Produkter for software (308)

Rutsjesikre striper

Rutsjesikre striper

Rutsjesikre striper
People Count - Deltakelsesanalyse

People Count - Deltakelsesanalyse

Få nøyaktige og sanntidsdata om kundestrømmer for effektivt å optimalisere personalledelse, forbedre tjenesten og finjustere forretningsstrategier.
POS Datainnsamler - Konsolidering av Transaksjoner i Sanntid

POS Datainnsamler - Konsolidering av Transaksjoner i Sanntid

Intercepter kommunikasjonen fra billettskrivere og sentraliser alle transaksjoner for en helhetlig oversikt over salget.
Yrket som UI/UX Designer

Yrket som UI/UX Designer

Hva er en UI/UX-designer UX-designeren (user eXperience) og UI-designeren (brukegrensesnitt) er en nylig utvikling og en spesialisering innen webdesignyrket. Den første fokuserer på brukeropplevelsen, mens den andre handler om utformingen av produktgrensesnittet. Den raske utviklingen av webrelaterte teknologier fører til nye ferdigheter innen webdesign, spesielt på nettbrett, smarttelefoner og tilkoblede enheter. Faktisk lager webdesignere og app-utviklere sine grensesnitt med økende oppmerksomhet på nye teknologier. Som berøringsnavigasjon, portrett/landskap rotasjon på mobile enheter, interaktivitet i handlingsområder, vokalisering. Brukeropplevelsen og jakten på følelser i møte med digitale verktøy er nå på agendaen.
Rollen som CTO (Chief Technology Officer)

Rollen som CTO (Chief Technology Officer)

Stillingen som CTO (Chief Technology Officer) eller teknisk direktør på norsk er en nøkkelrolle innen teknologiselskaper. Som CTO vil du være ansvarlig for den teknologiske strategien og det tekniske lederskapet i selskapet. Din ekspertise og visjon vil gjøre det mulig for deg å forme den teknologiske retningen til selskapet, lede talentfulle team og nå vekstmålene. Hvis du brenner for teknologi og ønsker å spille en avgjørende rolle i suksessen til et selskap, tilbyr stillingen som CTO en spennende mulighet til å drive innovasjon og digital transformasjon. Stillingsbeskrivelse Som CTO (Chief Technology Officer) vil du ha en høyansvarlig stilling i et selskap, vanligvis innen teknologi.
Yrket som IT-prosjektleder

Yrket som IT-prosjektleder

En IT-prosjektleder er en konsulent som fungerer som dirigent i gjennomføringen av et IT-prosjekt. Han er involvert i alle faser av prosjektet, fra utarbeidelsen av de tekniske og funksjonelle spesifikasjonene til levering av prosjektet. Han har ansvar for koordineringen av alle aktørene i prosjektet. Han håndterer budsjettet og sørger for at prosjektet leveres med den kvaliteten som kunden forventer. Prosjektlederen har direkte kontakt med kunden og er ansvarlig for å formidle kundens visjon til utviklingsteamene. Han leder teamet ved å sikre produktiviteten til alle involverte i prosjektet. Med en 360° oversikt over gjennomføringen av leveringsplanen, rapporterer han regelmessig til kunden om fremdriften i prosjektet. Hva er oppgavene til en IT-prosjektleder? Oppgavene hans er varierte, enten i privat eller offentlig sektor.
Yrket Tester

Yrket Tester

Hva er en Tester? Tester er en IT-profesjonell som utfører tester og verifikasjoner på ulike programvarer for å sikre at de fungerer som de skal. Han eller hun går gjennom programvaren og oppdager eventuelle feil eller avvik. For dette utfører tester en forberedende jobb ved hjelp av spesifikasjonsdokumentet som har bestemt utformingen av programvaren. Deretter analyserer han eller hun ytelses- og bruksfeil, og skriver en rapport som sendes til utviklerne, som deretter tar seg av å utføre rettelser og endringer. Testeren har et arbeidsområde som strekker seg fra ytelse til programmering, inkludert brukeropplevelse eller UX (User eXperience), sikkerhet og tilpasningsevne. Rollen til testeren er grunnleggende i et IT-team. Yrket hans eller hennes er en del av funksjonene relatert til programvarekvalitet, også kalt SQA (Software Quality Assurance).
Yrket som Salesforce-arkitekt

Yrket som Salesforce-arkitekt

Salesforce-arkitekt: Designe og utvikle skreddersydde løsninger for din bedrift Leter du etter en erfaren profesjonell for å designe og utvikle skreddersydde Salesforce-løsninger for din bedrift? Salesforce-arkitekten er en spesialist innen design av Salesforce-løsninger for å møte kundenes behov. Hos Faseya forstår vi viktigheten av å ha de beste IT-talentene for å gjennomføre prosjektene til våre kunder. Derfor forplikter vi oss til å tilby rekrutteringstjenester av høy kvalitet for å hjelpe bedrifter med å finne de beste profesjonelle for deres behov. Hvis du er på utkikk etter en Salesforce-arkitekt for å designe og utvikle skreddersydde løsninger for din bedrift, ikke nøl med å besøke nettsiden vår. Vi er her for å hjelpe deg med å finne talentene du trenger for å lykkes.
Yrket som Revit-modeller

Yrket som Revit-modeller

Bli Revit-modeller: oppretting av 3D-modeller for bygging Revit-modeller: en nøkkelrolle innen bygg- og anleggsbransjen Velkommen til vår yrkesbeskrivelse dedikert til Revit-modeller. Innen bygg- og anleggsbransjen spiller Revit-modelleren en avgjørende rolle ved å lage nøyaktige 3D-modeller for byggeprosjekter. Ved å samarbeide med arkitekter, ingeniører og andre fagfolk innen bygg, må Revit-modelleren ha en solid forståelse av bygging og arkitektur, samt en grundig kunnskap om Revit-modelleringsprogramvaren. I denne yrkesbeskrivelsen vil vi utforske de viktigste ansvarsområdene og ferdighetene til Revit-modelleren, samt karrieremuligheter for frilansprofesjonelle. Hovedansvarsområder for Revit-modelleren Eksempler på prosjekter for en frilans Revit-modeller
Yrket Data Scientist

Yrket Data Scientist

Hva er en data scientist? Data scientists er en ny rase av eksperter innen analytiske data som har de tekniske ferdighetene til å løse komplekse problemer – og nysgjerrigheten til å utforske hvilke problemer som må løses. De er både matematikere, datateknikere og trendobservatører. Og fordi de overlapper både forretnings- og dataverdenen, er de svært ettertraktede og godt betalte. Hvem ville ikke ønsket å være en? De er også et tegn på tiden. Data scientists var ikke på mange radaren for ti år siden, men deres plutselige popularitet reflekterer hvordan selskaper i dag ser på
Yrket som Android-utvikler

Yrket som Android-utvikler

Hva er en Android-utvikler? En Android-utvikler programmerer kun applikasjoner for nettbrett og smarttelefoner som kjører med operativsystemet Android utviklet av Google. Android er det mest brukte operativsystemet for mobilutvikling i verden med nesten 80 % markedsandel. Det har et stort fellesskap av utviklere, noe som gjør utviklingen veldig dynamisk. Hva er oppgavene til en Android-utvikler? Hovedoppgaven til en Android-utvikler er å utvikle en mobilapplikasjon med Android-språket. I sitt arbeid er han/hun involvert i flere oppgaver: - Utarbeidelse av spesifikasjonsdokument eller behovsanalyse - Arbeid med smidig metode - Gjennomføring av teammøter med prosjektleder og Scrum Master - Utvikling av front-end grensesnitt
Yrket som React Utvikler

Yrket som React Utvikler

Hva er en React-utvikler? React-utviklere er programvareprofesjonelle som jobber med React for å lage brukergrensesnitt. I tillegg er React-utviklere også front-end utviklere samt JavaScript utviklere. De er eksperter på utvikling av mobilapplikasjoner. React JS er et JavaScript-bibliotek som brukes i webutvikling for å lage interaktive elementer på nettsteder. Det gjør det mulig å lage brukergrensesnitt (UI) og komponenter av brukergrensesnitt. En komponent er en kombinasjon av JavaScript og HyperText Markup Language (HTML) for å vise en liten del av det større brukergrensesnittet.
Rollen som Product Manager

Rollen som Product Manager

Qu’est-ce qu’un Product Manager ? Un product manager arbeider med utviklingen av digitale produkter og/eller tjenester som krever regelmessige oppdateringer, som applikasjoner, nettsteder, programvare i SaaS, innen et team som han er dirigent for. I store trekk må han identifisere problemet, løse det, levere produktet og fortsette å forbedre det. Han er derfor ansvarlig for suksessen (eller feilen) til produktet. Mindre enn et tiår siden eksisterte ikke dette yrket engang i Frankrike. Nå finner vi PM-er i selskaper av alle størrelser, enten det er i store tradisjonelle selskaper eller i oppstartsbedrifter. Dette yrket er nært beslektet med rollen som Chef de Produit, bortsett fra at i hans tilfelle jobber PM-en vanligvis i det tekniske teamet i stedet for i markedsføringsteamet. Quelles sont les missions d’un Product Manager ?
Scrum Master-yrket

Scrum Master-yrket

Hva er en Scrum Master En Scrum Master er en konsulent som har som oppgave å sikre at teamet som er ansvarlig for utviklingen av prosjektet følger Scrum-metodikken. Han har ansvaret for å gjennomføre leveransen av prosjektet med de ulike tekniske begrensningene og de nye tilpasningene fra kunden. Scrum er en metodikk for smidig teamarbeid. Det er en måte å jobbe interaktivt på, som innebærer fleksibilitet i gjennomføringen av prosjektet og daglig samarbeid mellom de ulike medlemmene i teamet. Prosjektet deles dermed opp i flere partier, og hvert parti fullføres etter endt sprint. Hva er Scrum-metoden? Scrum-metoden, forklart i "Guide Scrum", ble utviklet av de to oppfinnerne av metoden: Ken Schwaber og Jeff Sutherland.
Opplæring

Opplæring

H2C Prévention tilbyr tilgjengelighet av godkjente instruktører for å heve kompetansen til teamene deres. Våre kurs gir hver av deres medarbeidere de nødvendige kvalifikasjonene for en vellykket gjennomføring av prosjektet. Alle våre kurs overholder standardene fra opplæringsorganene og følger deres tempo. Fra en halv dag til flere dager: vi tilpasser oss deres behov! Kursene består av en teoretisk del i klasserommet og en praktisk del ute i felt.
Forutse for bedre beskyttelse

Forutse for bedre beskyttelse

Forebyggeren har som rolle å animere livet og forebyggingen på feltet. Han bringer ekspertise innen alle forebyggingsområder for å optimalisere kvaliteten på byggeplassen. Han intervenerer både i forkant og under gjennomføringen for å forutse og beskytte dine medarbeidere. Han leder det sikkerhetsmessige livet på byggeplassen og er bindeleddet mellom arbeidsteamene og kontroll- og forebyggingsorganer som CSPS, CRAMIF, Arbeidstilsynet… Forebyggeren har en oppfølgingsrolle og tilpasser forebyggingsmetodikken gjennom hele utviklingen av byggeplassen (tilpasning av arbeidsmetoder, håndtering av utviklingen av strømmer…).
Foreningsadministrasjonsplattform - Optimaliser Foreningsadministrasjonen Din med Vår DY Cloud Plattform

Foreningsadministrasjonsplattform - Optimaliser Foreningsadministrasjonen Din med Vår DY Cloud Plattform

Vår plattform for foreningsadministrasjon forenkler den daglige driften av organisasjonen din. Sentraliser medlemmene dine, administrer arrangementer og økonomi effektivt, og legg til rette for kommunikasjon innen ditt foreningsfellesskap. Medlemsadministrasjon: Registrer og administrer enkelt medlemmene i foreningen din, med detaljerte profiler og rask tilgang til viktig informasjon. Arrangementadministrasjon: Opprett, organiser og følg med på arrangementene i foreningen din, inkludert påmeldinger, kalendere og automatiske påminnelser. Økonomiadministrasjon: Følg økonomien til foreningen din med funksjoner som medlemskontingentadministrasjon, betalingsoppfølging og generering av økonomiske rapporter. Kommunikasjon: Legg til rette for kommunikasjon innen foreningen din med verktøy som nyhetsbrev, diskusjonsfora og automatiske varsler.
OMS Omnikanal

OMS Omnikanal

OMS Omnicanal fra Wishibam, spesielt utviklet for detaljhandel, gjør det mulig å optimalisere håndteringen av lager og bestillinger basert på kundens forretningsmessige og CSR-utfordringer. Vi hjelper deg med å håndtere flere leveringsmetoder (klikk & hent, rask levering, myk levering, ...) ved å integrere nettverket ditt av butikker og lager på en smart måte. Vår løsning synkroniserer lager i sanntid og forenkler integrasjonen med ERP- og POS-systemer takket være vårt integrasjonshub, som tilbyr mer enn 1 800 tilkoblingsmuligheter. Bruk også vår plukking-app for effektivt å behandle nettbestillinger direkte i butikken og tildele disse salgene til deres faktiske ytelse. OMS Omnicanal fra Wishibam forvandler din lager- og bestillingshåndtering til en betydelig konkurransefordel, samtidig som den forbedrer kundeopplevelsen og reduserer kostnadene knyttet til usolgte varer og returer.
Park & Go - Automatisk Parkeringssystem

Park & Go - Automatisk Parkeringssystem

Spar tid med et parkeringssystem som automatisk skanner og registrerer kjøretøy.
Stock easy - Skanning og Sending

Stock easy - Skanning og Sending

Referanseverktøy for skanning og distribusjon Stock easy bruker AI for effektivt å skanne produkter og distribuere dem i stor skala.
DY Cloud - Opplæring - Administrer opplæringen din enkelt og organiser nettkurs

DY Cloud - Opplæring - Administrer opplæringen din enkelt og organiser nettkurs

DY Cloud - Formation er en komplett løsning for administrasjon av opplæringssentre, som integrerer en visjonsmodul for nettkurs. Utviklet for å møte de spesifikke behovene til din institusjon, forenkler plattformen vår planlegging, organisering og oppfølging av opplæring, enten de gjennomføres fysisk eller online. Med DY Cloud - Formation kan du enkelt administrere påmeldinger fra lærende, opprette og publisere opplæringsprogrammer, følge med på deltakernes fremgang og vurdere prestasjoner, alt direkte fra et brukervennlig grensesnitt. I tillegg lar vår integrerte visjonsmodul deg organisere nettkurs i sanntid, og gir dermed en interaktiv og berikende læringsopplevelse for deltakerne, uansett hvor de befinner seg. Enten du er en liten opplæringsstruktur eller et stort opplæringssenter, tilpasser DY Cloud - Formation seg dine behov og lar deg optimalisere effektiviteten i programmene dine.
Geolokalisert Analyse - Optimalisering av Operasjoner i Sanntid

Geolokalisert Analyse - Optimalisering av Operasjoner i Sanntid

Bruk geolokaliserte data for å forbedre driften og strategiene dine.
Rush Hour - Avansert Flåtestyring

Rush Hour - Avansert Flåtestyring

Optimaliser transportoperasjonene dine med Rush Hour, vårt flaggskipssystem for flåteadministrasjon og sporing.
Virtuell Montering - VR-løsning for å velge, flytte og manipulere deler av en 3D-prototype

Virtuell Montering - VR-løsning for å velge, flytte og manipulere deler av en 3D-prototype

Virtual Assembly-alternativet fra TechViz gjør det mulig å flytte deler av en 3D-modell, se kollisjoner eller til og med registrere handlinger for gjenbruk i fremtidige studier. Denne programvaren for virtuell virkelighet tilbyr en interaktiv opplevelse ved å simulere fysisk interaksjon mellom 3D-objekter. Den ideelle løsningen for å forbedre monteringsprosesser, validere vedlikeholdsoperasjoner eller redusere tekniske risikoer. Den perfekte løsningen for prosjektgjennomgang, vedlikehold eller opplæring. Virtual Assembly fungerer med vår 3D-visualiseringsprogramvare TechViz XL. TechViz XL er en programvare for virtuell prototyping som fungerer som en driver og lar deg fange modellen din i 3D direkte. Virtual Assembly-alternativet i denne immersive 3D-visualiseringsprogramvaren har et universelt verktøy for gjenkjenning av elementer som gjør det mulig å velge og manipulere de forskjellige elementene i en gitt 3D-modell.
Batch Bakgrunnsfjerning - Automatisering av Bildebehandling

Batch Bakgrunnsfjerning - Automatisering av Bildebehandling

Fjern bakgrunner i bulk og konverter bilder til forskjellige formater for å akselerere markedsføringsprosessene.
Hybrid Dataanalyse - Datadrevet Beslutningstaking

Hybrid Dataanalyse - Datadrevet Beslutningstaking

Kombiner forskjellige datakilder for dybdeanalyser og informerte beslutninger.
Kasseapparat - Den Smarte Kasseapparatet for Effektiv Håndtering av Din Virksomhet

Kasseapparat - Den Smarte Kasseapparatet for Effektiv Håndtering av Din Virksomhet

Oppdag SmartCaisse Pro, den ideelle løsningen for moderne handelsfolk som ønsker å optimalisere administrasjonen av sitt salgssted. Utviklet for å møte behovene til små og mellomstore bedrifter, kombinerer SmartCaisse Pro brukervennlighet, robusthet og avanserte funksjoner for å tilby en smidig og effektiv salgsopplevelse. Nøkkelfunksjoner: Intuitivt Grensesnitt: Et brukervennlig grensesnitt som gjør det enkelt å komme i gang og bruke systemet uten anstrengelse, selv for nye ansatte. Lagerstyring: Følg lagerbeholdningen din i sanntid, motta varsler om påfylling og unngå lagerutsolgte varer. Rapporter og Analyser: Få tilgang til detaljerte rapporter om salg, produktprestasjoner og kjøpstrender for å ta informerte beslutninger. Sikker Betaling: Integrer enkelt betalinger med kredittkort, mobil og kontanter med avanserte sikkerhetsalternativer for å beskytte transaksjonene dine.
Skolebuss Sikkerhetssystem - Forbedret Sikkerhet for Elever

Skolebuss Sikkerhetssystem - Forbedret Sikkerhet for Elever

Sikre sikkerheten til elevene på skolebusser samtidig som transporten optimaliseres.
StockEasy

StockEasy

Forenkle digitaliseringen av tilbudet ditt med StockEasy, et intuitivt verktøy som forvandler håndteringen av inventaret ditt til en smidig og effektiv opplevelse. Begynn med å skanne strekkodene på produktene dine ved hjelp av smarttelefonen din: hvert produktark genereres automatisk og forhåndsutfylles. StockEasy gjør ikke bare opprettelsen av produktark enklere; det lar deg også generere og tilpasse din digitale vitrine med bare noen få klikk. Segmenter og distribuer katalogene dine på kanalene du velger. All håndtering av virksomheten din skjer fra ett enkelt, intuitivt grensesnitt. Følg lagerbeholdningen og prisene dine i sanntid, administrer anskaffelseskanalene dine og overvåk ytelsen til butikken din. Med StockEasy kan du styrke tilstedeværelsen din både på lokale og nasjonale nettverk, og få en helhetlig og presis oversikt over virksomheten din for optimal beslutningstaking.
Turniquet

Turniquet

Tourniquet