Produkter for software (4179)

Moorhuhn Kart 2

Moorhuhn Kart 2

Produktinformasjon "Moorhuhn Kart 2" Moorhuhn Kart 2 - Rennklassikeren nyutgitt! I dette tempofylte kart-racingspillet begir det sprøeste høna i verden seg ut på dristige baner. Start som Moorhuhn eller velg din favorittfører fra Moorhuhn-familien. Samle våpen og power-ups mens du suser over banene – bruk dem smart for å presse motstanderne dine av veien. Hva venter du på? Kjør til dekkene gløder! 7 førere, 8 racerbaner, 10 våpen og power-ups Offline enspiller-modus mot opptil 6 AI-motstandere Lokal flerspiller-modus med 2 til 4 førere på delt skjerm 2 spennende mesterskap Beste tid-lister
Microsoft SQL Server 2014 Std 10 Enhets CALs

Microsoft SQL Server 2014 Std 10 Enhets CALs

Enhets-CAL: Den tillater en enhet å få tilgang til eller bruke serverprogramvaren. Enheten kan brukes av hvilken som helst bruker. En "enhet" i henhold til Microsofts lisensvilkår er en stasjonær PC, en bærbar PC, en pocket-PC, en smarttelefon eller en annen elektronisk enhet. Fra et økonomisk og administrativt ståsted gir enhets-CALs først og fremst mening når enkeltstående enheter brukes av flere ansatte – for eksempel på grunn av skiftarbeid. Du må kjøpe en enhets-CAL for hver enhet som får tilgang til serversystemet. Hvis en enhet tas ut av drift, kan du tildele dens CAL til en annen enhet. Produsent: Microsoft Tilstand: Ny Varighet: Permanent gyldig Språk: Alle språk Frakt: E-post
Ansys

Ansys

Ansys programvarefamilie tilbyr førsteklasses løsninger for nesten enhver simuleringsoppgave. Bak programvaren står ANSYS, Inc. (Nasdaq ANSS), den ledende utvikleren av simulerings teknologi. Simulering fra A til Å: Funksjonaliteten til Ansys programvaresuite omfatter alle arbeids trinn i en numerisk simulering. Ansys imponerer med kraftige løsnings teknologier for struktur mekanikk, strømnings mekanikk, elektromagnetikk, multiphysikk og system simulering, samt temperatur felt og optikk. CADFEM er sertifisert Ansys Elite Channel Partner og har vært nært knyttet til Ansys siden 1985. Over 130 Ansys spesialister pluss et globalt nettverk garanterer en effektiv bruk av programvaren og sikrer investeringen. De viktigste pakkene: Ansys CFD (Fluent; CFX)
Fluktplan 2023

Fluktplan 2023

Programvare for å lage evakuerings- og redningsplaner samt brannplaner
Microsoft Office 2019 Hjem og Student | for Windows

Microsoft Office 2019 Hjem og Student | for Windows

Microsoft Office 2019 Hjem og Student: Ideell for privatbrukere Microsoft Office 2019 Hjem og Student er rettet mot privatbrukere og studenter. De som må lage en seminaroppgave på universitetet eller en presentasjon for skolen, gjør et riktig valg med denne løsningen. Du bør også kjøpe Microsoft Office 2019 Hjem og Student hos oss til en gunstig pris, hvis du for eksempel ønsker å bruke Excel til husholdningsplanlegging eller leter etter et pålitelig program for e-poster samt en digital kalender. Kjøp Microsoft Office 2019 Hjem og Student online hos oss: De viktigste punktene i et nøtteskall - Alle vanlige Office-apper i toppform - Mange nyheter sammenlignet med eldre Office-versjoner - Støtte for berøringsskjermer og taleinngang - Versjon for Windows 10
ERP Driftsledelse - Integrert Informasjonsportal

ERP Driftsledelse - Integrert Informasjonsportal

Opprettelse av en personaldisposisjon inkludert et informasjonsportal. På grunn av størrelsen og kompleksiteten i produksjonene og det store antallet ansatte, oppstår det en driftsadministrasjon som er oversiktlig, brukervennlig og teknisk feilfri. Opptil 1000 prosjekter kan koordineres og tildeles på timebasis hvert kalenderår.
Sider

Sider

37 mm avstand fra frontkanten av kroppen til midten av hullrekken 50 mm avstand fra bakveggen til midten av bakre hullrekke 96 mm avstand fra kroppens sidebunn til starten av hullrekken 32 mm hullavstand 13 mm hulldybde Ø5 mm hulldiameter eller Ø3 mm hulldiameter
Fakturering

Fakturering

Med integrasjonen av modulene Salg, Innkjøp, Prosjekter og Fakturering får du en klarere oversikt over transaksjonene dine. Hold øye med betalingene dine; gå raskere fra et tilbud til en faktura og øk effektiviteten i transaksjonene dine!
Nettbutikk - Din egen butikk, finansiert.

Nettbutikk - Din egen butikk, finansiert.

Takket være vår nettbutikkadministrator er det en lek å administrere din egen butikk. Du kan oppdatere lageret ditt, koble nettbutikken din til CRM-systemet ditt, legge til nye produkter, gjennomføre betalinger med kort eller PayPal, endre seksjoner og kategorier, og mye mer! Vårt unge team vil skreddersy nettbutikken din og overføre bildet av virksomheten din til din nye nettbutikk, slik at kundene gjenkjenner deg med første klikk. Når den er ferdig, vil butikken være 100 % klar for Google, ettersom det under utviklingen har blitt implementert brukervennlige lenker og ulike teknikker for søkemotoroptimalisering for å oppnå den ettertraktede plassen i søkemotorer som Google. I likhet med søkemotorene vil du ha en mobilversjon av butikken din, slik at folk kan handle fra sin egen telefon eller nettbrett på en komfortabel måte. Kast deg ut i internettverdenen!
initiere bestilling

initiere bestilling

100% digital bestillingsbehandling, uten programmering, med init Order. Med init Order gir du kundene dine en moderne bestillingsmulighet. En bestillingsapp for alle kundene dine. Inviter alle kundene dine til å bestille i din egen bestillingsapp. Gi kundene dine en avslappet handleopplevelse 24/7. Laget for alle enheter. Som en web-app er init Order så fleksibel at det ikke spiller noen rolle hvilken enhet kundene dine bruker for å handle. Digital prosessoptimalisering. Motta alle bestillinger automatisk i ditt varehåndteringssystem. Vår ekspertise innen automatisert datautveksling gjør at vi kan kommunisere med alle systemer. Kostnader: 0,49 €/Run Starter | 0,19 €/Run Business Distribusjon: Sky / Lokalt Arbeidsflyter: ubegrenset Grunnavgift: 99 € mnd. Starter | 499 € mnd. Business
NewsTurbo Standard

NewsTurbo Standard

NewsTurbo Standard er en profesjonell nyhetsbrevprogramvare som gir deg den best mulige e-postmarkedsføringen direkte på datamaskinen din.
Lag din profesjonelle e-post

Lag din profesjonelle e-post

Lag din tilpassede e-post med Boma Software Hvis du leter etter en profesjonell e-postadresse, er Boma Software den ideelle løsningen. Her er hvorfor du bør velge vår bedrifts-e-post: Tilpasset Adresse: I motsetning til gratisleverandører som tilbyr begrensede valg, vil du med Boma Software få en helt tilpasset e-postadresse. Dette er perfekt for din bedrift og vil bidra til å gi synlighet til merkevaren din. Du kan opprette ekstra e-postadresser for hvert område av virksomheten din (for eksempel support@din-bedrift.no, salg@din-bedrift.no). Inkludert Domene Høy Sikkerhet Enkel Migrering IMAP-protokoll For mer informasjon om oppsett, anbefaler vi at du kontakter vårt kundesenter. Vi er her for å hjelpe deg med å lage din tilpassede og sikre e-post! Profesjonell E-post er en tjeneste som inngår i vår hostingvirksomhet.
Mastercam Opplæring

Mastercam Opplæring

CAD/CAM Opplæring, CAD/CAM Kurs
Bordreservasjonsløsning

Bordreservasjonsløsning

Bordbestilling gjør det mulig å administrere plassfordeling og øke utnyttelsen. Løsningen hjelper med å finne tilgjengelige skrivebord på forskjellige kontorgulv eller bygninger og bestille dem for den nødvendige tiden. Det interaktive kartet viser veien til skrivebordet eller hjelper til med å finne en kollega. Innsjekkingsmuligheter: - QR-kode - den mest kostnadseffektive måten å sjekke inn på - bare skann koden - Bestillingsenhet - den enkleste måten å sjekke inn på - bare trykk på knappen. - Kort - bruk kontorkortet ditt for å sjekke inn til skrivebordet ditt.
domisil+

domisil+

Med domizil+ "En for Alle" leverer vi DEN IT-løsningen for eiendomsbransjen.
Dr.Web KATANA - Signaturfri virusbeskyttelse — Ditt andre beskyttelseslag

Dr.Web KATANA - Signaturfri virusbeskyttelse — Ditt andre beskyttelseslag

Forebyggende beskyttelse mot de nyeste aktive truslene (blant annet via Zero-Day-sikkerhetshull) og målrettede angrep. Den letteste signaturfrie antivirusprogramvaren for PC, bærbar datamaskin, netbook og nettbrett under Windows 10/8/8.1/7/Vista SP2/XP SP2+ (32/64 Bit). Kompatibel med antivirusprogramvare fra andre produsenter.
Klaros Testforvaltning

Klaros Testforvaltning

Klaros-Testmanagement er en moderne nettapplikasjon for å administrere, organisere og evaluere alle data relatert til kvalitetsstyring.
Tilbehør & Hudbeskyttelse

Tilbehør & Hudbeskyttelse

Oljeabsorberende midler, olje-skimmere, refraktometre, blandingsenheter, pH-nitritt teststrimler, dyp slides.
iQskills

iQskills

Med iQskills får du konkurransefortrinn gjennom potensialene og kvalifikasjonene til dine ansatte Bedrifter står mer enn noen gang overfor krav om å aktivt forme den raske strukturforandringen i arbeidslivet og sikre sin konkurranseevne. Den forventede mangel på fagarbeidere de kommende årene utgjør en ytterligere stor utfordring som må møtes med passende tiltak. Denne situasjonen bør betraktes som en mulighet. For den som kjenner de eksisterende potensialene og kvalifikasjonene til de ansatte, og som proaktivt bygger opp og fremmer kompetanser, kan skaffe seg et avgjørende konkurransefortrinn.
ERP-løsning cimERP

ERP-løsning cimERP

Omfattende analyserverktøy bidrar effektivt til å forbedre beslutningskvaliteten. Takket være mange moduler er cimERP raskt og enkelt tilpassbart og egnet for alle bedriftsstørrelser. cimERP er en forretningsmessig, prosessorientert, skalerbar ERP-applikasjon for mellomstore bedrifter. Programvareløsningen er basert på effektiv klient-server-teknologi og imponerer med sin kjernekompetanse innen produksjon.
Nedlastingsportal

Nedlastingsportal

Med en nedlastingsportal gir du kundene dine den lille ekstra servicen.
ConSol CM/Complaint - Klagehåndtering

ConSol CM/Complaint - Klagehåndtering

Med ConSol CM/Complaint håndterer du enkelt- og samlede reklamasjoner samt returer, og styrer bytte- og reparasjonsprosesser. Databehandling for kvalitetssikring er inkludert. Med reklamasjonshåndteringsprogramvaren ConSol CM/Complaint behandler du kundereklamasjoner på tvers av hele virksomheten. Arbeidsflytstyrt, strukturert og effektivt. Sjekk med systemet reklamasjoner og garantikrav, lagre all kommunikasjon med kunden, og styr returer, reparasjonsprosesser og tilbakeleveringer etter behov. Og analyser til slutt reklamasjonsgrunner og feil, og iverksett tiltak for kontinuerlig forbedring. Driftsformer: Sky eller lokalt
Excel for restaurantbransjen

Excel for restaurantbransjen

Excel-regneark for restaurantbransjen: Matkostnadskalkulering, menyanalyse (vinner, taper analyse), overvåking av holdbarhet inkludert lagerbeholdning, måling av kundetilfredshet, bursdagsliste.
B2BStore - Headless B2B E-handelsplattform

B2BStore - Headless B2B E-handelsplattform

B2BStore er en løsning spesielt utviklet for produsenter og fabrikker av alle størrelser. Den gjør det enklere for B2B-forhandlere og produsenter (uansett bransje) ikke bare å selge på nett, men også: implementere de beste e-handels teknologiene i sin klasse, lage tilpassede funksjoner som hjelper dem med å oppnå forretningsmål og komme raskt ut i markedet med en enkel og kostnadseffektiv prosess for å sette opp en butikk. En flott løsning for digitalisering og internasjonalisering av små og mellomstore bedrifter.
Webdesign fra Speedflow Bulgaria

Webdesign fra Speedflow Bulgaria

Profesjonell Webdesign | Speedflow Bulgaria - Webtjenester - Profesjonell responsiv webdesign for en unik brukeropplevelse! Det finnes ingen andre sjanser til å gjøre et godt førsteinntrykk. Dette gjelder i høy grad for nettstedet ditt. Vi vil gi deg en enestående visuell presentasjon, tilpasset de nyeste globale trendene innen webdesign. Våre UX/UI-eksperter vil sørge for en smidig og enkel navigasjon på nettstedet gjennom grundige tester på ulike plattformer og nettlesere. Send din forespørsel til e-post: info@speedflow.bg eller besøk vår nettside: https://speedflow.bg/services/web-design/ / https://speedflow.bg/
Lagerstyring

Lagerstyring

Verlinkt NC-programmer, verktøylister og verktøytilgjengelighet for total transparens! WinTool-lagerstyring sikrer forsyning av driftsmidler. Bruken av disse på maskiner og i NC-programmer blir transparent, noe som gjør at flaskehalser kan oppdages i tide i planleggingen. WinTool er designet slik at lagerbevegelser i stor grad registreres automatisk, selvfølgelig også gjennom grensesnitt til ERP-, skap- og heissystemer og strekkodeskannere. Fordeler - Forsyningssikkerhet - Minimale søke- og oppsettider - Alltid oppdaterte driftsmidler og ryddig utskifting av gamle ressurser Funksjoner - Minimumslagerkontroll og ERP-grensesnitt - Analyse av slitasje og bruk - Grensesnitt til alle typer lagersystemer - Lagerklienter med separat lagerstyring og innkjøp
Tjenester relatert til David (Tobit)

Tjenester relatert til David (Tobit)

Som en langvarig partner av Tobit tilbyr vi deg kompetent rådgivning og støtte ved anskaffelse, installasjon, programmering og drift av en komplett kommunikasjonsløsning.
E-Projekt GFI

E-Projekt GFI

E-Project-GFI møter kravene fra byggherrer om å ha en pålitelig løsning for å håndtere den finansielle oppfølgingen av kontrakter, kontrollere kostnader og digitalisere betalinger. E-Project-GFI møter kravene fra byggherrer om å ha en pålitelig løsning for den finansielle forvaltningen av kontrakter og for å håndtere situasjoner og operasjoner. E-Project-GFI®, deler finansiell informasjon på en konfidensiell måte i SaaS-modus for operasjoner med mer enn 200 kontrakter. E-Project-GFI® garanterer overholdelse av beregningsreglene som gjelder i henhold til regelverket for finansielle markeder (anskaffelsesloven, de ulike CCAG, finansielle og regnskapsmessige forskrifter,...).
factro® - plattformen for prosjektledelse og oppgavehåndtering

factro® - plattformen for prosjektledelse og oppgavehåndtering

Prosjektledelsesprogramvare - enkel, transparent og rask. Alle oppgaver og prosjekter - sentralt i en tysk sky, i samsvar med EUs GDPR.
Dokumenthåndtering

Dokumenthåndtering

Med COI-BusinessFlow tilbyr vi et modulært, intelligent arkiverings-, arbeidsflyt- og dokumenthåndteringssystem som tilpasser seg nøyaktig dine behov. Digitalisering er både en mulighet og en utfordring for bedrifter. Med det optimalt tilpassede Enterprise Content Management (ECM) eller dokumenthåndteringssystemet (DMS) kan dokumenter og filer administreres sentralt og fullstendig digitalt. De er tilgjengelige for alle ansatte på kontoret, hjemme eller på forretningsreiser til enhver tid. Dette er ekstremt viktig, for som du vet, er det ansattes kompetanse og den fleksible tilpasningen av organisasjonsstrukturen til et stadig skiftende miljø som er avgjørende for suksessen til en bedrift. COI GmbH står med sine programvareløsninger for effektive dokumenthåndteringssystemer, kvalitet, rådgivning og optimal prosessstøtte. Ta det første skrittet mot en moderne og fleksibel, digital arbeidsmetode i dag!