Produkter for management (4)

Ledelse

Ledelse

Ledelse, eller styring, er den viktigste aspekten av en bedrift, da det gjør det mulig å bestemme dens langsiktige strategi, men også bedriftens evne til å reagere på de stadig hyppigere økonomiske endringene i dag. Planlegging av innovasjon er faktisk et avgjørende aspekt for bedrifter i dag, men dessverre altfor ofte glemt. Dermed klarer en stor del av oppstartsbedrifter og små og mellomstore bedrifter ikke å håndtere sine innovasjoner og kommersialisere dem. Produksjonskjeder, produktivitet, kundeservicehåndtering… Alle disse aktivitetene må kontrolleres av lederen for å unngå forsinkelser eller andre problemer. Hvordan kan du forbedre kommunikasjonen i teamet ditt? Hvordan kan du tilpasse rekrutteringen i bedriften din i henhold til dine behov?
Administrerte Tjenester

Administrerte Tjenester

PHONATYS BUSINESS og deres nettverk av installatørpartnere tilbyr å hjelpe deg med oppsett, feilsøking eller vedlikehold av telefonstandardene dine på nasjonalt nivå. - Kjøpe eller leie en ny telefoninstallasjon - Erstatte din gamle telefonstandard (PABX, autocom) eller sentralbord - Oppsett av en VoIP-standard, SIP-trunk kompatibel med fiber - Implementere en effektiv telefoniløsning for hjemmekontor - Øke kapasiteten for samtaler - Kjøpe ekstra telefoner (kablede, DECT, hodetelefoner) mens du beholder din nåværende standard - Oppsett av en talepostkasse (SVI) - Oppsett eller endring av en profesjonell tilpasset talemelding - Oppdatere telefon- og IP-kabling til gjeldende standarder - Oppsett av 0800-numre - Ta over leie- eller vedlikeholdsavtalen din for å redusere kostnadene - Redusere budsjettet for leie og vedlikehold av standard - Videokonferanse
Prosjektledelse

Prosjektledelse

Prosjektledelse er summen av menneskelige og materielle ressurser for å oppnå et mål innen en definert tidsramme, et sett av koordinerte og kontrollerte aktiviteter som har start- og sluttdatoer, utført med det formål å oppnå et mål som er i samsvar med spesifikke krav. Prosjektledelse dekker alle verktøy, teknikker og metoder som gjør det mulig for prosjektlederen og det mer eller mindre tallrike teamet som er direkte knyttet til ham, å lede, koordinere og harmonisere de ulike oppgavene som utføres innenfor prosjektet, slik at det tilfredsstiller de eksplisitte og implisitte behovene som det ble igangsatt for. Prosjektledelse ligner på generell ledelse, men integrerer den midlertidige og unike karakteren til prosjekter. Vi skiller mellom prosjektstyring, som sikrer strategisk ledelse av prosjektet og definerer rammen som prosjektet inngår i, spesielt ansvarsområdene.
Forsyningskjede, Innkjøpsledelse

Forsyningskjede, Innkjøpsledelse

Anskaffelse (eller procurement) innebærer for en bedrift å kjøpe de produktene og/eller tjenestene som er nødvendige for dens drift. Anskaffelsen må være regelmessig (lagerstyring) og må kontrollere prisene (innkjøpspolitikk). Anskaffelsesfunksjonen er et nøkelelement i konkurranseevnen til en bedrift på grunn av de konsekvensene den kan ha for produksjonskostnadene. Supply chain oversettes til konvertering av forespørslene (behovene) til faste innkjøpsordrer og oppfølging hos leverandørene frem til levering av produktene, i samsvar med vilkårene i innkjøpskontrakten. Å gjennomføre prosessen for funksjonen «innkjøp» innebærer å følge en formell tilnærming ved å utføre oppgavene eller operasjonene i hvert trinn av innkjøpsprosessen. Sourcing fokuserer på å søke, lokalisere og evaluere leverandører gjennom grundig prospektering.