EKSTERNALISERING AV SALG - Eksternalisert salgsteam og supplerende salgsstyrke
“Hvis du kan selge et glass vann, kan du selge hva som helst!”
PROSPEKTERING EKSTERNALISERT OG UNDERLEVERANDØR AV KOMMERSIELLE RESURSER
De viktigste bruksområdene for å vurdere eksternalisering er:
- Du internasjonaliserer virksomheten din: du utvikler virksomheten din i et annet land basert på en eksisterende kommersiell suksess.
- Du lanserer et nytt produkt: basert på en tidligere kommersiell suksess.
- Du har allerede en veldig sterk vekst: eksternalisering kommer inn som støtte i en spesifikk fase av din prospektering som støtte til salgsteamet ditt.
- Dine salg er sesongbaserte eller sterkt knyttet til sesongmessighet, du trenger fleksibilitet og responsivitet.
DEFINISJON AV TJENESTER FRA UBINAWEB
- Eksternalisering av salg, eksternalisering av salgsteam, Sales Outsourcing Services (SOS).
- Underleverandør av telefonsalg, leie av salgsrepresentanter, leie av telefonselgere.