Produkter for management (664)

Affiliate Markedsføring

Affiliate Markedsføring

Affiliate-programmer hos Rosa Waeng gir bedrifter en kostnadseffektiv, ytelsesbasert og skalerbar tilnærming for å utvide rekkevidden, øke omsetningen og forbedre deres online tilstedeværelse i dagens konkurransedyktige digitale landskap. Affiliates lenker også tilbake til bedriftsnettstedet, noe som kan bidra til å øke nettstedstrafikken og forbedre søkemotorrangeringen. Som tjenestepartner administrerer vi alle deres affiliate-programmer, tar oss av utvelgelsen og onboarding av affiliate-partnere, lager jevnlig nye ressurser og kampanjer, og håndterer den tekniske tilkoblingen samt sporing og suksessmåling.
Avfallshåndtering - Succesavhengig Kostnadsreduksjon

Avfallshåndtering - Succesavhengig Kostnadsreduksjon

Suksessavhengig optimalisering av dine avfallskostnader og materialgjenvinningsinntekter. Uforpliktende avfallskonsultasjon med mål om å forbedre kostnadene i din operative avfallshåndtering.
Profesjonell Returhåndtering

Profesjonell Returhåndtering

Returer blir raskt mottatt og kontrollert hos oss. Bestillerne kan kun få økonomisk lettelse dersom varene er i perfekt stand og kan gjenbrukes. Der hvor det sendes varer, oppstår det alltid returer eller tilbakeleveringer. Avhengig av bransjen kan dette være så høyt som over 60 %. Det finnes mange forskjellige metoder for hvordan man kan håndtere returer. Vi tilpasser oss alltid bransjen og de spesifikke ønskene til kunden. Vanligvis kontrollerer vi innkommende returer i henhold til avtalte kriterier og fører feilfrie varer tilbake til lageret. Returer blir raskt mottatt og kontrollert. Bestillerne kan kun få økonomisk lettelse dersom varene er i perfekt stand og kan gjenbrukes. Disse kontrollene med alle tilknyttede registreringer gjennomfører vi alltid innenfor de avtalte tidsrammene.
Kontrollprogramvare Logging

Kontrollprogramvare Logging

Logging Automatisert oppretting av testprotokoller, inspeksjonsresultater og prosessovervåkningsdata
Profesjonell etter-salgsledelse fra IDH for maksimal kundetilfredshet

Profesjonell etter-salgsledelse fra IDH for maksimal kundetilfredshet

Vår After-Sales-Management tilbyr bedrifter en omfattende løsning for å gi kundene optimal støtte også etter kjøpet og sikre deres langsiktige tilfredshet. Vår tjeneste omfatter alle vesentlige aspekter av kundestøtte og -hjelp – fra igangkjøring og opplæring til vedlikehold og reparasjoner, samt levering av reservedeler. Med en profesjonell After-Sales-Management øker du tilfredsheten hos kundene dine, styrker kundelojaliteten og sikrer optimal ytelse og lang levetid for produktene dine. Våre erfarne serviceteknikere står til disposisjon med omfattende ekspertise og sikrer en smidig igangkjøring samt effektiv opplæring av brukerne. Ved tekniske spørsmål eller vedlikeholdsforespørsel er vi alltid tilgjengelige for å tilby en rask løsning. Vår reservedelstjeneste sørger for at alle nødvendige komponenter umiddelbart blir tilgjengelige, og at mulige nedetider minimeres. Også innen fjernvedlikehold og digital støtte tilbyr vi moderne løsninger som gir deg fleksibel og tidsbesparende oppfølging. Gjennom en strukturert After-Sales-Management bidrar vi til at anleggene og maskinene dine fungerer effektivt og pålitelig gjennom hele levetiden. Stol på vår tjeneste for å tilfredsstille kundene dine, gi bærekraftig oppfølging av produktene dine, og fokusere på kjernekompetansene dine, mens vi tar oss av oppfølgingen av kundene dine.
Energidataforvaltning

Energidataforvaltning

Open Grid Europe tar hånd om energidatahåndteringen din: Våre ansatte sørger for at dataene dine blir behandlet, overvåker overholdelsen av lovbestemte grenser og regelverkskrav fra Det tyske foreningen for gass- og vannfag (DVGW), fra innhenting av måledata, gjennom plausibilitetskontroll, erstatningsverdiutvikling og feilsøking til markedskommunikasjon i de gjeldende dataformatene. Vi utfører alle daglige og/eller månedlige prosesser for deg.
Lagerstyringsprogramvare

Lagerstyringsprogramvare

UniWare er et modulært lagerstyringssystem som sikrer maksimal gjennomsiktighet i ditt logistikksenter.
Bedriftsrådgivning

Bedriftsrådgivning

Vi gjenkjenner ikke bare problemet, vi finner alltid en løsning sammen med deg.
Produksjonsledelse

Produksjonsledelse

Det er mange grunner til ineffektiv, ikke etterspørselsorientert produksjon.
Microsoft Dynamics 365 Business Central - Dynamics 365 Business Central er en alt-i-ett forretningsløsning

Microsoft Dynamics 365 Business Central - Dynamics 365 Business Central er en alt-i-ett forretningsløsning

Dynamics 365 Business Central er en alt-i-ett bedriftsløsning som effektiviserer prosessene ved å koble sammen alle forretningsområder og støtter tverrfaglig samarbeid blant ansatte. Gjennom sentral datainnsamling får du en omfattende oversikt over alle viktige nøkkeltall, tar viktige beslutninger basert på dette solide datagrunnlaget, og holder alltid utviklingen av virksomheten din i fokus. Administrasjon av finansdata Akselerer finansavslutningen og rapporteringen gjennom intelligente arbeidsflyter og nøyaktige data, samtidig som alle krav til samsvar overholdes. Forbedret kundeservice Øk salgsmulighetene dine med hjelp av integrerte anbefalinger og en personlig tilnærming, og øk kundetilfredsheten gjennom en proaktiv service. Automatisert forsyningskjede Administrasjon av finansdata: Forbedret kundeservice Automatisert kundeservice: Prosjektgjennomføring Optimaliserte prosesser: Omfattende oversikt over alle viktige nøkkeltall Solid datagrunnlag: Utviklingen av virksomheten alltid i fokus
Trykkampanjer

Trykkampanjer

Utvikling, produksjon og plassering av trykte annonser og plakater, samt design av brosjyrer, flyers, salgsmapper og andre produkter. https://strachwitzgerhard.de/works/print/
Utvikling av Nettapplikasjoner: Kunderelasjonshåndteringssystem (CRM-system) LasVentas

Utvikling av Nettapplikasjoner: Kunderelasjonshåndteringssystem (CRM-system) LasVentas

Med denne enkle, skalerbare CRM-nettløsningen kan du holde oversikt. Når som helst og hvor som helst. Prøv det nå - gratis og uten forpliktelser.
Gass - Vann

Gass - Vann

Som et sertifisert spesialfirma i henhold til DVGW GW 301 på de høyeste nivåene G1/W1, er vi i stand til å håndtere alle oppgaveområder innen disse sektorene effektivt og kompetent.
Datainnsamling

Datainnsamling

Har du dokumenter som du ønsker å digitalisere? Vi er spesialister på manuell og maskinell registrering av spørreskjemaer og rapporter. Håndskrevne dokumenter samt saksbehandleroppgaver i forbindelse med registreringen utgjør ingen utfordring for oss. Våre ansatte er godt utdannet og har over tyve års erfaring innen datainnsamling.
Dokumentødelegging

Dokumentødelegging

Høyeste sikkerhet er garantert Akter og dokumenter av alle slag blir hos oss profesjonelt destruert, i henhold til strenge retningslinjer fra personopplysningsloven og DIN ISO 66399 (sikkerhetsnivå III). For å sikre dette har vi den nødvendige tekniske utstyret. Våre anlegg er uten unntak registrert og godkjent av de relevante myndighetene. I tillegg er våre ansatte forpliktet til å overholde personopplysningsloven i henhold til gjeldende rammer.
Medie- og Innholdsforvaltning

Medie- og Innholdsforvaltning

Layout, Redaksjon, Film & Fotografi, Tekst, Markedsføringsautomatisering, Multikanal, Innholdspleie, Databasepleie Utforme layouter, skrive verdiskapende artikler eller lage imagefilmer – med mye kreativitet og lidenskap forteller vi historien om ditt merke og produkter. Grafiske designere og tekstforfattere, samt et team av fotografer og video-spesialister, skaper unike innhold rundt ditt merke. Med smarte systemer som Web-to-Customer og Database Publishing drar du nytte av automatiseringsløsninger for din medie- og innholdsproduksjon akkurat når de kan brukes effektivt og målrettet.
Kontoadministrasjonsverktøy - Profesjonelt Excel-verktøy

Kontoadministrasjonsverktøy - Profesjonelt Excel-verktøy

{"TOOLKIT FEATURES:":"VERKTØYSETT FUNKSJONER:","Tab 3.4: Visualisierungstool für die Buying-Center-Analyse":"Fane 3.4: Visualiseringsverktøy for Buying-Center-analyse","IHRE VORTEILE:":"DINE FORDELER:","Tab 3.5: Modularer Value Proposition Baukasten":"Fane 3.5: Modulært verdiforslag byggesett","-Entwickeln Sie Maßnahmen zur langfristigen Wertschöpfung":"-Utvikle tiltak for langsiktig verdiskaping","Tab 4.2: Dynamischer Kundenengagement-Planer":"Fane 4.2: Dynamisk kundeengasjement-planlegger","Tab 1: Smartes Tool zur Auswahl von Prioritätskunden":"Fane 1: Smart verktøy for valg av prioriterte kunder","Tab 3.1: All-in-One-Kundenprofil":"Fane 3.1: Alt-i-ett kundeprofil","Tab 3.2: Datenbasiertes Tool zur Geschäftsanalyse":"Fane 3.2: Databasert verktøy for forretningsanalyse","Tab 0: Benutzerfreundliche Schritt-für-Schritt-Anleitung":"Fane 0: Brukervennlig trinn-for-trinn veiledning","Tab 4.1: Ziel- & Performance-Cockpit":"Fane 4.1: Mål- og ytelsescockpit","-Intuitive & leicht zu bedienende Benutzeroberfläche":"-Intuitivt og brukervennlig grensesnitt","-Sofortiger Download":"-Umiddelbar nedlasting","-Umfassendes Toolkit mit 9 Modulen":"-Omfattende verktøysett med 9 moduler","-Werden Sie zum strategischen Partner Ihrer wertvollsten Kunden":"-Bli en strategisk partner for dine mest verdifulle kunder","TOOLKIT STRUKTUR:":"VERKTØYSETT STRUKTUR:","Tab 2: Modulares Sheet zur Definition von Teamrollen & Verantwortlichkeiten":"Fane 2: Modulært ark for definisjon av teamroller og ansvar","-Identifizieren Sie systematisch neue Geschäftsmöglichkeiten":"-Identifiser systematisk nye forretningsmuligheter","Tab 3.3: Analytisches Bewertungs-Sheet für die strategische Positionierung":"Fane 3.3: Analytisk vurderingsark for strategisk posisjonering","-Schritt-für-Schritt-Anleitung zur Umsetzung":"-Trinn-for-trinn veiledning for implementering","-Entwickelt von erfahrenen Sales-Experten":"-Utviklet av erfarne salgseksperter"}
Endringsledelse

Endringsledelse

Gjennom vår erfaring innen ulike områder av endringsledelse har vi de siste årene vært i stand til å raskt bringe mange selskaper tilbake på rett spor.
OpenKM Dokumenthåndteringssystem / Server og Sky

OpenKM Dokumenthåndteringssystem / Server og Sky

OpenKM Professional er et svært omfattende programvaresystem som kan brukes til de angitte bruksområdene. Omfanget utvides imidlertid spesielt gjennom åpne grensesnitt. OpenKM dokumentbehandling (DMS) er en utmerket open source-programvare med mange funksjoner for bruk som Enterprise Content Management (ECM), dokumentbehandling (DMS), kunnskapsforvaltning (WM/KM), arkivforvaltning / Record Management (RM). Den åpne arkitekturen (Java, .NET, PHP) tillater optimal integrasjon med tredjepartssystemer eller som backend for produktet ditt.
Kunde Relasjonsledelse (CRM)

Kunde Relasjonsledelse (CRM)

Velkommen til Launix, din ekspert på skreddersydde programvareløsninger ved hjelp av FOP-teknologi. I den digitale tidsalder er det viktig å ha oversikt over alle dataene dine. Du har ofte valget mellom standard- og skreddersydd programvare: Dyrt skreddersydd antrekk eller billig masseprodusert vare. At det finnes en annen løsning, viser Launix-systemet. Vi bruker standardkomponenter for å implementere ditt individuelle ERP, CRM, DMS, HR eller billettsystem, og dermed bidra til suksessen til din bedrift. Programmering av programvare, skreddersydd programvare, utvikling, programvareutvikling, PHP, MySQL, PostgreSQL, MariaDB, database
Væskebehandling

Væskebehandling

Smøring og kjøling spiller en viktig rolle i produksjonen. For å sikre en kontinuerlig og problemfri produksjon, bør eksisterende ressurser utnyttes optimalt. - prosessovervåking og smøringsteknisk vedlikehold av - maskiner og anlegg - vedlikehold, kontroll og dokumentasjon av kjøle- og smøresystemer i henhold til - TRGS 611 - olje- og kjølevæskeskift - laboratorieundersøkelser av oljer og kjølevæsker - innkjøp og disponering av oljer, fett og kjølevæsker - fagmessig avhending av gamle driftsmidler - vedlikehold og fjerning av avleiringer fra vannførende systemer (kjøleanlegg, oljekjølere, varmevekslere, sprøyting)
Utgiftsforvaltning

Utgiftsforvaltning

Vår utgiftshåndtering gjør det enkelt og raskt å registrere utgifter sammen med daglige arbeidstimer. Dette kan gjøres enten på en PC eller på en smarttelefon.
pro-Portal: Byggeplassadministrasjon Programvare

pro-Portal: Byggeplassadministrasjon Programvare

pro-Portal er en byggeplass- og prosjektledelsesprogramvare som forenkler kommunikasjonen og koordineringen mellom aktørene i byggeprosjekter. Den integrerer sømløst data fra pro-Report og fungerer på alle enheter via nettleseren. Programvaren tilbyr omfattende analysemuligheter, fleksible utvidelser og månedlige leiealternativer for å gjøre prosjektledelsen effektiv. Funksjoner som mangelhåndtering, instruksjoner og etterbestillinger blir akselerert og sentralt administrert. __ • BYGGEPROSJEKTLEDELSE MED PRO-PORTAL Et sentralt portal for prosjektledelse som er tilgjengelig for alle involverte! Med pro-Portal blir byggeprosjektledelsen og -kommunikasjonen betydelig mer effektiv. Alle prosjektmedlemmer har tilgang til byggeprosjektledelsesprogramvaren og kan enhetlig følge fremdriften samt håndteringen av mangler i portalen. Portalen er brukervennlig og lett tilgjengelig via nettleseren! Byggeprosjektledelsesprogramvare pro-Portal fra Gripsware Byggeplassledelsesprogramvare pro-Portal fra Gripsware • PROGRAMVARE FOR PROSJEKTLEDELSE I BYGG Denne programvaren optimaliserer byggeplassledelsen. Med pro-Portal kan oppgaver som mangelhåndtering, instruksjoner og etterbestillinger behandles raskere og mer effektivt. Programvaren gjør det mulig å involvere alle prosjektaktører med direkte tilgang og administrere tilgang og rettigheter for å oppnå optimale resultater.
Programvaremodernisering - Applikasjonsforvaltning og programvaremodernisering

Programvaremodernisering - Applikasjonsforvaltning og programvaremodernisering

Vi har mange års erfaring med outsourcing av applikasjonsforvaltning og programvaremodernisering for store kunder. Hva tilbyr vi? - Vurdering av utgangspunktet og anbefalinger for videre tiltak - Totalstabilisering og innføring av vedlikeholds- og utviklingsprosedyrer for å møte dine behov og forventninger - Fullstendig overtakelse av vedlikehold og utvikling av systemene dine Besøk nettsiden systemsmodernisation.com for mer informasjon om følgende løsninger: - Vurdering av eldre systemer - Profinit Moderniserings-Framework og modernisering av eldre systemer - Overtakelse av eldre systemer
Kalibreringsadministrasjonsprogramvare

Kalibreringsadministrasjonsprogramvare

Med Calibration Expert blir laboratorieledelsen din betydelig raskere, enklere og mer effektiv.
Databeskyttelse i Ditt Selskap - Rådgivning og Implementering, Ekstern Databeskyttelsesansvarlig

Databeskyttelse i Ditt Selskap - Rådgivning og Implementering, Ekstern Databeskyttelsesansvarlig

Leter du etter en partner som kan hjelpe deg med å forstå og implementere kravene innen personvern og informasjonssikkerhet? Mitt tilbud til deg • Sammen definerer vi strategien din for implementering av digital sikkerhet • Du får min støtte til å kartlegge dagens situasjon angående dine personvernsrelaterte prosesser. • Jeg hjelper deg med å ta hensyn til sikkerhetstiltak fra starten av. • Jeg forbereder deg på det alvorlige tilfellet – hvis noe skulle skje Ta kontakt med meg! Jeg står gjerne til disposisjon for deg i alle spørsmål rundt personvern: Robert Schneid-Karl, personvernombud (DSB), Tlf. 089 589394 25, robert.schneid-karl@mip.,de eller robert.schneid-karl@dsadvice.de
Lagerstyring

Lagerstyring

Dra nytte av vår sentrale beliggenhet i hjertet av Tyskland. Dra nytte av vår erfaring innen lager og frakt. Vi tilbyr opptil 3.000 m² lagerplass og 2.000 pallplasser.
Rekruttering via Sosiale Medier

Rekruttering via Sosiale Medier

Ved å målrettet annonsere stillinger overgår du tradisjonelle søkemotorer og når passivt søkende fagpersonell. Mangel på fagarbeidere setter allerede nå sitt preg på mange bedrifter. Dette gjelder spesielt virksomheter i landlige områder, hvor det ofte mangler håndverkere, helsepersonell og mange flere. Rekruttering via sosiale medier støtter bedrifter ved å annonsere på sosiale nettverk og henvende seg til målgruppen med attraktive unike salgsargumenter. Slik kan bedriften din raskt og effektivt reagere på mangel på ansatte eller kortvarige fravær som svangerskapspermisjon eller sykdom.
Mobilhåndtering

Mobilhåndtering

Faglig rådgivning Dette tilbyr vi deg Faglig rådgivning Med over seks tiårs erfaring har vi utviklet oss til en regionalt kjent totalleverandør innen mobil kommunikasjon. Vår mobiltelefonforvaltningstjeneste tar seg av alle forhold rundt din mobile kommunikasjon. Sammen mot målet På dine vegne tar vi oss av alle forhold rundt din mobile kommunikasjon: Opprettelse av rammeavtaler Optimalisering av tariffstrukturen i kontinuerlige intervaller Enhetsforvaltning og individuell lagerstyring Reparasjonsforvaltning Håndtering av spesialtilfeller Vi forklarer gjerne vår løsningsmetode i en gratis innledende samtale.
Prototyputvikling

Prototyputvikling

rent a scientist utvikler innovasjoner for sine kunder innen det kjemisk-tekniske området - med suksess siden 1995. Enten alene i våre laboratorier, i tett samarbeid med deres egne eksperter, eller involvert i et stort, internasjonalt konsortium, prøver våre forskere å nå prosjektmålet raskt og effektivt. Vi bringer målretting og prosjektledelsesevner inn i utviklingen. Den praktiske utviklingsarbeidet er uten tvil en av de mest interessante og utfordrende aktivitetene for våre forskere. Gjennom dette får vi en forståelse for realiserbarheten av konsepter og henter entusiasme fra vellykket fullføring av vanskelige prosjekter. For utvikling av nyskapende produkter og prosesser er det ofte tilgjengelige tilskudd - ta kontakt med oss!