Produkter for tilpasset med deg (8)

Skatt / Toll / Sosial

Skatt / Toll / Sosial

- FISKAL: med våre tjenester for skattefullmektig, registrering av MVA eller refusjon av MVA i andre land - TOLL: med tollklarering av varer, DEB/INTRASTAT-erklæringer, spesialskatt (avgifter) på alkohol i europeiske land, osv. - SOSIAL: med våre tjenester for utsendelse av arbeidere i Europa, representasjon av et ikke-residerende selskap, osv.
Tollager - Godkjent Økonomisk Operatør (AEO C)

Tollager - Godkjent Økonomisk Operatør (AEO C)

Vi fremmer logistikk, tollbehandling, håndtering og lagring av varer for import og eksport. Vi har Type I Tollager, Midlertidig Lager, Eksportlager og Lagerbeholdning, alle korrekt autorisert.
KUNDEREAKTIVERING OG LOJALITET - Utgående og innkommende samtaler

KUNDEREAKTIVERING OG LOJALITET - Utgående og innkommende samtaler

"Oppfølging, Oppfølging, Oppfølging" RELANCE, INKASSO og BEVARING « Dine minst tilfredse kunder er din største kilde til læring. Bill Gates Uansett hvor godt du håndterer virksomheten din, er misfornøyde kunder uunngåelige. Det finnes alltid kronisk misfornøyde, men de fleste kunder har legitime argumenter som fortjener å bli hørt. Du ser ikke virksomheten din på samme måte som kundene dine. Å lytte til dem er den eneste måten å lære og forbedre seg på. Vi er takknemlige når noen tar ordet. I dag legger de fleste kunder igjen tilbakemeldinger og anmeldelser på nettet. All tilbakemelding er en gave, bruk den til din fordel. Negative tilbakemeldinger som blir behandlet med omtanke kan ofte forvandle en misfornøyd kjøper til en livslang kunde. - Fra oppfølging til rettslige skritt, fra inkasso til kundelojalitet. - Outsourcing av call center, kundestøtte og kundeservice.
Kundestøtte - Outsourcing av Kundestøtte

Kundestøtte - Outsourcing av Kundestøtte

Våre kundestøttetjenester Vårt callsenter er spesialist på å tilby førsteklasses støtte på 3 språk (fransk, engelsk og portugisisk) for bransjer som: - Forsikring - Bil - Eiendom - Bank - Helse - Telekommunikasjon - Detaljhandel - Internettmarkedsføring og SEO - Forbrukerservice - IT-støtte - Foreninger - Klær og konfeksjon - Legemiddelfirmaer - Medier - Transport - Osv.
Virtuell Sekretær Skreddersydd Løsning

Virtuell Sekretær Skreddersydd Løsning

Administrative og sekretærtjenester, utført 100 % eksternt, kontrahert regelmessig eller sporadisk. Det er en effektiv løsning for din økonomistyring og tidsstyring.
Programvareutvikling - Skreddersydd programvareutvikling basert på utfordringene og målene til ditt selskap.

Programvareutvikling - Skreddersydd programvareutvikling basert på utfordringene og målene til ditt selskap.

Utvikling av skreddersydd programvare basert på utfordringene og målene til din bedrift. Hos 24web vil du ha en teknologisk partner med erfaring og kompetanse i å løse dine utfordringer. Vi utvikler programvare for Web (Cloud). Utvikling av Backend og utvikling av Frontend. Vi kan hjelpe. Ved å benytte tjenesten for skreddersydd programvareutvikling vil det være mulig å forbedre effektiviteten og produktiviteten. Automatisere interne prosesser og dermed redusere kostnadene for bedriften/organisasjonen. Utvikling av skreddersydd programvare vil på den annen side optimalisere oppgaver og dermed frigjøre ressurser til å utføre andre oppgaver innen organisasjonen.
KUNDESERVICE OG STØTTE - Innkommende og utgående samtaler

KUNDESERVICE OG STØTTE - Innkommende og utgående samtaler

«Vær alltid der, alltid hjelp» KUNDESERVICE OG KUNDESTØTTE Vi har alle sagt eller hørt setningen: «produktet deres er bra, men det som mangler er servicen». Utover å løse problemer på en enkel, rask og effektiv måte, handler det om å tilby en unik opplevelse til kundene dine når de kontakter deg. Ubinaweb utvikler sine tjenester med en ekstremt høy standard for kundeservice. For det er ikke lenger nok å ha fornøyde kunder; hvis du virkelig vil at virksomheten din skal skille seg ut, må du skape dedikerte og entusiastiske fans: - Personlig kontakt, - Effektiv håndtering fra første kontakt, - Ultra-kvalitetsbehandling, - Bekreftelse av tilfredshet. DEFINISJON AV UBINAWEB-TJENESTER - Outsourcing av call center, kundestøtte og kundeservice. - Underleverandør av call sentre, kundestøtte, kundeservice og telefon salg.
KUNDEHÅNDTERING OG PORTFØLJEFØLGING - Utgående og innkommende samtaler

KUNDEHÅNDTERING OG PORTFØLJEFØLGING - Utgående og innkommende samtaler

«Sett et smil i ansiktet deres» KUNDESERVICE OG LOJALITET Vi har alle sagt eller hørt følgende setning: «produktet deres er bra, men det som mangler hos dem er servicen». Utover å løse problemer på en enkel, rask og effektiv måte, handler det om å tilby en unik opplevelse til kundene dine når de kontakter deg. Ubinaweb utvikler sine tjenester med en ekstremt høy standard for kundeservice. For i dag er det ikke lenger nok å ha fornøyde kunder. Hvis du vil at virksomheten din skal skille seg ut, må du skape dedikerte og entusiastiske fans. - Personlig kontakt, - Effektiv håndtering fra første kontakt, - Ultra-kvalitetsbehandling, - Bekreftelse av tilfredshet. DEFINISJON AV UBINAWEB-TJENESTER - Outsourcing av call center, kundestøtte og kundeservice. - Underleverandør av call sentre, kundestøtte, kundeservice og telefon salg.