Workshop fra Profilen

{"Específicamente dirigido a":"Spesielt rettet mot","Aprender a crear y gestionar una FanPage":"Lære å opprette og administrere en FanPage","Familiarizarse aprendiendo sus características y principales diferencias entre Perfil y Página":"Bli kjent med og lære om funksjonene og hovedforskjellene mellom Profil og Side","Objetivos":"Målsettinger","Conocer los fundamentos y origen de Facebook con enfoque profesional":"Bli kjent med grunnleggende prinsipper og opprinnelse til Facebook med profesjonelt fokus","Comercios, tiendas, pymes y micropymes, profesionales independientes, autónomos, emprendedores; gestorías, asesorías, despachos, academias, responsables de gerentes de negocios, de espacios colectivos, de asociaciones, etc. En definitiva, responsables de actividades con fines comerciales o proyección profesional y de atención al público.":"Butikker, små og mellomstore bedrifter, frilansere, selvstendige næringsdrivende, gründere; byråer, rådgivningstjenester, kontorer, akademier, ledere av forretningsledere, fellesrom, foreninger osv. Kort sagt, de som er ansvarlige for aktiviteter med kommersielle formål eller profesjonell utvikling og kundeservice.","Acercarnos sin miedo y con confianza a la Configuración de Facebook":"Nærme oss Facebook-innstillingene uten frykt og med selvtillit"}
Era plan - DP Era plan: modul for planlegging av skift og team

Era plan - DP Era plan: modul for planlegging av skift og team

SDP Era plan: valgfritt modul for planlegging av skift og team • Planlegging av skift og oppgaver. • Beregning av planlegging basert på produktivitet, arbeidsbelastning og belegg. • Assistert håndtering av vikarer. • Kontroll av planlegging i henhold til tariffavtaler og ansattes preferanser. • Utskrifter av planleggingen. • Varsler om skiftendringer til de ansatte. Fordeler: • Økt produktivitet: tilpasning av tjenestekapasiteten til den faktiske etterspørselen. • Planleggingsanalyse etter kostnadssenter.
Hotellpraksis i Spania: Offentlig relasjoner/Resepsjon på Lan

Hotellpraksis i Spania: Offentlig relasjoner/Resepsjon på Lan

• Du vil jobbe 40 timer i uken med 2 fridager • Gratis kost og losji tilbys av hotellet • Du vil motta en godtgjørelse på € 180 per måned • Praktikantperiode: minimum 2 måneder • Start på din praksis i utlandet: fra nå av eller senere Dine Oppgaver • Ønske gjestene velkommen, innsjekking og omvisning på hotellet • Kunderelasjonshåndtering • Forberedelse av internasjonal korrespondanse • Ønske gjestene velkommen i lobbyområdet og inngangen til hotellets restaurant • Klagehåndtering • Informere gjester om hotellets tjenester • Håndtere reservasjoner, forberedelse av fakturaer og utsjekking Din Profil • Student/praktikant innen hotellledelse, fremmedspråk, kommunikasjon, økonomi, PR, markedsføringsledelse, osv. • Åpen, selvsikker, kommunikativ og vennlig fremtoning • Du er i godt humør og liker å samhandle med internasjonale gjester • Engelskferdigheter er påkrevd, ytterligere fremmedspråk er en fordel
Kontorhylle - Evolusjonsmodell

Kontorhylle - Evolusjonsmodell

Lettlastede hyller med 5 nivåer, modulære metallhyller, 2000 cm x 1000 cm x 400 cm, med en kapasitet på 235 kg per hylle, justerbare og i henhold til FEM 10.02.06. De kan utvides i henhold til bredden på hvert prosjekt. Enkle å montere og uten skruer. Med en forbehandlet galvanisert overflate og en front i RAL 5003 med beskyttelse mot korrosjon. Ved å bruke komponenter av høy kvalitet, garanterer vi maksimal holdbarhet for vekten per hylle med 2 års garanti. Vi selger overalt i Spania, be om et uforpliktende tilbud.
Forklaringsvideoer - Animerte videomarkedsføring

Forklaringsvideoer - Animerte videomarkedsføring

Vi er eksperter på å lage animerte videoer som fanger og kommuniserer. Fra å forklare komplekse konsepter til å promotere merkevaren din, vil våre videotjenester over hele Europa hjelpe deg med å skille deg ut, utdanne og fange publikum. Hva vi tilbyr: Innovative Forklaringsvideoer Slående Promotering og Markedsføring Visuell Utdanning og Opplæring Engasjerende Innhold for Sosiale Medier Visuelt Imponerende Bedriftspresentasjoner Vår kreativitet, erfaring og oppmerksomhet på detaljer kombineres for å levere videoer som får budskapet ditt til å skinne. Kontakt oss i dag, så tar vi visjonen din til neste nivå!
HOSPITALITETSTJENESTER - Leveringstjenester av alle slag for hotellvirksomheter

HOSPITALITETSTJENESTER - Leveringstjenester av alle slag for hotellvirksomheter

Olatu-Horma er et tjenesteselskap som gjør det mulig for restauranter og gastronomiske foreninger å få tilgang til produktene, tjenestene og ressursene dere trenger. I samarbeid med andre selskaper som jobber i vår bransje, tilbyr vi en helhetlig tjeneste for å gjøre ting enklere for våre kunder.
Reklamegaver for Messer og Konferanser - Tilpassede Gaver med Ditt Merke for Reklame Markedsføring

Reklamegaver for Messer og Konferanser - Tilpassede Gaver med Ditt Merke for Reklame Markedsføring

Messer og kongresser er et perfekt møtested for bedrifter og gründere til å presentere seg for sine kunder og sitt potensielle publikum. Å skille seg ut blant andre selskaper og raskt øke merkevarekjennskapen vil være veldig enkelt med relasjonsmarkedsføring som bedriftsgaver og reklameartikler. Reklameartikler for kongresser og messer blir en effektiv alliert for våre mål: å øke vår synlighet, øke salget, skaffe nye kunder og beholde de vi har, samt å vise dem hvor verdifulle de er for oss med disse belønningene. I ALSER, REKLAMEGAVER HAR VI DEN BESTE REKLAMAMARKEDSFØRINGEN FOR HVER ANLEDNING
Luksus Eiendom - Eiendomsinvestering - Dubai - UAE

Luksus Eiendom - Eiendomsinvestering - Dubai - UAE

Luksus Eiendom - Eiendomsinvestering - Dubai - UAE
Lager-, transport- og distribusjonstjeneste - Dedikerte logistikktjenester

Lager-, transport- og distribusjonstjeneste - Dedikerte logistikktjenester

Logistikkservicefirma tilbyr et komplett utvalg av tjenester rettet mot lagring av varer per time, dag eller for en definert periode, samt dedikerte lokale og nasjonale leverings- og distribusjonstjenester.
CONSILIUM TJENESTER - B2B ROM! UTTAK

CONSILIUM TJENESTER - B2B ROM! UTTAK

Vi tilpasser oss behovene til hver profesjonell. Forsikringsmegler. Juridisk rådgivning/konsultasjon. Finansiell rådgivning/konsultasjon. Skatterådgivning/konsultasjon. Energirådgivning/konsultasjon (Ladepunkter for ELBILER). Utforming av bedriftsstrategi og merkevarebehandling. Opprettelse av nettsteder/netthandel. Organisering av arrangementer. LOPD og tilpasning til den nye databeskyttelsesforordningen. Fotogrammetritjeneste med DRONER.
Generelt tjenestetilbud

Generelt tjenestetilbud

Presentasjon av generelle tjenester; for mer informasjon, vennligst se tilpassede planer.
tilpasset laminert NT handelsbag - 120 g ikke-vevd materiale.

tilpasset laminert NT handelsbag - 120 g ikke-vevd materiale.

Bager er et uunnværlig element i alle typer butikker. I dag er trenden å slutte å bruke engangs plastposer og i stedet bruke gjenbrukbare poser mange ganger, noe som uten tvil bidrar til å minimere skadene på miljøet. Denne modellen av pose er laget av et ikke-vevd og laminert stoff som gjør den spesielt slitesterk, for å tåle en betydelig vekt. Vi kan lage dem i opptil 10 standardmål og til og med i tilpassede mål. Vi kan trykke dem i fleksografi både på begge sider og på bunnene med deres logoer og tekster i opptil 6 forskjellige farger, samt trykke fotografier i fullfarge med stor synlighet. Uten tvil er de de ideelle posene i alle typer klesbutikker, skobutikker, drikkebutikker, supermarkeder og enhver annen type butikk. Vi lager dem spesifikt for deg innen 50-60 dager.
Business Intelligence Idrettssentre - Alle dataene dine i ett dashbord

Business Intelligence Idrettssentre - Alle dataene dine i ett dashbord

Anna sin kraft er et av systemene som legger til og integrerer flest kilder automatisk for å gjøre data-strategen så komplett som mulig. - Forretningsanalyse: Alle KPI-er blir analysert daglig av ANNA, som beregner enhver type avvik i forhold til tidligere perioder. - Sammenligning med bransjen: ANNA sammenligner egne data med data fra andre lignende sentre, slik at du, i tillegg til å kjenne din situasjon, kan sammenligne deg med bransjen på hver av KPI-ene. - Prediksjoner: ANNA er i stand til å beregne hva som vil skje i fremtiden med stor pålitelighet. Et eksempel er algoritmen for prediksjon av avmeldinger, som analyserer person for person mer enn 15 variabler og forutsier hvilke kunder som vil si opp abonnementet sitt i løpet av de neste 3 månedene. - Alarm system: Siden ANNA analyserer tusenvis av data fra klubben hver dag, sender den en melding når den oppdager at en negativ trend begynner å skje eller når en KPI avviker fra budsjettet.
kontorutleie i Madrid - med alle tjenester inkludert.

kontorutleie i Madrid - med alle tjenester inkludert.

Internett, møbler, telefonitjenester, skrivere, kopimaskiner, resepsjonister, rengjøring, klimaanlegg, 24-timers sikkerhet, osv... mye mer enn bare leie. Tilgjengelighet av møterom, virtuell kontor. Veldig godt kommunikert med M30, M40, A2, IFEMA og flyplassen. Umiddelbar, fleksibel og enkel kontrahering. Ingen bindingstid. Besøk oss på www.hecop.es, mer enn 25 år med å gi tjenester til hundrevis av selskaper støtter oss.
Fotovoltaiske installasjoner. - Fotovoltaiske installasjoner. Solpaneler. I hjem og bedrifter.

Fotovoltaiske installasjoner. - Fotovoltaiske installasjoner. Solpaneler. I hjem og bedrifter.

I Taypan Solutions utfører vi solcelleinstallasjoner for både privatpersoner og bedrifter, alltid tilpasset kundens behov og under veiledning av våre fagfolk med mange års erfaring i bransjen og utallige installasjoner bak seg. Målet med Taypan Solutions er å hjelpe våre kunder med å spare mest mulig penger hver måned på strømregningen ved hjelp av et rent og miljøvennlig energisystem, og gjøre solcelleinstallasjoner til det beste alternativet for å generere den elektrisiteten du trenger. Dette systemet er perfekt for privatkunder som ønsker å spare på strømforbruket i hjemmet, og også for bedrifter av alle størrelser som på grunn av sine behov bruker mye energi og dermed betaler mye penger hver måned på regningen. Kontakt oss for å motta et helt gratis tilbud. E-post: contacto@taypan.es Telefon: 658080826 Nettside: www.taypan.es
Bonus for Selvstendige Selskapsmedlemmer - Du kan nå søke om bonusene som trygdesystemet tidligere ikke tillot.

Bonus for Selvstendige Selskapsmedlemmer - Du kan nå søke om bonusene som trygdesystemet tidligere ikke tillot.

Hvis du registrerte deg som selvstendig næringsdrivende mellom 08/09/2016 og 08/09/2020 og oppfylte kravene for den flate satsen, kan du søke om de bonuser som trygdeordningen ikke tillot. Og i noen tilfeller er beløpet opptil 5.224,84€. Som følge av den nylige rettspraksisen fra Høyesterett har trygdeordningen endret kriteriene og tillater disse bonusene til selvstendig næringsdrivende. Vi analyserer saken din, uten kostnad og uten forpliktelse. Kontakt oss via WhatsApp Vet du ikke om du er selvstendig næringsdrivende? Vi forklarer det for deg Mer informasjon på vår nettside ... https://servetconsulting.com/especial-autonomos-societarios/
Andre produkter

Andre produkter

Og mange flere produkter enn du kan forestille deg. Alt du kan tenke deg kan bli trykt. Kontakt oss for muligheter og produkter som produseres i våre lokaler. Gaver: • Dørhengere. • Vifter. • Kuponger. • Kortspill. • Bokmerker. • Invitasjoner. • Kuponger. • Guidehefter. • Coastere… Reklameutstillinger. Papirvarer: • Notatbøker. • Notatblokker (limt/klebet). • Brev. • Konvolutter. • Visittkort. • Etiketter og/eller klistremerker… Emballasje. Konsulter formater og gramvekter. Profesjonell tjeneste innen grafisk design: Quinta Impresión har alle nødvendige midler for å trykke og binde ethvert prosjekt, og leverer arbeidet helt ferdig. Vi er spesielt fokusert på profesjonelle innen grafisk design, og vi tilbyr også en spesial- og hastetrykktjeneste for ark, basert på papir levert av kunden eller av Quinta Impresión.
4. ANALYSE OG SALG AV LAGER. PRODUKTER AV ENHVER TYPE

4. ANALYSE OG SALG AV LAGER. PRODUKTER AV ENHVER TYPE

Håndtering av lager, foreldede varer, overskudd eller returnerte produkter - Vi gjør at disse lagerproblemene ikke blir en hodepine (finansiert kapital, logistikkostnader, forvaltningskostnader…). Fra Surus lnversa gjør vi raskt din bedrift til en kilde til verdiskaping for organisasjonen din. Med vår avanserte analyse- og prediksjonsløsning (BIG DATA), utviklet sammen med Piperlab, analyserer vi mønstrene i inventaret og lokaliserer typene av det, slik at du kan handle med pålitelig informasjon. Deretter håndterer vi salget i sekundærmarkeder gjennom vårt nettverk, som er ledende innen B2B-kjøpere på internasjonalt nivå, og ivaretar dine interesser (geografiske begrensninger, kjøpere eller merkevarebilde). Vi finner alltid den beste løsningen for salget. Fysiske inventarer Verdsettelse og taksering Håndtering av tilknyttede dokumenter (garantier, sertifiseringer) Avanserte prediktive analyser Parti- og klassifisering Salg i sekundærmarkeder Innbetaling og salgsdokumentasjon
Skatteadresse for Selskaper i Castellón - Fleksibelt Virtuelt Kontor

Skatteadresse for Selskaper i Castellón - Fleksibelt Virtuelt Kontor

Domiciliering av selskaper, kommersiell delegasjon og/eller skatteadresse i sentrum av Castellón for 29,95€/måned. Dine besøk, samtaler og korrespondanse håndteres av vårt sekretærpersonell. Den beste tjenesten for selvstendig næringsdrivende, fagfolk, små og mellomstore bedrifter, virksomheter og selskaper i Castellón. Personlig, skreddersydd og fleksibel tjeneste. Umiddelbar kontrahering. Et team av fagfolk til din tjeneste til best pris. Tilgang til kontorer og møterom i et profesjonelt og innbydende miljø.
registrert eiendomsforvalter

registrert eiendomsforvalter

Gestoryperito&Comunidades Rincón ble grunnlagt av Esther Montserrat Más Cabrera med et felles mål: Å tilfredsstille kravene fra våre kunder. Vårt mål er å fremme, kjøpe, selge, leie og bygge alle typer eiendommer, samt alle typer urbane og landlige eiendommer, samt å etablere og administrere sameier i Málaga og provinsen personlig og i resten av Spania på nett. http://COMUNIDADESRINCON.COM Vi har et bredt tilbud av eiendommer med nye boliger og brukte boliger, hytter og gårder over hele provinsen, utleie og overdragelser, alt med de beste økonomiske garantiene på markedet, opptil 100% av et lån og boliglån slik at du kan anskaffe dem. Vi tilbyr tjenester for etablering og forvaltning av sameier, rettsoppnevnte verdivurderinger, skatterådgivning, arbeidsrett, regnskap, energirådgivning og forsikringer generelt.
Bedriftsdesign - Logodesign, mapper, visittkort og mye mer.

Bedriftsdesign - Logodesign, mapper, visittkort og mye mer.

Takket være det komplette teamet av fagfolk som utgjør Igrafiq, kan vi ikke bare tilby deg design av bedriftsprofil, men vi går lenger. Vi tilbyr komplette løsninger for alle typer bedrifter, små og mellomstore bedrifter eller selvstendig næringsdrivende. Fra design eller redesign av en logo, til hele bedriftsprofilen, med kataloger, mapper, visittkort, bannere for å promotere produkter, klistremerker, bilreklame og mye mer.
Personlig rådgivning - Med mulighet for at arbeidet kan designes i våre lokaler

Personlig rådgivning - Med mulighet for at arbeidet kan designes i våre lokaler

Vårt personale er tilgjengelig for våre kunder for å gi råd om utførelsen av deres arbeid. I tillegg tilbyr vi muligheten for at oppdragene kan designes i våre lokaler, dersom de ikke har skanneutstyr. Gjennom fjernforbindelse kan teamet vårt vise deg fremdriften i arbeidet ditt i sanntid, samt at vi sender resultatet for din godkjenning/modifikasjon via telefon eller e-post.
BOMSTASJONER - BOMSTASJONER

BOMSTASJONER - BOMSTASJONER

Gestión Transporte VAT Consulting tilbyr sine tjenester innen BETALINGSMETODER. Utstyr lastebilene deres med de mest avanserte enhetene, og spar tid og penger på reiser i Europa. Med de beste betingelsene kan de fritt velge den bompengeenheten som passer best til deres behov, og dermed kjøre fritt på alle veier i ethvert land på en effektiv og kostnadseffektiv måte: TELEPASS SAT-EU ARIANNA II, TELEPASS EU-DM03, TIS VL/PL, VIAXXES... Be om informasjon uten forpliktelser.
5S & LEAN MANUFACTURING - Arbeidsprosesser med 5S og Lean manufacturing-prosedyrer

5S & LEAN MANUFACTURING - Arbeidsprosesser med 5S og Lean manufacturing-prosedyrer

Løsninger for industriell Lean manufacturing: Visuelle styringsplater og tavler, industrielle skrivebords etikett skrivere, bærbare etiketterings- og merkemaskiner, gulvmerking - Helhetlige prosjekter for gulvmerking - Forhåndstrykte skilt for gulv - Skreddersydde Lean tavler og KPI-er - Opplærings- og kompetansehevende kurs - Skilt og merking av nødutganger, produksjonsprosesser, arbeidsceller, elektriske brytere, rørmerking, og identifikasjon av eiendeler og utstyr. - Effektivitetsindikatorer: indikatorer for maks nivå, indikatorer for min nivå, trikolor materialerstatningsindikator, områder for lagring og FIFO-linjer, kanban-kort og kaizen-tavler.