Produkter for travel (324)

Bedriftstjeneste

Bedriftstjeneste

Bedriftstjeneste
Barstol Lena

Barstol Lena

Barstol Lena Ref:LENA C0812 (fast) MÅL:56cm (B) x 113cm (H) x 60cm (D)
Forretningskonsultasjon Storbritannia - EUROPA

Forretningskonsultasjon Storbritannia - EUROPA

Hjelpe selskaper i Storbritannia med å etablere et distribusjonssenter innenfor Den europeiske union med mål om å forenkle distribusjonen av bestillingene til og fra deres EU-kunder. Tjenesten: Jeg tilbyr fra et sentralt servicested en omdirigeringstjeneste, ommerking av pakkene som ankommer fra Storbritannia og videresending av disse med de riktige dokumentene til kundene i Den europeiske union, slik at det ikke er nødvendig for hvert selskap å ha sitt eget lager i Den europeiske union. Og ta seg av momsrapportering, lokale avgifter og skatter.
Halv Tid Formel

Halv Tid Formel

Personlig tilgangskort (alternativ) Wifi & kablet tilkobling Medlemspris
Lytte, observere, problematisere

Lytte, observere, problematisere

Utvikle lytte- og observasjonsferdigheter gjennom støttende aktiviteter. Bli kjent med verktøy, analysemodeller og leserammer. Praktisere casestudier hentet fra hverdagen.
Dyp analyse av din virksomhet - Dyp og nyansert forståelse av din aktivitet

Dyp analyse av din virksomhet - Dyp og nyansert forståelse av din aktivitet

Vi begynner med en grundig analyse av virksomheten din, målmarkedet ditt og nåværende posisjonering. Dette trinnet gjør at vi kan forstå dine mål, verdier og konkurransefortrinn.
Flow Pack Charleroi

Flow Pack Charleroi

Individuell emballasje. Teknikken: Innpakking med "Flow Pack"-film innebærer å dekke produktet med en gjennomsiktig eller trykt film som lukkes med termisk sveising. Produktet som legges på et transportbånd, introduseres mekanisk i emballasjefilmen. Etter langsgående og tverrgående sveising, er det fanget i en slags pose. Denne teknikken brukes hovedsakelig til å emballere enkeltprodukter, spesielt for kjeks eller sjokoladebarer. Trenger du en Flow Pack-emballasjeløsning? Dra nytte av ekspertisen til L’Atelier og be om ditt tilbud online!
Standard dokumentvisninger - Taymar® serie: visittkortholder: WBC93

Standard dokumentvisninger - Taymar® serie: visittkortholder: WBC93

med 1 boks med bredde 93 mm som skal limes til veggen
3-Måneders Kalendere - 3-Måneders Bedrift Gul

3-Måneders Kalendere - 3-Måneders Bedrift Gul

Blokk kalender: 30 x 40 cm - 181 gr Papir: hvit offset 80 gr - grå bakplate 500 gr Farge på kalenderblokken: svart - gul HKS 1 og rød HKS 12 Datoindikator: standard rød farge, plassert på kalenderen Kalender på 6 språk: engelsk, nederlandsk, fransk, italiensk, spansk og tysk Helligdager: Belgia, Frankrike, Tyskland, Nederland, Luxembourg, England, Østerrike, Sveits, Italia, Spania, Danmark, Sverige, Norge, Irland, Nord-Irland, Finland og Hellas Emballasje: per 50 eksemplarer Emballasjebokser: 335 x 435 x 120 mm - 485 gr 505 x 335 x 110 mm - 530 gr, for SUPER versjoner Individuell emballasje: - Kraftkonvolutt med kartongbakside - format: 320 x 420 mm - 80 gr - Kraftkonvolutt med kartongbakside - format: 230 x 350 mm - 47 gr - Offset konvolutt uten kartongbakside - format: 230 x 310 mm - 16 gr
Totems - Utendørs Skiltning

Totems - Utendørs Skiltning

Anskaffelsen av en eller flere totemer lar deg kombinere styrke og eleganse i et system hvis visuelle effektivitet er velkjent, takket være en klar og presis identifikasjon av selskapet ditt. Du kan også bruke dem for å fremheve et spesifikt område eller en aktivitet i virksomheten din. Mulighetene for bruk av denne typen system er mange. I tillegg til våre standardserier kan våre totemer også lages på mål, for å tilpasse seg perfekt til bildet av selskapet ditt, samt til dine mer spesifikke behov. I tillegg, for å øke synligheten om natten, kan alle våre utendørs totemer utstyres med intern eller ekstern belysning.
Dashboards - Forretningsintelligens

Dashboards - Forretningsintelligens

Dashboards Analyser detaljene i inntektene og utgiftene dine basert på fordelingene som er angitt ved koding av fakturaene dine.
Cisco Catalyst Access 9800-L - Cisco Trådløst Nettverk

Cisco Catalyst Access 9800-L - Cisco Trådløst Nettverk

Catalyst Access 9800-L fra Cisco er en fast trådløs kontroller for SMB-er. Rik på funksjoner, er Catalyst Access 9800-L klar til å støtte dine kritiske operasjoner og transformere brukeropplevelsen. Sikre enheter og brukere med Cisco Catalyst Access 9800-L. Den trådløse infrastrukturen blir den sterkeste forsvarslinjen med analyse av kryptert trafikk og SD-tilgang. Kontrolleren har innebygd sikkerhet: sikker oppstart, kjørebeskyttelse, bilde-signering, integritetskontroll og autentisitet av maskinvare. Ciscos avanserte trådløse inntrengingsforebyggingssystem (aWIPS) er en omfattende trådløs sikkerhetsløsning som bruker Cisco Unified Access-infrastrukturen for å oppdage, lokalisere, dempe og inneholde svindlere og trusler både kablet og trådløst. Maks antall tilgangspunkter: 250, 500 (med ytelseslisens) Maks antall klienter: 5000, 10000 (med ytelseslisens) Maks båndbredde: 5 Gbps, 10 Gbps (med ytelseslisens)
NÆRINGSSENTER - CANARY WHARF - Betjente Kontorer

NÆRINGSSENTER - CANARY WHARF - Betjente Kontorer

SERVCORP ADRESSEPAKKE Er din forretningsadresse plassert i City of London? Oppdater din bedriftsoppføring med en prestisjefylt Servcorp-adresse. SERVCORP ADRESSEPAKKE Imponer dine samarbeidspartnere og kunder med en berømt forretningsadresse i London, eller velg en fra 155 steder over hele verden. Servcorp adressepakke gir din bedrift en anerkjent adresse for visittkort, brevpapir og offisielle oppføringer. For en brøkdel av kostnaden av et kontor i London, kan du nyte prestisjen og respekten av en eksklusiv forretningsadresse og fullstendig posthåndteringstjeneste. Vår forretningsadressepakke tilbyr en rekke praktiske funksjoner til rimelige og fleksible månedlige priser. Hva er en forretningsadresse? Din prestisjefylte forretningslokasjon i hjertet av London Eller hvor som helst blant 155 globale lokasjoner Post- og budhåndteringstjenester Postvideresending^ Kostnadsfri tilgang til våre verdensomspennende coworking-områder I opptil en time per dag Tilgang til Servcorp Onefax En sikker...
Back Office-håndtering av din virksomhet

Back Office-håndtering av din virksomhet

Sjekk tilgjengeligheten vår og bestill datoen og tiden som passer deg.
Prestige Julekurv - Gi en gourmetoppmerksomhet til dine ansatte og kunder

Prestige Julekurv - Gi en gourmetoppmerksomhet til dine ansatte og kunder

Oppdag denne fantastiske prestisjepakken for å utforske rikdommen av det belgiske gastronomiske arven. Denne pakken er en sammensetning av smakfulle og deilige produkter å oppdage og dele. Denne pakken inneholder: 1 verktøy i mørk sjokolade: en skiftenøkkel (54g) 1 hus av mandler dekket med sjokolade (200g) 3 Choco-Sticks: melk & kaffe, mørk & hasselnøtter, hvit & sjokoladegodteri (3x28g) 1 boks med sjømatsjokolade (250g) 1 pålegg av melk, hasselnøtt & spekulas (250g) 1 pose med cuberdons (200g) Godteri i pommes frites (200g) 1 luksusboks med Napolitains (400g) Mørk sjokolade, karamelliserte mandler & salt (120g) 1 sjokolade-lollipop (50g)
Visittkort med spesielle finish

Visittkort med spesielle finish

Hvis du vil gjøre et sterkt førsteinntrykk, velg luksuriøse overflater til visittkortene dine. Velg mellom selektiv lakkering eller vårt brede utvalg av foliering med nyanser av kobber, sølv, gull og roségull. Du kan også gi et festlig preg til kortene dine med disco-foliering som får kortene til å glitre som stjerner. For en fantasifull finish, velg regnbue-foliering. Hvis du ønsker å gjøre et imponerende førsteinntrykk, velg en av våre eksklusive overflater for å skille deg ut! Merk: Den eksklusive finishen kan kun påføres spesifikke områder, for eksempel logoer og tekst. Disse spesifikke områdene vil være tykkere og ha en 3D-følelse.
Kaffebedrift - Kaffe løsning for ditt selskap

Kaffebedrift - Kaffe løsning for ditt selskap

Leter du etter en skreddersydd kaffeløsning? Vi kan hjelpe hos Mokafina! Vi tilbyr løsninger innen kaffemaskiner (leie eller kjøp), kaffe og alle relaterte produkter. Kaffen vår ristes i Belgia, noe som sikrer ferskhet.
Modulære konstruksjoner - Lokaler for bedrifter og strukturer

Modulære konstruksjoner - Lokaler for bedrifter og strukturer

Din struktur vokser? Modulære bygg tilbyr den ideelle løsningen for din bedrift. Lokaler for bedrifter og strukturer Fra bedrifter til skoler, flere og flere strukturer benytter seg av modulære bygg. Deres fellesnevner: behovet for et helt modulært rom. Modulære bygg tilbyr en løsning for alle typer rom, slik som: - Kontorer - Byggeplasser - Sosiale rom - Klasserom - Barnehager - Møterom - Kantiner - Lagerrom - Arkivrom - Mottaksområder Denne listen er ikke uttømmende. Hvert modulært bygg er helt tilpassbart, avhengig av dine behov og spesifikasjonene for din virksomhet. Be om et tilpasset tilbud for ditt prosjekt! Modulære bygg: maksimal fleksibilitet Hvorfor velger flere og flere strukturer og bedrifter modulære bygg? To hovedgrunner til dette: 1. Enkel installasjon: rommene er helt
Overvåkningsliste Screening - Bekjempelse av Penger Vasking

Overvåkningsliste Screening - Bekjempelse av Penger Vasking

UTFORDRINGENE I dagens komplekse og utfordrende finansmiljø trenger banker en effektiv løsning for å filtrere transaksjoner og kunder mot overvåkningslister. Like viktig er det å oppfylle kravene i nasjonale og internasjonale AML-lover og forskrifter, inkludert FATF-anbefalinger, FN-resolusjoner, EUs direktiv mot hvitvasking av penger og den amerikanske Patriot Act. Screening av sanksjonslister er derfor avgjørende for å beskytte banker mot hvitvasking av penger og for å hjelpe dem med å overholde forskriftene. LØSNINGEN en.SafeWatch Filtering er en nettbasert løsning bestående av en serie verktøy rettet mot AML-detektering i sanntid og batch-modus. Med en høyt sofistikert matchingsmotor har en.SafeWatch Filtering som mål å være det sentrale kontrollpunktet for en institusjons finansielle trafikk. Å ha et enkelt deteksjonspunkt hjelper compliance-offiserer og revisorer med å ha bare ett grensesnitt der varsler fra alle kilder er konsentrert. På et svært høyt nivå, en.
Vegan Ostefabrikant - Utvikle din veganske virksomhet

Vegan Ostefabrikant - Utvikle din veganske virksomhet

For å imøtekomme etterspørselen fra forbrukere som er opptatt av et mer ansvarlig og bærekraftig kosthold, utvikler Loicq.be nå plantebaserte alternativer til ost, kjøtt, fisk, egg og meieriprodukter. Takket være våre forskerteam utvikler vi veganske produkter med en unik smak. Dette gjelder også vår ost Vébio, som tilbyr all gleden av god smøreost i en 100 % plantebasert versjon. Ansvarlige, lokale og kvalitetsprodukter Null dyreprodukter, null tilsetningsstoffer og null konserveringsmidler. Som en ekte familiebedrift og håndverksbedrift bruker Loicq all sin matfaglige kompetanse for å lage plantebaserte alternativer utelukkende laget av økologiske ingredienser, hentet fra hovedsakelig lokale leverandører. Leter du etter en partner for å utvikle et plantebasert alternativ til produktene dine, eller for å lage en ny serie med veganske produkter på forespørsel? Ta kontakt med oss, så kan vi diskutere prosjektet ditt.
Containertransport

Containertransport

Cemepre tilbyr både privatpersoner og bedrifter leie av containere for å samle alle ønskede avfall. For å forbedre denne tjenesten tilbyr vi også levering av containeren til adressen du velger, samt henting etter at den er fylt. Bli kvitt avfallet ditt Trenger du å bli kvitt avfall, materialer, store gjenstander eller varer etter arbeid, flytting eller sortering? Selskapet Cemepré tilbyr containere i flere forskjellige volum, både åpne og lukkede. Disse er tilgjengelige for leie i ønsket periode.
Skreddersydd Forretningsledelse

Skreddersydd Forretningsledelse

- Kunde-, Prospekt-, Leverandør-, Kontaktperson- og Transportørfiler - Artikkelfiler, Håndtering av størrelser/farger, Relaterte og sammensatte artikler - Familier, Underfamilier, Enheter - Betalingsmetoder, Betalingsbetingelser, MVA-koder - Håndtering av serienumre og partier, Strekkoder - Registrering: Tilbud/Anbud, Bestillinger, Leveringsdokumenter, Fakturaer, Pro-forma - Salgspunkt, Kasse, Etter-salgstjeneste (SAV), CRM (Kundeoppfølging) - Lagerstyring, Inventar, Lagerbevegelser, Verdsetting - Prishåndtering, Enkle eller fler-kriterie rabatter, Kampanjer, Salg - Prislister, Kataloger, Import av leverandørpriser - Håndtering av lojalitetskort, Gavekort - Håndtering av ruter, Påminnelser, Abonnementsadministrasjon - Brukeradministrasjon, Håndtering av selgere/teknikere - Diverse statistikker, Omsetning, Prognoser - Prospektering, Markedsføringsverktøy, E-postmarkedsføring, Reklamekampanjer - Verktøy: Sending av e-poster, SMS, Eksport, Rettigheter
Opprettelse av selskap i Frankrike

Opprettelse av selskap i Frankrike

Opprettelsen av et selskap i Frankrike er et avgjørende skritt for enhver entreprenør som ønsker å etablere seg på det franske markedet. Denne prosessen innebærer flere administrative, juridiske og finansielle trinn som krever spesiell oppmerksomhet. Ved å velge å opprette et selskap i Frankrike, drar du nytte av et stabilt juridisk rammeverk og et dynamisk marked, gunstig for utviklingen av din virksomhet. Enten du velger en SARL, en SAS eller en annen juridisk form, er det essensielt å forstå implikasjonene av hver struktur for å ta det mest passende valget for prosjektet ditt. Frankrike tilbyr mange fordeler til entreprenører, inkludert skatteinsentiver og støtte til innovasjon. I tillegg har landet et nettverk av partnere og tjenesteleverandører som kan hjelpe deg med opprettelsen av din bedrift. Ved å omgi deg med gode råd, kan du navigere trygt gjennom de administrative prosedyrene og fokusere på utviklingen av din virksomhet. Opprettelsen av et selskap i Frankrike er derfor en mulighet som bør utnyttes for enhver bedrift som ønsker å etablere seg varig i Europa.
Omdefinere tilnærmingen til entreprenørskap med Youcall

Omdefinere tilnærmingen til entreprenørskap med Youcall

Youcall skiller seg ut med sin innovative tilnærming til entreprenørskap, og tilbyr omfattende og skreddersydde løsninger for å støtte entreprenører i deres reise. Takket være en tverrfaglig ekspertise og kontinuerlig overvåking av nye standarder, garanterer Youcall resultater av høy kvalitet og optimal kundetilfredshet. Selskapet forplikter seg til å transformere sektoren for entreprenørstøtte med bærekraftige og ansvarlige løsninger.
Opprettelse av aksjeselskap

Opprettelse av aksjeselskap

Youcall tilbyr sine tjenester innen opprettelse av SRL, enten det er i Wallonia, Brussel-regionen eller Flandern. Vi organiserer for deg: utarbeidelse av vedtekter, finansplan, prosesser med "Guichet d'entreprises", momsregistrering, overholdelse av "UBO"-registeret, bistand ved åpning av bankkonto, søk etter selskapsadresse. Bistand til å finne en forsikringsgiver, revisor, osv.
Fradrag for merverdiavgift basert på faktisk bruk

Fradrag for merverdiavgift basert på faktisk bruk

Fradrag av merverdiavgift basert på faktisk bruk er et alternativ tilgjengelig for blandede avgiftspliktige i Belgia. Dette systemet gjør det mulig å hente tilbake hele merverdiavgiften på kostnader som utelukkende er knyttet til aktiviteter som gir rett til fradrag. Det gir et alternativ til den generelle pro rata, som noen ganger kan føre til urettferdige situasjoner. Siden 1. januar 2023 har prosedyren blitt forenklet, noe som gjør det mulig for skattebetalere å varsle sitt valg via spesifikke erklæringer uten å måtte vente på forhåndsgodkjenning fra skattemyndighetene.
Opprettelse av selskap i Belgia

Opprettelse av selskap i Belgia

Opprettelsen av et selskap i Belgia innebærer flere viktige trinn, inkludert utarbeidelse av en finansplan og den juridiske stiftelsen av selskapet. Entreprenører kan velge mellom ulike juridiske former, som SRL eller SA, hver med sine egne krav til aksjekapital og administrativ struktur. Opprettelsesprosessen blir lettere ved bruk av notarielle tjenester for utarbeidelse av vedtektene og registrering hos "Banque-Carrefour des Entreprises". Dette regulatoriske rammeverket sikrer et solid grunnlag for utviklingen av virksomheten din.
Opprettelse av selskap i Luxembourg

Opprettelse av selskap i Luxembourg

Luxembourg er kjent for sitt gunstige økonomiske miljø og politiske stabilitet, noe som gjør det til et attraktivt valg for opprettelse av selskaper. Ved å velge å opprette et selskap i Luxembourg, drar du nytte av et fordelaktig skatteklima og fleksibel regulering som fremmer innovasjon og entreprenørskap. Enten du ønsker å opprette et aksjeselskap (SA) eller et ansvarlig selskap (SARL), tilbyr Luxembourg tilpassede alternativer for ulike typer prosjekter. Opprettelsen av et selskap i Luxembourg krever at man følger spesifikke prosedyrer, inkludert å skaffe en etableringstillatelse for visse aktiviteter. Det er derfor avgjørende å gjøre grundig research og få hjelp av lokale eksperter for å sikre suksess for prosjektet ditt. Med sin strategiske beliggenhet i hjertet av Europa, er Luxembourg en ideell inngangsport for å få tilgang til europeiske og internasjonale markeder, noe som gjør opprettelsen av et selskap i dette landet til en klok investering for fremtiden.
Bedriftskontor i Belgia

Bedriftskontor i Belgia

Bedriftskontoret i Belgia er en essensiell tjeneste for entreprenører som ønsker å opprette eller utvikle sin virksomhet i landet. Dette kontoret sentraliserer mange administrative prosesser, noe som gjør det lettere å få tilgang til de nødvendige formalitetene for opprettelse og drift av en bedrift. Ved å henvende deg til et bedriftskontor, får du personlig oppfølging og tilpassede råd for prosjektet ditt, noe som gjør at du kan spare tid og fokusere på utviklingen av virksomheten din. Bedriftskontorene tilbyr et bredt spekter av tjenester, fra registrering i "Bank-Carrefour des Entreprises" til å skaffe nødvendige tillatelser for å utøve visse aktiviteter. De kan også hjelpe deg med å bli tilknyttet en "kasse for sosialforsikring" eller et "sosialt sekretariat", samt å utarbeide søknadsdokumenter for tilskudd. Ved å velge å gå gjennom et bedriftskontor, forenkler du de administrative prosessene dine og sikrer at du overholder alle lovpålagte forpliktelser, samtidig som du får verdifull støtte for å lykkes med ditt entreprenørprosjekt.
Håndtering av bedriftens image

Håndtering av bedriftens image

Håndtering av bedriftens image er et nøkkelaspekt for enhver organisasjon som ønsker å skille seg ut på markedet og styrke sin synlighet. Ved å velge denne tjenesten, drar du nytte av ekspertisen til fagfolk som hjelper deg med å definere og implementere en sammenhengende og effektiv kommunikasjonsstrategi. Denne tjenesten lar deg bygge et sterkt merkeimage og formidle klare og slagkraftige budskap til dine kunder og partnere. Håndtering av bedriftens image omfatter ulike aspekter, som opprettelse av kommunikasjonsmateriell, håndtering av PR og aktivisering av sosiale medier. Ved å omgi deg med kommunikasjonsspesialister, sikrer du en positiv medieopplevelse og styrker tilliten til kundene dine overfor merkevaren din. Håndtering av bedriftens image er derfor et strategisk verktøy for å øke synligheten og attraktiviteten din på markedet.