Produkter for propulsion (17)

Konnektivitet

Konnektivitet

Konnektivitet
Støtter og Fikseringer

Støtter og Fikseringer

I henhold til informasjonsnotatet 66 fra SETRA (juli 1989), finnes det regler for dimensjonering av støtter og fundamentmassiver. Der P er vindtrykket i daN/m2, S er overflaten på panelet, og HG er tyngdepunktets høyde. Vi har: HP = HSP + H/2 + 0,2m Det bøyningsmomentet som skyldes vindkraften, beregnet på nivået av fundamentmassivets overflate, er gitt ved følgende formel: M = P × S × HP
Navforbindelse og kobling - Skipbygging - Propulsjonslinje

Navforbindelse og kobling - Skipbygging - Propulsjonslinje

Vi produserer rå eller fullt bearbeidede navkoblinger og tetninger for fremdriftslinjer i kobberlegeringer eller rustfritt stål.
Elektrisk Dumper - 1,5 T Dekk Dumper

Elektrisk Dumper - 1,5 T Dekk Dumper

DW15e er den første dekkdumperen med fullt elektrisk drift fra fabrikken. Den åpner dermed for nye bruksområder og muligheter. For å sikre perfekt effektivitet og brukskomfort viser den lettleste skjermen ladestatus og status for de to separate motorene for drift og hydraulikk. En opplading om natten, og den er helt operativ neste dag, uten noen begrensning i kraft sammenlignet med konvensjonelle dekkdumpere. Et 100 % utslippsfritt arbeid for å beskytte både miljøet og operatøren. Lange vedlikeholdsintervaller og vedlikeholdsfritt batteri kompletterer dette perfekte forholdet mellom kvalitet og ytelse.
Watto - elektrisk katamaran - Mini katamaran for to personer med elektrisk fremdrift.

Watto - elektrisk katamaran - Mini katamaran for to personer med elektrisk fremdrift.

Le Watto er en to-seters katamaran utstyrt med to flytere i harpiks, to skålseter, et batteri og en elektrisk motor. Det er et stille, komfortabelt og lettstyrt fritidsfartøy. lengde: 2,50 meter bredde: 1,55 meter vekt: 65 kilogram dybde: 5 centimeter skrog: flerlagd harpiks skruer: rustfritt stål fremdrift: elektrisk motor 4 pund propell: rustfritt stål klasse: kategori D
Turbojet-motorer - TR 60-30

Turbojet-motorer - TR 60-30

Turbomotoren TR 60-30 ble utviklet for å utstyre våpensystemene «Apache» og «Storm Shadow/Scalp EG» fra MBDA, som benyttes av det franske luftforsvaret og flere utenlandske luftforsvar. Basert på ekspertisen opparbeidet av Safran Power Units på TR 60-familien, har TR 60-30 de høyeste skyvekraft-diameter-masse-forholdene i denne klassen av turbomotorer. Dens pålitelighet og operasjonelle ytelse har blitt bevist i felten under mange konflikter. *** Klikk for å lære mer ***
CPP Blader - Propulsjon

CPP Blader - Propulsjon

Vi produserer propeller/blader i aluminiumbronse, levert "som støpt", grov eller fullt bearbeidet i henhold til internasjonale kvalitetsstandarder. Tredjepartsinspeksjon og 3.2 sertifikater med Lloyds, Bureau Véritas, DNVGL, RINA, Tyrkisk Lloyd...
CPP Nav - Propulsjonselementer i Kobber Aluminium

CPP Nav - Propulsjonselementer i Kobber Aluminium

Vi produserer cupro-aluminium nav, levert rå, halvferdig eller fullt bearbeidet i henhold til internasjonale kvalitetsstandarder. Mottak og sertifikat type 3.2 med Lloyds, Bureau Veritas, RINA, DNVGL, Tyrkisk Lloyd....
Navkropp - Propulsjonskomponenter i NAB

Navkropp - Propulsjonskomponenter i NAB

Vi produserer navkropper i aluminiumbronse, levert "som støpt", grov eller fullt maskinert i henhold til internasjonale kvalitetsstandarder.
Turbojet-motorer - TR 60-5

Turbojet-motorer - TR 60-5

Familien TR 60-5 brukes hovedsakelig i applikasjoner som målmaskiner eller droner. I denne sammenhengen brukes denne motorfamilien i de fleste målmaskiner i drift i USA innen AFSAT-programmet til US AirForce og SSAT-programmet til US Navy. I tillegg oppfyller den perfekt kravene til applikasjoner for tunge missiler som RBS 15Mk 3. *** Klikk for å lære mer ***
FPP Propell - Maritim Propulsjon

FPP Propell - Maritim Propulsjon

Vi produserer propeller i cupro-aluminium, levert rå eller halvferdig med 3.2 sertifikat type Lloyds, Bureau Veritas, DVGL...
Aksel, sleeve og tetningsring - Skipbygging - fremdriftslinje

Aksel, sleeve og tetningsring - Skipbygging - fremdriftslinje

Vi produserer lagre, akselskjorter og tetningssystemer i rå eller fullt bearbeidet tilstand for fremdriftssystemet i kobberlegeringer eller rustfritt stål. Legeringer: bronse (CuSn10Zn, RG10, CuSn12 ...), cupro-aluminium (CuAl10Fe5Ni5), cupro-nikkel eller rustfritt stål. Akselskjortene støpt hos LBI tilbys enten i rå tilstand eller fullt bearbeidet i boring (indre diameter), klare til å trekkes tilbake på akselen. LBI er anerkjent for sin evne til å levere akselskjorter av høy kvalitet under de beste betingelsene over hele verden, enten det er for klassiske skip, militære fartøy eller isbrytere. Akselskjortene blir kontrollert og levert med en sertifisering 3.2.
POD-deksel - Aluminium bronse sandstøping - 4 000 kg

POD-deksel - Aluminium bronse sandstøping - 4 000 kg

Vi produserer deksler (for POD) i aluminiumbronse, levert "som støpt", grov eller fullt maskinert i henhold til internasjonale kvalitetsstandarder.
POD-lokk - Propulsjonselementer i Kobber Aluminium

POD-lokk - Propulsjonselementer i Kobber Aluminium

Vi produserer kapsellokk i cupro-aluminium, levert rå, halvferdig eller fullt bearbeidet i henhold til internasjonale kvalitetsstandarder.
Flensforing, lagerhus, propellaksforing, nav

Flensforing, lagerhus, propellaksforing, nav

Rå eller fullt bearbeidede sentrifugale og sandstøpte komponenter for sivile og militære fartøy - Hovedprodukter: flenser, liner, lagerhus, propellaksel liner, roraksel liner, nav, navkobling, navdeksel, hette, sete ring, CPP eller FPP blad, tetningssystem, POD-komponenter som kropp, deksel til kropp, hette, vannjet, thrustere, stabilisator... Legeringer: - bronse og messing - lavlegerte og ren kobber - aluminium bronse - aluminium - rustfritt stål - Ni-baserte og spesielle legeringer
Navsylinder - Aluminium Bronse Sandstøping

Navsylinder - Aluminium Bronse Sandstøping

Aluminiumbronselegeringer har blitt utviklet for å møte utfordringer knyttet til korrosjon fra sjøvann. Alle fremdriftskomponenter i kontakt med sjøvann bruker aluminiumbronse: - Blader, - Propeller, - Nav, - Navsylindere med 50 meters kapasitet i vår fabrikk i Nantes - Frankrike, kan vi støtte de fleste store prosjekter innen skipsbygging og marine applikasjoner.
Lagerhus, foring og tetningssystem - Skipbygging - fremdriftslinje

Lagerhus, foring og tetningssystem - Skipbygging - fremdriftslinje

Vi produserer grove eller fullt bearbeidede lagerhus, liner og tetningssystemer for fremdriftslinjen i kobberlegeringer eller rustfritt stål. Gitt i bronse (CuSn10Zn, RG10, CuSn12...), aluminiumbronse (CuAl10Fe5Ni5), nikkel-aluminiumbronse eller rustfritt stål. Liner som støpes hos LBI tilbys enten grovbehandlet eller fullt bearbeidet i bore (innvendig diameter), klare til å bli krympet på akslingen. LBI er anerkjent for sin evne til å levere høykvalitets liner under de beste betingelsene globalt, enten for klassiske fartøy, militære fartøy eller isgående fartøy. Liner kontrolleres og leveres med en 3.2 sertifisering.