Produkter for research (1)

Markedsstudier - Nasjonale og Internasjonale

Markedsstudier - Nasjonale og Internasjonale

Markedsstudier er nødvendige for å ta riktige beslutninger før man gjør store investeringer. Innhenting av relevant informasjon krever eksperter som vet hvordan man velger og tolker statistiske data og markedsinformasjon. I dag finnes det mye informasjon på internett, men det er mer komplisert å få tak i sannferdig, oppdatert og spesifikk informasjon knyttet til din virksomhet. Markedsundersøkelser er den smarteste investeringen for å forstå virkeligheten i markedet og oppdage forretningsmuligheter. Omfanget av studiene kan variere mye og gir svar på konkrete situasjoner. - Lansere et nytt produkt eller tjeneste. - Identifisere konkurransen i markedet og deres markedsandel. - Gå inn i nye markeder. - Vurdere interessen for et produkt. - Identifisere nye nisjemarkeder. - Informere interessenter.