KUNDEHÅNDTERING OG PORTFØLJEFØLGING - Utgående og innkommende samtaler
«Sett et smil i ansiktet deres»
KUNDESERVICE OG LOJALITET
Vi har alle sagt eller hørt følgende setning: «produktet deres er bra, men det som mangler hos dem er servicen». Utover å løse problemer på en enkel, rask og effektiv måte, handler det om å tilby en unik opplevelse til kundene dine når de kontakter deg. Ubinaweb utvikler sine tjenester med en ekstremt høy standard for kundeservice. For i dag er det ikke lenger nok å ha fornøyde kunder. Hvis du vil at virksomheten din skal skille seg ut, må du skape dedikerte og entusiastiske fans.
- Personlig kontakt,
- Effektiv håndtering fra første kontakt,
- Ultra-kvalitetsbehandling,
- Bekreftelse av tilfredshet.
DEFINISJON AV UBINAWEB-TJENESTER
- Outsourcing av call center, kundestøtte og kundeservice.
- Underleverandør av call sentre, kundestøtte, kundeservice og telefon salg.