Produkter for research (10)

Metoder for Handelsdataforskning

Metoder for Handelsdataforskning

Kontrollert Markedstest – Måle Effekten på Salget Realistisk
Konseptstudier

Konseptstudier

Validering / Konseptstudier For å støtte komponentutviklingen utfører vi grenseprøveanalyser og gjennomfører omfattende studier. Viktige variable parametere kan dermed analyseres og vurderes med hensyn til deres innflytelse på den totale oppførselen. Vårt tilbud inkluderer også visuelle undersøkelser i form av høyhastighets videoanalyser eller innen endoskopi.
Informasjon og Forskning

Informasjon og Forskning

For at du skal få en presis oversikt over de økonomiske forholdene til kundene og forretningspartnerne dine på forhånd, skaffer vi kredittvurderinger og rapporter for deg. Vi stoler, blant annet, på tjenestene til våre langvarige partnere som SCHUFA, Creditsafe og D&B. Med en kredittvurdering kan du profesjonelt vurdere betalingskapasiteten til kundene dine før det er for sent. Utfør sjekken nå og ta kontakt med oss!
Market-Pilot Markedsprisundersøkelse og -analyse

Market-Pilot Markedsprisundersøkelse og -analyse

Med hjelp av vår effektive markedsprisanalyse kan du avdekke fremtidsrettede salgspotensialer samt tilgjengeligheten av dine handelsvarer. Du bestemmer tidsperiodene og det geografiske området.
Kvalitetsledelse

Kvalitetsledelse

Allerede i 1998 fikk vi hele vår virksomhet og vårt kvalitetsstyringssystem sertifisert etter ISO 9002. I 2002 ble vi deretter omstilt til den nye normen 9000/2002. Høyere krav fra våre kunder, spesielt innen bilindustriens leverandører, har ført til at vi i 2005 tilpasset og sertifiserte vår bedrift etter de høye kravene i normen TS 16949. En kopi av det gjeldende sertifikatet kan enkelt lastes ned. I samsvar med kvalitetsstyringssystemet opprettholder vi en PPS/BDE-støttet produksjon. Alle produksjonsrelevante dokumenter arkiveres automatisk, alle partier holdes strengt adskilt og kan enkelt spores tilbake.
Markedsstudie Flammehemmere (8. utgave) - Nåværende markedsdata om flammehemmere og brannhemmere

Markedsstudie Flammehemmere (8. utgave) - Nåværende markedsdata om flammehemmere og brannhemmere

Kapittel 1 gir en analyse av markedet for brannhemmende midler, inkludert prognoser frem til 2033: forbruk og omsetning for hver region i verden, samt forbruk av brannhemmende midler etter produkttype og bruksområde. Typene brannhemmende midler blir grundig vurdert: Aluminiumtrihydroxid (ATH), bromerte forbindelser, klorerte forbindelser, organofosfor, antimonforbindelser (ATO) og andre brannhemmende midler. I denne studien ble bruksområder for brannhemmende midler undersøkt: byggematerialer, elektroteknikk og elektronikk, kabler, bilindustri og andre anvendelser. I kapittel 2 blir omsetningen og forbruket av brannhemmende midler detaljert analysert for de 16 landene med de største nasjonale markedene. Kapittel 3 gir bedriftsprofiler for de 56 mest betydningsfulle produsentene av brannhemmende midler: kontaktinformasjon, omsetning, fortjeneste, produktutvalg, produksjonssteder og kort profil.
Metoder for Merkevareforskning

Metoder for Merkevareforskning

For øyeblikket tilbys omtrent 50 000 merker og deres produkter eller tjenester på det tyske markedet.
Kvantitative Metoder

Kvantitative Metoder

Høye kvalitetsstandarder fra innsamling til analyse
Metoder for shopperforskning

Metoder for shopperforskning

Kunder tar ofte beslutninger ved POS intuitivt basert på implisitte beslutningsprosesser, uten å bruke mye tid ved hyllen.