Produkter for software (98)

Teknisk Støtte Tjenester

Teknisk Støtte Tjenester

Den tekniske supporttjenesten til Assis.Ter. Tech Solutions tilbyr vedlikehold og assistanse, både på stedet og eksternt, for alle maskiner som er solgt og installert. Vårt team av kvalifiserte teknikere er tilgjengelig for å rykke ut innen 48 timer etter mottak av meldingen, og garanterer målrettede og nøyaktige løsninger for rask gjenoppretting av maskinene. Tjenestene inkluderer aktiv teknisk support 24/7, installasjon, feilsøking og rådgivning for oppgradering eller tilpasning av eksisterende systemer. Takket være denne omfattende tekniske støtten kan bedrifter sikre lang levetid og effektivitet for sine maskiner, og dermed forbedre sine operative evner generelt. Blant spesialiseringene til Assis.Ter. Tech Solutions inngår også intervensjon på industrielle laser kuttemaskiner, for hvilke vi tilbyr profesjonelle reparasjoner og målrettede tekniske løsninger. Med over tretti års erfaring er vi pålitelige leverandører av industrielle artikler og assistanse for industrier av alle størrelser. Våre teknikere håndterer mekaniske, elektriske og termohydrauliske feil og utfører funksjonstester på alle maskiner etter hver reparasjon eller installasjon. For situasjoner som ikke krever fysisk intervensjon, tilbyr vi rådgivning eksternt via telefon- og telematisk support, med kvalifisert personale alltid tilgjengelig.
Programvare for restauranter

Programvare for restauranter

Programvaren for restauranter er en komplett løsning for å håndtere alle de daglige operasjonene i en restaurantvirksomhet. Dette verktøyet lar deg overvåke bestillinger, håndtere betalinger og optimalisere arbeidsprosessene, noe som forbedrer effektiviteten og kundetilfredsheten. Med vår programvare kan du få en klar oversikt over driften din og ta informerte beslutninger for å utvikle virksomheten din. I tillegg er vår tekniske støtte alltid tilgjengelig for å sikre optimal drift av systemet. Velg programvaren for restauranter for å forenkle administrasjonen av virksomheten din.
Pengebesparende programvare Familiebudsjett - Livstids Platinum-versjon 30% rabatt

Pengebesparende programvare Familiebudsjett - Livstids Platinum-versjon 30% rabatt

Program for håndtering av husholdningsutgifter og økonomi. Kontroller kontantbalansen, bankene og kredittkortene når som helst, og sjekk den månedlige utviklingen av ressursene. Analyser hver minste detalj av utgiftene dine takket være de titalls tilpassbare rapportene du kan lage. Legg ved et bilde av kvitteringen din eller en PDF av regningen til betalingen som dokumentasjon på et blunk. Ulike nivåer av beskrivelse av betalingene hjelper deg med å holde oversikt over utgiftsstrømmene.
Regnskapsprogramvare

Regnskapsprogramvare

Vår regnskapsprogramvare er designet for å forenkle prosessen med økonomisk styring av din bedrift. Med vår programvare kan du registrere finansielle transaksjoner på en tidsriktig og nøyaktig måte, overvåke de finansielle resultatene og generere detaljerte rapporter. Dette lar deg ta informerte beslutninger basert på data og forbedre den samlede drifts effektiviteten. Vår regnskapsprogramvare er svært tilpassbar, noe som lar deg skreddersy den til de spesifikke behovene til din bedrift. Med et intuitivt grensesnitt og avanserte funksjoner gir vår programvare deg en helhetlig oversikt over dine finansielle operasjoner, og hjelper deg med å ta mer informerte og strategiske beslutninger. Oppdag hvordan vår regnskapsprogramvare kan transformere din bedrift og føre den til suksess.
GDATA TOTAL PROTECTION - Windows PC-versjon

GDATA TOTAL PROTECTION - Windows PC-versjon

GDATA TOTAL PROTECTION Den beste løsningen for privatpersoner og frilansere med det beste forholdet mellom forsvarseffektivitet og kostnad. Pris 49,95€ 1 Pc Windows for 1 års lisens Pris 57,95€ 2 Pc Windows for 1 års lisens Pris 65,95€ 3 Pc Windows for 1 års lisens Funksjoner: Beskyttelse mot virus, ransomware og malware og andre trusler som exploit-angrep Beskyttelse mot spam og phishing-forsøk Beskyttelse for nettbank og netthandel Kraftig brannmur Beskyttelse for mindreårige Backup i skyen Lagring av krypterte sikkerhetskopier lokalt eller eksternt Passordbehandling Tilgangskontroll som blokkerer uautoriserte enheter Systemkrav Installasjonskrav for operativsystem Windows 10 / 8.x / 7: min. 2 GB RAM (32 & 64 bit).
App-utvikling for Bedrifter

App-utvikling for Bedrifter

Organisasjonsapper gjør det mulig å samle inn eller vise bedriftsdata i sanntid uten å gå gjennom klassisk papirskjema. Dataene som samles inn lagres i programvaren til din bedrift i sanntid via skyen med maksimal sikkerhet og hastighet. De kan designes for medarbeidere, kunder og leverandører. Viktige data fra din bedrift kan være tilgjengelige når som helst og hvor som helst med bedriftsapper koblet til programvaren din via skyen. Med bedriftsapper for bedriftsledelse kan du endelig overvåke salgs- eller produksjonsresultater i sanntid med maksimal sikkerhet og personvern. Programvaren til din bedrift kobles til bedriftsappene via skyen med sikre og raske programtilkoblinger uten mulighet for uønsket tilgang.
Nettapp - Utvikling av nettapplikasjoner

Nettapp - Utvikling av nettapplikasjoner

Utvikling av tilpassede webapplikasjoner. Webapplikasjoner for alle typer bransjer, maksimal tilpasning basert på kundens behov. CRM-portaler, bedriftsstyringssystemer, prosjektledelse, applikasjoner for logistikk og temperatursporing. Integrasjon med eksisterende systemer og mobile applikasjoner.
CRM-programvare - prosjektledelsesprogramvare for tjenesteytende selskaper

CRM-programvare - prosjektledelsesprogramvare for tjenesteytende selskaper

Et komplett CRM for tjenesteytende selskaper som er i samsvar med de nye GDPR-reglene og med elektronisk fakturering for håndtering av kunder, betalinger, prosjektledelse, kostnadsanalyse, statistikk, oppgavelister, og planlegging av kalendere som kan synkroniseres med Mailchimp og Google Kalender. Håndtering fra kontakt og forhandling til bestilling med fakturering og analyse av prosjektet med oppgjør for kostnads- og inntektskontroll.
IT-konsultasjon - SQL Server, SharePoint, Windows, iOS og Android, Unix/Linux

IT-konsultasjon - SQL Server, SharePoint, Windows, iOS og Android, Unix/Linux

Colper tilbyr kvalifisert IT-konsultasjon innen følgende områder: SQL Server, SharePoint, Windows, iOS og Android, Unix/Linux:
kontrolON - Programvare for digitalisering av industrielle anlegg

kontrolON - Programvare for digitalisering av industrielle anlegg

kontrolON er et integrert system (programvare og maskinvare) som fjernoverfører alle data fra industrielle anlegg (energi, produksjon, CO2-utslipp, vedlikehold) i sanntid. En innovativ opplevelse designet for å gjøre alle data om produksjon, styring og energibærere i en bedrift tilgjengelige direkte fra fjern, i sanntid, også via app. Med kontrolON veileder vi deg i overgangen til digitalisering av bedriftsdata og overgangen til Industri 5.0.
OptCut - Programvare for optimalisering av lineær og ark kutting

OptCut - Programvare for optimalisering av lineær og ark kutting

Reduser avfall - Gjenbruk rester - Maksimer produktiviteten - OptCut er spesielt egnet for møbelproduserende selskaper, snekkere, sagbruk, vindusprodusenter, smeder, glassverk, steinhuggere, osv., men også for handelsvirksomheter som distribuerer materialer kjøpt i standardstørrelser i små biter. OptCut optimaliserer automatisk kutteplanen for lineære, rektangulære former: stenger, rør, profiler, rammer, spoler, bjelker, ruller, plater, paneler, ark osv. av forskjellige materialer: glass, tre, metallplater, plast, marmor, metall, aluminium, plexiglass, papp, stål, polykarbonat, osv. Hovedmålet med programmet er å minimere avfall ved også å gjenbruke rester fra tidligere kutt, noe som gir betydelige materialbesparelser, økt produktivitet og større konkurranseevne for selskapet.
AZ Dental - Programvare for Tannleger

AZ Dental - Programvare for Tannleger

AZ Dental-programvaren for tannleger er utviklet for å håndtere aktivitetene til en tannhelsepraksis av enhver størrelse. AZ Dental er evolusjonen av Sanità Pro og SI, programvare som har vært brukt i mange år i viktige tannlegepraksiser, også med flere lokasjoner. Den har blitt utviklet i tråd med kundenes behov og har nå nådd en høy grad av modenhet. AZ Dental – programvare for tannleger er rik på funksjoner for å kunne gjennomføre en komplett pasienthåndtering i alle faser av deres forløp, fra første besøk til oppfølging etter behandling. Pasientpåminnelser, inntektsprognoser og legens produktivitet er bare noen av funksjonene som kan hjelpe klinikker uten å belaste driften til mindre praksiser. Programvaren er utviklet for å best mulig imøtekomme alle behov, og kan derfor brukes kun som en kalender, eller kun for den administrative delen, eller kun for å registrere behandlingsplaner...
Boma Ri.Ba. Programvare for Elektroniske Bankkvitteringer

Boma Ri.Ba. Programvare for Elektroniske Bankkvitteringer

Sett for håndtering, arkivering og utskrift av bankkvitteringer (riba) i elektronisk format for sending via nettbank Boma RiBa er programvaren som er rask og funksjonell for rask håndtering av dine bankkvitteringer. Funksjonene for oppretting, registrering og søk i Boma Ri.Ba. gjør det mulig å raskt opprette bankkvitteringer basert på kunderegisteret og registrere utsendelsessesjonen i Boma RiBa-databasen, slik at du kan laste den opp igjen for å endre innholdet eller bare for å verifisere dataene.
SOFTWARE PLANET TIME ENTERPRISE - TIDSPROGRAMVARE FOR TIDSPORING PERSONALFORVALTNING KOSTNADSSENTRE

SOFTWARE PLANET TIME ENTERPRISE - TIDSPROGRAMVARE FOR TIDSPORING PERSONALFORVALTNING KOSTNADSSENTRE

REGISTRERING AV TILSTEDEVÆRELSE HÅNDTERING AV MENNESKELIGE RESURSER KOSTNADSENTER En enkel, men komplett tilstedeværelseshåndtering Med over 4000 installasjoner over hele landet, er Planet Time Enterprise uten tvil blant markedslederne innen tilstedeværelseshåndtering. Den raffinerte og uforlignelige beregningsmotoren, det store antallet tilgjengelige parametere, den totale fleksibiliteten i datainnsamlingsfasen som kan komme fra adgangskontrollere, fra nettet eller fra apper for smarttelefoner og nettbrett, samt muligheten til å eksportere data i hvilket som helst format og til enhver lønnssystem som for øyeblikket er tilgjengelig på markedet, gjør Planet Time Enterprise til den komplette og definitive løsningen. Det spiller ingen rolle om selskapet er offentlig eller privat, lite eller stort, Planet Time Enterprise tilbyr alltid det beste når det gjelder ytelse, fleksibilitet og enkelhet.
IT-støtte

IT-støtte

Fjernassistanse for Datasystemer
Programvareløsninger for Industri 4.0 - Programvareløsninger for synlighet og operativ kontroll av produksjonen

Programvareløsninger for Industri 4.0 - Programvareløsninger for synlighet og operativ kontroll av produksjonen

Programvareløsninger for synlighet og operativ kontroll av produksjon og forsyningskjede: - Analyse og Rådgivning: Den analytiske og rådgivende tilnærmingen til Autoware hjelper kunden med å forstå den virkelige naturen av problemet, fordi det er først da man kan foreslå den riktige og presise løsningen. - Kontroll av Industriell Produksjon: Maksimalt nivå av prosesseffektivitet og fleksibilitet i produksjonen. - Verdien av data i industrien: Data blir stadig mer en verdifull ressurs, da de i praksis fungerer som en forretningsdriver. - Business Care Assistanse: Et dedikert støtteprogram med en omfattende portefølje av tjenester, spesielt utviklet for å støtte hele livssyklusen til de installerte produksjonssystemene, og dermed bidra til å beskytte og forbedre hele kundens virksomhet.
ERP Dialogos Avfall - Forvaltningsprogramvare for avfallssektoren

ERP Dialogos Avfall - Forvaltningsprogramvare for avfallssektoren

Integrert avfallshåndtering i et enkelt forretningsledelsessystem Helt tilpassbar Konstant oppdatert I skyen, garantert sikkerhet Ingen kjøpskostnader Du betaler bare for det du trenger Månedlige avgifter
Programvareutvikling

Programvareutvikling

Technolab Communication tilbyr programvare for automatisering av prosesser, optimalisering av informasjon og forbedring av forholdet mellom effektivitet og kostnadseffektivitet i teknisk dokumentasjon. Gjennom programvaren er det mulig å håndtere på en automatisert måte: - multimedia produktkataloger - interaktive reservedelskataloger - interaktiv dokumentasjon - produktkonfiguratorer - reservedelsdatabaser Programvareproduktene som tilbys av Technolab Communication inkluderer: - TDMS (Technical Documentation Management System) System for automatisk håndtering av teknisk dokumentasjon - SPMS (Spare Parts Management System) System for interaktiv håndtering av reservedeler - UpME Den komplette og fjernstyrte FTP-filbehandleren for å få tilgang til din server fra hvilken som helst internettplassering. - eXhibition Den nye programvaren for presentasjon av produkter gjennom organisering og konsultasjon av kataloger. Også tilgjengelig på nettbrett.
QSA.net - Den beste skyprogramvaren for dine ledelsessystemer

QSA.net - Den beste skyprogramvaren for dine ledelsessystemer

QSA.net er programvaren dedikert til kvalitetsstyring, tilbudt som en tjeneste takket være skyen. I motsetning til konkurrentene som krever betydelige investeringer i tid og penger før de gir resultater, tilbyr vi en klar til bruk og abonnementsløsning. Dette betyr for kunden å kunne oppnå konkrete fordeler ved å digitalisere kvalitetsystemet på en enkel og effektiv måte.
Wlog - WMS-programvare for lagerstyring - Organisering og styring av fysisk lager

Wlog - WMS-programvare for lagerstyring - Organisering og styring av fysisk lager

Wlog-systemet er et system for håndtering av fysisk lager, både automatisk og manuelt, utviklet av Wise Ingegneria og Soluzioni Software med de mest avanserte utviklingsteknologiene og integrasjon med IoT-verktøyene i Industri 4.0. Wlog-systemet håndterer vareflyten fra innkommende til forsendelse gjennom sofistikerte lagringsalgoritmer. Det veileder operatørene med enkle og presise informasjoner og muliggjør håndtering av tilpassede logikker for den typen prosess det brukes i. Takket være erfaringen til personalet i Wise Ingegneria og Soluzioni Software, samt fullstendig mestring av Wlog-programvaren, er det mulig å studere løsninger sammen med kunden som kan imøtekomme prosessen og driften av selskapet, helt integrert med ERP-systemet og med eksisterende utstyr/anlegg.
ZGest - Administrasjonsprogramvare for små og mellomstore bedrifter

ZGest - Administrasjonsprogramvare for små og mellomstore bedrifter

ZGest er en programvare som passer for små og mellomstore bedrifter, forhandlere, håndverkere, frilansere, handelsagenter og profesjonelle kontorer. Magaworld er et praktisk og komplett program for håndtering av salg, innkjøp, betalinger, tilbud og lager, uten at man må pådra seg kompleksiteten og kostnadene som typisk følger med et regnskapsprogram. Hovedfunksjoner • Håndtering av kunde-, leverandør-, artikkel- og lagerdata. • Håndtering av salgs- og innkjøpsdokumenter (Tilbud, Ordre, Fraktbrev, Fakturaer osv...) • Håndtering av bevegelser med fritt definerbare årsaker. • Håndtering av lagerbeholdning i sanntid, med varsling for artikler under minimumsbeholdning. • Håndtering av inventar med mulighet for å justere resultatene med beholdningen rapportert på datastøtte. • Håndtering av avtaler med daglig kalender i Outlook-stil. • Mulighet for rask og enkel søk/filter av data.
Programvare-IP-er - ingeniørtjenester

Programvare-IP-er - ingeniørtjenester

Det består av sofistikerte modellbaserte systemteknikkmetoder for systemdesign og arkitektonisk optimalisering, sammen med en strukturert modellbasert designprosess for konseptualisering av kontrollsystemer og utvikling og validering av kontrollprogramvare. Spesielt innen design av drivlinje og hybrid elektrisk fremdriftssystem, elektrisk og brenselcellefremdrift, elektronisk kontroll i bilapplikasjoner (motor, drivlinje og kjøretøyets dynamikk), utvikling, validering og testing av innebygde elektroniske kontrollenheter (avansert kontrollalgoritmedesign, modellbasert design, automatisk kodegenerering, MIL, HIL, SIL, rask prototyping, testbenk og eksperimentering i kjøretøy).
Digitalt Skrivebord

Digitalt Skrivebord

La Scrivania Digitale er en avansert, enkel og intuitiv nettplattform for digital lagring og deling av alle dokumenter med samarbeidspartnere eller kunder. La Scrivania Digitale vil optimalisere tidsbruken og tilby en digital og innovativ tjeneste. Tjenesten fungerer utelukkende online, noe som gjør viktige filer alltid tilgjengelige og tilgjengelige fra hvor som helst og med hvilken som helst enhet. Takket være La Scrivania Digitale er det mulig å opprette brukerområder hvor man, ved å logge inn med brukernavn og passord, kan finne alle dokumentene som er lastet opp av tjenesteadministratoren. For eksempel er det tilstrekkelig å tenke på en revisor som kan tilby sine klienter et privat område for hver kunde med alle bearbeidede dokumenter. I tillegg vil tjenesteadministratoren alltid ha sitt kontor i lommen, med dokumenter tilgjengelig når som helst og fra hvilken som helst enhet.
Elektrisk PC/PLC-programvare

Elektrisk PC/PLC-programvare

Evoluzioni kan utføre programvareprosjekter for de mest varierte modellene av PLC, i de nyeste versjonene og, om nødvendig, også i de eldre versjonene, samt utvikle PC-programvare i de mest utbredte språkene for hver industriell realisering.
Sikkerhetsdatablad Programvare - HazEX Suite

Sikkerhetsdatablad Programvare - HazEX Suite

Modulær og konfigurerbar, HazEX gjør det mulig å forene den lovgivningsmessige kompleksiteten med lineære og intuitive programvareløsninger, noe som letter optimaliseringen av aktiviteter knyttet til risikovurdering og oppretting av sikkerhetsdatablad, i samsvar med EHS-regelverket.
HR- og Ledelsesløsninger

HR- og Ledelsesløsninger

Vi tilbyr HR- og ledelsesløsninger fra Zucchetti for bedrifter og profesjonelle kontorer.
Tempo Zero for Dynamics NAV - Microsoft Dynamics sertifisert tillegg (CfMD)

Tempo Zero for Dynamics NAV - Microsoft Dynamics sertifisert tillegg (CfMD)

Tempo Zero tilbyr en konkret merverdi for bedrifter både i oppstartfasen og i de påfølgende prosjektutviklingene. De felles investeringene fra selskapene som er en del av NAV-lab-gruppen har muliggjort opprettelsen av dette og sikrer kontinuerlig oppdatering og forbedring. Modulen automatiserer og akselererer integrasjonen med andre plattformer i selskapet og muliggjør opprettelsen av en prototype med deres faktiske data. I tillegg er det mulig å tilpasse applikasjonen til spesifikke forretningsbehov, og den vil utvikle seg sammen med selskapets forretningsmodell. Den leveres med en innebygd produktkonfigurator, håndterer digital lagring av dokumenter via Microsoft SharePoint-portalen og muliggjør ledelseskontroll, i tillegg til å håndtere kvalitetssystemet. Til slutt integrerer Tempo Zero Microsoft Dynamics-løsninger med sofistikerte verktøy for samarbeid, deling og prosessdesign.
Webdesign - Webdesignbyrå Roma

Webdesign - Webdesignbyrå Roma

Webdesignbyrået i Roma - Opprettelse av profesjonelle nettsteder - E-handel - Institusjonelle blogger - Nettapplikasjoner - Mobilapper - Grafisk design
Roundrush

Roundrush

Konkurrenten til JIRA sitt arbeidsflytsystem. Roundrush er ikke bare en annen plattform for arbeidsflyt. Det er en helt ny smidig metodikk som kombinerer beste praksis fra SCRUM, KANBAN, TDD, XP, arver prinsippene fra OKR og Shu-Ha-Ri, og gir teamet ditt en arbeidsflyt av høy kvalitet som dag etter dag instruerer om hvordan man leverer høykvalitets produkter.
Digitaliser din virksomhet

Digitaliser din virksomhet

Enten du prøver å digitalisere din eksisterende virksomhet eller lansere et nytt initiativ, er vi her for å hjelpe deg. Vårt team har kompetansen og erfaringen til å veilede deg i hver fase av prosessen.