Produkter for software (73)

Weise-DMS 2023

Weise-DMS 2023

Weise-DMS 2023 støtter selskaper i revisjonskompatibel arkivering, standardiserer og strukturerer arbeidsflyter.
VvW Kontroll 2023

VvW Kontroll 2023

Programvare for kontor- og bedriftskontroll inkludert app for tidsregistrering for Android, iPhone og iPad inkludert den nye HOAI 2021
HOAI-Pro 2023

HOAI-Pro 2023

Programvare for honorarberegning og -administrasjon i henhold til HOAI 2021, 2013, 2009 og 1996.
Weise-CRM 2023

Weise-CRM 2023

Programvare for å pleie og administrere kundeforhold, samt relaterte oppgaver, avtaler og kontaktlogger.
Ansatt Tidsregistreringssystemer

Ansatt Tidsregistreringssystemer

Velkommen til Launix, din ekspert på skreddersydde programvareløsninger ved hjelp av FOP-teknologi. I den digitale tidsalderen er det viktig å ha oversikt over alle dataene dine. Du har ofte valget mellom standard- og skreddersydd programvare: Dyrt målsydd antrekk eller billig masseprodusert vare. At det finnes en annen løsning, viser Launix-systemet. Vi bruker standardkomponenter for å implementere ditt individuelle ERP, CRM, DMS, HR eller billettsystem, og dermed bidra til suksessen til din bedrift. Programmering av programvare, skreddersydd programvare, utvikling, programvareutvikling, PHP, MySQL, PostgreSQL, MariaDB, database
Byggebok 2023

Byggebok 2023

Opprettelse og administrasjon av byggeprotokoller, inkludert en app for Android og iOS
Trivitec TeamSuite

Trivitec TeamSuite

Digitaliseringen av klippbrettet ProTool: Protokollverktøy med fakturering for gjentakende oppgaver - Fungerer i kombinasjon med en Android-app PlanningTool: Verktøy for koordinering av ruter, ansatte, tjenestebiler og andre ressurser StorageAdmin: Lagerstyring med artikler og leverandøradresser -> Mulighet for automatisk bestilling DocStorage+Kundeportal: For filer, PDF-er og dokumenter med regelmessige oppdateringer får kundene varsler og kan laste dem ned via portalen Kundedatabase med brukeradministrasjon: Sentral administrasjon av alle kundedata og brukere
SupplyXhain-grensesnitt for Dropshipping

SupplyXhain-grensesnitt for Dropshipping

Er du produsent og ønsker å selge ut? Bruk SupplyXhain-grensesnittet for å overføre tilbudet ditt til forhandlere. SupplyXhain-grensesnittet er et API som kan integreres i ethvert ERP-system, nettbutikk og på enhver markedsplass. Det håndterer utveksling av katalogdata, utløsing av bestillinger, samt overføring av fakturaer og fraktbrev, samt forhandling av betalings- og leveringsbetingelser. Dette forenkler integrasjonen i dropshipping-nettverk. Teknologi: REST + JSON Dropshipping: ja ERP-integrasjon: ja Butikk-integrasjon: ja Overførte data ved katalog: Tittel, etiketter (flerspråklige), produktbilder, priser Overførte data ved bestilling: Produkter, mengder, konfigurasjonsdata/tilpasningsparametere, leveringsadresse, fakturaadresse
BlueLiKon - Energiadministrasjonssystem

BlueLiKon - Energiadministrasjonssystem

Vårt energistyringssystem BlueLiKon åpner for ytterligere potensialer innenfor en transparent produksjonsprosess. BAFA-berettiget EnMS i henhold til ISO 50001 og DIN 16247. BlueLiKon leverer en skreddersydd komplettløsning som er helt tilpasset kundenes ønsker og krav. Gjennom det brede spekteret av funksjoner kan nesten alle kundebehov oppfylles. Videre kan PDCA-syklusen i henhold til DIN EN ISO 50001 effektivt implementeres med EnMS BlueLiKon. Ved å installere et drifts-spesifikt målesystem kan energibalanser for produksjons- og bygnings-teknikk forbedres. Vårt energistyringssystem BlueLiKon er spesielt utviklet for nærings- og industrikunder. Vi tilbyr et system som gjør det enkelt å oppfylle kravene til et energistyringssystem i henhold til DIN EN ISO 50001 eller gjennomføre energirevisjoner i henhold til DIN EN 16247.
PneumaSens

PneumaSens

Intelligent trykkluftregistrering Med vår kombinasjon av programvare og maskinvare har du kontroll over trykkluftforbruket ditt. Takket være skytilkoblingen kan du få tilgang til maskinene dine fra hvor som helst, alt er oversiktlig og enkelt å bruke. Du er din egen administrator - takket være et ukomplisert grensesnitt bestemmer du hvilke ansatte som kan se maskinene.
ERPL Alt-i-ett System for Bedrifter

ERPL Alt-i-ett System for Bedrifter

ERPL er ERP-systemet som kan utvides med moduler etter behov. Modulverdenen omfatter: - Forretningsbrev (fakturaer, tilbud, fraktbrev, ordrebekreftelser, bestillinger) - Lager / Varebehandling - Personal (tidsregistrering, skiftplanlegging, digital personalmappe) - Dokumenthåndtering - E-post Grunnmoduler: Kunderadministrasjon Utvidelser: Fakturaer, tilbud, lager+fraktbrev, CRM, personal, produksjon, DMS Plattform: Sky eller lokalt Sikkerhet: SQL-injeksjonsbeskyttelse, XSS-beskyttelse, hashet og saltet passordkryptering Integrasjoner: PDF, CSV, Excel, ERP-system, DMS-system, CRM-system, faktureringssystem, ZUGFeRD Lovlighet: GoBD (regnskap), krav til regnskapsføring, tidsregistrering i henhold til arbeidsmiljøloven Fakturering: per ansatt + måned Skjulte kostnader: ingen Butikkintegrasjon: WooCommerce, Shopware, ebay, Amazon, flere på forespørsel
Tidsregistrering 2023

Tidsregistrering 2023

Tidsregistrering + Maskinvare
timeCard Tidsregistrering REINER SCT

timeCard Tidsregistrering REINER SCT

Tidsregistrering i bedriften gir mening – med timeCard fra REINER SCT øker du produktiviteten, gjør arbeidstidene mer fleksible og reduserer dermed antall overtidstimer. Enkel registrering av arbeidstider Optimal tids- og planleggingstransparens Kontinuerlige arbeidsdokumentasjoner Fleksibel personal- og prosjektplanlegging Online- og app-bestilling mulig Oversiktlig dokumentasjon Ferie-, skift- og fraværsplanlegging Lisens for 5 ansatte inkludert i pakken Omfattende analyser Optimal tillegg til Lexware lønn+lønn og DATEV Lodas Enkel maskinvaretilkobling (terminaler) Kan når som helst utvides med tilleggslisenser