Produkter for management (1287)

Metallfat med stopper 200 - Metallfat

Metallfat med stopper 200 - Metallfat

Tønnen er laget av galvaniserte stålplater. Skallet er sveiset og forsterket med pressede stivere. Bunnen og skallet er koblet sammen med flere sikkerhetsfoldinger. Et tetningsmiddel påføres i foldingen for å sikre tetthet, som kontrolleres med hver tønne. Fyllhullet er lukket med en plugg som kan sikres med et beskyttelseslokk med en rivestrekk. Dette sikrer originaltilstanden til emballasjen. Designet muliggjør flere bruksområder, mindre reparasjoner og resirkulering. På lager: 0 Produktnr: B0455-E Bunntykkelse mm: 1 og 2 Skalltykkelse mm: 1 og 2 Overflatebehandling: Zn Bunn: G2 Skall: x Luftingshull i bunnen: G 3/4 Høyde: 3 mm - 880
3-kompartments dekket resirkuleringssett malt dekor - Metall nullavfall resirkuleringsbeholdere

3-kompartments dekket resirkuleringssett malt dekor - Metall nullavfall resirkuleringsbeholdere

3 Rommet Dekket Resirkuleringssett Malt Dekor - Metall Null Avfall Resirkuleringsbeholdere Produktkode: TK-GDKM3-2545-2543-2544-2551
Stålbelte Transportør

Stålbelte Transportør

Metallbearbeidingens mest allsidige beltebånd for transport av et bredt spekter av materialer. Mer allsidige enn andre typer båndtransportører. PRAB stålbeltebånd kan brukes til å håndtere alle typer vått eller tørt metallskrap - fra buskete materiale og stanseskrap, til spåner og spon. Denne robuste skraptransportøren kan behandle vått eller tørt metallmateriale i enhver mengde og er tilgjengelig i et bredt utvalg av baner.
Matskraper, Blå - Kan brukes som en del av HACCP/IFS/BRC håndtering av fremmedlegemer.

Matskraper, Blå - Kan brukes som en del av HACCP/IFS/BRC håndtering av fremmedlegemer.

Raskeverktøyet SteriPlast® laget av blå polystyren produseres og pakkes individuelt for engangsbruk i vårt renrom av kategori 7 (10.000). Til slutt steriliseres det med gamma-stråler. Stabilt og håndterbart engangsverktøy. Raskeverktøyet brukes til å skrape, jevne ut eller rengjøre, men også til å fjerne rester. Blåfargen finnes ikke naturlig i matvarer. Derfor kan blå produkter, eller fragmenter av disse produktene, raskt og enkelt gjenkjennes og oppdages ved visuell kontroll dersom de har blitt blandet inn i produksjonen. Bruken av blå verktøy bidrar derfor til overholdelse av analyse og risikovurdering i HACCP i forhold til fremmedlegemer. Dette er spesielt et viktig krav i håndtering av mat, matproduksjon, samt i fôr- og legemiddelindustrien. Materiale: PS, blå
Nøkkelprestasjonshåndtering – Success.Net

Nøkkelprestasjonshåndtering – Success.Net

Programvaren Success.Net hjelper deg med å definere, planlegge, registrere, evaluere, samt målrettet visualisering og rapportering av nøkkeltall og målavtaler.
Kunde flytshåndtering - Turn-O-Matic touch+

Kunde flytshåndtering - Turn-O-Matic touch+

Håndtering av køtider smart Turn-O-Matic touch er den perfekte køløsningen for butikker, detaljhandel og offentlige områder som ønsker effektiv organisering. Den bidrar til å redusere kostnadene, skaper mersalg og gir fornøyde kunder og ansatte. Den viktigste berørings- og billett-enheten til Turn-O-Matic touch pluss lar nå opprettholde opptil 3 køer samtidig.
Ferieutleieprogramvare

Ferieutleieprogramvare

Den komplette nett-løsningen for alle eiendomsmeglere som tilbyr sesongbaserte utleieeiendommer.
Mediabat - Programvare for tilbud og fakturaer i bygg

Mediabat - Programvare for tilbud og fakturaer i bygg

Spesialisert programvare for tilbud og fakturaer for håndverkere og fagfolk innen bygg og anlegg. I tillegg til de vanlige funksjonene som kreves i et tilbuds- og fakturaprogram (kundeadministrasjon, historikk over tilbud og fakturaer, registrering av innbetalinger, generering av purringer, utstedelse av kreditnotaer, registrering av forskudd...), tilbyr Mediabat spesifikke funksjoner for byggebransjen (bransjebibliotek, prosjektoppfølging, situasjonsfakturaer, selvoppgjør-fakturaer, administrasjon av vedlikeholdskontrakter, teknikerintervensjoner, garantihold, måleprogram...) og tilbyr mobile applikasjoner for å jobbe på farten.
Kvalitetsledelse og -sikring

Kvalitetsledelse og -sikring

Betriebswirtschaftlig blir kvalitetsledelse omtalt som organiseringen av alle tiltak for kvalitetssikring. I vårt selskap har alle organiserte tiltak prioritet, som tjener til prosessforbedring, -overvåking og -kontroll i produksjonen, og dermed i ytelsene til vårt spektrum. Å produsere og opprettholde den beste kvaliteten på våre tjenester er derfor vårt krav til oss selv. Kvalitet betyr for oss å imøtekomme deres krav og forventninger i størst mulig grad. Enkeltsertifiseringer kan når som helst fastsettes og implementeres i nært samarbeid med dere som et middel for kvalitetsgaranti. Deres tilfredshet er vår suksess.
BlueID ACCESS® Administrasjonssystem

BlueID ACCESS® Administrasjonssystem

Vårt BlueID administrasjonssystem lar deg administrere alle brukere og nøkler basert på et rolle- og tillatelseskonsept. Det er vert i skyen.
KLUSA - programvare for flerprosjektledelse

KLUSA - programvare for flerprosjektledelse

Leter du etter et nettbasert, modent og tilpasningsdyktig multi-PM-verktøy? Da bør du bli kjent med KLUSA fra OPUS!
KARTHAGO Eiendomsforvaltningsprogramvare

KARTHAGO Eiendomsforvaltningsprogramvare

Den profesjonelle eiendomsforvaltningsprogramvaren som støtter deg som forvalter på en praktisk og omfattende måte innen områdene sameie, utleie og individuell eiendomsforvaltning, samt fasilitetsforvaltning.
Innsamling av Maskin- og Driftsdata

Innsamling av Maskin- og Driftsdata

MDE/BDE-løsning med maskinforbindelse for overvåking og målrettet produktivitetsøkning samt automatisk varsling i bemannede driftsmiljøer. På en skjerm vises tilstanden til hver maskin. Produksjonen kan derfor overvåkes fra hvor som helst i verden. Ulike rapporter gir informasjon om de siste ukene og månedene. Maskindataregistrering er det ideelle verktøyet for å optimalisere maskinutnyttelse og oppsettstider.
Nøkkeladministrasjon

Nøkkeladministrasjon

Nøkkeladministrasjon med RFID-transpondere
ERP-programvare for SMB

ERP-programvare for SMB

nimfox er en integrert ERP-programvareløsning for organisering, ledelse, planlegging, kontroll og tilsyn med din virksomhet.
iDM 4.0 - Databehandling - iDM 4.0 er et datalager for innsamling av alle prosess- og kvalitetsdata

iDM 4.0 - Databehandling - iDM 4.0 er et datalager for innsamling av alle prosess- og kvalitetsdata

iNOEX Data Manager (iDM) består av en sentral datalogger for innsamling av alle prosess- og kvalitetsdata fra iNOEX-systemene i ekstruderingslinjen. Optimaliseringspotensialer kan identifiseres, og produktspecifikke nøkkeltall kan analyseres og evalueres. Programvaren installeres som en virtuell maskin i kundens nettverk, slik at ingen ekstra maskinvare er nødvendig. OPC-UA som en standardisert prosessdata-grensesnitt, integrert med de nyeste måle-, kontroll- og automasjonsløsningene fra iNOEX, overfører dataene. En tilkobling av eldre systemer via iDM-gatewayen er også mulig. Ved å bruke Grafana-programvaren, tillater iDM 4.0 grafer, visualiseringer og dataanalyse, dataeksport som .csv eller .xls, sanntidsdata på databaseserveren, bruk som hallmonitor, samt ferdige og fritt konfigurerbare dashbord og rapporter for hvert tilkoblet system. Databehandling: Programvare Plastikkekstrudering: Rør Grensesnitt: OPC/UA
Alternativark - Alternativ: Administrasjonsprogramvare

Alternativark - Alternativ: Administrasjonsprogramvare

Tensiometer elektronisk type HF37/2/LPT/VO Dette kompakte og lette tensiometeret er designet for å være svært håndterlig og kan installeres på noen sekunder på målestrengen. Modellen HF 37/2/LPT/VO gjør det mulig å måle kabler, snorer og tau med en diameter fra 5 til 16 mm og belastninger opp til 3.000 daN. Når det gjelder sporbarhet, kan dette tensiometeret lagre 100 målinger og overføre dem til en datamaskin via USB-porten. Tensiometer elektronisk type HF36/2/AUT/LPT/VO Denne modellen av tensiometeret er vår mest etterspurte modell, da den gjør det mulig å måle et bredt spekter av strenger med en diameter fra 9 til 28 mm og for belastninger opp til 20.000 daN. Akkurat som den forrige modellen, er skjermen integrert direkte i tensiometeret, og den kan også lagre 100 målinger og overføre dem til en datamaskin via USB-porten. Programvare for datastyring og -innhenting LOADER eller MONITOR Vår programvare for datastyring er...
Applikasjon - Tidsstyring på smarttelefon for mobile arbeidere

Applikasjon - Tidsstyring på smarttelefon for mobile arbeidere

Kelio Intranet Mobile: Håndtering av mobilitet på smarttelefon - Med Kelio Intranet Mobile-appen er det mulig å håndtere arbeidstiden på smarttelefon for reisende. Fordelene: Takket være geolokalisering vet du nøyaktig hvor registreringen har blitt utført. Kelio Intranet Mobile er en tilleggsløsning til Kelio tidsstyringsprogramvare som gjør det mulig å håndtere arbeidstiden i mobilitetssituasjoner. Appen er sertifisert for Android®, BlackBerry® og Apple®. Kelio Mobile-programvare for ansatte Denne appen for tidsstyring på smarttelefon gjør det mulig for ansatte i mobilitetssituasjoner å: - Registrere arbeidstiden sin for å få medregnet og betalt for utførte timer. - Rapportere aktivitetene sine for oppfølging av utførte oppgaver. - Angi sine kostnadssentre (tjeneste, konto, kunde...) for regnskapsmessig tildeling. - Foreta forespørsel om fravær og ferie. Lederen mottar forespørselen i sanntid og kan godkjenne den med ett klikk. - Sjekke sin...
Axxerion

Axxerion

Teamet hos InCaTec Solution tilbyr deg, som en langvarig partner av SPACEWELL | A Nemetschek Company og med eksklusiv kompetanse, en alt-i-ett programvareløsning med Axxerion. Uavhengig av bransjen der selskapet ditt opererer, vil implementeringen av et CAFM føre til forbedringer som er synlige gjennom hele prosessen. Med et godt CAFM går prosessene smidigere, ansatte og lokaler får bedre oppfølging, og du kan få bedre kontroll over de tilknyttede budsjettene og utgiftene.
Fastmag Boutique - Kassesystem for butikkadministrasjon

Fastmag Boutique - Kassesystem for butikkadministrasjon

Fastmag Boutique er en intuitiv og brukervennlig løsning som gjør det enkelt å administrere salgssteder og kassefunksjoner. Denne programvaren er beregnet for alle typer virksomheter, fra enkeltbutikker til kjeder. Funksjoner: - Registrering av salg - Håndtering av størrelser og farger - Enkel og intuitiv - CRM og kundelojalitet - Bestillinger og mottakelser - Knyttet til e-handel - Analyser og statistikk - Administrasjon av flere butikker - Multi-plattform PC-Mac-Tablet
Rådgivning og Utvikling

Rådgivning og Utvikling

Vår rådgivningstjeneste begynner alltid med å lytte: til våre kunder! For oss står kundens ønsker først. I neste steg kan vi med vår erfaring utvikle løsninger for deg som er skreddersydd til dine spesifikke krav. Det som er viktig for oss, er den personlige kontakten - for vi ser oss selv som din partner, som fra den første konsultasjonen, gjennom utviklingen og helt til verktøyservice, jobber for din suksess.
Google AdWords SEM Kampanjer

Google AdWords SEM Kampanjer

Global Site Position, sertifisert Google AdWords-partner, har tilbudt SEA & SEM-løsninger i mer enn 18 år med skreddersydde AdWords-kampanjer, bransjekunnskap og globale referanser. Søkemotormarkedsføring (PPC: Pay-Per-Click) refererer blant annet til betalte annonser på søkeresultatsidene til søkemotorer, som for eksempel Google AdWords og Bing/Yahoo Ads, hvor man kan kjøpe seg en topposisjon på de fremste søkeresultatsidene for bestemte søkeord. Søkemotormarkedsføring (SEM) med søkemotorannonsering (SEA) er, sammen med søkemotoroptimalisering (SEO), en svært effektiv form for nettmarkedsføring. Takket være muligheten for rask implementering av PPC-kampanjer, er denne formen spesielt egnet for målrettede aksjoner og målgrupper.
domisil+

domisil+

Med domizil+ "En for Alle" leverer vi DEN IT-løsningen for eiendomsbransjen.
Klaros Testforvaltning

Klaros Testforvaltning

Klaros-Testmanagement er en moderne nettapplikasjon for å administrere, organisere og evaluere alle data relatert til kvalitetsstyring.
Quentic Juridisk Overholdelse

Quentic Juridisk Overholdelse

Quentic er programvaren for etterlevelsesstyring. Vurder det juridiske handlingsbehovet i forhold til de omfattende bestemmelsene fra arbeidsmiljø- og miljølovgivningen. Med Quentic Legal Compliance oppfyller du alle omsorgsplikter i samsvar med de omfattende bestemmelsene fra arbeidsmiljø- og miljølovgivningen. Reduser ditt erstatningsansvar til et minimum. Quentic Legal Compliance gir oversikt i "paragrafjungelen" og gjør det lettere for deg å vurdere det juridiske handlingsbehovet. Samtidig får du effektive verktøy for å sikre at virksomheten handler i samsvar med loven. Enhetlige, oppdaterte data gir deg muligheten til å dokumentere lovlig handling når som helst på alle nivåer i selskapet.
iQskills

iQskills

Med iQskills får du konkurransefortrinn gjennom potensialene og kvalifikasjonene til dine ansatte Bedrifter står mer enn noen gang overfor krav om å aktivt forme den raske strukturforandringen i arbeidslivet og sikre sin konkurranseevne. Den forventede mangel på fagarbeidere de kommende årene utgjør en ytterligere stor utfordring som må møtes med passende tiltak. Denne situasjonen bør betraktes som en mulighet. For den som kjenner de eksisterende potensialene og kvalifikasjonene til de ansatte, og som proaktivt bygger opp og fremmer kompetanser, kan skaffe seg et avgjørende konkurransefortrinn.
Pressearbeid

Pressearbeid

Den riktige meldingen, til rett tid, til riktig mottaker. Offentlig kommunikasjon Sørg aktivt for at bildet ditt i offentligheten får de riktige konturene. Gjennom en viktig melding, en god nyhet, en interessant historie på rett tid og sted. Vi tilbyr deg ekspertisen fra mange relevante prosjekter, kompetansen til erfarne redaktører og korrektorer, samt gode kontakter med fagmediene. Så spesifikke som dine krav og bransjen til selskapet ditt er, så individuelt er vår service for deg. Våre kompetanser Pressearbeid: Forlagkontakter Journalister Presseutdelinger Pressemeldinger Presseklipp Bedriftspublisering Print & Online: Brosjyrer Ansattmagasiner Kundemagasiner Online-nyheter Nettinnhold Nyhetsbrev
ConSol CM/Complaint - Klagehåndtering

ConSol CM/Complaint - Klagehåndtering

Med ConSol CM/Complaint håndterer du enkelt- og samlede reklamasjoner samt returer, og styrer bytte- og reparasjonsprosesser. Databehandling for kvalitetssikring er inkludert. Med reklamasjonshåndteringsprogramvaren ConSol CM/Complaint behandler du kundereklamasjoner på tvers av hele virksomheten. Arbeidsflytstyrt, strukturert og effektivt. Sjekk med systemet reklamasjoner og garantikrav, lagre all kommunikasjon med kunden, og styr returer, reparasjonsprosesser og tilbakeleveringer etter behov. Og analyser til slutt reklamasjonsgrunner og feil, og iverksett tiltak for kontinuerlig forbedring. Driftsformer: Sky eller lokalt
Excel for restaurantbransjen

Excel for restaurantbransjen

Excel-regneark for restaurantbransjen: Matkostnadskalkulering, menyanalyse (vinner, taper analyse), overvåking av holdbarhet inkludert lagerbeholdning, måling av kundetilfredshet, bursdagsliste.
Kvalitetsledelse - Tjenester

Kvalitetsledelse - Tjenester

Kvalitetsledelse