Produkter for management (2368)

Digitalisering av skannede dokumenter

Digitalisering av skannede dokumenter

Vi tilbyr førsteklasses skanning av dokumenter og digitaliseringstjenester, som hjelper bedrifter med å konvertere fysiske dokumenter til digitale formater for enkel lagring og tilgang. Våre løsninger inkluderer "e-commerce data management" og tilpasset emballasje for sensitive materialer.
Løsninger for HR-informasjonssystemer

Løsninger for HR-informasjonssystemer

Oppdag våre HR-informasjonssystem (HRIS) løsninger på vår nettside. Hos VISTIM tilbyr vi en omfattende HRIS-plattform som har som mål å optimalisere HR-prosessene dine og styrke medarbeiderne dine. Vår HRIS gjør det mulig for deg å sentralisere alle HR-dataene dine, inkludert medarbeiderinformasjon, lønnsdetaljer, ytelsesvurderinger og mer, i et sikkert og brukervennlig system. Med avanserte rapporterings- og analysefunksjoner kan du få verdifulle innsikter om arbeidsstyrken din og ta datadrevne beslutninger for å fremme forretningssuksess. Enten du er et lite selskap eller et stort selskap, kan våre skreddersydde HRIS-løsninger tilpasses dine spesifikke krav og mål. Besøk vår nettside for å lære mer om hvordan våre HRIS-løsninger kan hjelpe deg med å forenkle HR-administrasjonen og optimalisere medarbeidernes ytelse.
Coaching utvikling av personligheten

Coaching utvikling av personligheten

Fremhev din personlige utvikling med coaching tilpasset dine behov og mål.
Coaching / Opplæring 10H - Skreddersydd støtte for din bedrift

Coaching / Opplæring 10H - Skreddersydd støtte for din bedrift

Skreddersydd støtte innen ditt valgte område: Shopify, WordPress, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Analytics, Instagram, Pinterest, TikTok, SEO.
Utslippsdeklarasjoner

Utslippsdeklarasjoner

Vi utarbeider dine utslippsuttalelser i samsvar med BImSchG-reglene og hjelper deg også med kommunikasjonen med de relevante myndighetene.
Håndtering av bedrifts telefonsekretariat - Outsourcing av utgående samtalehåndtering av Nosycom

Håndtering av bedrifts telefonsekretariat - Outsourcing av utgående samtalehåndtering av Nosycom

For mange bedrifter kan håndtering av telefonsekretariatet være en forvirrende og nervepirrende oppgave. Dette betyr at utgående samtaler ofte er noe bedrifter vil gå glipp av eller håndtere feil. Å outsource håndteringen av dine utgående samtaler kan rette opp i denne situasjonen og la deg fokusere på det som er viktigst: å sikre virksomhetens velstand.
Brannvernagent

Brannvernagent

Brannvernagentene hos 2S SECURITE er spesielt utdannet for å håndtere nødsituasjoner knyttet til branner. De er ansvarlige for forebygging, varsling og redning i tilfelle fare, og sikrer dermed sikkerheten til offentlige lokaler og høyhus. Takket være deres kontinuerlige opplæring og erfaring, er våre agenter i stand til å raskt identifisere risikoer og iverksette passende tiltak for å beskytte mennesker og eiendom. Ved å velge våre brannvernagenter, får du en responsiv og effektiv gruppe, klar til å intervenere når som helst. Deres ekspertise og kjennskap til gjeldende forskrifter sikrer en optimal håndtering av kritiske situasjoner. Stol på 2S SECURITE for å sikre brannsikkerheten i lokalene dine og gi maksimal beskyttelse til dine ansatte og besøkende.
Programvare for restauranter

Programvare for restauranter

Programvaren for restauranter er en komplett løsning for å håndtere alle de daglige operasjonene i en restaurantvirksomhet. Dette verktøyet lar deg overvåke bestillinger, håndtere betalinger og optimalisere arbeidsprosessene, noe som forbedrer effektiviteten og kundetilfredsheten. Med vår programvare kan du få en klar oversikt over driften din og ta informerte beslutninger for å utvikle virksomheten din. I tillegg er vår tekniske støtte alltid tilgjengelig for å sikre optimal drift av systemet. Velg programvaren for restauranter for å forenkle administrasjonen av virksomheten din.
Profesjonell etter-salgsledelse fra IDH for maksimal kundetilfredshet

Profesjonell etter-salgsledelse fra IDH for maksimal kundetilfredshet

Vår After-Sales-Management tilbyr bedrifter en omfattende løsning for å gi kundene optimal støtte også etter kjøpet og sikre deres langsiktige tilfredshet. Vår tjeneste omfatter alle vesentlige aspekter av kundestøtte og -hjelp – fra igangkjøring og opplæring til vedlikehold og reparasjoner, samt levering av reservedeler. Med en profesjonell After-Sales-Management øker du tilfredsheten hos kundene dine, styrker kundelojaliteten og sikrer optimal ytelse og lang levetid for produktene dine. Våre erfarne serviceteknikere står til disposisjon med omfattende ekspertise og sikrer en smidig igangkjøring samt effektiv opplæring av brukerne. Ved tekniske spørsmål eller vedlikeholdsforespørsel er vi alltid tilgjengelige for å tilby en rask løsning. Vår reservedelstjeneste sørger for at alle nødvendige komponenter umiddelbart blir tilgjengelige, og at mulige nedetider minimeres. Også innen fjernvedlikehold og digital støtte tilbyr vi moderne løsninger som gir deg fleksibel og tidsbesparende oppfølging. Gjennom en strukturert After-Sales-Management bidrar vi til at anleggene og maskinene dine fungerer effektivt og pålitelig gjennom hele levetiden. Stol på vår tjeneste for å tilfredsstille kundene dine, gi bærekraftig oppfølging av produktene dine, og fokusere på kjernekompetansene dine, mens vi tar oss av oppfølgingen av kundene dine.
Byggeledelse

Byggeledelse

Meld deg på universitetet og studer en fleksibel grad i Byggeledelse, kun to ganger i uken. Dette kan oppnås mens du jobber heltid.
Internasjonal flytting

Internasjonal flytting

Internasjonal flytting er en spesialisert tjeneste for de som ønsker å flytte til utlandet. Denne tjenesten tilbyr en komplett løsning for transport av eiendelene dine internasjonalt, med hensyn til tollregler og logistiske krav. Enten du er en privatperson eller en bedrift, garanterer vår internasjonale flyttetjeneste en smidig og stressfri overgang. Ved å velge vår internasjonale flyttetjeneste får du tilgang til ekspertise som omfatter de unike utfordringene ved å flytte til utlandet. Vi tar oss av alt, fra pakking til levering, inkludert håndtering av administrative formaliteter. Stol på vår tjeneste for en vellykket og problemfri internasjonal flytting.
Databehandling & Forretningsintelligens - Databehandlings- og Forretningsintelligens (BI)-løsninger

Databehandling & Forretningsintelligens - Databehandlings- og Forretningsintelligens (BI)-løsninger

Hva tilbyr vi? - Fullstendig utvikling av nye Data Warehouses (DWH), operative databaser og spesialiserte Data Marts - Analyse (vurdering) av eksisterende dataløsninger på teknologi- og brukernivå, analyse av datakvaliteten til eksisterende data eller prosesser knyttet til driften av løsningen, utforming og implementering av forbedringer og optimaliseringer - Tjenester knyttet til utvikling av informasjons- og datastyring i organisasjonen, inkludert utforming og implementering av nødvendige metoder og prosesser - Høyt spesialiserte teknologiske datastyrings- og Business Intelligence- (BI) tjenester - løsningsoptimalisering, migrering til en ny versjon, levering av teknologier, opplæring og driftsstøtte i kritiske situasjoner, osv. - Prosjekter for datamigrering mellom systemer - Prosjekter for dataintegrasjon og Master Data Management (MDM)
Kvalitetsstyringssystem Prosessrevisjonstjeneste i Tyrkia

Kvalitetsstyringssystem Prosessrevisjonstjeneste i Tyrkia

Tredjeparts Kvalitetsstyringssystem Prosessrevisjonstjeneste i Tyrkia - En revisjon av et Kvalitetsstyringssystem (QMS) innebærer en detaljert gjennomgang av en leverandørs kvalitetsstyringsprosesser for å sikre at de oppfyller kravene i ISO 9001-standardene. Denne revisjonen hjelper med å identifisere forbedringsområder, sikre samsvar med internasjonale standarder, og forbedre generelle kvalitetsstyringspraksiser. En prosessrevisjon er en systematisk gjennomgang av en leverandørs produksjonsprosesser for å sikre at de er effektive, hensiktsmessige, og i samsvar med etablerte standarder og spesifikasjoner. Denne typen revisjon fokuserer på hele prosessflyten, fra råmaterialinnføring til sluttproduktutgang, og identifiserer muligheter for forbedring og sikrer konsekvent kvalitet. Vi er dedikert til å hjelpe din organisasjon med å sikre og opprettholde de høyeste standardene for kvalitet og operasjonell effektivitet på dine leverandørers lokasjoner. Våre Kvalitetsstyringssystem (QMS) og Prosessrevisjonstjenester er utformet for å verifisere at dine leverandørers prosesser og systemer er i samsvar med bransjestandarder.
Nettsted - WordPress

Nettsted - WordPress

Start din nettverksnærvær med glans takket være WordPress! Drømmer du om en nettside som virkelig skiller seg ut? Ikke la visjonen din bli utvannet i et hav av ordinære nettsteder. Designet av en WordPress-side av oss forvandler ideen din til en dynamisk og tiltalende realitet. Altfor ofte undervurderer bedrifter virkningen av en godt designet nettside. Hos From Dream To Brand lager vi nettsteder som ikke bare eksisterer, men som fanger og konverterer. Hvert element er nøye utformet for å engasjere besøkende, med et intuitivt brukergrensesnitt og et design som forteller historien din på en unik måte. Velg en tilpasset WordPress-løsning og se prosjektet ditt ta form med profesjonalitet og kreativitet.
Yrket som IT-prosjektleder

Yrket som IT-prosjektleder

En IT-prosjektleder er en konsulent som fungerer som dirigent i gjennomføringen av et IT-prosjekt. Han er involvert i alle faser av prosjektet, fra utarbeidelsen av de tekniske og funksjonelle spesifikasjonene til levering av prosjektet. Han har ansvar for koordineringen av alle aktørene i prosjektet. Han håndterer budsjettet og sørger for at prosjektet leveres med den kvaliteten som kunden forventer. Prosjektlederen har direkte kontakt med kunden og er ansvarlig for å formidle kundens visjon til utviklingsteamene. Han leder teamet ved å sikre produktiviteten til alle involverte i prosjektet. Med en 360° oversikt over gjennomføringen av leveringsplanen, rapporterer han regelmessig til kunden om fremdriften i prosjektet. Hva er oppgavene til en IT-prosjektleder? Oppgavene hans er varierte, enten i privat eller offentlig sektor.
driverkomponenter for kommunikasjon

driverkomponenter for kommunikasjon

driverkomponenter for kommunikasjon I2C, SPI, RS232, RS485, LIN, CAN, CANopen, USB, Ethernet
Prosjektledelsesassistanse (AMOA) - Prosjektledelsesassistanse: ekspertise for dine digitale prosjekter

Prosjektledelsesassistanse (AMOA) - Prosjektledelsesassistanse: ekspertise for dine digitale prosjekter

Sambotte.net - Din AMOA-ekspert for å styre dine digitale prosjekter. Fra behovsanalyse til risikostyring, vi støtter deg i hver fase for å sikre suksess for dine digitale transformasjonsprosjekter, med en smidig og skreddersydd tilnærming.
Ruteoptimalisering

Ruteoptimalisering

Tjeneste for å forbedre effektiviteten av transportveier.
Systemrevisjon & Prosessrevisjonstjeneste - Systemrevisjonstjeneste i Tyrkia & Prosessrevisjonstjeneste i Tyrkia

Systemrevisjon & Prosessrevisjonstjeneste - Systemrevisjonstjeneste i Tyrkia & Prosessrevisjonstjeneste i Tyrkia

Verifymatic's System & Process Audit-prosess vurderer effektiviteten av en leverandørs ledelsessystem, produksjonsprosesser og kvalitetskontrollprosedyrer. Dette hjelper kunder med å redusere risikoen for kvalitetsrelaterte problemer i deres forsyningskjede og forbedre kvaliteten på varer eller tjenester mottatt fra deres leverandører. Ved å følge denne mer detaljerte trinn-for-trinn-prosessen, hjelper Verifymatic kunder med å sikre at deres leverandører har effektive ledelsessystemer og produksjonsprosesser på plass for å kontrollere og håndtere kvalitet, og at de overholder relevante bransjestandarder og forskrifter. Ved å identifisere avvik og områder for forbedring, og ved å samarbeide med leverandører for å utvikle og implementere korrigerende tiltak, hjelper Verifymatic kunder med å forbedre kvaliteten på varer eller tjenester mottatt fra deres leverandører, og redusere risikoen for kvalitetsrelaterte problemer i deres forsyningskjede.
Prosjektledelse og Byggetilsyn

Prosjektledelse og Byggetilsyn

Byggetilsyn, prosjektledelse, kunde representasjon Prosjektledelse og byggetilsyn Byggetilsyn, prosjektledelse, kunde representasjon
PPLPORTAL - Selvbetjeningsportal for personaladministrasjon

PPLPORTAL - Selvbetjeningsportal for personaladministrasjon

Portal selvbetjening, med intuitiv navigasjon, som forenkler, effektiviserer og sikrer autonomi i prosessene for forvaltning av menneskelige ressurser. Resultatet av partnerskapet mellom INFOS og SHORTCUT, er pplPortal en integrert og modulær løsning som forenkler, effektiviserer og sikrer autonomi i prosessene for forvaltning av menneskelige ressurser. Basert på funksjons- og personprofiler, er det svaret på planlegging og målrettet forvaltning. Det er Enkelt, Fleksibelt, Intuitivt, Prosessforbedrende og Karriereforvalter. Med pplPortal får medarbeiderne tilgang til en rekke tjenester, som konsultasjon og oppdatering av personopplysninger, booking av ferie og fravær, konsultasjon og nedlasting av lønnsslipper, registrering av opplæring, ytelsesvurdering, blant annet, noe som er en differensierende faktor for organisasjonen. - Multi Selskap - Multi Språk - Varsler og Meldinger - Rapporter og Indikatorer
ISO 37001 Antikorrupsjonsledelsessystem, Lead Auditor & sertifisering - Informasjonssikkerhet

ISO 37001 Antikorrupsjonsledelsessystem, Lead Auditor & sertifisering - Informasjonssikkerhet

Utføre revisjoner av antikorrupsjonsledelsessystemer (SMAC), ved å implementere prinsipper, prosedyrer og revisjonsteknikker, både internt og eksternt i organisasjonen, samtidig som man overholder standardene for ISO 19011 og sertifiseringsprosessen ISO/IEC 17021-1. Denne opplæringen gir deg kompetanse til å utføre revisjoner av antikorrupsjonsledelsessystemer (SMAC) ved å bruke prinsipper, prosedyrer og revisjonsteknikker, både internt og eksternt, samtidig som man overholder ISO 19011-standardene og sertifiseringsprosessen ISO/IEC 17021-1. Veksling mellom teori og praksis, eksempler fra virkelige saker. Praktiske øvelser inkludert rollespill og muntlige presentasjoner. Tester som ligner på sertifiseringseksamen. Instruktøren vurderer deltakerens pedagogiske fremgang gjennom hele opplæringen ved hjelp av flervalgsspørsmål, simulerte situasjoner, praktiske oppgaver...
IT-tjenesteledelse (ITSM) - Konfigurasjonsstyringsdatabase (CMDB)

IT-tjenesteledelse (ITSM) - Konfigurasjonsstyringsdatabase (CMDB)

Vi tilbyr et omfattende utvalg av tjenester innen ITSM og CMDB-er. Vår ekspertise innen ITSM omfatter design og implementering av skreddersydde prosesser og retningslinjer som tilpasser IT-tjenester til dine forretningsmål, noe som forbedrer den totale effektiviteten og veksten. Parallelt fokuserer våre CMDB-tjenester på å opprette og vedlikeholde et detaljert, sentralisert register over alle dine IT-ressurser og deres sammenhenger. Vi spesialiserer oss på alle disipliner som CMDB-arkitektur, revisjon, skyautomatisering, design, helsesjekker, styring, prosjektledelse, oppdagelse, tjenestekartlegging, tjenestekatalog, orkestrering og strategi.
Budsjettovervåking og kontroll - nettvurdering - Vurder dine budsjetterings- og økonomistyringsferdigheter

Budsjettovervåking og kontroll - nettvurdering - Vurder dine budsjetterings- og økonomistyringsferdigheter

Dette produktet gir tilgang til en online kompetansevurdering i budsjettering og økonomistyringsferdigheter. Temaene som dekkes i vurderingen inkluderer budsjettoppfølging, avviksanalyse, forpliktelsesregnskap, osv. Alle områder der ledere bør være kompetente. Ved fullføring av vurderingen gis det en rapport om nivået av oppnådd kompetanse. Tre forsøk er tillatt, og spørsmålene er tilfeldig utvalgt. Når vurderingen gjennomføres sammen med vår bok kalt "Håndtering av det desentraliserte budsjettet", kan du oppnå CPD (kontinuerlig faglig utvikling) poeng sammen med et CPD-sertifikat. Å forstå ditt eget kompetansenivå i budsjettering og budsjettoppfølging vil hjelpe deg med å identifisere eventuelle opplæringsbehov du måtte ha. Mange organisasjoner kjøper dette produktet for å bruke med sine ansatte for å vurdere det generelle kompetansenivået og informere om deres organisasjonsutvikling og opplæringsplaner. Dette online produktet kan nås når som helst fra hvor som helst og er et kostnadseffektivt utviklingsverktøy.
Vaktmestertjeneste

Vaktmestertjeneste

Vi tar gjerne på oss den regelmessige feiingen av garasjen deres eller den grundige rengjøringen om våren. Vi holder eiendommen deres alltid godt vedlikeholdt. Vårt TEAM er alltid klart og holder deres tekniske anlegg i drift med godt utstyrte maskiner og profesjonelt utstyr, samt hagen, grøntområdene eller garasjen i topp stand!
DS MANAGER PRO

DS MANAGER PRO

{"Best For:":"Best for:","Grassfish's end-to-end digital signage solution runs on robust and reliable digital signage software, supporting dynamic content controlled by intelligent real-time rules, and suitable for use with all major device technologies and operating systems. The award-winning Grassfish Content Management System makes it easy to manage your digital signage network.":"Grassfishs helhetlige digitale skiltløsning kjører på robust og pålitelig programvare for digital skilting, som støtter dynamisk innhold kontrollert av intelligente sanntidsregler, og er egnet for bruk med alle større enhetsteknologier og operativsystemer. Det prisbelønte Grassfish Content Management System gjør det enkelt å administrere ditt digitale skiltnettverk.","What is the Grassfish DS Manager PRO:":"Hva er Grassfish DS Manager PRO:","Retailers and brands in sectors such as fashion, automotive, banking, grocery, hospitality and travel use our flexible digital signage software to increase store profitability and customer engagement.":"Forhandlere og merker i sektorer som mote, bilindustri, bank, dagligvare, hotell og reise bruker vår fleksible programvare for digital skilting for å øke butikkens lønnsomhet og kundens engasjement.","Product Differentiators:":"Produktdifferensierere:","Digital Signage software supports the sales process with real-time customizable content: offering out-of-the-box functionality, so you can deliver engaging, targeted messaging and interaction for customers.":"Programvare for digital skilting støtter salgsprosessen med tilpassbart innhold i sanntid: tilbyr funksjonalitet rett ut av boksen, slik at du kan levere engasjerende, målrettet kommunikasjon og interaksjon for kundene."}
Databeskyttelse - Opplæring for databeskyttelsesansvarlige

Databeskyttelse - Opplæring for databeskyttelsesansvarlige

Databeskyttelsesforordningen EU-DSGVO - Halvdagseminar - Databeskyttelsesforordningen EU-DSGVO - den bedriftsmessige implementeringen - Workshopseminar (1 dag) Datasikkerhet i bedriften Seminar: • Hovedpunkter fra BDSG, TKG, DSGVO • Konsekvenser av DSGVO for bedrifter, frilansere, foreninger, håndverksbedrifter • Dokumenter inkludert skjemaer og henvisninger til lovteksten Workshopseminar: • Hovedpunkter fra DSGVO • Integrering av DSGVO i eksisterende lover • Bedriftsmessig implementering av EU-DSGVO • Konsekvenser av DSGVO for bedrifter, frilansere, foreninger, håndverksbedrifter • Generell og individuell veikart • Implementering med 5S, KVP • Beste praksis og pragmatisk tilnærming • Dokumenter inkludert skjemaer og henvisninger til lovtekstene
Hvordan håndtere hyppige strømbrudd i hjemmet ditt i Chelles?

Hvordan håndtere hyppige strømbrudd i hjemmet ditt i Chelles?

Hvordan en elektriker i Chelles kan hjelpe deg med å spare energi - Vi er forpliktet til å tilby førsteklasses elektriske tjenester til innbyggerne i Chelles samt til nærliggende kommuner som Montfermeil, Vaires-sur-Marne, Brou-sur-Chantereine og Courtry. Våre dyktige elektrikere, som er opptatt av din tilfredshet, er tilgjengelige fra mandag til lørdag, fra kl. 07.00 til 22.00. Som erfarne elektrikere i Chelles tilbyr vi et variert spekter av tjenester for å imøtekomme dine spesifikke behov. Her er noen av de viktigste oppgavene våre elektrikere i Chelles kan utføre for deg: Vurdering og optimalisering av energiforbruk: Våre elektrikere i Chelles utfører omfattende energivurderinger for å evaluere ytelsen til din elektriske installasjon og gi deg råd om mulige forbedringer for å redusere energiforbruket.
Coaching for Ledere - Gratis Sesjon

Coaching for Ledere - Gratis Sesjon

Du er eller vil bli leder for et team på 2 til 50 personer. Jeg tilbyr deg å vinne en "gratis sesjon for ledere" som varer i 1 time (verdi 250 €). Du kan søke om en gratis sesjon for ledere for å vurdere din nåværende situasjon og bestemme løsningene for å nå dine mål. I løpet av 60 minutter med meg, vil vi sammen se på hvordan vi kan fjerne hindringene som står i veien for fremgangen din. Hvis du vinner denne gratis sesjonen for ledere, vil vi sammen ta opp: - Din nåværende situasjon i forhold til resultatene dine - Utfordringene som hindrer deg i å være der du ønsker å være - Dine mål for de kommende månedene og året, samt tiltakene du kan ta umiddelbart for å ta kontroll over situasjonen. Vi vil sammen identifisere coaching- eller opplæringsalternativene jeg kan tilby for å møte dine mål og ta det neste steget.