Produkter for management (2368)

Flerspråklig kundestøtte

Flerspråklig kundestøtte

Vi tilbyr flerspråklig kundestøtte skreddersydd til dine forretningsbehov, og sikrer klar kommunikasjon på tvers av ulike markeder. Våre tjenester integreres med e-handels databehandling og logistikkløsninger.
HR-støtte under fusjoner og oppkjøp

HR-støtte under fusjoner og oppkjøp

Utforsk vår ekspertise innen fusjoner og oppkjøp (M&A) på vår nettside. Hos VISTIM tilbyr vi omfattende tjenester for å støtte din bedrift gjennom hele prosessen med fusjon eller oppkjøp. Takket være vårt team av M&A-eksperter hjelper vi deg med å identifisere muligheter, vurdere potensielle mål, forhandle avtaler og håndtere integrasjonen etter oppkjøpet. Vår skreddersydde tilnærming sikrer at hvert trinn i prosessen er nøye planlagt og utført for å møte dine spesifikke forretningsmål. Med vår omfattende erfaring på dette området er vi i stand til å gi deg strategiske råd og praktiske løsninger for å maksimere verdien av transaksjonen din. Enten du er en bedrift som ønsker å vokse gjennom oppkjøp, eller en investor som ønsker å maksimere avkastningen på investeringen din, er vi her for å hjelpe deg med å nå dine mål.
Emosjonell intelligens opplæring

Emosjonell intelligens opplæring

Lær å forstå og håndtere følelsene dine bedre for å forbedre dine profesjonelle relasjoner.
Community Manager - Sosiale Medier Ekspert

Community Manager - Sosiale Medier Ekspert

Som community manager lager jeg 8 innlegg per måned for bedriften din på sosiale medier. Jeg sørger for at disse innleggene er optimalisert for søkemotoroptimalisering og håndterer også bedriftens omdømme på nettet. Ta kontakt med oss for å lære mer om våre tjenester innen sosiale medier.
Hendelsesansvarlig

Hendelsesansvarlig

Vi står ved din side som ekstern hendelsesansvarlig og støtter deg i å forbedre sikkerheten til anlegget ditt.
HR-revisjon - Revisjon av personalressurser

HR-revisjon - Revisjon av personalressurser

Evaluer og optimalisere HR-praksisene dine Omfavn HR-eksepsjon med en grundig revisjon som sikrer ytelse og samsvar. Oppdag det sanne potensialet i dine menneskelige ressurser med PAYLIGHT! Få en klar og presis oversikt over din nåværende HR-situasjon og dra nytte av skreddersydde anbefalinger for å optimalisere praksisene dine. PAYLIGHTs HR-revisjon er din springbrett mot en feilfri HR-administrasjon. Forvandle HR-utfordringene dine til vekstmuligheter Med PAYLIGHT er HR-revisjonen ikke bare en enkel kontroll, det er en strategisk utforskning av din HR-funksjon. Vi dykker ned i kjernen av praksisene dine for å avdekke verdifulle innsikter, identifisere forbedringspunkter og legge veien mot optimal HR-ytelse.
HAL maskinvareabstraksjonslag for mikrokontrollere

HAL maskinvareabstraksjonslag for mikrokontrollere

HAL maskinvareabstraksjonslag for mikrokontrollere PIC, dsPIC, Atmel ATMEGA, ATTINY, Renesas R5F-familie, NXP S12, Cortex ARM 0, ARM 4, ARM 7
Fyll på salgsstyrken din

Fyll på salgsstyrken din

Styrk salgsteamet ditt
OPTIROUTE - Revolusjoner skoletransportledelse med OPTIROUTE

OPTIROUTE - Revolusjoner skoletransportledelse med OPTIROUTE

Hvis du er bekymret for følgende problemer, vit at vi er her for å hjelpe: 1. Når det gjelder henting av elever, hvordan kan du gjøre planleggingen av skolebussrutene enklere for å spare verdifull tid? 2. Hvordan kan du optimalisere ressursene dine samtidig som du forbedrer effektiviteten i skoletransporten? Vi forstår utfordringene du står overfor i håndteringen av skoletransport og planlegging av ruter for henting av elever. Som konsulenter spesialisert på dette området, har vi ferdighetene og ekspertisen som er nødvendige for å løse problemene dine og hjelpe deg med å optimalisere skolesystemet for transport. Dette er komplekse utfordringer, men med vår hjelp kan du lykkes med å overvinne dem. Ruteoptimalisering: Ja Justering av timeplan for henting: Ja Automatisk tildeling av elever til busser: Ja Sanntidssporing: Ja Analytiske rapporter: Ja
Oppstartsfasen

Oppstartsfasen

Denne første fasen er avgjørende i studiet av din virksomhet! Den består av en revisjon og analyse av den eksisterende organisasjonen: - Statusrapport: Analyse av aktiviteten over flere år, opplæring i virksomheten - Analyse av omsetning og marginer på forskjellige akser (Aktiviteter / Produkter / Leverandører) - Definisjon av DAS (strategisk aktivitetsområde) og målorganisasjon - Definisjon av standardtider, kostnadsdrivere, og analytisk oppdeling av aktiviteten - Definisjon av faktureringspunkter og gjennomgang av prisliste - Definisjon av nøkkelindikatorer KPI (Finans, drift) - Intervju med partnere (tredjeparter, medarbeidere, ledere) - Analyse av kostnadsplasser - Beregning av break-even-punkt - Råd og anbefalinger - Identifisering av datainnhenting (aktiviteter, prosjekter, tall, hovedbok)
Skreddersydd Tjeneste for Håndtering av Utgående Anrop - En skreddersydd tjeneste for å håndtere dine utgående anrop

Skreddersydd Tjeneste for Håndtering av Utgående Anrop - En skreddersydd tjeneste for å håndtere dine utgående anrop

Ikke nøl med å kontakte et spesialist callsenter for å overlate håndteringen av dine utgående samtaler, slik at du kan fokusere på kjernen i virksomheten din. Nosycom tilbyr en rekke skreddersydde tjenester for å gi deg mange fordeler, som reduserte kostnader og arbeidskraft for selskapet ditt, samt å levere en tjeneste av høy kvalitet.
DevOps

DevOps

Vår DevOps-støtte er en viktig ressurs for å optimalisere Time To Market for våre kunder. Våre konsulenter tilbyr flere komplementære tilnærminger som spenner fra bevisstgjøring av teamene til strømlinjeforming av deres programvareverdikjede. Dette innebærer en grundig studie av hendelseshåndteringsprosesser (ITSM), samt forretningsbehov, samtidig som vi analyserer eksisterende verktøy og deres mikroservicekompatibilitet.
Dokumenthåndteringssystem - 'DocuWare'

Dokumenthåndteringssystem - 'DocuWare'

bmd - digitalisere | arkivere | optimalisere | siden 1975. Som DocuWare Diamond Club-partner tilbyr bmd GmbH kundesentrert prosessoptimalisering i form av et allsidig DMS.
M&A-transaksjon

M&A-transaksjon

Transaksjonsprosess Diagnosefase: Nøkkeltall, salgs motivasjon, rammebetingelser, forpliktelse Forberedelse: Statusvurdering, strategi, forskning Gjennomføring: Henvendelse, utvalg, konfidensialitet, innledende samtaler, indikativt tilbud Forhandling: Due diligence-vurdering, prisforhandling, kontraktsutkast, enighet Kontraktsinngåelse: Notar, signatur, avslutning Overføring: Presentasjon av interessenter, opplæring
Rammeavtaler for Eiendomsforvaltning og Boligkooperativer

Rammeavtaler for Eiendomsforvaltning og Boligkooperativer

For de individuelle kravene i en eiendomsforvaltning eller boligforening tilbyr vi rammeavtaler med mulige rabatter for spesielle prosjekter. I våre prisstabile rammeavtaler kan omfanget av våre fastsatte tjenester, samt detaljer om betingelser på forskjellige steder og oppførselen ved flyttinger på stedet, fastsettes. I et personlig møte avtaler vi sammen de rammebetingelsene du ønsker. For et smidig samarbeid har du alltid de samme kontaktpersonene tilgjengelig. De avklarer ikke bare tidsplaner og flyttinger, men også tilleggstjenester som skader i trapper og reklamasjoner.
Håndtering av Elektronisk Avfall

Håndtering av Elektronisk Avfall

Håndtering av elektronisk avfall innebærer innsamling, sortering, behandling og resirkulering av utrangerte elektroniske enheter som datamaskiner, telefoner, TV-er og annet elektronisk utstyr.
DSI – Forutsi og håndtere en krise - Informasjonssikkerhet

DSI – Forutsi og håndtere en krise - Informasjonssikkerhet

Styrk din evne til å oppdage potensielle krisesituasjoner, etablere en proaktiv håndtering av disse situasjonene, og utarbeide en strukturert kriseplan for å møte dem. Denne opplæringen vil gjøre det mulig for deg å sikre påliteligheten og sikkerheten til systemet; det er avgjørende å kunne gjenopprette aktivitetene raskt og minimere datatap i tilfelle problemer. Gjennom denne opplæringen vil du utvikle evnen til å identifisere potensielle kriser, sette i gang en proaktiv håndtering av dem, og strukturere en kriseplan for å håndtere situasjonen. Instruktøren vurderer deltakerens pedagogiske fremgang gjennom hele opplæringen ved hjelp av flervalgsspørsmål, simulerte situasjoner, praktiske oppgaver... Deltakeren fullfører også en kartleggingstest før og etter for å validere de tilegnede ferdighetene.
Organisasjonsstrategi

Organisasjonsstrategi

Øke lønnsomheten ✔ Strukturering og slanking av etablerte prosesser ✔ Økning av deres konkurranseevne og dermed muliggjøring av bærekraftig vekst med hensyn til verdier, kultur og forretningsmål ✔ For mellomstore bedrifter med komplekse og disruptive forretningsmodeller Carsten Arns, Senior Manager: Med over 20 års erfaring har jeg bistått internasjonale selskaper som HR-ansvarlig i integreringen av strategisk HR, prosjektledelse og endringsledelse. Mine fokusområder ligger innen organisasjons- og personalutvikling, human resources og endringsledelse. Sammen med deg utvikler jeg helhetlige organisasjonsstrategier som bærekraftig øker lønnsomheten til ditt selskap.
Adressehåndtering og Database Markedsføring

Adressehåndtering og Database Markedsføring

Det viktigste godet for enhver bedrift er kundene og interessentene sine adresser. Vi sørger for at hver kunde blir riktig adressert og at posten din blir levert til riktig adresse. Ved behov tar vi oss av hele databasevedlikeholdet og gir deg nettgrensesnitt for direkte forespørsel via internett. Responsforvaltning Arrangerer du et lotteri og ønsker å registrere svarene? Tilbyr du kundene/dine potensielle interessenter en kupongtjeneste og ønsker å outsource behandlingen? Vi sørger for at alle svar blir behandlet og registrert daglig, og at interessentene får det forespurte informasjonsmaterialet så raskt som mulig.
BigSmartData

BigSmartData

Lås opp gull, utnytt potensialet i dataene dine. Samle all relevant informasjon fra databaser, Excel, CRM, ERP-systemer og analyser den basert på relevante data. Du definerer kriteriene og presentasjonen.
Konsulenttjenester / Ledelse av overgang

Konsulenttjenester / Ledelse av overgang

Trenger du ekspertise innen tekniske innkjøp? Trenger du hjelp til et prosjekt eller for en midlertidig erstatning? AMPLEOS stiller til disposisjon konsulenten du trenger.
Assistanse til prosjektledelse av solenergi

Assistanse til prosjektledelse av solenergi

Assistanse til prosjektledelse omfatter «à la carte»-tjenester tilpasset behovene til hver prosjektleder. Målet er å kunne gi administrativ og teknisk støtte til prosjektlederne i opprettelsen av solcelleanlegg.
Ledelse - Tjenester for Bedriftsledelse

Ledelse - Tjenester for Bedriftsledelse

Organisasjoner benytter vanligvis selskapets ledelsestjenester som en midlertidig løsning for å kompensere for mangel på ledelsesressurser, selv om det også er mye brukt som en permanent løsning for å sikre uavhengig og transparent ledelse i samsvar med europeiske standarder. En annen typisk anvendelse er outsourcing av visse forretningsområder. Det er også en perfekt løsning for å starte en virksomhet for organisasjoner fra EU og utlandet som ønsker å etablere en enhet i Romania. Inter-Trusts avdeling for selskapets ledelsestjenester tilbyr alle typer applikasjoner gjennom sitt omfattende nettverk av kvalifisert rådgivning. Kontakt oss med dine behov, så vil vi snart komme med en profesjonell løsning for din virksomhet.
Sosiale Medier Håndtering Restaurant Toulon

Sosiale Medier Håndtering Restaurant Toulon

Oppdag den deilige verdenen til Restaurant Le Petit Rungis i Toulon, hvor hver rett forteller en historie og den varme atmosfæren inviterer deg til en uforglemmelig smakreise. Vårt kommunikasjonsbyrå er stolte av å lage fengende innlegg for sosiale medier, som fremhever de deilige rettene og den unike atmosfæren til dette stedet. Fra fristende bilder av de mest appetittvekkende rettene til bilder som inviterer til avslapning i denne elegante settingen, gjenspeiler disse innleggene og historiene på Instagram og Facebook perfekt essensen av denne eksepsjonelle kulinariske opplevelsen. La deg bli forført av våre kreasjoner og dykk inn i et gastronomisk eventyr hvor smakene veves sammen i harmoni.
Interimledelse

Interimledelse

Kvalifisert støtte gjennom QMB-tjenester, interimledelse og feilsøking. Overlat QM-temaene dine til eksterne eksperter. Å bruke ekstern QM-støtte har mange grunner. Hva er din grunn? Trenger du en kortsiktig lettelse for eget QM-personell, spesifikk QM-kompetanse til en vanskelig problemstilling, eller er det mer lønnsomt å overlate QM-temaene dine til en ekstern QM-spesialist? Uansett hva som driver deg til å outsource kvalitetsledelsen din: Med lang erfaring, praksisnær arbeidsmetode og rikelig med fagkunnskap, støtter vi deg gjerne i kvalitetsledelsen.
Sosiale Medier Håndtering med Visuell Oppretting - Våre Tjenester

Sosiale Medier Håndtering med Visuell Oppretting - Våre Tjenester

Sosiale Medier Håndtering med Visuell Utforming for Dine Sosiale Medier Vår håndtering av sosiale medier er fokusert på å utvikle og implementere strategier som øker din online tilstedeværelse. Vi håndterer publisering av innhold, brukerengasjement og reklamekampanjer for å optimalisere din påvirkning på plattformer som Facebook, Instagram, Twitter og LinkedIn, og sikrer vekst i publikum og forbedret interaksjon med ditt merke. I tillegg tilbyr vi skreddersydd visuell utforming for dine sosiale medier, designet for å fange oppmerksomheten og vekke interessen til ditt målpublikum. Disse visuelle elementene er laget i harmoni med identiteten til ditt merke, og sikrer en visuell konsistens som styrker ditt merke gjennom alle digitale kontaktpunkter.
Endringsledelse - Endringsledelse

Endringsledelse - Endringsledelse

Endringsledelse Vi støtter deg i overgangs- og endringsperioder, enten det er på personlig eller organisatorisk nivå. Vi hjelper deg med å navigere gjennom utfordringene ved endring, håndtere motstand og implementere effektive strategier for å sikre en vellykket overgang.
Medieforvalting

Medieforvalting

Dine bilder og filmer er verdifull kapital. Derfor stiller vi deg de riktige spørsmålene på forhånd for å finne ut hva du virkelig trenger. Deretter veileder vi deg i valg av system og leder deg trinn for trinn gjennom jungelen av tilbud. Vi utarbeider sammen med deg et kravspesifikasjon med dine spesifikke behov. Og hvis du er fornøyd med vårt arbeid, tar vi gjerne de neste og avgjørende stegene for å bygge en database som vil gjøre arbeidet ditt mye enklere: Vi støtter deg i den redaksjonelle gjennomgangen og vurderingen av mediene dine. Vi sjekker den tekniske kvaliteten på dataene dine (kvalitetssjekk). Vi merker bildene dine etter IPTC-standard på norsk og engelsk. Vi sjekker rettighetene og tar oss av rettighetsforvaltningen. Uansett om du bare trenger oss for rådgivning eller som tjenesteleverandør for den komplette oppbyggingen av ditt Media Asset Management-system: Vi står gjerne til tjeneste.
Databehandlingssystem

Databehandlingssystem

Med Data Management System (DMS) fra NIHON KOHDEN kan du enkelt håndtere EEG-, video- og EMG-data i ditt IT-nettverk og gjøre dem tilgjengelige for de aktuelle arbeidsplassene på en komfortabel måte. DMS fungerer helt naturlig som grensesnittet mellom måleinstrumentene fra NIHON KOHDEN og tredjepartssystemer som for eksempel klinikk- eller praksisinformasjonssystemer. Komfortable funksjoner for sikkerhetskopiering, arkivering, administrasjon av brukerrettigheter og mange muligheter for tilpasning sikrer et effektivt arbeidsmiljø.