Produkter for research (2)

Teknisk forskning - Om nettsteder, webapplikasjoner og nettprodukter

Teknisk forskning - Om nettsteder, webapplikasjoner og nettprodukter

Hvis du allerede har en eller annen form for nettside eller plattform som må utvides, må vi tilpasse mulighetene og prioriteringene for å planlegge en måte som sømløst moderniserer koden eller dataene. SEMANTIKK OG PRODUKTSKANNING Vi kan teste nettsiden din for vanlige problemer som ikke-semantisk HTML, store biblioteker eller dårlige praksiser i HTML, CSS eller JavaScript. En produktscanning kan variere fra å finne for små knapper til tekst som ikke er lesbar, til sikkerhetsfeil som kan gjøre nettsiden din til et mål for hackere. YTELSENSCANNING Vi kan sjekke om nettsiden din sender for mange MB til brukeren. Dette er vanligvis et problem med for store bilder, for mye kode eller en treg hostingleverandør. Vi kan vanligvis forkorte lastetidene ved å bruke moderne bildeformat som AVIF eller WebP. Koden vår er alltid tree-shaken, noe som betyr at den ikke inneholder unødvendig kode.
Idégenerering - Finne de beste ideene som samsvarer med dine forretningsmål

Idégenerering - Finne de beste ideene som samsvarer med dine forretningsmål

Idéutvikling begynner med å forstå dine forretningsplaner og mål, samt dine evner, styrker og begrensninger. Deretter ser vi på markedstrender, konkurrenters produkter og beste praksis innen ditt felt og i lignende områder. Vi analyserer denne informasjonen, lar deretter tankene flyte fritt og skaper ideer. I løpet av denne prosessen finner vi innsikter og identifiserer muligheter. Hvordan bestemmer vi hvilke ideer som er gode? - Gjennomførbarhet: Er ideen risikabel for ingeniørarbeid eller krever den kompliserte prosesser? - Ønskelighet: Er de målrettede kundene begeistret for ideen? - Levedyktighet: Vil kundene velge denne ideen fremfor konkurrerende produkter? - Tid nødvendig for å komme til markedet: Trenger produktet mange sertifiseringer eller er ledetidene lange? - Investering: Er utviklingskostnadene for høye? - Nyhet: Fyller ideen et gap i markedet? - Merkevarekonsistens: Passer det foreslåtte produktet inn i din nåværende portefølje? - Magefølelse: Er du entusiastisk over ideen?