Produkter for management (1367)

Metallfat med stopper 200 - Metallfat

Metallfat med stopper 200 - Metallfat

Tønnen er laget av galvaniserte stålplater. Skallet er sveiset og forsterket med pressede stivere. Bunnen og skallet er koblet sammen med flere sikkerhetsfoldinger. Et tetningsmiddel påføres i foldingen for å sikre tetthet, som kontrolleres med hver tønne. Fyllhullet er lukket med en plugg som kan sikres med et beskyttelseslokk med en rivestrekk. Dette sikrer originaltilstanden til emballasjen. Designet muliggjør flere bruksområder, mindre reparasjoner og resirkulering. På lager: 0 Produktnr: B0455-E Bunntykkelse mm: 1 og 2 Skalltykkelse mm: 1 og 2 Overflatebehandling: Zn Bunn: G2 Skall: x Luftingshull i bunnen: G 3/4 Høyde: 3 mm - 880
3-kompartments dekket resirkuleringssett malt dekor - Metall nullavfall resirkuleringsbeholdere

3-kompartments dekket resirkuleringssett malt dekor - Metall nullavfall resirkuleringsbeholdere

3 Rommet Dekket Resirkuleringssett Malt Dekor - Metall Null Avfall Resirkuleringsbeholdere Produktkode: TK-GDKM3-2545-2543-2544-2551
Bedriftsvindu Belgia

Bedriftsvindu Belgia

Bedriftsportalen i Belgia er et viktig kontaktpunkt for entreprenører, og tilbyr et utvalg av tjenester for å lette opprettelsen og forvaltningen av bedrifter. Den hjelper med å utføre ulike administrative formaliteter, som registrering av bedriften og håndtering av skatte- og sosiale forpliktelser. Denne sentraliserte tjenesten forenkler den entreprenørielle prosessen, slik at entreprenører kan fokusere på utviklingen av sin virksomhet.
Kjøpsløsninger

Kjøpsløsninger

Tilbudet om Innkjøpsløsninger er utformet for å lette og optimalisere anskaffelsen for bedrifter. Ved å integrere verktøy for søk og bestilling, gjør dette tilbudet det mulig for bedrifter å enkelt finne og kjøpe produktene de trenger, og sikrer dermed en konstant og kvalitetsmessig forsyning. Bedrifter kan dermed optimalisere sine utgifter og forbedre sin lønnsomhet. I tillegg letter tilbudet om Innkjøpsløsninger forhandlingene om gunstige betingelser og kostnadsoptimalisering. Dette tilbudet er essensielt for bedrifter som ønsker å styrke sitt leverandørnettverk og sikre en effektiv håndtering av sine innkjøp. Gjennom en proaktiv og strategisk tilnærming kan bedrifter forbedre sin konkurranseevne og lønnsomhet.
Dokumentskanning

Dokumentskanning

Våre dokumentødeleggingstjenester tilbyr sikker og effektiv avhending av sensitiv informasjon. Vi overholder strenge konfidensialitetsstandarder, og sikrer at alle ødelagte dokumenter håndteres og avhendes på en ansvarlig måte.
Vakuumfiltrering

Vakuumfiltrering

Effektive, høyvolum væskefiltreringssystemer PRABs serie av vakuumfiltre eliminerer høyt slamvolum produsert i maskineringssentraler og slippeapplikasjoner. Systemene varierer fra standard enheter til skreddersydde design, med filtreringskapasitet på opptil 3,000 GPM for effektiv, høyvolum væskefiltrering.
Håndtering av personaldelegasjon

Håndtering av personaldelegasjon

Oppdag vårt opplæringsprogram om "Håndtering av personaldelegasjon" på vår nettside. Hos VISTIM forstår vi viktigheten av effektiv delegasjon for å maksimere produktivitet og effektivitet på arbeidsplassen. Vårt opplæringsprogram er designet for å utstyre ledere og teamledere med ferdighetene og strategiene de trenger for å delegere oppgaver effektivt og styrke teamene sine. Deltakerne vil lære hvordan de identifiserer oppgaver som egner seg for delegasjon, velger de riktige teammedlemmene for jobben, og kommuniserer forventninger klart. De vil også lære hvordan de gir støtte og tilbakemelding for å sikre vellykket oppgaveløsning. Med vårt opplæringsprogram kan ledere lære å delegere oppgaver med selvtillit og frigjøre tid til å fokusere på høyere prioriteringer. Besøk vår nettside for å lære mer om vårt opplæringsprogram "Håndtering av personaldelegasjon" og styrk lederne dine til å lede mer effektivt.
Matspatel, blå - Kan brukes som en del av HACCP/IFS/BRC håndtering av fremmedlegemer.

Matspatel, blå - Kan brukes som en del av HACCP/IFS/BRC håndtering av fremmedlegemer.

SteriPlast® blå polystyren matspatel produseres og pakkes individuelt for engangsbruk i vårt renrom av kategori 7 (10.000). Til slutt steriliseres den med gamma-stråler. Takket være det lange, ergonomiske og robuste håndtaket, samt et spisst blad, kan dette engangsproduktet settes direkte inn i beholderen eller stikkes inn i papir- eller plastposer. Denne matspatelen er ideell for å samle prøver av pulver, granulat og pasta. Den blå fargen finnes ikke naturlig i mat. Derfor kan blå produkter, eller fragmenter av disse produktene, raskt og enkelt gjenkjennes og oppdages ved visuell kontroll dersom de har blitt blandet inn i produksjonen. Bruken av blå verktøy hjelper derfor med å oppfylle analysen og risikovurderingen i HACCP i forhold til fremmedlegemer. Dette er spesielt et viktig krav ved håndtering av mat. Materiale: PS, blå
MITA Systems Kjøle-stasjoner - for vannforvaltning i tårn

MITA Systems Kjøle-stasjoner - for vannforvaltning i tårn

Komplett løsninger spesifikt studert og designet for en mer effektiv og automatisk håndtering av evaporative kjøletårn og industrielle kjølere. Noen fordeler med integrerte kjølesystemer. - Programere og modulere maskinens fremdrift under bruk. - Optimalisere strømforbruket og vannbehandlingen. - Dosering og salinitetskontroll. - Vanninnsamling. - Mulighet for fjernovervåking og prediktivt vedlikehold. Integrert komplett system: Armerte betongbeholdere, teknisk rom, doseringsstasjoner og mulig plattform for Indu. Enkel drift: Rask montering, utstyrt med tilkoblinger designet for å tilpasse seg det hydrauliske og elektriske systemet. En enkelt kontaktperson: Testede løsninger og garanti for resultater fra produsenten.
Programvare for veiing og/eller merking av utstyr - Applikasjoner for å få mest mulig ut av veie- og/eller merkeutstyret ditt

Programvare for veiing og/eller merking av utstyr - Applikasjoner for å få mest mulig ut av veie- og/eller merkeutstyret ditt

Standard eller tilpassede programvareløsninger, spesielt utviklet for næringsmiddelindustrien: programmering av veieutstyr, detaljhandelsadministrasjon, lager- og produksjonsadministrasjon, fraktbrev og fakturering, grafisk design av etiketter og kvitteringer, samt applikasjoner for integrasjon med eget produksjonsprogramvare.
Opplæringsledelse

Opplæringsledelse

Dette kurset har som mål å hjelpe deg med å utvikle nøkkelferdigheter for optimal teamledelse. Du vil lære å mobilisere, motivere og lede teamet ditt effektivt, samtidig som du verdsetter og utvikler de individuelle kvalitetene til hver medarbeider. Du vil bli veiledet til å bli et eksempel på lederskap, i stand til å samle folk rundt en felles visjon. Til slutt vil du mestre de ulike ledelsesstilene, noe som gjør at du kan tilpasse tilnærmingen din til hver situasjon for å sikre både kollektiv og individuell ytelse.
IT-Konsultasjon og Rådgivning

IT-Konsultasjon og Rådgivning

IT-konsulenttjenester gir ekspertveiledning og råd om teknologistrategi, planlegging og implementering. Det hjelper bedrifter med å tilpasse sin IT-infrastruktur og drift med sine overordnede mål og hensikter. Konsulenttjenester kan dekke ulike områder, som infrastrukturplanlegging, teknologivalg og digital transformasjon.
Foreningsadministrasjonsplattform - Optimaliser Foreningsadministrasjonen Din med Vår DY Cloud Plattform

Foreningsadministrasjonsplattform - Optimaliser Foreningsadministrasjonen Din med Vår DY Cloud Plattform

Vår plattform for foreningsadministrasjon forenkler den daglige driften av organisasjonen din. Sentraliser medlemmene dine, administrer arrangementer og økonomi effektivt, og legg til rette for kommunikasjon innen ditt foreningsfellesskap. Medlemsadministrasjon: Registrer og administrer enkelt medlemmene i foreningen din, med detaljerte profiler og rask tilgang til viktig informasjon. Arrangementadministrasjon: Opprett, organiser og følg med på arrangementene i foreningen din, inkludert påmeldinger, kalendere og automatiske påminnelser. Økonomiadministrasjon: Følg økonomien til foreningen din med funksjoner som medlemskontingentadministrasjon, betalingsoppfølging og generering av økonomiske rapporter. Kommunikasjon: Legg til rette for kommunikasjon innen foreningen din med verktøy som nyhetsbrev, diskusjonsfora og automatiske varsler.
Lønnshåndtering

Lønnshåndtering

Lønnshåndtering Forenkle, digitalisere og sikre Forvandle din lønnshåndtering til en smidig og lovlig opplevelse som driver virksomheten din mot en enestående velstand. Maksimer effektiviteten og sikre samsvar med vår ekspertservice for lønnshåndtering! Optimaliser hvert aspekt av lønnen din med vår uovertrufne ekspertise. Forenkle prosessene dine, sikre total samsvar og fokusere på veksten av virksomheten din. Med PAYLIGHT blir lønnshåndtering en drivkraft for din suksess. Naviger i kompleksiteten med letthet og presisjon I en verden der kompleksiteten i lønn kan overvelde, er PAYLIGHT ditt fyrtårn i stormen. Våre løsninger forenkler lønnsprosessene dine, garanterer feilfri samsvar og frigjør ditt vekstpotensial. Vi forstår de unike utfordringene du står overfor, og vi er her for å forvandle hvert hinder til en mulighet.
Filhåndtering

Filhåndtering

I enhver bedrift er det et vanlig problem med oppbevaring av papir dokumenter, som må holdes i perfekt stand, samtidig som man er bekymret for at de noen ganger tar opp plass som kan være viktig for driften. Vår tjeneste omfatter alle aktiviteter som er nødvendige for korrekt oppbevaring og forvaltning av kundens dokumentbeholdning, i samsvar med lovgivningen og med fullt hensyn til kriterier for effektivitet og økonomiskhet. Vi tar oss av å bevare den fysiske integriteten til papirmaterialet, slik at man til enhver tid kan benytte seg av tilgjengelighet og konsultasjon. Dokumentasjonen oppbevares i spesialtilpassede lokaler utstyrt med hyllesystemer, som er kompatible med de ulike behovene til tjenesten.
Prosjektledelse Opplæring

Prosjektledelse Opplæring

Vi tilbyr skreddersydd opplæring i prosjektledelse for å hjelpe deg med å gjennomføre dine profesjonelle oppgaver.
Produksjonssporing

Produksjonssporing

Overvåking av produksjonsplanen og styring av arbeidsflyten for å sikre kvaliteten og mengden av produksjonen.
Håndtering av arbeidskonflikter

Håndtering av arbeidskonflikter

Uten boksehansker, men gi dem den nødvendige behandlingstiden og viktigheten... uten overdrivelse! Etablere tilbakemeldingssystemer og konfliktløsning for å ta opp usagte bekymringer.
Opprettelse av nettside

Opprettelse av nettside

Opprettelsen av nettsteder er avgjørende for å etablere en sterk og engasjerende online tilstedeværelse. Hos Multimedian tilbyr vi tilpassede nettstedopprettelsestjenester som møter de unike behovene til din bedrift. Våre eksperter innen webdesign jobber tett med deg for å lage et nettsted som reflekterer merkevaren din og tiltrekker målgruppen din. Vi sørger for at nettstedet ditt ikke bare er estetisk tiltalende, men også optimalisert for søkemotorer, noe som garanterer maksimal synlighet. Ved å velge vår nettstedopprettelsestjeneste får du en komplett løsning som inkluderer design, utvikling og kontinuerlig vedlikehold. Vi bruker den nyeste teknologien og beste praksis i bransjen for å lage et nettsted som både er funksjonelt og tiltalende. Stol på Multimedian for å hjelpe deg med å etablere en online tilstedeværelse som skiller seg ut fra konkurrentene.
E-postkampanje

E-postkampanje

Vårt byrå tar seg av opprettelsen, lanseringen og den daglige styringen av din e-postkampanje.
Nuvi Skrivebord inkludert kabelkanal og monitorstativ tilgjengelig i forskjellige størrelser og farger.

Nuvi Skrivebord inkludert kabelkanal og monitorstativ tilgjengelig i forskjellige størrelser og farger.

Schreibtisch Nuvi inkl. Kabelkanal und Monitorständer - 25 mm starke Melaminharz beschichtete Mehrschicht Tischplatte mit Starkkanten - zwei Kabelauslassdosen - Höhenverstellbare Bodengleiter
Bedriftstransaksjon

Bedriftstransaksjon

Vi gir betydning til bedriftsarv.
Tjenester

Tjenester

Vi ser det som vår oppgave å støtte deg i prosessene dine og tilbyr deg også tilleggstjenester utover bare behandling.
Deltakeradministrasjon

Deltakeradministrasjon

Vi koordinerer og håndterer registreringen av deltakerne dine, fra opprettelse av en registreringsplattform, hotellromforvaltning til rapportering om den nåværende bookingstatusen.
Økonomi

Økonomi

Vi lever i et informasjonssamfunn. Fagkunnskap har i dag blitt en viktig produksjonsfaktor i mange bedrifter. Det er derfor avgjørende å sørge for at nødvendige fagopplysninger er tilgjengelige i de ulike avdelingene. Administrasjonen må ta hensyn til juridiske og skattemessige retningslinjer og paragrafer. Områder som salg, markedsføring, FoU eller konstruksjon trenger fagtidsskrifter, standarder og tekniske regelverk. I økende grad brukes bedriftsomfattende fagdatabaser. Den varierte behovsstrukturen fører til et stort mangfold av fagopplysninger. Følgene: Økt arbeidsmengde for innkjøp og administrasjon, stigende prosess- og mediekostnader. Stol nå på bfd: Vi tilbyr bedrifter en helhetlig tjeneste for fagopplysninger. Og bringer dermed orden og effektivitet inn i deres kunnskapsforvaltning!
Webmastering - Administrere nettsteder og nå satte mål

Webmastering - Administrere nettsteder og nå satte mål

Optimalisering av bilder for web Optimalisering av tekster for søkemotoroptimalisering Bruk av sidebygger (Oxygen) Bruk av moduler Utvalg, installasjon og opplæring i nye moduler Redigering av eksisterende sider Opprettelse av en ny mal Bruk av administrasjonen: medier, kategorier, artikler, taksonomi... Integrering av nytt innhold Gjenopptakelse og integrering av eksisterende innhold Opplæring i nyheter (moduler, oppdatering...) Løpende overvåking av WordPress
Cybersikkerhet

Cybersikkerhet

Våre eksperter tar hensyn til sikkerheten gjennom hele livssyklusen til våre kunders prosjekter. Vår tilnærming er å redusere risikoen for trusler samtidig som vi håndterer identifiseringen av potensielle sårbarheter. Vårt samarbeid med IT-avdelingene innebærer å implementere tiltak slik at masseangrep eller målrettede angrep ikke hindrer tilgjengeligheten, integriteten og ektheten, samt konfidensialiteten til dataene som må beskyttes.
Webserver for nettsted - Tjenester og administrasjon av webserver

Webserver for nettsted - Tjenester og administrasjon av webserver

Dykk inn i verden av sikker webhosting med Bizflow. Vi forstår den kritiske betydningen av tilgjengelighet og sikkerhet for nettstedet ditt, derfor gjør vi alt vi kan for å sikre et optimalt hostingmiljø både når det gjelder ytelse og integritet. Vår prosess: • Grundig analyse av dine behov (båndbredde, lagringskapasitet, sikkerhetskrav…) • Tilpasset konfigurasjon av din hostingserver • Implementering av avanserte sikkerhetstiltak (brannmur, inntrengingsdeteksjonssystemer, SSL-sertifikater, databeskyttelse…) • Proaktiv overvåking av ytelse og sikkerhet • Regelmessige sikkerhetskopier og enkel gjenoppretting For et alt-i-ett-tilbud, oppdag også våre tjenester innen Vedlikehold, Nettstedsutvikling, Sikkerhet, Juridiske standarder, Markedsføring. Bizflow, Bygg din tilstedeværelse, Driv din handel.
Returhåndtering av profesjonelle inkludert inspeksjon og booking

Returhåndtering av profesjonelle inkludert inspeksjon og booking

Hos oss blir returer raskt mottatt og kontrollert. Der hvor det sendes varer, oppstår det alltid også returer. Avhengig av bransje kan dette være så høyt som over 60 %. Det finnes mange forskjellige metoder for hvordan man kan håndtere returer. Vi tilpasser oss alltid bransjen og de spesifikke ønskene til hver enkelt kunde. Vanligvis kontrollerer vi innkommende returer i henhold til avtalte kriterier og setter feilfrie varer tilbake på lager. Returer blir raskt mottatt og kontrollert. Til slutt kan bestillerne kun få økonomisk lettelse dersom varene er feilfrie og kan gjenbrukes. Disse kontrollene, sammen med alle tilknyttede bokføringer, gjennomfører vi alltid innenfor de avtalte tidsrammene.