Produkter for team (1)

EKSTERNALISERING AV SALG - Eksternalisert salgsteam og supplerende salgsstyrke

EKSTERNALISERING AV SALG - Eksternalisert salgsteam og supplerende salgsstyrke

“Hvis du kan selge et glass vann, kan du selge hva som helst!” PROSPEKTERING EKSTERNALISERT OG UNDERLEVERANDØR AV KOMMERSIELLE RESURSER De viktigste bruksområdene for å vurdere eksternalisering er: - Du internasjonaliserer virksomheten din: du utvikler virksomheten din i et annet land basert på en eksisterende kommersiell suksess. - Du lanserer et nytt produkt: basert på en tidligere kommersiell suksess. - Du har allerede en veldig sterk vekst: eksternalisering kommer inn som støtte i en spesifikk fase av din prospektering som støtte til salgsteamet ditt. - Dine salg er sesongbaserte eller sterkt knyttet til sesongmessighet, du trenger fleksibilitet og responsivitet. DEFINISJON AV TJENESTER FRA UBINAWEB - Eksternalisering av salg, eksternalisering av salgsteam, Sales Outsourcing Services (SOS). - Underleverandør av telefonsalg, leie av salgsrepresentanter, leie av telefonselgere.