Studier og undersøkelser - Online, telefon, ansikt til ansikt, e-post, sms-undersøkelser
MARKEDSUNDERSØKELSE OG MARKEDSFØRING
Revisjoner
Vi gjennomfører dybdeintervjuer med et panel av kundene dine (nåværende og tidligere). Denne prosessen utføres hovedsakelig ansikt til ansikt, basert på en intervjuguide. Vi gir deg en grundig vurdering og anbefalinger for å øke kundelojaliteten.
Undersøkelse
Vi hjelper deg med å gjennomføre kundeundersøkelser enten online, via telefon, ansikt til ansikt eller med post. Dette er en kvantitativ type innsamling, som kan supplere en kvalitativ revisjon. Vi gir deg en rapport om styrker og svakheter, med forklaringer fra kundene. Vi gir en serie anbefalinger for å forbedre kundetilfredsheten. Dette kan ideelt sett skje i form av et barometer (årlig eller mer sjeldent).
Mystery-besøk
Denne tilnærmingen kan hjelpe med å forstå hvilke deler av kundeforholdet som trenger forbedring. Vi besøker butikkene eller diskene dine, ringer kundeservice, og ettermarkedstjenester, basert på en objektiv måling.