Produkter for research (5)

Forskning

Forskning

Våre eksperter gir detaljert laboratorieanalyse av produktet, forbereder dokumentasjon og dossier.
Forskning

Forskning

•Gjennomføre produktanalyse •Opprette et sett med nødvendig dokumentasjon En omfattende analyse av produkter, som inkluderer en detaljert kjemisk analyse som lar deg identifisere ingrediensene og deres formler for videre produksjon, samt biologisk analyse som lar deg utforske hvordan visse ingredienser samhandler med miljøet. Vi samarbeider kun med kvalifiserte spesialiserte laboratorier som har de nødvendige sertifikatene. Ved fullføring av analysen gir vi deg en detaljert rapport. Denne rapporten kan brukes til registrering og deklarering av produkter i regulerende organer.
Forskning og Innkjøp - Produktforskning og Hvit Etikett

Forskning og Innkjøp - Produktforskning og Hvit Etikett

Vi vil gjøre et søk for å finne produktet som passer best for dine behov. • Vi vil tilby deg flere alternativer slik at du kan velge det du liker best. • Vårt team av eksperter vil rådgive og veilede deg til å velge produktet. • Vi vil diskutere de forskjellige tilpasningene du ønsker å legge til, og produktene som tillater dem.
Ny Markedspenetrasjon - Helhetlig støtte for ny markedspenetrasjon

Ny Markedspenetrasjon - Helhetlig støtte for ny markedspenetrasjon

Vi tilbyr en helhetlig pakke med rådgivning, outsourcing og bemanningstøtte for ny markedsinntrengning. Vi har et sterkt markedsføringsteam, samarbeidspartnere i mer enn 40 land og partnere innen alle profesjonelle tjenester for næringslivet. Så vi tar oss av alle spørsmål knyttet til ny markedsinntrengning.
Go-to-market-strategi

Go-to-market-strategi

Utvikling av en strategisk forretningsplan for eksportaktiviteten på de gitte markedene som dekker en lang tidsperiode og måter å oppnå et komplekst mål satt av deg. Alternativer for å bygge salgskanaler (direktesalg, salg gjennom et partnernettverk (forhandlere, distributører, detaljister og uavhengige forhandlere), salg gjennom en filial av ditt selskap i den valgte regionen, salg på vegne av et utenlandsk selskap som du vil eie, en hybridløsning (en kombinasjon av flere salgskanaler).