Produkter for management (408)

Leverandører Afrika

Leverandører Afrika

Tjenesten "Fournisseurs Afrique" tilbyr direkte tilgang til et nettverk av pålitelige leverandører i Afrika for kvalitetsprodukter. Ved å integrere verktøy for søk og vurdering, gjør denne tjenesten det mulig for bedrifter å finne de beste partnerne og sikre en konstant og kvalitetsmessig forsyning. Bedrifter kan dermed styrke sitt leverandørnettverk og forbedre sin konkurranseevne. I tillegg letter tjenesten "Fournisseurs Afrique" forhandlingene om gunstige vilkår og optimalisering av kostnader. Denne tjenesten er avgjørende for bedrifter som ønsker å styrke sitt leverandørnettverk og sikre en effektiv håndtering av sine innkjøp. Gjennom en proaktiv og strategisk tilnærming kan bedrifter forbedre sin konkurranseevne og lønnsomhet.
Flytteorganisasjon

Flytteorganisasjon

Organisering av flytting er en komplett tjeneste som tar seg av hvert steg av flyttingen din. Fra planlegging til gjennomføring, våre team tar seg av alt for å gi deg en stressfri flytteopplevelse. Denne tjenesten er ideell for de som ønsker en godt organisert og effektiv flytting. Ved å velge vår tjeneste for organisering av flytting, får du profesjonell håndtering som sikrer at hver detalj blir tatt i betraktning. Vi jobber tett med deg for å forstå dine behov og tilpasse vår tilnærming deretter. Stol på vår ekspertise for en godt orkestrert og bekymringsfri flytting.
Programvare Produkter & Lager

Programvare Produkter & Lager

DY Cloud lar deg registrere detaljerte opplysninger om produktene/tjenestene dine til salgs, som beskrivelser, priser, tilgjengelige mengder og leverandører. Du kan også følge lagerbevegelser, utføre inventar og generere rapporter for optimal styring av lageret og produktene dine.
Tidsstyring for Elektrikere i Jouy le Moutier Profesjonelle

Tidsstyring for Elektrikere i Jouy le Moutier Profesjonelle

Transparent og rettferdig prising for elektriske tjenester i Jouy le Mouti - Les Bons Artisans er din pålitelige elektriker i Jouy-le-Moutier og de omkringliggende byene. Vi spesialiserer oss på installasjon, reparasjon og vedlikehold av elektriske systemer for boliger og næringsliv. Vi er tilgjengelige fra mandag til lørdag mellom 07:00 og 22:00 for å imøtekomme alle dine elektriske behov. Enten du trenger å installere nye elektriske systemer, løse problemer med strømbrudd, sette opp elektriske sikkerhetssystemer eller renovere eksisterende elektriske systemer, er vi her for å hjelpe deg. I tillegg til Jouy-le-Moutier er vi stolte av å betjene de omkringliggende byene, som Cergy, Osny, Neuville-sur-Oise, og mange flere. Vi er klare til å rykke ut til deg så raskt som mulig og tilby deg elektriske tjenester av høy kvalitet.
Optimalisering av Skolebussruter - Strømlinjeforming av Transportkostnader

Optimalisering av Skolebussruter - Strømlinjeforming av Transportkostnader

Optimaliser skolebussruter for å redusere kostnader med avanserte algoritmer.
ISO 27032 Lead Cybersecurity Manager - Informasjonssikkerhet

ISO 27032 Lead Cybersecurity Manager - Informasjonssikkerhet

Å være kompetent i anvendelsen og ledelsen av et IT-sikkerhetsprogram i samsvar med ISO/IEC 27032-standarden. ISO 37301 Foundation-kurset lærer grunnleggende prinsipper og krav til et system for overholdelsesledelse. Det tar for seg ulike aspekter som politikk, kultur, risikovurdering, operative kontroller, ytelse, lederskap, internrevisjon, ledelsens gjennomgang og kontinuerlig forbedring. Område 1: Grunnleggende prinsipper og konsepter innen cybersikkerhet Område 2: Roller og ansvar for interessenter Område 3: Håndtering av risiko knyttet til cybersikkerhet Område 4: Angrepsmekanismer og kontroller innen cybersikkerhet Område 5: Informasjonsdeling og koordinering Område 6: Integrere cybersikkerhetsprogrammet i ledelsen av forretningskontinuitet Område 7: Håndtering av cybersikkerhetshendelser og måling av ytelse
Levering eller Henting på lageret

Levering eller Henting på lageret

Levering eller henting på lageret gir en uovertruffen fleksibilitet for kundene, og lar dem velge det alternativet som passer best for deres behov. Denne tjenesten er spesielt fordelaktig for de som foretrekker å hente bestillingene sine når det passer dem, og unngår dermed leveringskostnader. Ved å tilby dette alternativet kan bedrifter tiltrekke seg en bredere kundebase, inkludert de som bor i nærheten av lageret. I tillegg gir muligheten for levering på stedet et ekstra lag av bekvemmelighet for kunder som foretrekker å motta produktene sine direkte på døren. Dette gjør det mulig for bedrifter å imøtekomme en rekke kundepreferanser, noe som øker tilfredsheten og lojaliteten. Ved å kombinere disse to alternativene kan bedrifter tilby en personlig og problemfri handleopplevelse.
Integral Print din anbefalte bunndrukker - FORVALTNINGUTGAVE

Integral Print din anbefalte bunndrukker - FORVALTNINGUTGAVE

Anbefalte utskrifter med eller uten kvittering og med strekkode. Du kan også dra nytte av våre tilpasningstilbud.
NuGenesis Laboratorieledelsessystem - Laboratorieinformatikk Løsninger og Programvare

NuGenesis Laboratorieledelsessystem - Laboratorieinformatikk Løsninger og Programvare

Laboratorieadministrasjonssystemet NuGenesis® fra Waters integrerer sømløst funksjoner for datastyring, protokoller og prøver, for å støtte livssyklusen til produktene dine fra forskning til produksjon. Optimalisert for brukeren, inkluderer denne plattformen NuGenesis SDMS, et datalager som kan sikre overholdelse av forskrifter, NuGenesis ELN, et fleksibelt og brukervennlig elektronisk laboratorium, og NuGenesis Sample Management, et system for prøvehåndtering. NuGenesis kobler sømløst alle laboratoriedata til andre aktiviteter i virksomheten. Det integrerer funksjoner som online innsending av prøver og resultatverifisering, stabilitetstester, søk i vitenskapelige objekter, støtte for tredjepartsprogramvare, laboratorieinventarhåndtering, datalagring og reguleringsarkivering samt metoder.
Frilans Sosiale Medier Manager - Håndtering av dine sosiale nettverk

Frilans Sosiale Medier Manager - Håndtering av dine sosiale nettverk

Revisjon av sosiale medier med analyse av eksisterende forhold, konkurransen og implementering av en strategisk plan for sosiale medier. Opprettelse eller forbedring av kontoer på sosiale medier (profiler og sider). Rådgivning og opplæring i community management om beste praksis innen sosiale medier. Opprettelse av optimaliserte innlegg som styrker den organiske synligheten til nettstedene dine. Rapport og analyse av sosiale medieaktiviteter på nettstedet ditt.
ADMINISTRATIV ASSISTENT / ALLSIDIG / STØTTE - Føl det virkelige bidraget og projiser deg selv i ditt eget tempo!

ADMINISTRATIV ASSISTENT / ALLSIDIG / STØTTE - Føl det virkelige bidraget og projiser deg selv i ditt eget tempo!

- Håndtering av administrative dokumenter - Håndtering av e-postboks (klassifisering og behandling) - Håndtering av kalender (godkjenning eller avbestilling av avtaler) - Forberedelse av møter - Referat - Håndtering av gave til kunder - Sikre oppfølging av betalinger - Håndtere ubetalte fakturaer - Utarbeide tilbud og pristilbud til kunder - Klassifisering og omdøping av dokumenter - Oppdatering av fremdriftsoversikt for prosjekter - Sending av regnskapsdokumenter til regnskapskontoret - Kommunikasjon via e-post og/eller telefon med tredjeparter (regnskapskontor, bank, kunde, leverandører …).
Administrativ Ledelse - Frigjør deg fra tidkrevende oppgaver som hindrer utviklingen din

Administrativ Ledelse - Frigjør deg fra tidkrevende oppgaver som hindrer utviklingen din

Administrasjon av timeplan, avtaler, reiser, brev, e-poster... Skriving av brev, notater, sammendrag, referater,... Formatering av tabeller og PowerPoint-presentasjoner Administrative prosesser Grensesnitt mellom din bedrift og eksterne kontakter Generelle tjenester (håndtering av bestillinger og innkjøp innen logistikk, telefoni, utstyr, forsyninger,...) Forhandling med leverandører og kostnadsoptimalisering DINE FORDELER Ikke mer tid bortkastet på å håndtere alt papirarbeidet Optimalisering av din interne forvaltning Du mobiliserer kreftene dine på utviklingen av strukturen din Frigjort fra administrative begrensninger, leder du bedriften din med mer ro
Støtte - Håndter investeringene dine

Støtte - Håndter investeringene dine

Å være til stede på internett i B2B-segmentet genererer ikke nødvendigvis umiddelbare kjøp, men uten digital kommunikasjon, hvilke inntrykk etterlater du hos de som ønsker å bli bedre kjent med deg? Evolusjonære kombinasjoner: - UX-design, grunnlaget for et slagkraftig system, - WordPress og dets utrolige tilpasningsmuligheter, - ultra presise statistikker for å styre din digitale markedsføring, - interne e-læringsplattformer for å overføre din kunnskap og skape dine kunnskapsbaser, - styrte og robotiserte testsystemer (den "tekniske kontrollen" av applikasjoner), - plattformer for lagring og samarbeid på nett… - gratis løsninger for mediehåndtering og prosjektledelse. La oss skape sammen - Et tillitsforhold basert på erfaring. - En rolig refleksjon med din markedskunnskap. - Et forprosjekt, en kravspesifikasjon og en metodikk. - Hvis du ønsker det, kan vi gå videre til prosjektledelsen av ditt prosjekt.
Globbiz - Profesjonell Mobilitetsløsning

Globbiz - Profesjonell Mobilitetsløsning

Globbiz er en mobil løsning som henvender seg til et bredt spekter av brukere for å registrere deres aktiviteter ute i felten, styre dem fra kontoret og analysere deres ytelse. Globbiz kan løse spesifikke problemer i Afrika: ofte har ikke destinasjonen din en nøyaktig adresse, men Globbiz vil likevel kunne ta deg dit. Dette løser problemet for selgere, vedlikeholdsteknikere, budbringere, taxisjåfører, ekspressbud, medisinske besøkende, nødhjelp, politi, etterforskere, … Globbiz bruker GPS-en på smarttelefonen eller nettbrettet for å geolokalisere interessepunkter, bilder og innsamlede data. Enten du er i tilkoblet eller frakoblet modus, vises alltid posisjonen din på kartet. I kjøretøyet veileder Globbiz brukeren til å nå sin destinasjon.
UTARBEIDELSE AV LØNNSSLIPPER - SOSIAL OG LØNN

UTARBEIDELSE AV LØNNSSLIPPER - SOSIAL OG LØNN

-Forberedelse av mal for innsamling av variable lønnsdata; -Parametrisering av ansatte og selskap i lønnsprogramvaren; -Inntasting av variable elementer i lønnsprogramvaren; -Utarbeidelse og overføring av lønnsslipper; -Etablering og elektronisk overføring av DSN.
Spesialiserte konsulenter for industrielt vedlikehold

Spesialiserte konsulenter for industrielt vedlikehold

Erfaring fra felt kombinert med dyp kunnskap om bransjene - Våre vedlikeholdskonsulenter er spesialister innen industrielt vedlikehold og har en grundig forståelse av de ulike industrielle sektorene. Våre konsulenter har ledet og deltatt i flere prosjekter for transformasjon av vedlikehold og optimalisering av ytelse innen industrielt vedlikehold. Risikostyring er under kontroll gjennom hele implementeringsfasen og selvstendig gjennomføring av optimaliseringene takket være ekspertisen og støtten fra våre konsulenter innen industrielt vedlikehold, våre konsulenter innen industriell organisering og våre konsulenter innen ledelse. Dette gjør at våre kunder raskt kan dra nytte av de avdekkede økonomiske gevinstene, og det gjør at optimaliseringsprosjektet blir lønnsomt svært raskt for oppdragsgiveren. MAINTENANCE PERFORMANCE opererer hovedsakelig på produksjonssteder der påliteligheten til anleggene er avgjørende for konkurranseevnen og aktiviteten til kundene.
Ytelsesforbedring

Ytelsesforbedring

Våre ytelsestjenester dekker de ulike fasene av prosjektet: - Den innledende diagnosen (bevisstgjøring av ledelseskomiteer, analyse av nåværende ytelse, forretningsstrategi, vurdering av utfordringer) går foran implementeringen av forbedringsplanen (organisering av tiltak, spesifikasjon og anbud, valg av løsninger og/eller partnere) - Implementeringen av forbedringstiltakene tar form av en spesifikk AMOA-tjeneste, ledsaget av støtte til operasjonelle team og fagopplæring - Utformingen av KPI-er samt oppfølging og måling av ytelse skjer på slutten av syklusen - Tverrgående involverer denne tjenestelinjen reingeniørarbeid av prosesser, implementering og utrulling av Lean management, styring av ytelsesforbedringsplaner samt oppfølging av utfordringer
Sikkerhet og Nettverk

Sikkerhet og Nettverk

Våre medarbeidere, eksperter på nettverkssikkerhetsløsninger, jobber på forskjellige områder: - Sikring av lokale nettverk for bedrifter - Løsninger for deling av eksterne filer - Inntrengingsdeteksjon, konfigurasjon av ruter/brannmur - Sikkerhet for infrastrukturer (brannmur, IDS, VPN, VoIP, Wifi), kryptologi, PKI - Organisatorisk håndtering av hendelser og skader
Multi-Service Fakturering ORCM CHORUS PRO Portal - Online SaaS Programvare Fakturering Tilbud ORCM Trekk Inndrivelse

Multi-Service Fakturering ORCM CHORUS PRO Portal - Online SaaS Programvare Fakturering Tilbud ORCM Trekk Inndrivelse

Fakturering med flere enheter gjør det mulig for hver tjeneste i kommunen å opprette sine egne fakturaer. Masseutstedelse og innkreving er sentralisert. Innbetaling kan gjøres via Kassen gjennom PES ORMC-strømmer (trekk) eller CHORUS Portail PRO, eller via Regnskap gjennom Innbetalingspunktet. Løsning for fakturering med flere enheter tilpasset alle typer faktureringstjenester. • Fakturaer utstedt i batch eller enkeltvis • ORMC-strømmer, SEPA-trekk • ORMC-strømmer for kommuner • Oppfølging av innkreving • Automatisert purrende brev Applikasjonen er tilpasset kommersielle aktiviteter, • Utarbeidelse av tilbud • Håndtering av forskudd • Åpen faktura på kasseoppgjør • Automatisk sending via meldingssystem
Vindu Rengjøring for Profesjonelle og Privatpersoner

Vindu Rengjøring for Profesjonelle og Privatpersoner

Til profesjonelle (sameier, kommuner, bedrifter, butikker, restauranter, hoteller, sykehus, skoler eller til og med teatre) og privatpersoner Vedlikehold av vinduer og glassdører (innvendige og utvendige flater) med eller uten rammer og eventuell rengjøring av skinner Vedlikehold av glassvegger og utstillingsvinduer Bruk av klatrevaskere ved behov Rengjøring av vinduer, glassdører og vinterhager for privatpersoner (med eller uten stillas)
Våre Nearshore IT-tjenester - Full integrering av våre konsulenter i en desentralisert ledelse av prosjektene dine.

Våre Nearshore IT-tjenester - Full integrering av våre konsulenter i en desentralisert ledelse av prosjektene dine.

ESN i menneskelig størrelse, vi har mange erfarne IT-konsulenter i offshore (sted Douala-Kamerun, Alger-Algerie) med styring fra Frankrike. Vi tilbyr å støtte dine IT-prosjekter: - IT-rådgivning, - Utvikling, Web/Mobil-applikasjoner, - Arkitektur, - BI, Dataanalytiker, - MOA, MOE, - Grafikk, UX/UI - Big Data, Dataingeniør, Data Scientist, ... Vi tilbyr fullstendig integrasjon med våre konsulenter i avdelinger hos deg eller dine kunder (full remote). Disse medarbeiderne er eksklusivt dedikert til deg i hele kontraktsperioden, og du styrer dem etter dine arbeidsmetoder. Vi opprettholder streng konfidensialitet om kundeaktivitet samt formell overholdelse av GDPR. Våre svært konkurransedyktige priser vil gi deg betydelige besparelser. Vårt tilbud om Nearshoring IT er modulært og fleksibelt (Regi & Fastpris). Har du eksisterende eller fremtidige behov, vær så snill?
Administrativ Tjeneste

Administrativ Tjeneste

Jeg er her for en skreddersydd tjeneste for å hjelpe deg med dine administrative oppgaver eller ledelse. Jeg hjelper med administrativ ledelse og/eller dine sosiale medier!
Frakt - Tollformaliteter

Frakt - Tollformaliteter

Vi hjelper deg med tollformalitetene Et viktig aspekt ved forsendelser er tollen. Også her er vi med deg. Vi vet nøyaktig hvilke opplysninger vi må formidle, hvilke koder vi må angi, og hvilke betingelser som er viktige. Det eneste du må gi oss, er informasjon om hva du importerer, så tar vi oss av resten. Vi sørger for at fortolling, tillatelser og betalinger skjer så raskt som mulig. Deretter planlegger vi leveringsdatoen og transporterer varene dine til lageret ditt. På denne måten gir vi deg maksimal komfort og sikkerhet fra fabrikken til lageret.
Masternaut I Tide

Masternaut I Tide

Masternaut On Time bruker kraften fra telematikk for å forbedre nøyaktigheten, smidigheten og ansvarligheten til din nåværende jobbstyringsløsning. Det er et modul innen Masternaut Connect som synkroniserer jobbinformasjon med sanntids kjøretøyposisjon og status for å skape en sømløs arbeidsflyt for jobber. Følg din sanntidsplan og reager på forsinkede jobber med sanntidsvarsler; optimaliser fremtidige planer med innsikt fra automatiserte planlagte vs faktiske rapporter; og reduser tapte besøk og innkommende henvendelser ved å proaktivt kommunisere ETA til kundene.
Fastmag Copilot - Business Intelligence Programvare

Fastmag Copilot - Business Intelligence Programvare

Fastmag Copilot lar deg analysere dataene fra virksomheten din for å ta strategiske beslutninger og øke omsetningen din. Funksjoner: - Styring og analyse - Tidsbesparelse - Enkel og intuitiv - Oppretting av benchmark - Dynamiske dashbord - Rask ROI - Beslutningstaking - Kundesegmentering - Sammenligning N/N-1
PTV xServer - Optimaliser ytelsen til logistikprosessene dine med våre komponenter

PTV xServer - Optimaliser ytelsen til logistikprosessene dine med våre komponenter

Planlegger og administrerer du logistikprosessene dine med programvare og ønsker å øke ytelsen? Ønsker du å legge til funksjoner i programvaren din for bedre å imøtekomme kundenes krav? Integrert i ditt eksisterende system, lar PTV xServer programvarekomponentene deg løse optimaliseringsproblemene dine innen transport og logistikk. Våre profesjonelle API-er dekker et bredt spekter av bruksområder: beregning av ruter for tungtransport, planlegging og optimalisering av ruter, beregning av kjøretider og ankomsttider, administrasjon av salgsstyrken og feltjenester, beregning av bompenger og CO2-utslipp. Øk effektiviteten i logistikprosessene dine ved å integrere PTV xServer programvarekomponentene og oppnå en bærekraftig konkurransefordel. Test våre API-er gratis i 60 dager!
Optimalisering av inntektene dine

Optimalisering av inntektene dine

Våre eksperter gir deg råd for å optimalisere inntektene dine i lønningssystemet med: refusjon av dine yrkesutgifter (utgiftsrapporter og faste godtgjørelser), digitaliserte restaurantkuponger, ansattes spareordninger (PEE, PERCO), forhåndsfinansierte tjenestekuponger, gavekort, medlemskap i vår ansattklubb....
Leverandørsourcing i Kina

Leverandørsourcing i Kina

Identifisering av potensielle leverandører, en komplett innkjøpsløsning i Kina. Finn kinesiske leverandører med vår innkjøpstjeneste i Kina.
ECOVEGETAL® Permeable Parkeringsplasser Ecovegetal Paving System

ECOVEGETAL® Permeable Parkeringsplasser Ecovegetal Paving System

ECOVEGETAL PAVÉ er et smart system av betongheller integrert i hulldekker. Rask og pålitelig å installere, tillater det infiltrasjon av 100 % av regnvann med en overflateavrenningskoeffisient på null. Dette er det ideelle systemet for å lage drenerende belegningsplasser for intensiv bruk, kjørefelt eller gangveier. Blant de mange fordelene med ECOVEGETAL PAVÉ kan vi nevne enkelheten i implementeringen, muligheten for å lage kreativ mønstring takket være mange nyanser, og selvfølgelig den lave kostnaden for gjennomføringen som gjør ECOVEGETAL PAVÉ til en svært konkurransedyktig løsning for håndtering av regnvann. I 15 år har ECOVEGETAL vært den naturlige referansen for fagfolk innen vegetalisering av tak, permeable parkeringsplasser og stabilisering av hest- eller landbruksjord.