Produkter for management (638)

Flerspråklig kundestøtte

Flerspråklig kundestøtte

Vi tilbyr flerspråklig kundestøtte skreddersydd til dine forretningsbehov, og sikrer klar kommunikasjon på tvers av ulike markeder. Våre tjenester integreres med e-handels databehandling og logistikkløsninger.
HR-støtte under fusjoner og oppkjøp

HR-støtte under fusjoner og oppkjøp

Utforsk vår ekspertise innen fusjoner og oppkjøp (M&A) på vår nettside. Hos VISTIM tilbyr vi omfattende tjenester for å støtte din bedrift gjennom hele prosessen med fusjon eller oppkjøp. Takket være vårt team av M&A-eksperter hjelper vi deg med å identifisere muligheter, vurdere potensielle mål, forhandle avtaler og håndtere integrasjonen etter oppkjøpet. Vår skreddersydde tilnærming sikrer at hvert trinn i prosessen er nøye planlagt og utført for å møte dine spesifikke forretningsmål. Med vår omfattende erfaring på dette området er vi i stand til å gi deg strategiske råd og praktiske løsninger for å maksimere verdien av transaksjonen din. Enten du er en bedrift som ønsker å vokse gjennom oppkjøp, eller en investor som ønsker å maksimere avkastningen på investeringen din, er vi her for å hjelpe deg med å nå dine mål.
Beslutningstaking Opplæring

Beslutningstaking Opplæring

Utvikle effektive beslutningsstrategier for å forbedre din profesjonelle ytelse.
Coaching / Opplæring 5H - Coaching

Coaching / Opplæring 5H - Coaching

Skreddersydd støtte innen ditt valgte område: Shopify, WordPress, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Analytics, Instagram, Pinterest, TikTok, SEO.
Register over Farlige Stoffer

Register over Farlige Stoffer

Vi oppdaterer ditt register over farlige stoffer til gjeldende standard, eller om nødvendig kan vi også lage et helt nytt register over farlige stoffer.
Oppvarmingskontrollsystemer

Oppvarmingskontrollsystemer

Oppvarmingskontrollsystemer P233, P259, sTC266
Kunde Relasjonsledelse - Det Pålitelige Call Centeret for Vellykket Prospektering

Kunde Relasjonsledelse - Det Pålitelige Call Centeret for Vellykket Prospektering

For en god håndtering av forholdet mellom din bedrift og kundene dine, kan du multiplisere og utvide ytelsene dine med Nosycom, callsenteret som er spesialdesignet for håndtering av dine utgående samtaler på avstand. Dra nytte av flere fordeler ved å outsource denne oppgaven til et profesjonelt callsenter. Ditt kundeforhold vil bli ivaretatt av erfarne telefonsekretærer.
People Count - Deltakelsesanalyse

People Count - Deltakelsesanalyse

Få nøyaktige og sanntidsdata om kundestrømmer for effektivt å optimalisere personalledelse, forbedre tjenesten og finjustere forretningsstrategier.
Brannvernagent

Brannvernagent

Brannvernagentene hos 2S SECURITE er spesielt utdannet for å håndtere nødsituasjoner knyttet til branner. De er ansvarlige for forebygging, varsling og redning i tilfelle fare, og sikrer dermed sikkerheten til offentlige lokaler og høyhus. Takket være deres kontinuerlige opplæring og erfaring, er våre agenter i stand til å raskt identifisere risikoer og iverksette passende tiltak for å beskytte mennesker og eiendom. Ved å velge våre brannvernagenter, får du en responsiv og effektiv gruppe, klar til å intervenere når som helst. Deres ekspertise og kjennskap til gjeldende forskrifter sikrer en optimal håndtering av kritiske situasjoner. Stol på 2S SECURITE for å sikre brannsikkerheten i lokalene dine og gi maksimal beskyttelse til dine ansatte og besøkende.
Programvare for restauranter

Programvare for restauranter

Programvaren for restauranter er en komplett løsning for å håndtere alle de daglige operasjonene i en restaurantvirksomhet. Dette verktøyet lar deg overvåke bestillinger, håndtere betalinger og optimalisere arbeidsprosessene, noe som forbedrer effektiviteten og kundetilfredsheten. Med vår programvare kan du få en klar oversikt over driften din og ta informerte beslutninger for å utvikle virksomheten din. I tillegg er vår tekniske støtte alltid tilgjengelig for å sikre optimal drift av systemet. Velg programvaren for restauranter for å forenkle administrasjonen av virksomheten din.
Profesjonell etter-salgsledelse fra IDH for maksimal kundetilfredshet

Profesjonell etter-salgsledelse fra IDH for maksimal kundetilfredshet

Vår After-Sales-Management tilbyr bedrifter en omfattende løsning for å gi kundene optimal støtte også etter kjøpet og sikre deres langsiktige tilfredshet. Vår tjeneste omfatter alle vesentlige aspekter av kundestøtte og -hjelp – fra igangkjøring og opplæring til vedlikehold og reparasjoner, samt levering av reservedeler. Med en profesjonell After-Sales-Management øker du tilfredsheten hos kundene dine, styrker kundelojaliteten og sikrer optimal ytelse og lang levetid for produktene dine. Våre erfarne serviceteknikere står til disposisjon med omfattende ekspertise og sikrer en smidig igangkjøring samt effektiv opplæring av brukerne. Ved tekniske spørsmål eller vedlikeholdsforespørsel er vi alltid tilgjengelige for å tilby en rask løsning. Vår reservedelstjeneste sørger for at alle nødvendige komponenter umiddelbart blir tilgjengelige, og at mulige nedetider minimeres. Også innen fjernvedlikehold og digital støtte tilbyr vi moderne løsninger som gir deg fleksibel og tidsbesparende oppfølging. Gjennom en strukturert After-Sales-Management bidrar vi til at anleggene og maskinene dine fungerer effektivt og pålitelig gjennom hele levetiden. Stol på vår tjeneste for å tilfredsstille kundene dine, gi bærekraftig oppfølging av produktene dine, og fokusere på kjernekompetansene dine, mens vi tar oss av oppfølgingen av kundene dine.
Internasjonal flytting

Internasjonal flytting

Internasjonal flytting er en spesialisert tjeneste for de som ønsker å flytte til utlandet. Denne tjenesten tilbyr en komplett løsning for transport av eiendelene dine internasjonalt, med hensyn til tollregler og logistiske krav. Enten du er en privatperson eller en bedrift, garanterer vår internasjonale flyttetjeneste en smidig og stressfri overgang. Ved å velge vår internasjonale flyttetjeneste får du tilgang til ekspertise som omfatter de unike utfordringene ved å flytte til utlandet. Vi tar oss av alt, fra pakking til levering, inkludert håndtering av administrative formaliteter. Stol på vår tjeneste for en vellykket og problemfri internasjonal flytting.
Yrket som IT-prosjektleder

Yrket som IT-prosjektleder

En IT-prosjektleder er en konsulent som fungerer som dirigent i gjennomføringen av et IT-prosjekt. Han er involvert i alle faser av prosjektet, fra utarbeidelsen av de tekniske og funksjonelle spesifikasjonene til levering av prosjektet. Han har ansvar for koordineringen av alle aktørene i prosjektet. Han håndterer budsjettet og sørger for at prosjektet leveres med den kvaliteten som kunden forventer. Prosjektlederen har direkte kontakt med kunden og er ansvarlig for å formidle kundens visjon til utviklingsteamene. Han leder teamet ved å sikre produktiviteten til alle involverte i prosjektet. Med en 360° oversikt over gjennomføringen av leveringsplanen, rapporterer han regelmessig til kunden om fremdriften i prosjektet. Hva er oppgavene til en IT-prosjektleder? Oppgavene hans er varierte, enten i privat eller offentlig sektor.
Ruteoptimalisering

Ruteoptimalisering

Tjeneste for å forbedre effektiviteten av transportveier.
ISO 37001 Antikorrupsjonsledelsessystem, Lead Auditor & sertifisering - Informasjonssikkerhet

ISO 37001 Antikorrupsjonsledelsessystem, Lead Auditor & sertifisering - Informasjonssikkerhet

Utføre revisjoner av antikorrupsjonsledelsessystemer (SMAC), ved å implementere prinsipper, prosedyrer og revisjonsteknikker, både internt og eksternt i organisasjonen, samtidig som man overholder standardene for ISO 19011 og sertifiseringsprosessen ISO/IEC 17021-1. Denne opplæringen gir deg kompetanse til å utføre revisjoner av antikorrupsjonsledelsessystemer (SMAC) ved å bruke prinsipper, prosedyrer og revisjonsteknikker, både internt og eksternt, samtidig som man overholder ISO 19011-standardene og sertifiseringsprosessen ISO/IEC 17021-1. Veksling mellom teori og praksis, eksempler fra virkelige saker. Praktiske øvelser inkludert rollespill og muntlige presentasjoner. Tester som ligner på sertifiseringseksamen. Instruktøren vurderer deltakerens pedagogiske fremgang gjennom hele opplæringen ved hjelp av flervalgsspørsmål, simulerte situasjoner, praktiske oppgaver...
Vaktmestertjeneste

Vaktmestertjeneste

Vi tar gjerne på oss den regelmessige feiingen av garasjen deres eller den grundige rengjøringen om våren. Vi holder eiendommen deres alltid godt vedlikeholdt. Vårt TEAM er alltid klart og holder deres tekniske anlegg i drift med godt utstyrte maskiner og profesjonelt utstyr, samt hagen, grøntområdene eller garasjen i topp stand!
Databeskyttelse - Opplæring for databeskyttelsesansvarlige

Databeskyttelse - Opplæring for databeskyttelsesansvarlige

Databeskyttelsesforordningen EU-DSGVO - Halvdagseminar - Databeskyttelsesforordningen EU-DSGVO - den bedriftsmessige implementeringen - Workshopseminar (1 dag) Datasikkerhet i bedriften Seminar: • Hovedpunkter fra BDSG, TKG, DSGVO • Konsekvenser av DSGVO for bedrifter, frilansere, foreninger, håndverksbedrifter • Dokumenter inkludert skjemaer og henvisninger til lovteksten Workshopseminar: • Hovedpunkter fra DSGVO • Integrering av DSGVO i eksisterende lover • Bedriftsmessig implementering av EU-DSGVO • Konsekvenser av DSGVO for bedrifter, frilansere, foreninger, håndverksbedrifter • Generell og individuell veikart • Implementering med 5S, KVP • Beste praksis og pragmatisk tilnærming • Dokumenter inkludert skjemaer og henvisninger til lovtekstene
Hvordan håndtere hyppige strømbrudd i hjemmet ditt i Chelles?

Hvordan håndtere hyppige strømbrudd i hjemmet ditt i Chelles?

Hvordan en elektriker i Chelles kan hjelpe deg med å spare energi - Vi er forpliktet til å tilby førsteklasses elektriske tjenester til innbyggerne i Chelles samt til nærliggende kommuner som Montfermeil, Vaires-sur-Marne, Brou-sur-Chantereine og Courtry. Våre dyktige elektrikere, som er opptatt av din tilfredshet, er tilgjengelige fra mandag til lørdag, fra kl. 07.00 til 22.00. Som erfarne elektrikere i Chelles tilbyr vi et variert spekter av tjenester for å imøtekomme dine spesifikke behov. Her er noen av de viktigste oppgavene våre elektrikere i Chelles kan utføre for deg: Vurdering og optimalisering av energiforbruk: Våre elektrikere i Chelles utfører omfattende energivurderinger for å evaluere ytelsen til din elektriske installasjon og gi deg råd om mulige forbedringer for å redusere energiforbruket.
Programvare Produkter & Lager

Programvare Produkter & Lager

DY Cloud lar deg registrere detaljerte opplysninger om produktene/tjenestene dine til salgs, som beskrivelser, priser, tilgjengelige mengder og leverandører. Du kan også følge lagerbevegelser, utføre inventar og generere rapporter for optimal styring av lageret og produktene dine.
Opplæringsmål

Opplæringsmål

Bedre forstå objektet for avhengigheten din Kjenne til de biokjemiske elementene i avhengighet Forstå de avhengighetsskapende atferdene samt mekanismene bak fornektelse. Ikke lenger føle seg alene og skyldig i situasjonen. Ta de riktige beslutningene Forstå "den andre" og støtte dem i kampen mot avhengighet
Testfeltteknikk / Prosjektledelsesstøtte

Testfeltteknikk / Prosjektledelsesstøtte

Fra ideen til et prosjekt til dets igangsetting, gir vi deg kompetent rådgivning.
STRESSHÅNDTERING OG BALANSE COACHING

STRESSHÅNDTERING OG BALANSE COACHING

Hvordan ta kontroll over situasjonen og bli spilleren i eget liv? Som coach fokuserer jeg på å omprogrammere vår indre programvare, utvikle ferdigheter, styrke selvinnsikt og intuisjon. Jeg spesialiserer meg på ferdighetsutvikling, effektiv kommunikasjon, samt stresshåndtering og reduksjon av mental belastning. Gjennom coaching vil du kunne overvinne dine indre blokkeringer, forbedre selvtilliten din og oppnå større selvstendighet. Lær å håndtere følelsene, tankene og atferden din for å tilpasse deg lettere til alle situasjoner.
Råvarer

Råvarer

Negocept er din pålitelige partner for sourcing av råvareleverandører i Kina. Spesialisert på innkjøp av essensielle industrielle materialer, tilbyr Negocept en komplett og skreddersydd tjeneste for å finne de beste leverandørene av råvarer. Våre Materialer: Stål: Innkjøp av ulike kvaliteter og former, tilpasset forskjellige industrielle applikasjoner. PEHD (Høy Densitet Polyetylen): Levering av PEHD for varierte bruksområder, fra produksjon av rør til emballasje. Tekstil: Sourcing av tekniske og industrielle tekstiler, inkludert slitesterke og værbestandige stoffer. Bronse: Materialer i bronse for applikasjoner som krever korrosjonsbestandige egenskaper og høy styrke. Nikkel: Levering av nikkel for bruk innen elektronikk, luftfart og energi. Og mye mer: Aluminium, kobber, gummi, PVC, osv.
OMS Omnikanal

OMS Omnikanal

OMS Omnicanal fra Wishibam, spesielt utviklet for detaljhandel, gjør det mulig å optimalisere håndteringen av lager og bestillinger basert på kundens forretningsmessige og CSR-utfordringer. Vi hjelper deg med å håndtere flere leveringsmetoder (klikk & hent, rask levering, myk levering, ...) ved å integrere nettverket ditt av butikker og lager på en smart måte. Vår løsning synkroniserer lager i sanntid og forenkler integrasjonen med ERP- og POS-systemer takket være vårt integrasjonshub, som tilbyr mer enn 1 800 tilkoblingsmuligheter. Bruk også vår plukking-app for effektivt å behandle nettbestillinger direkte i butikken og tildele disse salgene til deres faktiske ytelse. OMS Omnicanal fra Wishibam forvandler din lager- og bestillingshåndtering til en betydelig konkurransefordel, samtidig som den forbedrer kundeopplevelsen og reduserer kostnadene knyttet til usolgte varer og returer.
Arbeidshelse - Bedriftens helsetjeneste

Arbeidshelse - Bedriftens helsetjeneste

Hvorfor, hvordan? Dynamisere virksomheten din med fokus på positive helseutfordringer, teamkoheksjon og ytelse. Gi teamene dine verktøyene de trenger for å redusere stress til fordel for livskvalitet og trivsel på arbeidsplassen. Fremme tilpassede atferdsmønstre når det gjelder kosthold, søvn og stresshåndtering, slik at hver enkelt kan utvikle sitt fulle potensial. Vi tilbyr morsomme løsninger som avdramatiserer 3 hovedtemaer innen helse: i en positiv, utdannende tilnærming, samarbeidsorientert i små, inkluderende grupper som mobiliserer kollektiv intelligens. Sérotonine Plus Ekspertkontor støtter deg i virksomheten med tverrfaglig refleksjon og implementering av verksteder, debatter, interaktive konferanser om problemstillinger knyttet til stress, kosthold og søvn. Jeg er tilgjengelig for å høre om prosjektet ditt. For mer informasjon kan du kontakte oss på 07.83.05.35.58 eller via e-post.
Utskriftsadministrasjon

Utskriftsadministrasjon

Vår misjon er å tilby deg de beste trykkløsningene, med de beste kvalitet/pris-forholdene. Som trykkeribroker og spesialister innen Print Management, har vi et nettverk av trykkerier og industribedrifter som er spesielt revidert og godkjent. Dermed kan vi tilby våre kunder et optimalt kvalitet/pris-forhold direkte og følge deres prosjekter fra A til Å. Dra nytte av vår erfaring innen trykkeri og vår helhetlige visjon. Få råd og veiledning, fra prosjektstudie til levering. Print Courtage støtter deg i trykkingen av alle dine kommunikasjonsmateriell. Gratis revisjon og tilbud.
Å ta imot og håndtere følelser på jobben

Å ta imot og håndtere følelser på jobben

Bli bevisst sine egne følelser, andres følelser, lære å ta imot dem og gi dem sin rette plass.
Produktlansering

Produktlansering

Få produktlanseringen din til å skinne med vår arrangementsekspertise. Fra design til gjennomføring skaper vi slagkraftige arrangementer som fremhever merkevaren din.
Trening - Coaching

Trening - Coaching

Strategisk støtte Vi jobber tett med deg for å forstå dine mål, utfordringer og ambisjoner. Vi hjelper deg med å utvikle en klar visjon for hva du ønsker å oppnå, og vi utvikler en strategi for å komme dit.