Produkter for management (1289)

Muddsamlere 35 lakkert - Muddsamlere

Muddsamlere 35 lakkert - Muddsamlere

Egnet for fangst av grove urenheter i gateinnløp og kanaler. Boksen er sveiset av stålplater med grunning eller sinkbelagt. Samsvarer med tsjekkiske standarder når det gjelder dimensjoner. Øvre og nedre krok letter betjeningen. På lager: 2 Produktnr: 1084 Dimensjoner: 380x256x500
96 LT Rustfritt Stål Zero Waste Resirkuleringsbøtte 1805 - Metall Zero Waste Resirkuleringsbeholdere

96 LT Rustfritt Stål Zero Waste Resirkuleringsbøtte 1805 - Metall Zero Waste Resirkuleringsbeholdere

96 LT Rustfritt Stål Zero Waste Resirkuleringsbøtte 1805 - Metall Zero Waste Resirkuleringsbeholdere Produktkode: TK-GDK-1805
ScrapVeyor™

ScrapVeyor™

PRAB ScrapVeyor™ har en lekkasjesikker konstruksjon som beholder 100 % av skjærevæskene når den transporterer avfall til destinasjonen, og positiv utladning gir en ren drift samtidig som det eliminerer overføring. Kombiner denne avfallsbåndet med et distribusjonssystem for å maksimere effektiviteten ved utlasting av drift. Denne fullt automatiserte og væsketette avfallsbåndet med positiv utladning gir en ren drift når det gjelder stanseavfall, chipsbehandling og materialhåndtering. Kombiner denne avfallsbåndet med et distribusjonssystem for å maksimere effektiviteten ved utlasting av drift.
Matskraper, blå - Kan brukes som en del av HACCP/IFS/BRC håndtering av fremmedlegemer

Matskraper, blå - Kan brukes som en del av HACCP/IFS/BRC håndtering av fremmedlegemer

Skraberen for matvarer SteriPlast® laget av blå polystyren produseres i vårt renrom klasse 7 (10.000), pakket enkeltvis for engangsbruk og deretter gamma-strålesteriliseres. Stabil og håndterlig skraper for engangsbruk. Skraberen er egnet for skraping, jevning eller rengjøring, samt for fjerning av rester. Den blå fargen forekommer ikke naturlig i matvarer. Derfor vil de blå produktene, eller deler av dem, hvis de skulle komme inn i produksjonen, være lett synlige og gjenkjennelige ved visuell kontroll. Bruken av blå verktøy hjelper dermed med å oppfylle kravene i HACCP-fareanalyse og -vurdering med hensyn til fremmedlegemer. Dette er en viktig forutsetning, spesielt innen matbehandling, matproduksjon, samt i fôr- og legemiddelindustrien. Materiale: PS blå
Endringsledelse – Change.Net

Endringsledelse – Change.Net

Med programvaren Change.Net kan du omfattende overvåke endringsprosesser i selskapet og implementere endringer i produkter eller prosesser på en kontrollert, koordinert og kostnadseffektiv måte.
Avfallshåndtering

Avfallshåndtering

I dag har avfallshåndtering fått stor betydning for bærekraftig utvikling og ytelse i prosesslinjene for frukt og grønnsaker. Femia tilbyr løsninger som har som mål å bare ekstrahere avfallet, uten å påvirke behandlingen av produktene. I henhold til en grønn og sirkulær økonomisk modell, blir avfallet gruppert, gjenopprettet og deretter verdsatt. Vi designer sammen med deg en skreddersydd avfallsinnsamlingslogikk, basert på dine mål for materialverdi (dyrefôr, agronomisk verdsetting med eller uten kompostering), energi (metanisering) eller forbrenning med energigjenvinning. Vi adopterer en gjenopprettingsdynamikk fra designfasen av produksjonslinjene dine for å gjøre det lettere for transportørene å gradvis og enklere samle inn avfallet gjennom produksjonsprosessen.
Kunde flytstyring - • Ekstra tilbehør for M3 startpakke

Kunde flytstyring - • Ekstra tilbehør for M3 startpakke

Kunde flytstyring - • Ekstra tilbehør for M3 startpakke
750 ML Marasca Ekstra Jomfruolje

750 ML Marasca Ekstra Jomfruolje

Ekstra jomfru olivenolje fra Tyrkias Egeiske region, kaldpresset for naturlig smak og helsefordeler. Med en FFA på maksimalt 0,8 og peroksid på 20,0, er denne 750 ml flasken perfekt for matlaging. Nyt den rike smaken og helsefordelene i dag!
Heis Tilgangsstyringsmodul CA-A480-A | Tilgangskontroll - CENTAUR® Tilgangskontroll

Heis Tilgangsstyringsmodul CA-A480-A | Tilgangskontroll - CENTAUR® Tilgangskontroll

Modul for heiskontroll tilknyttet CTV900A sentralen via E-Bus, kan kontrollere opptil 16 heisplan. Når det aktiverte kortet leses, aktiverer Centaur adgangskontrollsystemet reléet for planet, noe som gjør det mulig for brukeren å velge ønsket plan. Tekniske spesifikasjoner Størrelse på kabinett (L x B x D): 400 x 337 x 105mm. Størrelse på PCB-kort (L x B): 140 x 80mm. 16 reléer for aktivering av plan og 1 inngang fra brannsentral. Kontroll av opptil 64 plan og 2 heiskabiner. Heisrapportmodul: CAA482P. Tilkobling til CTV900A sentral via E-Bus. Individuell programmering av plan. Backup-batteri med valgbar ladestrom. Full overvåking (tamper, batteri og mangel på AC) Størrelse på kabinett (L x B x D): 400 x 337 x 105mm Størrelse på PCB-kort (L x B): 140 x 80mm Strømforbruk: 2.5A maks
GI.bench 1.7

GI.bench 1.7

Datainnsamlingsprogramvare Nøkkelen til Raskere Måleresultater
Lean Management Display Totems

Lean Management Display Totems

For å implementere eller forbedre ditt Lean Management, tilbyr vi stativ-totemer (med eller uten hjul) for å vise informasjonene dine og lede produksjonsteamene dine. Produktets opprinnelse: Frankrike Dimensjoner: skreddersydd Finish: materialer, former og farger på forespørsel
EcholoN ITSM - IT Tjenesteledelse Programvare

EcholoN ITSM - IT Tjenesteledelse Programvare

IT Service Management (ITSM) refererer til prosessen med å administrere og levere IT-tjenester i en bedrift. Det omfatter effektiv forvaltning av IT-tjenester, optimalisering av service desk og implementering av beste praksis. Effektiv IT-serviceforvaltning spiller en avgjørende rolle for bedrifter for å strategisk og effektivt administrere sine IT-tjenester. Med de riktige verktøyene og beste praksis kan IT-avdelinger sikre at IT-tjenester kontinuerlig leveres og møter forretningsbehovene. I denne artikkelen vil vi se nærmere på IT Service Management, betydningen av ITIL og synergien mellom ITSM og DevOps.
Kabelhåndtering og Elektrisk Tilbehør

Kabelhåndtering og Elektrisk Tilbehør

Kabelkjeder, kabelgjennomføringer med lokk, kabelsentre, kabeltupper - Kabelhåndtering og elektrotilbehør: kabelkjeder, monteringsverktøy for kabelkjeder, kabelgjennomføringer med lokk, kabelsentre, kabeltupper, kabelholdere, flate kabelklemmer, rør- og kabelklemmer, kabelklips, kabelbånd, Kabeldriller, strekkavlastninger, kabelklemmer, kabelbøyler, borrelås, monitorarmer Kabelhåndtering og strømtilbehør: kabelkjeder, monteringsverktøy for kabelkjeder, kabelgjennomføringer med lokk, kabelmisalignments, kabelgrommet, kabelholder, flat kabelklemme, rør- og kabelklemmer, kabelklips, kabelbånd, Kabeldriller, strekkavlastninger, kabelterminaler, kabel, Fastfix-bånd, monitorarmer Tilbehør for kabelhåndtering og strøm: kabelkjeder, monteringsverktøy for kabelkjeder, kabelgjennomføringer med lokk, kabelmisalignments, kabelgrommet, kabelholder, flat kabelklemme, rør- og kabelklemmer, kabelklips, Kabeldriller, strekkavlastninger, kabelterminaler, kabel, Fastfix
Ferdige mobilapplikasjoner for styring og strekkodetesting

Ferdige mobilapplikasjoner for styring og strekkodetesting

Beskrivelser av Android-programvare utviklet eller studert i versjoner på hyllen, for styring, sporbarhet, innsamling, kvalitet, innhentinger, - ved hjelp av strekkode, Rfid, NFC, OCR - for mobile enheter med bildebehandler, enkle smarttelefoner, nettbrett, eller håndfrie løsninger - med nettside for tilgang til data og databasehosting eller enkel eksport til csv. Målet med våre standard mobilapplikasjoner Å gjøre autentisering, kvalitets- eller juridisk bevis enklere, oppfølging av operasjoner som vedlikehold, målinger og trådløs datainnsamling, Erstatte papirskjemaer og spare deg for tid. Muliggjøre rask oppstart av prosjektet ditt mens du venter på å legge til en skreddersydd modul som vil tilpasse seg ditt spesifikke behov. - Lage produktlister å forberede og verifisere uten grensesnitt, uten feil - Lagerstatus etter plassering med smarttelefonene eller skannerterminalene dine - Mobilapplikasjon for utskrift av strekkodeetikett med serienummer - Mobilapplikasjon for testing av samsvar med strekkoder: bevis din kontroll! - Applikasjon for inventar etter plassering på smarttelefon
pro-Portal: Byggeplassadministrasjon Programvare

pro-Portal: Byggeplassadministrasjon Programvare

pro-Portal er en byggeplass- og prosjektledelsesprogramvare som forenkler kommunikasjonen og koordineringen mellom aktørene i byggeprosjekter. Den integrerer sømløst data fra pro-Report og fungerer på alle enheter via nettleseren. Programvaren tilbyr omfattende analysemuligheter, fleksible utvidelser og månedlige leiealternativer for å gjøre prosjektledelsen effektiv. Funksjoner som mangelhåndtering, instruksjoner og etterbestillinger blir akselerert og sentralt administrert. __ • BYGGEPROSJEKTLEDELSE MED PRO-PORTAL Et sentralt portal for prosjektledelse som er tilgjengelig for alle involverte! Med pro-Portal blir byggeprosjektledelsen og -kommunikasjonen betydelig mer effektiv. Alle prosjektmedlemmer har tilgang til byggeprosjektledelsesprogramvaren og kan enhetlig følge fremdriften samt håndteringen av mangler i portalen. Portalen er brukervennlig og lett tilgjengelig via nettleseren! Byggeprosjektledelsesprogramvare pro-Portal fra Gripsware Byggeplassledelsesprogramvare pro-Portal fra Gripsware • PROGRAMVARE FOR PROSJEKTLEDELSE I BYGG Denne programvaren optimaliserer byggeplassledelsen. Med pro-Portal kan oppgaver som mangelhåndtering, instruksjoner og etterbestillinger behandles raskere og mer effektivt. Programvaren gjør det mulig å involvere alle prosjektaktører med direkte tilgang og administrere tilgang og rettigheter for å oppnå optimale resultater.
Kollektivtransportsystemer

Kollektivtransportsystemer

Pusatec tilbyr omfattende løsninger for å forbedre effektiviteten i offentlig transport. Utforsk Pusatecs utvalg av løsninger: enkeltbillett salg, påfylling av reisekort, kontaktløs betaling og QR-kode verifisering. Nyt sanntid kjøretøysporing, verktøy for sjåførkommunikasjon og effektive ledelsessystemer. Vår backend støtter ITxPT, lokal nettverkstilkobling, og integreres sømløst med topp billettsystemer for økt effektivitet.
Administrerte Tjenester

Administrerte Tjenester

Systemadministrasjon, Backup-/gjenoppretting, lagringsadministrasjon, Service Desk / NOC, e-post- og webtjenester, fjern tjenester, administrert backup GRASS-MERKUR begynte tidlig å tilpasse sin egen datasenterdrift samt IT-tjenesteforvaltning i henhold til ITIL®. Kundene kan bestille utvidelser av ønskede tjenester som ikke er en del av kravene ved oppstart, men som kan vise seg å være svært nyttige i fremtiden. GRASS-MERKUR er mer enn bare en infrastrukturleverandør. Med erfarne spesialister støtter GRASS-MERKUR kundene og hjelper dem med å integrere disse tjenestene optimalt i eksisterende strukturer. Porteføljen inkluderer Internett-tilgang, tekniske tilkoblinger basert på ulike leverandører, overvåking av ERP-programvare, nettverkstjenester, fjern tjenester, hosting.....
Quentic Juridisk Overholdelse

Quentic Juridisk Overholdelse

Quentic er programvaren for compliance management. Vurder det juridiske handlingsbehovet i forhold til de omfattende bestemmelsene fra arbeidsmiljø- og miljølovgivningen. Med Quentic Legal Compliance oppfyller du alle omsorgsplikter i samsvar med de omfattende bestemmelsene i arbeidsmiljø- og miljølovgivningen. Reduser ditt erstatningsansvar til et minimum. Quentic Legal Compliance gir deg oversikt i "paragrafjungelen" og letter vurderingen av det juridiske handlingsbehovet. Samtidig får du effektive verktøy for å sikre at virksomheten handler i samsvar med loven. Enhetlige, oppdaterte data gjør det mulig for deg å dokumentere lovlig handling når som helst på alle nivåer i selskapet.
Aktivitetstidshåndtering - Programvare

Aktivitetstidshåndtering - Programvare

Velg en analytisk oppfølging av arbeidstiden med Kelio Analytics Fordelene: - Full integrasjon med Kelio - Planlegging av oppgaver - Verdsetting av tidene gjennom kostnadsberegning Håndtering av aktivitetstider gjør det mulig å følge fordelingen av arbeidstiden etter aktivitet, tjeneste, kostnadssenter, prosjekt eller kunde. Alle disse dataene som samles inn om aktivitetstidene, gjør det mulig å etablere en effektiv analytisk regnskap for å optimalisere organisasjonen din og analysere lønnsomheten din. Kelio tilbyr mange muligheter for registrering av aktiviteter av ansatte eller ledere: - Stemplingsenheter / stemplingsmaskin. - Intranett. - Smarttelefon. - USB-skanner koblet til terminalen. - Selvstendig skanner. - Nærleser dedikert til en aktivitet. Kelio-programvaren for håndtering av aktivitetstider kan brukes i tillegg til tilbudet om håndtering av ansattes tid. Kombinert med Kelio HR-planleggingsprogramvare, gjør Kelio Analytics det mulig å organisere og vise.
W@M Portal Kontrakt - Priser etter innlogging og konfigurasjon

W@M Portal Kontrakt - Priser etter innlogging og konfigurasjon

W@M-portalen basert på nett gjør det mulig å overvåke dataene i prosessen din og dermed utføre proaktiv vedlikehold av enhetene dine. Du får rask tilgang til kritisk informasjon, som reservedeler, produkt tilgjengelighet og rapporter. Rask tilgang til riktig informasjon akselererer prosessene dine, som reparasjon eller utskifting av en enhet, eller nedlasting av sertifikater for inspeksjon. I tillegg gjør de forhåndsutfylte dataene det mulig med pålitelig planlegging av vedlikeholdsoperasjonene dine.
Assist - Programvare og Apper for Å Håndtere Støtte og Ettermarkedstjenester

Assist - Programvare og Apper for Å Håndtere Støtte og Ettermarkedstjenester

Assist er programvaren dedikert til selskaper som tilbyr installasjons-, teknisk assistanse-, vedlikeholds- og reparasjonstjenester for anlegg og maskiner. Den tilhørende appen utviklet for Android- og iOS-plattformer gjør det mulig å administrere teknikerens aktiviteter mobil - også offline - for produksjon av digitale intervensjonsrapporter og innsamling av alle nødvendige data for fakturering av intervensjoner. Assist kan integreres med tredjeparts forvaltningssystemer og - via API - har utviklet mange tilkoblinger for eksterne tjenester. Systemet fremstår som en solid, integrert og tilpasningsdyktig plattform i bruken.
SMARTCOLLECT Software - Databehandlingsprogramvare

SMARTCOLLECT Software - Databehandlingsprogramvare

SMARTCOLLECT, programvaren for datastyring, forenkler innhentingen av måledata samtidig som den gjør den mer pålitelig og analyserer dataene med fokus på energistyring. Med SMARTCOLLECT kan du samle inn, registrere, visualisere og protokollere automatisk alle viktige data for forbruk av elektrisitet, vann, gass eller varme. Et moderne grafisk brukergrensesnitt gjør bestillingen intuitiv og enkel, selv om antallet målepunkter er stort. Den modulære strukturen gjør det veldig enkelt å utvikle funksjoner og målepunkter når som helst.
SOLVERROR - Rask Kvalitet og Feilrapporteringsløsninger

SOLVERROR - Rask Kvalitet og Feilrapporteringsløsninger

SolvError tilbyr en banebrytende løsning innen industriell feil- og avvikshåndtering, som gjør det mulig for deg å enkelt oppdage og effektivt løse avvik i produksjonsprosesser med sin avanserte teknologi og brukervennlige grensesnitt. Plattformen gir brukerne muligheten til å forenkle komplekse prosesser og øke effektiviteten, samtidig som den umiddelbart kan gripe inn i problemer med sine detaljerte analysefunksjoner. SolvError hjelper deg med å styrke forretningskontinuiteten ved å gjøre industrielle prosesser mer håndterbare.
Nettbutikk

Nettbutikk

Opprettelsen av nettbutikken
UASLite

UASLite

UASlite er et program for lagring og analyse av data, designet for å håndtere dataene som er innhentet med SDT340. - Generer datatrær og tildel sensorer i sanntid på SDT340 - Analyser tidsbølgen og spekteret (FFT) av de innsamlede dataene med delta-kursorer og periodiske kursorer - Bestem statistiske datatrender med tilstandsindikatorene (4CI) fra SDT
Mobil Arbeid

Mobil Arbeid

Arbeidsverdenen endrer seg drastisk for tiden. Arbeidsplassen er ofte hvor som helst og når som helst. Få tilgang til dokumentene dine når som helst og hvor som helst med mobil dokumenttilgang via amagno Mobile Explorer. Spesielt er det viktig med mobil arbeid på farten. Klassiske skylagringsløsninger som Dropbox, OneDrive, Google Drive eller Box er populære, men det er viktig å vurdere sikkerhetsaspektene, da de ikke lagrer filene dine i datasentre i Tyskland. Med amagno kan du åpne, redigere og lagre filene dine direkte via nettleseren eller WebDAV-protokollen i bedriften din. Sikkert og uten omveier. • Tids- og sted-uavhengig tilgjengelighet • Desentralisert og globalt samarbeid • Kontinuerlig informasjons- og beslutningsevne • Realisering av transparente forretningsprosesser • Unngåelse av virksomhetskritiske lagringsløsninger i utlandet, f.eks. Dropbox, Box, OneDrive, Google Drive, osv.
CX30 VERKTØYKASSE

CX30 VERKTØYKASSE

CX30 TOOLBOX inneholder verktøyene for tilpassede PIM-, DAM-, kryssmediepublisering og eCommerce-systemer.
Alternativark - Alternativ: ledelsesprogramvare

Alternativark - Alternativ: ledelsesprogramvare

Denne modellen av HF 39/LPT spenningsmåler er spesielt designet for å måle kabler som er plassert i bunter, det vil si veldig nær hverandre: festingen av spenningsmåleren på kabelen sikres ved en enkel rotasjon av to hjul plassert på fronten av spenningsmåleren. Lesingen av kreftene skjer på en LCD-skjerm integrert i kroppen til spenningsmåleren. Programmet inneholder 7 kalibreringer av kabler spesifikke for heiser. Programvare for datastyring og datainnhenting LOADER eller MONITOR. Vår programvare for datastyring er programmer utviklet internt av vårt ingeniørteam; alle våre enheter i spenningsmåler-, ekstraktometer- eller dynamometer-serien er kompatible med hvilken som helst av disse programmene. De gjør det mulig, avhengig av valgte alternativer og enheten som brukes, å tilpasse enhetene dine, visualisere kreftene på en datamaskin, legge til nye kalibreringer eksternt (med en spenningsmåler) eller legge til et program for...
ConfirmD – Prosessledende Kvalitetsinspeksjon

ConfirmD – Prosessledende Kvalitetsinspeksjon

ConfirmD digitaliserer instruksjoner og kontroller gjennom hele produksjonsprosessen og er et ideelt supplement til det sentrale kvalitetsstyringssystemet. Opplever du at håndbøker gjør kvalitetsprosessen din feilutsatt? Det gjør vi også. Lett opp arbeidsmengden for dine kvalitetskontrollmedarbeidere ved å styre instruksjoner og kontrollprosesser digitalt. ConfirmD muliggjør en prosessunderstøttende kontroll av kvalitetskriterier som kan defineres fritt og som når medarbeiderne til rett tid. For farmasøytiske og næringsmiddelprodusenter hjelper det med å implementere HACCP eller IFS-retningslinjer. Fordeler: - Pålitelig, tidsriktig gjennomføring av kontroller - Fri definisjon av kontrollkrav og frister - Samsvarsbevis for kunder og revisjoner - Lettelse av produksjonsmedarbeidernes arbeidsmengde