Produkter for system (4)

Telematisk registrator

Telematisk registrator

Registratoren for telematikk er en essensiell enhet for moderne handelsmenn, designet for å forenkle håndteringen av transaksjoner og sikre overholdelse av skatteregler. Dette avanserte verktøyet muliggjør elektronisk lagring og telematisk overføring av data om daglige inntekter, noe som reduserer risikoen for feil og forbedrer den operative effektiviteten. Takket være sitt intuitive grensesnitt kan handelsmenn enkelt utstede kvitteringer og håndtere salg på en mer organisert måte. I tillegg støtter registratoren for telematikk integrasjon med andre systemer for bedriftsledelse, og tilbyr en komplett løsning for overvåking av salg og dataanalyse. Denne enheten er spesielt nyttig for selskaper som ønsker å forbedre kundeopplevelsen, ved å tilby en rask og smidig tjeneste. Med innføringen av en registrator for telematikk kan handelsmenn også delta i initiativer som "lotteriet for kvitteringer", noe som øker mulighetene for kundedeltakelse og fremmer merkevarelojalitet.
Tidlig Utstyrsforvaltningssystem

Tidlig Utstyrsforvaltningssystem

Early Equipment Management er en søyle i WCM. EEM har som mål å rasjonalisere prosjektarbeidsflyten ved å fremheve problemer i de tidlige fasene av prosjektet, når det er mer kostnadseffektivt å løse dem. Kjernen i EEM er "Prosjektledelse". Systemet gjør det mulig å opprette, administrere og overvåke prosjekter. Den presise overvåkningen av hvert trinn i prosjektet er "MP Info" og "sjekklister": det vil si problemer som må løses og spørsmål som må besvares. Fordelene ved å bruke et verktøy som EEM er: - Forenkling av vedlikeholdsaktiviteter - Gjennomsnittlig reparasjonstid (MTTR) og planlagt vedlikeholdstid er redusert - Utstyrsstandardene sikrer at kjøp av nytt utstyr unngår gjentakelse av problemer som allerede er håndtert og løst - Reduserte leveringstider fra design til installasjon - Reduksjon av driftskostnader gjennom eiendelens livssyklus (LCC)
Fabrizio Morelli - Teknisk assistanse og installasjon

Fabrizio Morelli - Teknisk assistanse og installasjon

Selskapet tilbyr teknisk støtte og installasjon av elektriske og elektroniske systemer. Siden 1984 har vi kontinuerlig fulgt utviklingen av teknologi for å bringe den inn i hjem og bedrifter, med mål om å forbedre effektiviteten og sikkerheten. Alle tjenester er designet, levert, installert og vedlikeholdt over tid gjennom en komplett nøkkelferdig løsning.
PC POS SILK ANDROID

PC POS SILK ANDROID

Silk Android er PC POS Touch som tilbyr høy ytelse til Retail og Ho.Re.Ca-sektorene uten å gå på kompromiss med designet. Hver fase av salg og kjøp forbedres umiddelbart takket være den store skjermen på 13,3 eller 15,6 tommer, den praktiske kundeskjermen og den stilige basen, som møter de mest komplekse kravene til moderne og essensielt design. En innovativ teknologi som reduserer plassbehovet og optimaliserer arbeidstiden og salgstiden, og dermed shoppingopplevelsen. Silk Android integreres perfekt med MallBox RT, det komplette kassesystemet i APP Mobile. Prosessor: RK3288 Quad-core A17, 1.8GHz RAM/Minne: 2 GB DDRIII RAM, 8 GB SSD Integrert: Bluetooth og Wi-Fi