Produkter for ringer a (240)

Completel

Completel

Håndtering av Store Kunder Prosjekter (Levering).
Mystery Calls - Utgående Anropstjenester

Mystery Calls - Utgående Anropstjenester

Nosycom tilbyr en rekke tjenester innen ekstern telefonservice, uansett hvilken type virksomhet du har. Siden 1997 har byrået opparbeidet seg betydelig erfaring innen telefonmottak. Nosycom tilbyr enkle løsninger for å håndtere timeplanen din. Ikke nøl med å kontakte Nosycom for ditt outsourcingsprosjekt.
Call center: Utgående samtaler

Call center: Utgående samtaler

Ceres er et callsenter spesialisert på B2B avtaleinngåelse. Hovedaktiviteten til vårt callsenter i Charleroi er å sette opp avtaler for selgere. Mer enn bare et callsenter, Ceres støtter deg i utviklingen av din virksomhet og i anskaffelsen av nye kunder. I tillegg til å være et callsenter spesialisert på avtaleinngåelse, vil Ceres også bistå med gjennomføring av undersøkelser og spørreundersøkelser, markedsanalyser, telefonoppfølging, telefonsalg, oppfølging av e-postutsendelser, osv... Vi tar oss av B2B avtaleinngåelse, telefonsalg samt oppfølging av e-postutsendelser.
Outbound - Utgående Samtaler

Outbound - Utgående Samtaler

Vi spesialiserer oss i outbound innen Business to Business (B2B) og har mange års erfaring med seriøs og faglig håndtering av bedriftskunder.
Utgående Anropsadministrasjon - Samarbeid med en Utgående Anrops Ekspert

Utgående Anropsadministrasjon - Samarbeid med en Utgående Anrops Ekspert

Médiphone Téléservices er et callsenter med over 20 års erfaring innen outsourcing av samtaler (inngående og utgående). Byrået tilbyr håndtering av dine utgående samtaler til kunder, samarbeidspartnere og potensielle kunder. For å sikre kvaliteten på utgående samtaler, stiller vi kvalifiserte og trente agenter til disposisjon for våre kunder.
TELEFONSALG - Utgående og Innkommende Anrop

TELEFONSALG - Utgående og Innkommende Anrop

"Alltid Vær i Salg" KOMMERSIALISERING, SALG OG FORRETNINGSUTVIKLING Enten det gjelder en ren kald tilnærming (cold call), samtaler med identifiserte mål (kvalifisering av potensielle kunder), kontakt med en eksisterende kundebase (gratis medlemmer som allerede er registrert), oppfølging av eksisterende kunder eller gjenoppretting av tidligere kunder som har falt bort (churn), konverterer Ubinaweb interaksjonene mellom din bedrift og dine kunder/medlemmer til: - Kvalifiserte Potensielle Kunder - Salgsmuligheter (Leads) - Salg (Closing) - Oppgradering (Upsell) - Fornyelse (Repeat Buying eller Repeat Purchase) - Konvertering av Forlatte Handlekurver (Hooking) DEFINISJON AV UBINAWEB-TJENESTER - Outsourcing av call center, kundestøtte og kundeservice - Underleverandør av call sentre, kundestøtte, kundeservice og telefonsalg - Kontakt sentre og telemarketing: mottak av samtaler, utgående samtaler og innkommende samtaler
Call Center

Call Center

Vårt fokus er avtaleinngåelse og salg innen B2B-segmentet. Siden 1998 har vi med vår spesialkompetanse innen avtaleinngåelse, datainnsamling, meningsmålinger og salg vært en av de etablerte dialogmarkedsføringsbyråene i Østerrike.
Oppdag nye forretningsmuligheter

Oppdag nye forretningsmuligheter

Oppdag nye forretningsmuligheter
Rutinemessig anropsovervåking av heis nødtelefonssystemer

Rutinemessig anropsovervåking av heis nødtelefonssystemer

Overvåking av de lovpålagte 3-dagers rutineanropene for heis nødoppringninger
Telesekretærtjeneste - Kundeservice - Klagehåndtering - Back Office - Anropshåndtering (Inngående/Ungående)

Telesekretærtjeneste - Kundeservice - Klagehåndtering - Back Office - Anropshåndtering (Inngående/Ungående)

Optimaliser din administrative håndtering med vår eksterne Tele-sekretærtjeneste. Fra Madagaskar tilbyr vi skreddersydd støtte: e-posthåndtering, avtaleinngåelse, telefonmottak og mye mer. Dra nytte av en profesjonell og responsiv virtuell assistent, som kan tilpasse seg varierte krav. Vi sikrer kontinuerlig kompetanseheving av våre team for en uovertruffen kvalitet på tjenesten. Dra nytte av førsteklasses administrativ assistanse til en svært konkurransedyktig pris.
Kundestøtte og kundeservice i vårt hus

Kundestøtte og kundeservice i vårt hus

Selv etter installasjonen av et av våre systemer, står vi til disposisjon for kunden for reparasjoner, vedlikehold og UVV-kontroller. Det er opprettet ulike servicestasjoner i Tyskland for å kunne tilby kundene en kort responstid. Disse befinner seg i: 85716 Unterschleißheim 64354 Reinheim 42555 Velbert 25497 Prisdorf Vårt spesialutdannede personale er utstyrt med test- og diagnoseverktøy tilpasset våre anlegg. Deltakelsesbevis for kontroll av reolsystem Vår service i detalj Reparasjon av: stasjonære personbeskyttelsesanlegg mobile personbeskyttelsesanlegg elektriske styringer Vedlikehold og UVV-kontroll av: stasjonære personbeskyttelsesanlegg mobile personbeskyttelsesanlegg elektriske styringer skyvehyllesystemer faste reolsystemer
Inngående Call Center - Bestillingshotline

Inngående Call Center - Bestillingshotline

Med vårt innkommende callsenter utvider vi kundeservicen din, hjelpesenteret, servicesenteret eller bestillingshotline.
Telefonakquise

Telefonakquise

Slutt på kaldt salg: Forhåndskvalifiserte, kjøpsklare B2B-leads fra i morgen i kalenderen din! Tenk deg at salgsavdelingen din får eksklusive avtaler hver dag med de avgjørende hodene i målgruppen din – helt uten stress med salg. Vi leverer kvalifiserte salgsmuligheter rett på sølvfat, slik at du bare trenger å fokusere på å avslutte med suksess.
ANROPS TERMINALER - Utstyr

ANROPS TERMINALER - Utstyr

Et salgsanropspunkt alltid tilgjengelig Optimaliser omsetningen din (Våre statistikker viser en gjennomsnittlig økning på 5 % allerede det første året). Studier viser at en betydelig prosentandel av kunder bekrefter flere kjøp hvis en rådgiver raskt er tilgjengelig for informasjon i butikkene. Våre anropsstasjoner muliggjør rask og effektiv assistanse for kundene dine. Stasjonene er autonome og krever ingen kabling, noe som gjør dette systemet enkelt å integrere i infrastrukturen din. Styrk kundeforholdet ditt Fornøyde kunder, i kontinuerlig kontakt med teamene dine Nærhet og responsivitet for økt omsetning Formidle politikken til merkevaren din og bygge lojalitet hos kundene Analyser, administrer og optimaliser Kvantitative og kvalitative statistikker levert av hvert anropspunkt Enkelhet og effektivitet Mobile anropsstasjoner for å følge sesongvariasjoner i aktiviteten din og behovene til kundene dine. Anrop på stedet
Profesjonell melding fra 45€! - OPPRETT DINE VELKOMSTMELDINGER PÅ 4 TRINN

Profesjonell melding fra 45€! - OPPRETT DINE VELKOMSTMELDINGER PÅ 4 TRINN

HAR DU ET SPESIFIKT OG UMIDDELBART BEHOV? Din bedrift vokser eller endrer navn, flytter, Ny telefoninstallasjon, endre åpningstider, nettstedet ditt eller bare oppdatere "ventemusikken" Harmoniser mobiltelefonene til dine nye selgere VI GIR DEG ET PROFESJONELT, RASKT OG SERIØST SVAR Rådgivning om utforming av telefonannonser, valg av stemmer og musikalsk innpakning. Vi lager meldingene dine på fransk eller på fremmedspråk, i samarbeid med din telekommunikasjonsleverandør for oppsett. Tjeneste: 1 eller flere meldinger (velkomst, venting, telefonsvarer) valg av relevante opplysninger og tekstdesign oversettelse av annonsene dine som et alternativ innspilling med en stemme fra vårt utvalg og miksing tilgang til vårt musikatalog, inkludert royaltyfri levering via e-post og teknisk støtte Selv for dusinvis av meldinger (f.eks. taletjenester)
DIALOGMARKETING FULL-SERVICE KUNDECENTER - Kundeservice-senter

DIALOGMARKETING FULL-SERVICE KUNDECENTER - Kundeservice-senter

Telefonmarkedsføring - nå en av de viktigste verktøyene som moderne direktemarkedsføring har å tilby. Som den nesten mest personlige metoden for å komme i kontakt med kunder eller interesserte, er profesjonalitet og kompetanse hos telefonagentene en absolutt forutsetning for vellykket behandling. Deres kundeservicesenter i Hamburg og over hele Tyskland.
Nødoppringingssystemer, ellio - det intelligente hjem nødoppringingssystemet, nødoppringingssystemer for eldre og helsetjenester, nødoppringingssystem

Nødoppringingssystemer, ellio - det intelligente hjem nødoppringingssystemet, nødoppringingssystemer for eldre og helsetjenester, nødoppringingssystem

ellio oppdager selvstendig langvarig inaktivitet i eldre personers hjem og informerer deretter pårørende eller omsorgspersoner via en app.
Call Center - Kundeservice

Call Center - Kundeservice

Basert på min profesjonelle erfaring, tilbyr selskapet Central Téléphonique Excellence eksepsjonelle tjenester. Våre stikkord er: Tilgjengelighet, Effektivitet, Tids- og kostnadsbesparelser. Central Téléphonique Excellence opererer innen sekretariat og sentralbord, både for innkommende og utgående samtaler. Vårt personale sikrer en kvalitetsmessig telefonmottakelse, filtrerer samtaler, tar meldinger fra 08:00 til 20:00… Takket være internettgrensesnittet får du tilgang til all informasjon i sanntid. Central Téléphonique Excellence forplikter seg til å gi deg en eksepsjonell kvalitet, samtidig som vi hjelper deg med å spare penger. Central Téléphonique Excellence forplikter seg også til bærekraftig utvikling ved å gi sitt personale muligheten til å jobbe hjemmefra, med tilpassede og sikre verktøy.
Alltid fleksibel

Alltid fleksibel

Fleksibel avlastning av telefonsentralen din. Midlertidig, punktvis eller permanent overtakelse av samtalene dine. Individuell melding med egen håndtering. Koble til ansatte eller ta opp samtalene. Vi svarer på telefonen for deg, når som helst du trenger oss. Midlertidig, punktvis eller permanent. Viderekoble samtalene dine enkelt til oss. Den neste samtalen for deg vil fra dette tidspunktet bli besvart direkte av oss. De vennlige og kompetente medarbeiderne hos IhreTelefonzentrale.de tar imot samtalene profesjonelt etter dine ønsker og med din egen bedriftsmelding. På forespørsel kan vi sette anroperen gjennom til deg, ta opp henvendelsen hans, sende en melding videre eller varsle om tilbakekallingen din. Selv innholdsmessige spørsmål fra kundene dine kan vi delvis svare på, hvis du gir oss nødvendig informasjon (enkelte FAQ-er). Lokasjon Tyskland: I henhold til prisliste på nettsiden, eller individuelt tilbud.
Samleoppringning

Samleoppringning

Ønsker du å kontakte en av kundene dine for å følge opp utestående betalinger, men har ikke tid eller ressurser internt? Call Collect-tjenesten fra Euro Fides er løsningen for deg! Vårt team har spesialiserte medarbeidere for telefonoppfølging. Ved å følge interne retningslinjer og anropsprosedyrer til punkt og prikke, handler våre forvaltere med takt og profesjonalitet, uten å forringe forholdet du har med kundene dine. Både midlertidig og systematisk, gir Euro Fides deg den støtten og hjelpen du trenger når du trenger det som mest.
Telefoni - Teamet fra taktikom er en verdifull partner for din kundekommunikasjon!

Telefoni - Teamet fra taktikom er en verdifull partner for din kundekommunikasjon!

Adressekvalifisering, avtaleinngåelser, invitasjoner, messeprosjekter, tverrmedier, salgs- og serviceprosjekter – for hvert telemarketing-initiativ tilbyr vi deg den perfekte tjenesten. Både innkommende og utgående. Verdensomspennende kundetilfredshetsundersøkelse med morsmålstalere og språkspecialister.
Jayex Connect Pasientoppringing

Jayex Connect Pasientoppringing

Moderniser ventetidsopplevelsen din ved å skape et rom som viser pasientene viktig informasjon de ellers kan overse. Rydd opp i ventområdet ved å fjerne ubrukte brosjyrer og vis engasjerende multimedia om pasientrettet helsevesen, og øk tjenesteengasjementet ved automatisk å informere pasientene i ventetiden. Vår integrerte pasientkalløsning lar ansatte foreta et pasientkall direkte fra programvaren for pasientavtaler hos fastlegen, noe som sparer klinikere for verdifull tid i avtalen.
Kundestøtte - Outsourcing av Kundestøtte

Kundestøtte - Outsourcing av Kundestøtte

Våre kundestøttetjenester Vårt callsenter er spesialist på å tilby førsteklasses støtte på 3 språk (fransk, engelsk og portugisisk) for bransjer som: - Forsikring - Bil - Eiendom - Bank - Helse - Telekommunikasjon - Detaljhandel - Internettmarkedsføring og SEO - Forbrukerservice - IT-støtte - Foreninger - Klær og konfeksjon - Legemiddelfirmaer - Medier - Transport - Osv.
Keyfax Forespørsel Diagnostikk - Hjelper kundeservicemedarbeidere med å diagnostisere innkommende forespørsel

Keyfax Forespørsel Diagnostikk - Hjelper kundeservicemedarbeidere med å diagnostisere innkommende forespørsel

Keyfax Enquiries Diagnostics hjelper kundeserviceteam med å håndtere innkommende boligforespørsel. Det er enkelt å integrere med MS Dynamics CRM og de fleste boligforvaltningssystemer (HMS). Kunder kan enkelt endre forespørselens diagnostiske skript for å tilpasse dem til deres boligforenings retningslinjer. Keyfax Enquiries leveres med et modellskriptsett som kan brukes som det er, men som er enkelt å oppdatere eller endre. Eksisterende kunder bruker Keyfax Enquiries Diagnostics til å håndtere: - Antisocial atferd - En forlatt eiendom - Et forlatt kjøretøy - Ulovlig parkering - Ulovlig dumping - Kriminell atferd - COVID 19-tjenester - Leie av garasje - Forespørsel om leiebalanse - Forespørsel om hjelp eller tilpasning - Forespørsel om økonomisk rådgivning - Omorganisering av en avtale - Heve en klage - Registrere et kompliment Keyfax Enquiries har et brukervennlig grensesnitt og en enkel søkefunksjon, som gjør det mulig for kundeservice rådgivere å hjelpe leietakere med et bredt spekter av boligforespørsel.
Nødsentral

Nødsentral

Vårt spesialiserte personale mottar detaljerte rapporter og iverksetter umiddelbart de tiltakene som er avtalt med kunden.
funktel gsm s plus Personlig Nødanrop

funktel gsm s plus Personlig Nødanrop

I mange situasjoner kan en enkelt arbeidsplass bli en fare. Funktel gsm s plus personnødsignalapparat er BG-sertifisert og styrker sikkerhetsfølelsen til dine ansatte! Bare enheter som er små, håndterlige og lette bærer man med seg. Derfor tilbyr Funktel med gsm-s-plus personnødsignalapparatet den perfekte løsningen! Enheten er sertifisert i henhold til DIN V VDE 0825-11 BG og styrker sikkerhetsfølelsen til dine ansatte. - Mobiltelefon med tre målrettede ringetaster - Viljesavhengige og uavhengige alarmtyper - Beskyttelsesklasse IP 65 - Ultralett: kun 100 g - Etterfølgende fjernvedlikehold mulig via fjernvedlikehold BG-sertifisert etter: DIN V VDE 0825-11 Beskyttelsesklasse: IP 65 Mål: 115 x 44 x 25 mm Vekt: 100 g
TELEFONPERMANENS - TELEFONMOTTAGELSE

TELEFONPERMANENS - TELEFONMOTTAGELSE

Telefonmottak er det strategiske inngangspunktet for ditt kundeforhold: gi et profesjonelt inntrykk av bedriften din fra første kontakt og forbedre kundetilfredsheten. Si farvel til personalhåndtering og planlegging ved å outsource ditt telefonmottak kontinuerlig eller sporadisk. Dette frigjør bedriften din fra byrden av innkommende samtaler og stresset ved å miste en potensielt viktig samtale, slik at du kan fokusere på din kjernevirksomhet. Øk tilgjengeligheten din.
Erfaren Call Center - Call Center

Erfaren Call Center - Call Center

Kjære kunde I vårt Call Center-selskap utvikler vi tilpassede kampanjer for våre kunder. Call center-tjenester tilpasses deg og behovene til ditt selskap. Våre call center-tjenester gjør at vi kan skille oss ut i omsorgen som tilbys av våre samarbeidspartnere og den permanente rådgivningen du mottar for å få mest mulig ut av dine call center-kampanjer. Vi ønsker at du skal fokusere på aktiviteten som genererer mest lønnsomhet og stole på oss med oppmerksomheten kunden din trenger, noe vi er eksperter på. Alle tjenestene vi tilbyr på call center-plattformen er tilgjengelige for deg, slik at du kan utvikle din tilpassede kampanje. Ved å lage en klassifisering basert på typen tjenestesamtaler som blir gjort, har du muligheten til å kreve: Inngående samtaletjenester: • Kundestøtte • Teknisk støtte • Kundefordel Utgående samtaletjenester: • Optimalisering av databaser • Telemarketing eller Telemarketing For mer informasjon, besøk vår nettside eller send oss en e-post.
E-Handel Call Center Tjeneste - EuroCom CX tilbyr et bredt spekter av løsninger for å møte dine e-handelsbehov.

E-Handel Call Center Tjeneste - EuroCom CX tilbyr et bredt spekter av løsninger for å møte dine e-handelsbehov.

Våre E-Handels Call Center-tjenester vil behandle bestillinger, håndtere kundehenvendelser og bistå med ordreoppfyllelse, svare på e-poster, gi oppdateringer om lagerstatus, utstede returer, og mer. Vi har et team av eksperter som er opplært til å gi det beste servicenivået mulig. Som et ledende E-Handels call center selskap, tilbyr EuroCom CX den beste kundeservicen og teknisk støtte. Vi tilbyr profesjonelle og kvalitetsrike tjenester for å nå ut til våre kunder over telefon og online. Vi forstår viktigheten av tidsriktig kundeservice, opprettholde kundetilfredshet og kvalitetsanrop for alle deres ansatte. EuroCom CX tilbyr førsteklasses e-handels call center-tjenester som er skreddersydd for å løse ditt unike e-handelsproblem eller møte dine spesifikke behov. Vi tilbyr også administrert leadgenerering for ditt målgruppe-segment. Våre kunnskapsrike og dedikerte medarbeidere venter på å svare på spørsmålene dine og gi deg enestående service.
Call Center Tjeneste - Høykvalitets Call Center, samt Chat og E-post

Call Center Tjeneste - Høykvalitets Call Center, samt Chat og E-post

Velkommen til Benefit-Partner, din pålitelige partner for utmerket kundeservice. Oppdag våre skreddersydde tjenester, fra profesjonell call-center-service til teknisk kundestøtte. Med nesten to tiår med erfaring tilbyr vi innovative løsninger, skreddersydd for deg, og hjelper deg med å fokusere på din kjernevirksomhet. Våre høyt kvalifiserte team er alltid tilgjengelige for å rapportere feil og håndtere utfordringer. Gjennom nært samarbeid med nærshoring-partnere i Tyrkia og Hellas sikrer vi effektiv kundekommunikasjon. Finn ut hvordan vi kan hjelpe din bedrift fremover – fra support- til nødtelefonlinjer.