Produkter for management (321)

Teamledelse

Teamledelse

Wdb Expo stiller et kvalifisert og trent team til disposisjon for å sikre en smidig gjennomføring av prosjektene dine. Vår ekspertise innen teamledelse garanterer effektiv og harmonisk samarbeid.
Leverandørforhandlinger

Leverandørforhandlinger

Tjenesten for leverandørforhandlinger er dedikert til å oppnå de beste kjøpsbetingelsene fra leverandørene. Ved å tilby verktøy for forhandling og evaluering, gjør denne tjenesten det mulig for bedrifter å maksimere sine besparelser samtidig som de opprettholder kvaliteten på produkter og tjenester. Bedrifter kan dermed styrke sine relasjoner med leverandørene og sikre en konstant og kvalitetsmessig forsyning. I tillegg hjelper tjenesten for leverandørforhandlinger bedrifter med å optimalisere kostnadene og forbedre lønnsomheten. Denne tjenesten er essensiell for bedrifter som ønsker å strømlinjeforme sine operasjoner og maksimere sin lønnsomhet. Gjennom en proaktiv og strategisk tilnærming kan bedrifter forbedre sin konkurranseevne og posisjon på markedet.
DY Cloud - Kjøretøyflåte - Forenkle administrasjonen av kjøretøyflåten din med full effektivitet

DY Cloud - Kjøretøyflåte - Forenkle administrasjonen av kjøretøyflåten din med full effektivitet

DY Cloud - Bilpark er mye mer enn bare et verktøy for overvåking av kjøretøy. Vår løsning tilbyr avanserte funksjoner som sanntids geolokalisering, som muliggjør effektiv overvåking av hvert kjøretøy på veien. I tillegg hjelper vårt system for forebyggende vedlikehold deg med å planlegge regelmessig vedlikehold, noe som bidrar til å forlenge levetiden til kjøretøyene dine og redusere uventet nedetid. Med detaljerte rapporter og grundige analyser har du all informasjonen du trenger for å ta informerte beslutninger og optimalisere ytelsen til flåten din. Forenkle administrasjonen av bilparken din med vår komplette og pålitelige løsning.
Express flyttetjeneste

Express flyttetjeneste

Express flyttetjeneste er perfekt for de som trenger å flytte raskt og effektivt. Denne tjenesten er designet for å imøtekomme akutte behov, og tilbyr en rask løsning uten å gå på kompromiss med kvaliteten. Våre erfarne team jobber flittig for å sikre en smidig og stressfri flytting, selv innen de strammeste tidsrammene. Med vår express flyttetjeneste kan du være trygg på at eiendelene dine vil bli transportert sikkert og ankomme til destinasjonen i tide. Vi forstår viktigheten av hastighet i visse situasjoner, derfor forplikter vi oss til å tilby en tjeneste som respekterer tidsbegrensningene dine, samtidig som vi opprettholder et høyt nivå av profesjonalitet. Velg vår tjeneste for en rask og pålitelig flytting.
Tidsstyring: hvordan elektrikere i Marseille 6 kan håndtere

Tidsstyring: hvordan elektrikere i Marseille 6 kan håndtere

Koordinering med elektriske elementer i Marseille 6 - Bor du i 6. arrondissement i Marseille eller i nærliggende byer og leter etter en profesjonell og pålitelig elektriker? Vi er her for deg. Vi er tilgjengelige fra mandag til lørdag, fra kl. 07.00 til 22.00, for å imøtekomme alle dine elektriske behov. Vårt selskap har et team av erfarne og kvalifiserte elektrikere som jobber med den nyeste teknologien for å tilby elektriske tjenester av høy kvalitet. Vi står til din disposisjon for å intervenere i nærliggende byer, som Marseille 5, Marseille 7, Marseille 8, Marseille 9, Marseille 10 og mange flere. Vi er spesialister på koordinering med elektriske elementer for å tilby effektive og bærekraftige tjenester. Vi er i stand til å diagnostisere og løse alle elektriske problemer, enten det gjelder strømbrudd, problemer med elektriske standarder, eller andre elektriske relaterte problemer.
Lagerstyring - Nøyaktig Lageroppfølging

Lagerstyring - Nøyaktig Lageroppfølging

Forbedre lagerstyringen med sanntidssporing for å unngå utsolgte varer.
Sertifisert informasjonssikkerhetsleder – Forberedelse til sertifisering (CISM) - Informasjonssikkerhet

Sertifisert informasjonssikkerhetsleder – Forberedelse til sertifisering (CISM) - Informasjonssikkerhet

Profesjonell sertifisering innen informasjonssikkerhet for de som har ansvar for håndtering av informasjonssikkerhet i sin organisasjon. Profesjonell sertifisering innen informasjonssikkerhetsledelse. CISM-opplæringen er rettet mot fagfolk som har ansvar for håndtering av informasjonssikkerhet i sin organisasjon. Den har som mål å gi dem den nødvendige kunnskapen og ferdighetene for effektivt å håndtere risikoer knyttet til informasjonssikkerhet, etablere og opprettholde effektive programmer for informasjonssikkerhet, samt sikre overholdelse av regelverk og beskyttelse av sensitive data. CISM-opplæringen tilbys av International Information Systems Audit and Control Association (ISACA), en internasjonal ideell organisasjon dedikert til å fremme informasjonssikkerhet. Kandidatene må oppfylle krav til yrkeserfaring og bestå en eksamen for å oppnå CISM-sertifiseringen.
Kapitaliseringskontrakt - Skattepakke for investering i finansielle og eiendomsmarkeder.

Kapitaliseringskontrakt - Skattepakke for investering i finansielle og eiendomsmarkeder.

Egenskaper Kapitaliseringskontrakter tilbys av forsikringsselskaper og gjør det mulig å gjennomføre en eller flere finansielle spareoperasjoner for å oppnå følgende mål: • Bygge opp en spareformue • Verdsette sin formue • Få tillegg til inntekten • Optimalisere sitt arv Etablere en garanti Finansiell Kapitaliseringskontrakten gjelder den skattemessige rammen i seg selv, som gir tilgang til juridiske og skattemessige fordeler. Likevel er beløpene investert i denne rammen plassert i finansielle eller eiendomsbaserte midler. Den lar deg investere og kapitalisere de investerte beløpene over en mellomlang til lang tidshorisont.
MVA Selvangivelse - Rådgivning

MVA Selvangivelse - Rådgivning

Når vi har optimalisert prosessene deres for logistikk, kan vi også tilpasse prosessene deres og organisere all transport, som for eksempel frakt og lagring. Men vi hjelper dere også med å utføre de nødvendige tollformalitetene samt spørsmål om selvangivelse av merverdiavgift, fordi vi vet at dette kan være komplisert. Vi gir råd om prosedyrene for å kunne selvangive merverdiavgiften, både fra Europa til resten av verden, og omvendt. På denne måten reduserer vi tidsbruken, og dere kan være sikre på at tallene er korrekte.
Leverandører sourcing i Kina

Leverandører sourcing i Kina

Identifisering av potensielle leverandører, en komplett innkjøpsløsning i Kina. Finn kinesiske leverandører med vår innkjøpstjeneste i Kina.
UTARBEIDELSE AV LØNNSSLIPPER - SOSIAL OG LØNN

UTARBEIDELSE AV LØNNSSLIPPER - SOSIAL OG LØNN

-Forberedelse av mal for innsamling av variable lønnsdata; -Parametrisering av ansatte og selskap i lønnsprogramvaren; -Inntasting av variable elementer i lønnsprogramvaren; -Utarbeidelse og overføring av lønnsslipper; -Etablering og elektronisk overføring av DSN.
Spesialiserte konsulenter for industrielt vedlikehold

Spesialiserte konsulenter for industrielt vedlikehold

Erfaring fra felt kombinert med dyp kunnskap om bransjene - Våre vedlikeholdskonsulenter er spesialister innen industrielt vedlikehold og har en grundig forståelse av de ulike industrielle sektorene. Våre konsulenter har ledet og deltatt i flere prosjekter for transformasjon av vedlikehold og optimalisering av ytelse innen industrielt vedlikehold. Risikostyring er under kontroll gjennom hele implementeringsfasen og selvstendig gjennomføring av optimaliseringene takket være ekspertisen og støtten fra våre konsulenter innen industrielt vedlikehold, våre konsulenter innen industriell organisering og våre konsulenter innen ledelse. Dette gjør at våre kunder raskt kan dra nytte av de avdekkede økonomiske gevinstene, og det gjør at optimaliseringsprosjektet blir lønnsomt svært raskt for oppdragsgiveren. MAINTENANCE PERFORMANCE opererer hovedsakelig på produksjonssteder der påliteligheten til anleggene er avgjørende for konkurranseevnen og aktiviteten til kundene.
Ytelsesforbedring

Ytelsesforbedring

Våre ytelsestjenester dekker de ulike fasene av prosjektet: - Den innledende diagnosen (bevisstgjøring av ledelseskomiteer, analyse av nåværende ytelse, forretningsstrategi, vurdering av utfordringer) går foran implementeringen av forbedringsplanen (organisering av tiltak, spesifikasjon og anbud, valg av løsninger og/eller partnere) - Implementeringen av forbedringstiltakene tar form av en spesifikk AMOA-tjeneste, ledsaget av støtte til operasjonelle team og fagopplæring - Utformingen av KPI-er samt oppfølging og måling av ytelse skjer på slutten av syklusen - Tverrgående involverer denne tjenestelinjen reingeniørarbeid av prosesser, implementering og utrulling av Lean management, styring av ytelsesforbedringsplaner samt oppfølging av utfordringer
Sikkerhet og Nettverk

Sikkerhet og Nettverk

Våre medarbeidere, eksperter på nettverkssikkerhetsløsninger, jobber på forskjellige områder: - Sikring av lokale nettverk for bedrifter - Løsninger for deling av eksterne filer - Inntrengingsdeteksjon, konfigurasjon av ruter/brannmur - Sikkerhet for infrastrukturer (brannmur, IDS, VPN, VoIP, Wifi), kryptologi, PKI - Organisatorisk håndtering av hendelser og skader
Multi-Service Fakturering ORCM CHORUS PRO Portal - Online SaaS Programvare Fakturering Tilbud ORCM Trekk Inndrivelse

Multi-Service Fakturering ORCM CHORUS PRO Portal - Online SaaS Programvare Fakturering Tilbud ORCM Trekk Inndrivelse

Fakturering med flere enheter gjør det mulig for hver tjeneste i kommunen å opprette sine egne fakturaer. Masseutstedelse og innkreving er sentralisert. Innbetaling kan gjøres via Kassen gjennom PES ORMC-strømmer (trekk) eller CHORUS Portail PRO, eller via Regnskap gjennom Innbetalingspunktet. Løsning for fakturering med flere enheter tilpasset alle typer faktureringstjenester. • Fakturaer utstedt i batch eller enkeltvis • ORMC-strømmer, SEPA-trekk • ORMC-strømmer for kommuner • Oppfølging av innkreving • Automatisert purrende brev Applikasjonen er tilpasset kommersielle aktiviteter, • Utarbeidelse av tilbud • Håndtering av forskudd • Åpen faktura på kasseoppgjør • Automatisk sending via meldingssystem
Vindu Rengjøring for Profesjonelle og Privatpersoner

Vindu Rengjøring for Profesjonelle og Privatpersoner

Til profesjonelle (sameier, kommuner, bedrifter, butikker, restauranter, hoteller, sykehus, skoler eller til og med teatre) og privatpersoner Vedlikehold av vinduer og glassdører (innvendige og utvendige flater) med eller uten rammer og eventuell rengjøring av skinner Vedlikehold av glassvegger og utstillingsvinduer Bruk av klatrevaskere ved behov Rengjøring av vinduer, glassdører og vinterhager for privatpersoner (med eller uten stillas)
Våre Nearshore IT-tjenester - Full integrering av våre konsulenter i en desentralisert ledelse av prosjektene dine.

Våre Nearshore IT-tjenester - Full integrering av våre konsulenter i en desentralisert ledelse av prosjektene dine.

ESN i menneskelig størrelse, vi har mange erfarne IT-konsulenter i offshore (sted Douala-Kamerun, Alger-Algerie) med styring fra Frankrike. Vi tilbyr å støtte dine IT-prosjekter: - IT-rådgivning, - Utvikling, Web/Mobil-applikasjoner, - Arkitektur, - BI, Dataanalytiker, - MOA, MOE, - Grafikk, UX/UI - Big Data, Dataingeniør, Data Scientist, ... Vi tilbyr fullstendig integrasjon med våre konsulenter i avdelinger hos deg eller dine kunder (full remote). Disse medarbeiderne er eksklusivt dedikert til deg i hele kontraktsperioden, og du styrer dem etter dine arbeidsmetoder. Vi opprettholder streng konfidensialitet om kundeaktivitet samt formell overholdelse av GDPR. Våre svært konkurransedyktige priser vil gi deg betydelige besparelser. Vårt tilbud om Nearshoring IT er modulært og fleksibelt (Regi & Fastpris). Har du eksisterende eller fremtidige behov, vær så snill?
Administrativ Tjeneste

Administrativ Tjeneste

Jeg er her for en skreddersydd tjeneste for å hjelpe deg med dine administrative oppgaver eller ledelse. Jeg hjelper med administrativ ledelse og/eller dine sosiale medier!
Masternaut I Tide

Masternaut I Tide

Masternaut On Time bruker kraften fra telematikk for å forbedre nøyaktigheten, smidigheten og ansvarligheten til din nåværende jobbstyringsløsning. Det er et modul innen Masternaut Connect som synkroniserer jobbinformasjon med sanntids kjøretøyposisjon og status for å skape en sømløs arbeidsflyt for jobber. Følg din sanntidsplan og reager på forsinkede jobber med sanntidsvarsler; optimaliser fremtidige planer med innsikt fra automatiserte planlagte vs faktiske rapporter; og reduser tapte besøk og innkommende henvendelser ved å proaktivt kommunisere ETA til kundene.
PTV xServer - Optimaliser ytelsen til logistikprosessene dine med våre komponenter

PTV xServer - Optimaliser ytelsen til logistikprosessene dine med våre komponenter

Planlegger og administrerer du logistikprosessene dine med programvare og ønsker å øke ytelsen? Ønsker du å legge til funksjoner i programvaren din for bedre å imøtekomme kundenes krav? Integrert i ditt eksisterende system, lar PTV xServer programvarekomponentene deg løse optimaliseringsproblemene dine innen transport og logistikk. Våre profesjonelle API-er dekker et bredt spekter av bruksområder: beregning av ruter for tungtransport, planlegging og optimalisering av ruter, beregning av kjøretider og ankomsttider, administrasjon av salgsstyrken og feltjenester, beregning av bompenger og CO2-utslipp. Øk effektiviteten i logistikprosessene dine ved å integrere PTV xServer programvarekomponentene og oppnå en bærekraftig konkurransefordel. Test våre API-er gratis i 60 dager!
Optimalisering av inntektene dine

Optimalisering av inntektene dine

Våre eksperter gir deg råd for å optimalisere inntektene dine i lønningssystemet med: refusjon av dine yrkesutgifter (utgiftsrapporter og faste godtgjørelser), digitaliserte restaurantkuponger, ansattes spareordninger (PEE, PERCO), forhåndsfinansierte tjenestekuponger, gavekort, medlemskap i vår ansattklubb....
Programvareutvikling

Programvareutvikling

Vårt team av franske ingeniører, raske, smidige og presise, vil være i stand til å utvikle programvaren du trenger. Basert på spesifikasjonene dine, vil vi gi liv til et verktøy som vil være nyttig og pålitelig for deg.
e-handelslogistikplattform - Din pålitelige partner for outsourcing av logistikken din

e-handelslogistikplattform - Din pålitelige partner for outsourcing av logistikken din

Trenger du mer informasjon? Ikke nøl med å kontakte oss.
Feilsøking av skrivere og skannere

Feilsøking av skrivere og skannere

Tjeneste til 79 euro overalt i Île-de-France Du klarer ikke å koble skriveren/skanneren til datamaskinen? Du klarer ikke å skrive ut eller skanne et dokument? Skriveren/skanneren din starter ikke på nytt? Dokumentene du har skrevet ut er ikke lesbare? Du er på rett sted, vi er her for å løse alle problemene dine med skriver og skanner! Takket være vårt nettverk av teknikere som er tilgjengelige over hele Île-de-France, kan vi hjelpe deg når som helst. Vår tjeneste inkluderer: En fullstendig diagnose av skriveren/skanneren din. Løsning av problemet. Konfigurering av skriveren eller skanneren din i henhold til dine utskriftspreferanser. En garanti i tilfelle skade på utstyret fra våre eksperter under intervensjonen.
Event Hjem - Hev arrangementene dine med vårt dedikerte team

Event Hjem - Hev arrangementene dine med vårt dedikerte team

Sublimer arrangementene dine med vårt dedikerte team, trent til å håndtere varierte situasjoner med eksemplarisk effektivitet. Vi tror at hver interaksjon med en besøkende er en mulighet til å skape et godt inntrykk. Derfor forplikter vi oss til å tilby profesjonelle resepsjonister som kan gi en feilfri og personlig service. Våre verter og vertinner er nøye utvalgt for sitt profesjonalitet og tilpasningsevne for å imøtekomme våre kunders behov på best mulig måte. Medisinske og sosiale institusjoner, eiendomsforvaltere, store kjeder og private selskaper har valgt å stole på oss for å håndtere sin resepsjon.
Studier og undersøkelser - Online, telefon, ansikt til ansikt, e-post, sms-undersøkelser

Studier og undersøkelser - Online, telefon, ansikt til ansikt, e-post, sms-undersøkelser

MARKEDSUNDERSØKELSE OG MARKEDSFØRING Revisjoner Vi gjennomfører dybdeintervjuer med et panel av kundene dine (nåværende og tidligere). Denne prosessen utføres hovedsakelig ansikt til ansikt, basert på en intervjuguide. Vi gir deg en grundig vurdering og anbefalinger for å øke kundelojaliteten. Undersøkelse Vi hjelper deg med å gjennomføre kundeundersøkelser enten online, via telefon, ansikt til ansikt eller med post. Dette er en kvantitativ type innsamling, som kan supplere en kvalitativ revisjon. Vi gir deg en rapport om styrker og svakheter, med forklaringer fra kundene. Vi gir en serie anbefalinger for å forbedre kundetilfredsheten. Dette kan ideelt sett skje i form av et barometer (årlig eller mer sjeldent). Mystery-besøk Denne tilnærmingen kan hjelpe med å forstå hvilke deler av kundeforholdet som trenger forbedring. Vi besøker butikkene eller diskene dine, ringer kundeservice, og ettermarkedstjenester, basert på en objektiv måling.
PRO AVFALL

PRO AVFALL

Global avfallshåndtering Produksjonsstudier i volum og strøm, analyse av stedets begrensninger; Installasjon av utstyr og systemer for håndtering av farlig og ikke-farlig avfall på stedet, i samsvar med kundens prosesser. Innsamling, gjenvinning og behandling av produkter med støtte i ISO14001-prosessen. Kun IDF.
Resirkulering av industriavfall

Resirkulering av industriavfall

Er du en industriaktør og trenger spesifikke teknikker og dedikert utstyr for innsamling av avfall? CPR, sertifisert ISO 14 001 og Qualival, tilbyr deg all sin ekspertise, opparbeidet gjennom nesten 40 år: Utleie av containere, komprimatorer, beholdere, resirkulering av papir og papp, avfall fra økonomisk aktivitet. CPR tilbyr et bredt utvalg av beholdere for å fremme verdsettingen av avfallet ditt, i samsvar med din bærekraftstrategi. CPR, en aktør innen resirkulering med sin plattform på over 8 000 m², ligger i Morangis, i Essonne, og opererer i hele Île-de-France. Anlegget er klassifisert som ICPE (installasjon klassifisert for miljøbeskyttelse), og CPR følger strenge standarder og prosesser for industriell resirkulering, noe som gjør at virksomheten er i samsvar med dagens miljømessige krav.
Hydrofog Luftfukter - Automatisk fuktighetskontroll løsning

Hydrofog Luftfukter - Automatisk fuktighetskontroll løsning

Fukteren «Hydrofog» er en dysedrevet fukter. Den kan roteres 180° på sin veggmontering, noe som gjør det mulig å øke luftfuktigheten i en spesifikk del av rommet. Fukteren kan kobles til en hygrometer for automatisk regulering av fuktighetsnivået eller til en syklisk timer.