Produkter for management (664)

Hendelsesansvarlig

Hendelsesansvarlig

Vi står ved din side som ekstern hendelsesansvarlig og støtter deg i å forbedre sikkerheten til anlegget ditt.
Oppvarmingskontrollsystemer

Oppvarmingskontrollsystemer

Oppvarmingskontrollsystemer P233, P259, sTC266
Effektiv prosjektledelse fra IDH for End-of-Line emballasjelinjer

Effektiv prosjektledelse fra IDH for End-of-Line emballasjelinjer

Vår prosjektledelse for End-of-Line-pakkelinjer tilbyr bedrifter en omfattende løsning for planlegging, optimalisering og implementering av deres pakkeprosesser. Fra det første konseptet til idriftsettelse følger vi deg gjennom alle prosjektfaser og sørger for at pakkelinjen din er effektiv, pålitelig og skreddersydd til dine spesifikke krav. Våre tjenester retter seg mot selskaper innen mat, drikke, farmasi, kosmetikk, kjemi og mange flere som satser på en kraftig og fremtidsrettet End-of-Line-løsning. Våre erfarne prosjektledere støtter deg i å finne den beste løsningen for ditt produksjonsmiljø. Vi analyserer de eksisterende prosessene og utvikler på denne bakgrunn skreddersydde konsepter for integrering, optimalisering eller utvidelse av din End-of-Line-pakkelinje. Dette inkluderer valg av passende maskiner, planlegging av layout og materialflyt samt optimalisering av
synko Pharma: Bransjeløsningen for forhandlere og produsenter - Basert på Microsoft Dynamics 365 Business Central

synko Pharma: Bransjeløsningen for forhandlere og produsenter - Basert på Microsoft Dynamics 365 Business Central

synko Pharma er den integrerte bransjeløsningen for forhandlere og produsenter av legemiddelprodukter. Den utvider systemstandarden fra Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere Microsoft Dynamics NAV eller Navision) med bransjespesifikke funksjonaliteter. Du får dermed en IT-løsning på en globalt anvendt systemstandard som passer perfekt til din bedrift. Med synko Quality får du i tillegg en fullt integrert IT-løsning for kvalitetskontroll og -sikring i din bedrift, som er innebygd i Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere Microsoft Dynamics NAV eller Navision). synko Components er den integrerte bransjeløsningen for industriell distribusjon og engros basert på Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere Microsoft Dynamics NAV eller Navision). Dra nytte av vår langvarige erfaring innen farmasi, klientkommunikasjon og sanntids sporbarhet av partier. Optimaliserte forretningsprosesser: Fullt integrert kvalitetssikring Fornøyde kunder: Forbedring av kundeservice, bedre leverandørvurdering, tettere kundeforhold Effektive arbeidsflyter: Optimalisering og støtte av forretningsprosessene, rask og sikker utførelse av oppgavene Optimaliserte lager: Bedre kontroll over varelageret Transparent selskap: Sterk integrasjon av de ulike forretningsområdene, høyeste grad av åpenhet
Skreddersydd programvareutvikling - Fullstendig levering av en skreddersydd programvareutvikling

Skreddersydd programvareutvikling - Fullstendig levering av en skreddersydd programvareutvikling

Hva tilbyr vi? - Fullstendig levering av en skreddersydd programvareutvikling, fra forretningsanalyse til drift og applikasjon - Systemdesign basert på dine behov og begrensninger - Hele team av analytikere, utviklere eller testere
ERP-systemer

ERP-systemer

Velkommen til Launix, din ekspert på skreddersydde programvareløsninger ved hjelp av FOP-teknologi. I den digitale tidsalderen er det viktig å ha oversikt over alle dataene dine. Du har ofte valget mellom standard- og spesialprogramvare: Dyr skreddersydd dress eller billig masseprodusert vare. At det finnes en annen løsning, viser Launix-systemet. Vi bruker standardkomponenter for å implementere ditt individuelle ERP, CRM, DMS, HR eller billettsystem, og dermed bidra til suksessen til din bedrift. Programmering av programvare, spesialprogramvare, utvikling, programvareutvikling, PHP, MySQL, PostgreSQL, MariaDB, database
Fabrikkplanlegging

Fabrikkplanlegging

Planlegging av nye bygninger på jomfruelige områder eller utvidelser av eksisterende strukturer. Samarbeid med arkitekter eller hovedentreprenører. Flytteplanlegging og prosjektledelse.
Vemas.NET SW/IT - Bransjeløsningen for programvarebedrifter og IT-tjenesteleverandører

Vemas.NET SW/IT - Bransjeløsningen for programvarebedrifter og IT-tjenesteleverandører

Vemas.NET SW/IT er en ERP-bransjeløsning som er utviklet spesielt for og i samarbeid med IT-selskaper. Dere sparer tid gjennom optimaliserte prosesser og skaper transparens hos de ansvarlige. Kravene til IT-selskaper blir stadig mer komplekse. Derfor er det fornuftig å strømlinjeforme forretningsprosessene, slik at ressursene kan utnyttes mer effektivt. Den nettbaserte IT-løsningen er så fleksibel at den passer perfekt for IT-selskaper og knytter sammen områdene salg, prosjektledelse, ressursplanlegging, tids-/ytelsessporing, fakturering (prosjekter, seminarer, servicekontrakter) på en optimal måte, slik at dere til enhver tid og hvor som helst kan få informasjon om kundene og prosjektene deres med et knappetrykk. Utnytt hele potensialet i firmaet deres, optimaliser prosessene med Vemas.NET og dra nytte av optimal kommunikasjon med kundene deres og teamkollegene: Bli kjent med vår bransjeløsning Vemas.NET SW/IT!
Validering

Validering

Vi utfører validering av maskiner og programvare i henhold til de nyeste lover og forskrifter.
Konsept og Rådgivning

Konsept og Rådgivning

Basert på deres målsettinger definerer vi passende kommunikasjonsstrategier og aktiviteter. Når du forlater huset, åpner du døren. Ikke vinduet. Selv små skritt trenger en plan. Store suksesser krever betydelig mer: En intelligent gjennomtenkt konsept og strategi. Hva vi tilbyr: Basert på deres målsettinger definerer vi passende kommunikasjonsstrategier og aktiviteter. Vi jobber metodisk og har ikke bare suksess, men også lønnsomheten i deres bedriftskommunikasjon i fokus.
Logo- og Merkevaredesign

Logo- og Merkevaredesign

Ved opprettelse av et selskap og ofte også ved en overtakelse, oppstår spørsmålet om hvordan man presenterer seg utad. Vi utvikler ditt individuelle og unike logo.
Lån - Lån

Lån - Lån

Lån
Datainnsamling

Datainnsamling

Har du dokumenter som du ønsker å digitalisere? Vi hjelper deg. Skannings- og registreringstjenester samt dokumentkontroll fra én leverandør. Er ditt tema ikke nevnt? Bare skriv til oss, vi gir deg gjerne råd. Dine fordeler som kunde Gode grunner til å samarbeide: Din kostnadsfordel: Oppgjør med kompensasjonsavgiften: Som bedriftskunde kan du motregne 50% av vår verdiskaping med dine kompensasjonsavgiftsbetalinger. Redusert merverdiavgift: Som sluttforbruker betaler du kun 7% merverdiavgift på våre produkter.
Søkemotoroptimalisering (SEO)

Søkemotoroptimalisering (SEO)

Med conversionmedia, ditt SEO-byrå, inn i topp rangeringer. Vi sikrer en sterk plassering på Google og Co.
Fremtidssikret

Fremtidssikret

se bilde
IBM® InfoSphere® Data Replication - Uavhengig av databasen (f.eks. Microsoft, Oracle, IBM, mySQL osv.)

IBM® InfoSphere® Data Replication - Uavhengig av databasen (f.eks. Microsoft, Oracle, IBM, mySQL osv.)

Med IBM® InfoSphere® Data Replication kan du replikere forretningskritiske datahendelser uten å vesentlig påvirke systemytelsen, fra vilkårlige kilder til vilkårlige målsystemer. Dette støtter ideelt datamigreringer, applikasjonskonsolideringer, datasynkroniseringer, dynamisk datalagring, metadatahåndtering (MDM), tjenesteorientert arkitektur (SOA), forretningsanalyser samt ETL- og datakvalitetsprosesser. Mer informasjon om løsningen og om lisens- og prismodeller får du i en første uforpliktende samtale - ring oss! Din kontaktperson står gjerne til disposisjon: Ralf Mühlhofer, Tlf. 089 589394 26, ralf.muehlhofer@mip.de
Wallerts

Wallerts

Leter du etter reklameklistremerker, adresseklistremerker, veggkunst-klistremerker, foliesnitt eller tilpassede og unike formater eller former av klistremerker og folie? Ikke noe problem, vi lager det for deg. Du får alle typer klistremerker hos oss. Også full- og delvis bilinnpakning er en del av vårt repertoar. Vi trykker med høy kvalitet digitaltrykk og kutter klistremerkene dine nøyaktig etter konturene, helt etter dine ønsker. Uansett hvilken type klistremerke eller folie du trenger, produserer vi det passende klistremerket for enhver bruk.
Kvalitetssikring

Kvalitetssikring

Feilfri støping og bearbeiding av deler, ofte med høyeste vanskelighetsgrad, forutsetter et omfattende kvalitetsstyringssystem. Basert på det sertifiserte kvalitetsstyringssystemet etter TS 16949, gjennomfører vi et omfattende prosjektledelse - fra forespørsel til serieproduksjon. Hele produksjonsprosessen er underlagt en kontinuerlig overvåking - fra smeltet til ferdig produkt. Ritter Leichtmetallguss bruker innovativ teknologi, som for eksempel elektronisk bildebehandling, røntgenanlegg, spektroskopiske analyser og målemaskiner der vi måler produktene dine mot CAD-datasettet. Denne konsekvente kvalitetssikringen gir oss muligheten til å påvirke produksjonsprosessen tidlig.
Kvalitetsledelse

Kvalitetsledelse

INGENIØRTJENESTER > Forebyggende Kvalitetsledelse > Kvalitetsledelse under Oppstart og Serieproduksjon > Forberedelse til Revisjoner i henhold til VDA 6.3 > Leverandørledelse > Feilmeldingspåvirkningsanalyse
JOBFIDENCE®

JOBFIDENCE®

Psykologiske vurderingsmetoder for ytelsesprognoser i personalbeslutninger. Ansatte du kan stole på. I henhold til nøkkel-lås prinsippet. Objektiv - pålitelig - rask.
Ledelsesevaluering - Ledelsesevaluering i henhold til ISO 9001 med Microsoft Office 365

Ledelsesevaluering - Ledelsesevaluering i henhold til ISO 9001 med Microsoft Office 365

Kvalitetsstyring med Office 365 fra BLUESITE støtter vurderingsprosessen: a) minner om regelmessig gjennomføring av den planlagte QMS-vurderingen, b) sjekkliste for oppgavene i en ISO 9001-ledelsesevaluering og c) digitalt bevis på gjennomføring med sikker tidsstempling
SocialHub

SocialHub

Social Hub er verktøyet for sosiale medier for digital kundeservice i team. Enkelt, raskt og pålitelig med funksjoner som innboks, sanntidsovervåking og ytelsesanalyser. Gratis 30-dagers prøveversjon og gratis online demo på https://socialhub.io/de/demo-vereinbaren/
Regnskapsprogramvare - GDI Finansregnskap - Med Rapportering, Betalingsbehandling og Inkasso.

Regnskapsprogramvare - GDI Finansregnskap - Med Rapportering, Betalingsbehandling og Inkasso.

Grunnlaget for regnskapet ditt. GDI gir deg en klar, rask og ikke minst brukervennlig programvare for din finansregnskap med automatiserte funksjoner.
Fullservice Markedsfører

Fullservice Markedsfører

Som en komplett leverandør av markedsføringstjenester gir vi deg helhetlig rådgivning. Fra strategisk rådgivning til skapelse og ledelse av kampanjer tilbyr vi 360-graders markedsføringsløsninger. Uansett om det gjelder kommunikasjon og kampanjer, digitale plattformer, medie- og innholdsproduksjon eller trykksaker – vi tar oss av den helhetlige oppfølgingen av markedsføringen din – både i B2C og B2B. Samtidig styrker vi din merkevaretilstedeværelse både internt og eksternt – og dette på alle kanaler, både online og offline.
Locaboo

Locaboo

Locaboo er ditt bookingsystem for sport-, utdannings-, fritidsanlegg og mye mer. Takket være en svært enkel brukervennlighet gjør Locaboo hverdagen enklere for dine ansatte. Locaboo er den nettbaserte programvareløsningen for din romforvaltning. Med den enkle betjeningen kan de effektivisere interne prosesser og spare verdifull tid. Du kan også teste Locaboo gratis i 30 dager på forhånd. Kalender- & listevisning: tilgjengelig Konflikthåndtering: tilgjengelig Sesongplanleggingsfunksjon: tilgjengelig Nettsted- & bookingswidget: tilgjengelig App for Android og iOS: tilgjengelig Kundeadministrasjon: tilgjengelig Tilleggsytelser: tilgjengelig Inventarforvaltning: tilgjengelig E-post- og telefonstøtte: tilgjengelig Kunde- & brukerkontoer: tilgjengelig Statistikk / analyser: tilgjengelig Faktureringssystem: tilgjengelig
PAXLY Programvare - Håndtering av Dine Emballasjekrav

PAXLY Programvare - Håndtering av Dine Emballasjekrav

PAXLY gir klar oversikt og tilbyr deg dyp innsikt i emballasjedataene dine. Dette gir deg maksimal kontroll og muligheter for optimalisering.
AR2GO - CAD til Augmented Reality

AR2GO - CAD til Augmented Reality

AR2GO er en en-knapp-løsning for å gjøre overflateinformasjon fra CAD-data tilgjengelig for mobile enheter med AR. AR2GO er et beskyttet varemerke av PION One AG. - Basert på 3DEXPERIENCE og AR-plattformen fra PION One, har SCHWINDT utviklet en en-knapp-løsning for å gjøre overflateinformasjon fra CAD-data tilgjengelig for mobile enheter med AR. - Dette inkluderer også en sky-løsning – for å se resultater i sanntid. - Og en grafisk atferdsredigerer – for å legge til animasjoner. Totalt sett gir dette en mulighet for utvikling, markedsføring og service til å presentere produkter i virkelige miljøer på kort tid, uten å bevisst eller ubevisst dele konfidensiell informasjon.
Overføring av Kjøretøyregistrering

Overføring av Kjøretøyregistrering

REGISTRER BILEN DIN – UTEN LANG VENTETID
Ledelsestjeneste for Industri - TYPO3 Programmering / Webdesign

Ledelsestjeneste for Industri - TYPO3 Programmering / Webdesign

TYPO3 for nettsideopprettelse på forretningsnivå, innholdsstyringssystem TYPO3 programmering Forretningsnivå innholdsstyringssystem Webdesign, korrekturlesing i samarbeid: Anette Peretz-Hein Økonominformatiker, uavhengig ekspert Lenke til vår samarbeidspartner Timo Loch: Faginformatiker, applikasjonsutvikler dertil digitalisering, arkivering etter behov
Nettbutikk

Nettbutikk

Få laget din nettbutikk