Produkter for management (407)

Leverandørhåndtering

Leverandørhåndtering

Tjenesten for Leverandørforvaltning letter håndteringen av relasjoner med leverandører for å sikre et effektivt og transparent samarbeid. Ved å tilby verktøy for oppfølging og evaluering, gjør denne tjenesten det mulig for bedrifter å velge de beste partnerne og opprettholde varige og strategiske relasjoner. Bedrifter kan dermed sikre en konstant og kvalitetsmessig forsyning, samtidig som de reduserer risikoene knyttet til forsyningskjeden. I tillegg hjelper Leverandørforvaltning bedrifter med å forhandle frem gunstige vilkår og optimalisere kostnadene. Denne tjenesten er essensiell for bedrifter som ønsker å styrke sitt nettverk av leverandører og sikre en effektiv håndtering av sine innkjøp. Gjennom en proaktiv og strategisk tilnærming kan bedrifter forbedre sin konkurranseevne og lønnsomhet.
Programvare for Håndtering av Markedsføringskampanjer

Programvare for Håndtering av Markedsføringskampanjer

DY Cloud lar deg administrere markedsføringskampanjene dine ved å opprette og følge opp markedsføringsaktiviteter, håndtere kontakter og analysere resultatene. Du kan dermed implementere målrettede markedsføringsstrategier og måle effektiviteten av innsatsen din for å optimalisere avkastningen på investeringen.
Elektrikeren og håndtering av elektriske nødsituasjoner i Frejus

Elektrikeren og håndtering av elektriske nødsituasjoner i Frejus

Elektrikeren og Håndtering av Elektriske Nødsituasjoner i Frejus - Fordelene med å Bruke Solenergi for Elektriske Installasjoner By: Frejus Avdeling: 83 Region: Provence-Alpes-Côte d'Azur
Integral Print din stansede etikettprinter - FORVALTNINGUTGAVE

Integral Print din stansede etikettprinter - FORVALTNINGUTGAVE

Trykk av små, tilpassede etiketter med logoen din vil hjelpe deg å skille deg ut på alt som gjelder emballasje eller lukking av post. Termoklebende eller selvklebende, vi sørger for trykk av tilpassede, utskårne etiketter.
NuGenesis ELN - NuGenesis Laboratorieforvaltningssystem

NuGenesis ELN - NuGenesis Laboratorieforvaltningssystem

En fleksibel og brukervennlig elektronisk laboratoriejournal NuGenesis ELN er den elektroniske laboratoriejournalen i NuGenesis-systemet. Den gjør det mulig å dokumentere observasjoner, kontrollere arbeidsmetoder, utveksle informasjon med andre programvarer og legge til rette for samarbeid om vitenskapelige resultater. NuGenesis ELN optimaliserer utnyttelsen av informasjonen som er samlet inn og registrert av NuGenesis SDMS. Med åpen og fleksibel design tilpasser NuGenesis ELN seg enkelt til ustrukturerte aktiviteter eller eksisterende prosedyrer i laboratoriet.
Masternaut Pulse

Masternaut Pulse

Masternaut Pulse er en virkelig selvinstallert GPS kjøretøytracker som leverer høykvalitets posisjonsdata for hele flåten din. Masternaut Pulse er også en ideell løsning for kjøretøy som ikke kan utstyres med en permanent installert kjøretøytracker. Den tilbyr mange tjenester, inkludert rapportering av bruk og reiser for korttidsleie, generering av timelister for feltarbeidere, få oversikt over en underleverandør, og muligheten til å lage utgiftsrapporter for ansatte som bruker sin private bil til forretningsformål. Bare plugg Masternaut Pulse inn i kjøretøyets sigarettenner for å begynne å samle inn data.
Ordrehåndtering i Kina

Ordrehåndtering i Kina

Sikring, oppfølging og kontroll av alle trinn i bestillingen din i Kina. Få omfattende støtte for alle prosjektene dine i Kina. Vår bestillingshåndteringstjeneste er utviklet av Asiaction-eksperter med mer enn 10 års erfaring og utføres av kvalifiserte agenter i våre kontorer i Guangzhou.
Individuell Pensjonsspareplan for Selvstendige - Skattepakke for å bygge opp ekstra pensjon for selvstendige.

Individuell Pensjonsspareplan for Selvstendige - Skattepakke for å bygge opp ekstra pensjon for selvstendige.

Les PER er kommersialisert av forsikringsselskaper og gjør det mulig å utføre en eller flere finansielle spareoperasjoner for å nå følgende mål for pensjon: - Bygge opp en pensjon - Bygge opp en kapital PERIN (Individuell Pensjonsspareprodukt) er en skatteboks som lar deg kapitalisere en sparing som du kan frigjøre på dagen for din pensjonering. Dette produktet gir deg valget mellom å trekke fra innskuddene fra din totale bruttoinntekt eller å ikke trekke dem fra.
Fysisk og Telefonisk Mottak - Gi kundene dine et positivt førsteinntrykk

Fysisk og Telefonisk Mottak - Gi kundene dine et positivt førsteinntrykk

Gi kundene dine et positivt førsteinntrykk med profesjonell og høflig håndtering av besøksmottakelsen. Vi tror at hver interaksjon med en besøkende er en mulighet til å skape et godt inntrykk. Derfor forplikter vi oss til å tilby profesjonelle resepsjonister som kan gi en feilfri og personlig service. Våre verter og vertinner er nøye utvalgt for sitt profesjonalitet og tilpasningsevne for best mulig å imøtekomme kundenes behov. Medisinske og sosiale institusjoner, eiendomsforvaltere, store kjeder og private selskaper har valgt å stole på oss for håndteringen av deres resepsjon.
Rydning

Rydning

Nøkkelklare operasjoner som inkluderer fullstendig ledelse, tekniske, logistiske og menneskelige aspekter av tertiære og industrielle arealer. Fjerning av møbler og store gjenstander; Sortering, resirkulering av papirarkiver, Håndtering av IT-utstyr og diverse vanlig og farlig avfall. Avpersonalisering av steder, tilbakelevering for tilstandsvurdering. Hele Frankrike.
Air Executive Ledelsesbord - Ledelsesbord

Air Executive Ledelsesbord - Ledelsesbord

Ledelseskontor med metallben og plate i sponplater med finer. Enkelt og elegant, den slanke formen på bena strukturerer og letter arbeidsområdet ditt. Bordet kan utstyres med en integrert strømuttak, en skuff og en penneskuff. Denne versjonen kan også ha en sammenleggbart brett for bærbar datamaskin. Plate 120 mm, i sponplater med finer Sponplater med finer på 25 mm med kanter på 2 mm, utskjæring av Ø80 mm for kabelgjennomføring; Bordhøyde: 780 mm – for plate på 120 mm; 740 mm for plate på 25 mm. Ben I sveiset metallrør på 12 mm Pulverlakkert metall eller polert krom Plastføtter for justering, (+10 mm) Tynne ben laget for å muliggjøre kabelhåndtering inne i metallrørene (bord med plate på 120 mm). DYPDE: 85 cm BREDDE: 220 cm
Re.Lax - Stress- og Søvnledelse

Re.Lax - Stress- og Søvnledelse

Spesiell formel for søvnkvalitet og stresshåndtering. Kombinasjon av høyt biodisponibelt magnesium og økologiske planteekstrakter. Formelen består kun av økologiske ingredienser eller ingredienser fra bakteriefermentering. Formelen er utviklet og testet i Frankrike, nær Montpellier. Ingredienser: Magnesiumbisglycinat, Taurin, Økologisk hagtornpulver (Crataegus monogyna), Økologisk rhodiolapulver (Rhodiola rosea), Økologisk valerianapulver (Valeriana officinalis), Vitamin B6 (Pyridoksinhydroklorid), Antiklumpemiddel: Ris kli-ekstrakt, Vegetabilsk kapsel (Pullulan).
Svart Nettstol - CITY-ACT - Ledere

Svart Nettstol - CITY-ACT - Ledere

Denne CITY-stolen vil passe perfekt inn på kontoret ditt takket være sine rene linjer. Den består av en sete- og ryggdel i svart nett som sikrer optimal luftgjennomstrømning, og er en stol med tidløst design. Som standard er denne stolen utstyrt med et sett armlener, en fotbase og en ramme i polert aluminium som fremhever det tidløse designet. CITY vil imponere deg med sitt lineære design. - Høyrygget stol med bærende struktur i polert aluminiumsrør. - Vippemekanisme med justering av spenning, låsbar i én posisjon. - Belagt med svært slitesterkt svart nett. - Polert aluminiumsfot med 5 ben på doble hjul. - Høydejustering med lift. - 3 års garanti. - På lager, enkel levering innen 5 arbeidsdager. Referanse: CITY Tilstand: Nytt produkt Farge: kun i svart og polert aluminium
Hvorfor outsource administrativ ledelse - Outsourcing, et konkurransefortrinn for din bedrift

Hvorfor outsource administrativ ledelse - Outsourcing, et konkurransefortrinn for din bedrift

Ved å outsource en del eller hele din administrative forvaltning: • frigjør du deg fra tidkrevende oppgaver som hindrer utviklingen din • du kan bruke mer tid på å utvikle kundebasen din, og dermed øke omsetningen • du optimaliserer tiden din for å fokusere på nye aktiviteter som direkte genererer inntekter Finansielle gevinster: • Ingen ansettelsesutgifter, sosiale avgifter eller andre kostnader knyttet til ansatte • Billigere enn en midlertidig ansettelse eller vikar • Kontroll over budsjettet ditt Reaktivitet, fleksibilitet og smidighet: • Ingen rekrutteringsprosedyrer, ansettelsesformaliteter eller personalforvaltning • Tjenester tilpasset dine behov: noen timer per dag, uke eller måned. Engangs- eller faste oppdrag. Ingen tidsbegrensninger • På stedet eller hjemmefra
Støtte til Bedriftsleder - Ledelseskontroll

Støtte til Bedriftsleder - Ledelseskontroll

-Etablering av budsjett og kontroll av ledelse; -Etablering av forretningsplan og finansieringsplan; -Finansiell analyse og oppfølging av likviditet; -Assistanse til bedriftskomiteer; -Rådgivning innen IT; -Rådgivning innen ledelse; -Rådgivning om bærekraftig utvikling; -Juridisk rådgivning relatert til virksomheten.
Administrativ Outsourcing - Bedriftstjenester - Administrativ Ledelse

Administrativ Outsourcing - Bedriftstjenester - Administrativ Ledelse

Enten du er en liten eller mellomstor bedrift, håndverker, selvstendig næringsdrivende eller frilanser, er det nødvendig å ha god administrativ styring når man driver en virksomhet. Imidlertid kan aktivitetsvolumet for små og mellomstore bedrifter være en hindring for å ansette kvalifisert personell innen dette området, enten på heltid eller deltid. ADV CONSEILS tilbyr deg ekstern støtte for dine administrative oppgaver, på faste eller sporadiske oppdrag avhengig av dine forventninger og behov, i samsvar med forhåndsdefinerte mål. Med ADV CONSEILS er administrativ outsourcing den vinnende løsningen. Etter mer enn 35 års erfaring innen regnskap, administrativ og finansiell ledelse i ulike bransjer, tilbyr ADV CONSEILS et bredt spekter av eksterne administrative tjenester.
Innholdsproduksjon - Artikkelskriving, Bildeproduksjon

Innholdsproduksjon - Artikkelskriving, Bildeproduksjon

Ekspert på innholdsproduksjon i form av tekster, bilder, fotografier og videoer. Vi tilpasser disse innholdene for de ulike mediene i selskapet ditt. Innholdsproduksjonen krever ulike handlinger: - Forskning på temaer - Skriving av artikler - Oppretting av visuelle elementer - Optimalisering av tekster - Optimalisering og grafisk fremstilling
Forsikring

Forsikring

Vi tilbyr deg det beste tilbudet tilpasset dine behov
Grenseoverskridende e-handel - Internasjonale nettsteder - Grenseoverskridende e-handel - Internasjonale markedsplasser

Grenseoverskridende e-handel - Internasjonale nettsteder - Grenseoverskridende e-handel - Internasjonale markedsplasser

Hvis bedriften din planlegger å utvide virksomheten til nye markeder, er det viktig å kontakte potensielle kunder og gjøre dem til lojale kunder som kommer tilbake ofte! For å oppnå dette må hver interaksjon være så lokaliserbar som mulig, og i dagens digitale økonomi er flerspråklige nettsteder og transnasjonal e-handel, eller grensekryssende handel, de første stegene i enhver konverteringsreise for eksport. ToWebOrNotToWeb har flere verktøy for å sikre at alle interaksjoner med dine utenlandske kunder betyr noe.
Lagerprogram og Rørforvaltning - Tjenester

Lagerprogram og Rørforvaltning - Tjenester

ITECO Oilfield Supply Group er kvalifisert til å operere rammeavtaler på vegne av våre kunder. Dette fjerner ansvaret for OCTG-håndtering fra operatøren. En typisk rammeavtale (leveringsavtale) vil omfatte følgende elementer: - Innledende brønnplanlegging i samarbeid med kunden - Kjøp av rør i forkant av borebehovet - Lagring og håndtering av rør enten på vår egen plass eller på kundens valgte sted - Inspeksjon av rør før levering til kunden - Sammenstilling og lasting av rør - Produksjon av tilbehør og fullføringsutstyr 'utstyrssmykker' - Samling og lagring av dokumentasjon knyttet til prosjektet for senere innsending til kunden - Reparasjon og oppussing - Påfylling - Håndtering av rester og avhending for å minimere operatørens kostnader - Verdensomspennende innkjøpskapasitet for ikke-kontraktselementer 'spesialer'
Avfallshåndtering - Stedsvurdering

Avfallshåndtering - Stedsvurdering

Få en stedlig revisjon og motta en prioritert og tilpasset handlingsplan for å forbedre avfallshåndteringen din. Etter diagnosen din, hjelper vi deg med å sortere mer og produsere mindre avfall. Våre eksperter tar seg av innsamlingstjenestene dine og sørger for daglig kontrollert oppfølging!
Hotellansatte Bipeurs

Hotellansatte Bipeurs

Ønsker du å kontakte personalet ditt raskt og diskret, som er spredt over flere etasjer? Bruk Base d’appel for å kontakte den personen du trenger. De vil umiddelbart ringe deg tilbake fra den nærmeste telefonen. Den høye utsendelsesevnen til vår Base d’appel sikrer at du får perfekt mottakelse i alle kroker av din virksomhet. Hva er fordelen med denne løsningen? Muligheten til å sende en tekstmelding til Bipeurs, for å kommunisere informasjon til personalet ditt (for eksempel, romnummeret som skal prioriteres).
KUNDEFORHOLD - Den beste reklamen er en fornøyd kunde!

KUNDEFORHOLD - Den beste reklamen er en fornøyd kunde!

- Kundeservice (stemme, e-post, chat) - Teknisk støtte - Avtaleinngåelse - Telefonvakt • Kundeservice - Klage - Berikelse av databaser - Tilfredshetsundersøkelse - Håndtering av bestillinger, oppfølging av lager, forberedelse for sending av pakker. - Telefonvakt
Kontorer - Lagringslagerkontorer

Kontorer - Lagringslagerkontorer

Mottakskontorer og lagerstyring
Fastmag in Shop - Programvare for å administrere hjørner i supermarkeder

Fastmag in Shop - Programvare for å administrere hjørner i supermarkeder

Fastmag In Shop er IT-løsningen som samler alle behovene for administrasjon av din kjede av hjørner i supermarkeder, i én programvare. Bruken er enkel og intuitiv, og det tar bare noen minutter å komme i gang. Funksjoner: - Hvert produkt har sitt eget etikettformat - Oppfølging av produksjonen minutt for minutt - Intelligent produksjonsplan - Automatisk oppretting av forslag til leverandørbestillinger - Integrering av HACCP-modulen for oppfølging av hygiene-regler - Oppfølging av tilstedeværelsestid - Håndtering av franchisetakere - Multi-etableringshåndtering - Dataene er lagret i skyen
Alarm Fjernkontroll - Artikler

Alarm Fjernkontroll - Artikler

SKEY-PRO styringsfjernkontrollen lar deg kontrollere alle alarmene på utstyret ditt fra Corak-serien med berøringsfri teknologi. Med et moderne, kompakt og diskret design, vil det være enkelt å integrere fjernkontrollen i din sikkerhetsrutine i butikken. Fjernkontrollen er utviklet for å gjøre det enklere for salgsteamene å håndtere avdelingen, samtidig som den opprettholder høye krav til risikoen for intern eller ekstern svinn.
Offentlige Anskaffelser - Opplæring

Offentlige Anskaffelser - Opplæring

3 moduler Offentlige Anskaffelser, inkludert forskrift 2015-899 av 23. juli 2015. Siden juni 2012, erklæring om aktivitet som opplæringsorgan registrert med nummer 11 94 08262 94 hos Prefekten i Region Ile de France; denne registreringen gir ikke statlig godkjenning. Opplæringsorgan registrert på plattformen Data-Dock og kan refereres til hos OPCA. Som en del av min kvalitetsprosess, inviterer jeg deg til å kontakte meg via e-post for å informere meg om ditt behov, slik at jeg kan svare deg.
Urban Vannforvaltningssett - Regnvann

Urban Vannforvaltningssett - Regnvann

1 styringsskap i 230 V mono 50 Hz for pumpen, flyteren og elektromagnetventilen. Leveres med sin 3 m strømkabel + 1 hannkontakt. 1 kuleflyter med 20 m kabel og sin motvekt (for aktivering av elektromagnetventilen). 1 elektromagnetventil 230 V mono 50 Hz koblet med 5 m kabel. 1 1/4 omdreining ventil (som skal plasseres før elektromagnetventilen på vannledningen). 2 koblinger for PE-rør. 1 veggjennomføring og en kobling for PE-rør. 1 kabelgjennomføring. Modell: KIT EDV AUTO På lager: 3 produkter
MOEX Prosjektleder (K/M)

MOEX Prosjektleder (K/M)

Du har en utdanning på minimum mastergradsnivå, helst fra en ingeniørhøyskole innen bygg; Du har en betydelig første erfaring med lignende oppgaver innen prosjektledelse i byggefasen av et prosjekt. Under ledelse av prosjektlederen vil du designe, forberede og følge opp gjennomføringen av et prosjekt (Høyhastighetsbane, vei, motorvei, t-bane, viadukt, trikk…). Avhengig av din profil, dine ferdigheter og oppgaven som blir tildelt deg, kan du blant annet være ansvarlig for: Sikre planlegging av oppfølging, kontroll og mottakelse i samarbeid med alle involverte parter (prosjektledelsesteam, entreprenører, byggherre, sikkerhetskoordinator); Etablere regler for koordinering, kommunikasjon og anvendelse av kontraktsmessige og regulatoriske bestemmelser; Sikre gjennomgang, godkjenning, oppsummering og oppfølging av dokumenter knyttet til teknisk kontroll og forvaltning av byggekontrakter.