Produkter for management (664)

Reklame-logistikk

Reklame-logistikk

Rosa Waeng tilbyr optimal lagring, rask distribusjon og sømløs logistikk for alt deres markedsføringsmateriell. Vi tar ikke bare hånd om design og trykking av deres reklameartikler, merchandise og markedsføringsmateriell, men vi håndterer også logistikk, lagring, frakt og distribusjon til ulike salgssteder, messer eller arrangementer. Uansett om det gjelder produkteventer, messer eller influencer-/PR-kampanjer. Distribusjon ved POS: Vi administrerer leveringen av markedsføringsmateriell til salgssteder (POS) på alle deres lokasjoner og sørger for at de blir korrekt installert eller plassert. Lagring av messe- og arrangementsteknikk: Vi tilbyr sikker lagring for deres messestands, skjermer, event- og markedsføringsutstyr, slik at alt er klart for den neste store aktiviteten. Fulfillment av influencer-pakker: Vi tar hånd om logistikk, pakking og frakt av influencer-kits, slik at produktene deres ankommer i tide, fullt merket. Skreddersydd pakking og branding: Våre tilpassede pakkeløsninger sørger for at deres markedsføringsmateriell eller event-gaver ankommer i en pakkedesign som gjenspeiler identiteten til deres merke og skaper en uforglemmelig utpakkingsopplevelse. Ved å kombinere kampanjestyring med fulfillment-tjenester optimaliserer vi hele prosessen og unngår behovet for eksterne logistikktjenester. Dette fører til lavere kostnader, raskere prosesser og færre misforståelser – alt for å maksimere budsjettet deres. Med vår interne fulfillment drar dere nytte av færre forsinkelser, optimaliserte fraktruter og bedre kontroll over lager og distribusjon. Gjennom den sømløse tilknytningen av våre grafiske team kan vi raskt tilpasse markedsføringsmateriell og forkorte Go-To-Market tiden for kampanjen deres betydelig.
Operasjonell Kontroll - Hvordan Vi Håndterer Operasjoner

Operasjonell Kontroll - Hvordan Vi Håndterer Operasjoner

Klar kommunikasjon og en etablert kommandokjede er avgjørende for påliteligheten og konsistensen i AIS EURELOs operasjonelle kontrollprosess. Vår tilnærming er å tildele en dedikert prosjektleder for hvert prosjekt som vil gi et ansvarlig grensesnitt mellom ditt team og vårt. Hos AIS EURELO er operasjonell kontroll sentral for hvordan vi arbeider ved hvert kontaktpunkt. Vårt kundeserviceteam sørger for at hver kontakt blir loggført og håndtert, og gir deg full ansvarlighet og åpenhet. Kostnader, risikovurderinger, metodebeskrivelser og tidsforpliktelser er alle klare, og vi vil informere deg så raskt som mulig hvis noen av disse leveransene må endres.
Kredittvurdering, gjeldskjøp og -forvaltning

Kredittvurdering, gjeldskjøp og -forvaltning

IDEAL kravhåndtering omfatter alle relevante komponenter: kredittvurdering, debitorbokføring og inkassoprosessen. Vi tilbyr effektive tiltak som motiverer kundene dine til å betale i tide, og i tilfelle forsinkelse reduserer sannsynligheten for betalingssvikt. Inkassoprosessen håndterer vi i partnerskap, med mål om å finne en løsning for hver kunde. Dette sikrer likviditeten til bedriften din. Valgfritt kan vi kjøpe dine krav – også som en "White Label"-sikring av dine egne fakturaer samt betalingsoppdrag. Din kunde får ikke vite om dette og betaler fortsatt til din bankkonto.
Farlig gods-offiser

Farlig gods-offiser

Vi gir deg råd om alle spørsmål knyttet til transport av farlig gods, sørger for at forskriftene for farlig gods overholdes i din virksomhet, og utvikler tiltak for å forenkle prosessene dine.
HAL maskinvareabstraksjonslag for mikrokontrollere

HAL maskinvareabstraksjonslag for mikrokontrollere

HAL maskinvareabstraksjonslag for mikrokontrollere PIC, dsPIC, Atmel ATMEGA, ATTINY, Renesas R5F-familie, NXP S12, Cortex ARM 0, ARM 4, ARM 7
Effektive palettetransportløsninger fra IDH for automatisk lagerstyring

Effektive palettetransportløsninger fra IDH for automatisk lagerstyring

Vår palett shuttle tilbyr bedrifter en innovativ løsning for å optimalisere lagerlogistikken og maksimere lagerkapasiteten. Det automatiserte shuttle-systemet er spesielt designet for å transportere paletter raskt, sikkert og effektivt i dybdelagringssystemer. Denne teknologien gjør det mulig å spare plass og tid på lageret, samtidig som materialflyten og plukkefarten økes. Vår palett shuttle er ideell for bransjer som mat, drikke, farmasi, detaljhandel og logistikk, som søker en fleksibel og skalerbar løsning for lageroptimalisering. Palett shuttle-systemet kjører automatisk inn i hyllene for å plassere eller hente paletter, og reduserer dermed behovet for manuelle transporter. Utstyrt med intelligent styringsteknologi og presise sensorer, sikrer shuttle-en en trygg og pålitelig håndtering av palettene. Bruken av en palett shuttle gjør det mulig for bedrifter å komprimere lagerstrukturen samtidig som tilgangstiden til de lagrede varene reduseres, noe som betydelig øker effektiviteten. Takket være den modulære konstruksjonen kan vårt palett shuttle-system enkelt integreres i eksisterende lagerfasiliteter og kan tilpasses ulike palettstørrelser og -vekter. Den robuste konstruksjonen sikrer lang levetid og minimalt vedlikehold, noe som reduserer driftskostnadene og garanterer høy tilgjengelighet. Stol på vår palett shuttle for å automatisere lagerlogistikken din og maksimere produktiviteten i lageret ditt.
Databehandling & Forretningsintelligens - Databehandlings- og Forretningsintelligens (BI)-løsninger

Databehandling & Forretningsintelligens - Databehandlings- og Forretningsintelligens (BI)-løsninger

Hva tilbyr vi? - Fullstendig utvikling av nye Data Warehouses (DWH), operative databaser og spesialiserte Data Marts - Analyse (vurdering) av eksisterende dataløsninger på teknologi- og brukernivå, analyse av datakvaliteten til eksisterende data eller prosesser knyttet til driften av løsningen, utforming og implementering av forbedringer og optimaliseringer - Tjenester knyttet til utvikling av informasjons- og datastyring i organisasjonen, inkludert utforming og implementering av nødvendige metoder og prosesser - Høyt spesialiserte teknologiske datastyrings- og Business Intelligence- (BI) tjenester - løsningsoptimalisering, migrering til en ny versjon, levering av teknologier, opplæring og driftsstøtte i kritiske situasjoner, osv. - Prosjekter for datamigrering mellom systemer - Prosjekter for dataintegrasjon og Master Data Management (MDM)
Databeskyttelse - Opplæring for databeskyttelsesansvarlige

Databeskyttelse - Opplæring for databeskyttelsesansvarlige

Databeskyttelsesforordningen EU-DSGVO - Halvdagseminar - Databeskyttelsesforordningen EU-DSGVO - den bedriftsmessige implementeringen - Workshopseminar (1 dag) Datasikkerhet i bedriften Seminar: • Hovedpunkter fra BDSG, TKG, DSGVO • Konsekvenser av DSGVO for bedrifter, frilansere, foreninger, håndverksbedrifter • Dokumenter inkludert skjemaer og henvisninger til lovteksten Workshopseminar: • Hovedpunkter fra DSGVO • Integrering av DSGVO i eksisterende lover • Bedriftsmessig implementering av EU-DSGVO • Konsekvenser av DSGVO for bedrifter, frilansere, foreninger, håndverksbedrifter • Generell og individuell veikart • Implementering med 5S, KVP • Beste praksis og pragmatisk tilnærming • Dokumenter inkludert skjemaer og henvisninger til lovtekstene
Objektplanlegging, konstruksjonsplanlegging, byggeovervåking, prosjektledelse for næringsbygg

Objektplanlegging, konstruksjonsplanlegging, byggeovervåking, prosjektledelse for næringsbygg

Nybygg Logistikksal, Wolfsburg-Fallersleben, Schnellecke Immobilien GmbH & Co.KG Objektplanlegging, bærende konstruksjonsplanlegging, byggeovervåking, prosjektledelse for næringsbygg Nybygg Logistikksal, Wolfsburg-Fallersleben, Schnellecke Immobilien GmbH & Co.KG
Energidatahåndtering

Energidatahåndtering

Open Grid Europe tar over din energidatahåndtering. Våre ansatte setter dataene dine i gang, overvåker regelmessigheten i henhold til lovpålagte grenser og forskrifter fra den tyske foreningen (DVGW), fra datainnhenting, plausibilitet, erstatningsverdi og forstyrrelsesovervåking til markedskommunikasjon i det for tiden gyldige dataformatet. Vi utfører alle daglige og / eller månedlige prosesser for deg.
Yrkesmessig Reintegration Management III (Sertifikat) - Veiledning for BEM-ansvarlige

Yrkesmessig Reintegration Management III (Sertifikat) - Veiledning for BEM-ansvarlige

Veiledning er en metodisk basert rådgivningsform for ansatte i hjelpsomme roller og yrker. Den har som mål å vurdere og forbedre eget profesjonelt handlingsmønster. I tillegg til veiledning fra en utdannet veileder, har formatet med kollegial veiledning vist seg å være effektivt, og dette vil vi bli kjent med og bruke i denne workshopen. Workshop-pakken inkluderer også en telefonisk individuell veiledning (50 minutter) for hver deltaker, hvor personlige spørsmål kan belyses. Tidspunktene for dette vil bli avtalt individuelt med instruktørene på slutten av workshopen. Mål: - Få impulser og løsningsideer for "vanskelige" saker - Lære praktiske tips og verktøy for typiske BEM-utfordringer - Utveksle erfaringer med erfarne BEM-ansvarlige fra andre selskaper og ekspertene fra UBGM Bookingnettsted: http://www.gesundheitsmanagement24.de/seminare/betriebliches-eingliederungsmanagement-3/
Bygningstjenester, Facility Management-tjenester

Bygningstjenester, Facility Management-tjenester

Budsjettorientert handling og prosessikker planlegging blir vår oppgave i din bygningsstruktur. Håndverkere støtter driften din på alle områder rundt bygningene dine. Vi ansetter medarbeidere med håndverksutdanning og utstyrer dem profesjonelt med alle verktøy og enheter som er tilpasset for riktig håndtering.
Energistyring

Energistyring

Vi følger visjonen om å få det beste ut av energien til hvert selskap med våre batterier, for å opprettholde materielle, økologiske og etiske verdier. For dette har vi fire strategier: - Kombinasjon av stasjonære og mobile batteriapplikasjoner i energistyringssystemet - Muliggjør målrettet bruk av din PV-energi - Optimalisering av eget forbruk - Optimalisering av laststyring - Dataanalyse og rapportering - Langsiktig støtte
Støtte til ledelse og team

Støtte til ledelse og team

Respekt - Kompetanse - Kritikk og ros - Åpen kommunikasjon - Tillit - Fremtidsutsikter - Ansvar Ledere blir tydelig målt på suksessen til sitt ansvarsområde. I samarbeid med team betyr dette å nå de målene som er satt sammen med sine ansatte. Hvilke mål ønsker du å oppnå?
Revisjon (intern eller leverandørutvikling)

Revisjon (intern eller leverandørutvikling)

Ekstern støtte for gjennomføring av dine revisjoner, GAP-analyser og vurderinger. Også tilgjengelig som fjernrevisjoner. Ta kontakt med oss. Som en uavhengig tredjepart gjennomfører vi interne revisjoner, GAP-analyser og vurderinger i din bedrift. Vi vurderer samsvar med standardene for ditt ledelsessystem, hjelper med å optimalisere prosessene dine og kontrollerer påliteligheten til leverandørkjeden din gjennom leverandørrevisjoner. Med resultatene fra vår praksisorienterte ytelse kan du umiddelbart begynne å forbedre ditt ledelsessystem og arbeidsprosesser.
Lagerstyringssystem UniWare

Lagerstyringssystem UniWare

Lagerstyringssystem UniWare – maksimal åpenhet for ditt lager
Sisense Selvbetjeningsanalyseplattform - En moderne og omfattende Business Intelligence-plattform

Sisense Selvbetjeningsanalyseplattform - En moderne og omfattende Business Intelligence-plattform

Sisense Analytics-plattformen er den ideelle end-to-end Business Intelligence-løsningen for dataproffer, utviklere og analytikere. Bruken er ment for alle brukere i selskapet, da hver avdeling kan handle via selvbetjeningsløsninger, uavhengig av IT. Dette gjør det mulig å lage umiddelbare analyser for alle dataene dine, uavhengig av kompleksitet, og med høy letthet og fleksibilitet. Med Sisense får du en omfattende Business Intelligence-plattform som kan integreres i nesten alle datasilos og også er tilgjengelig som en OEM-løsning. Det beste er at du tar en titt på dette moderne verktøyet for dataanalyse! Bare avtale en uforpliktende demo. Din kontaktperson står gjerne til disposisjon: Franziska Juric, Tlf. 089 589394 29, franziska.juric@mip.de
Konsultasjon

Konsultasjon

For spesifikke spørsmål kan passende svar ikke bare hentes med et knappetrykk fra denne informasjonsflommen.
Spesialisert Byggeledelse Brannvern

Spesialisert Byggeledelse Brannvern

Byggeledelse med ekspertkunnskap innen brannvern Mangfoldige byggeprodukter og byggeteknikker gir utallige muligheter innen brannvern, men også mange spørsmål. Med den første befaringen for byggeprosjektet står jeg til disposisjon for å gi rådgivende byggeledelse, slik at brannvernsrelaterte krav ikke først må tas hensyn til på slutten, men integreres fra starten av i utførelsen. Fra vegger og dører til brannskiller for rør og ventilasjonsanlegg holder jeg alt under oppsyn for deg. Oppgavene til faglig byggeledelse innen brannvern inkluderer også kontroll av fremlagte bruksbevis og sertifikater, samt vurdering av plausibiliteten til ekspert-/kompetansebevis.
Avfallshåndtering

Avfallshåndtering

Ved ombygging, riving eller avfallshåndtering må eksisterende materialer separeres etter type og føres til korrekt avhending (gjenvinning / bortskaffelse). Her utføres det målrettet og massebalansert avfallshåndtering av GBU basert på sanerings- eller riving- og avfallshåndteringskonsepter. Rådgivere i avfallsmarkedet • Rådgivning om avfallsrett, forskrifter og gjenvinnings- og bortskaffelsesbevis i henhold til (Bevisforskriften - NachwV) av 17.06.2002 • Faginformasjon om innsamling og transport av avfall samt deponering og gjenvinning (grusgruve- eller deponieoperatører, behandlingsanlegg) Enten det gjelder gjenvinning, resirkulering eller logistikk; vi er deres kompetente partnere og gir dem råd om løsningen av deres avfallsproblemer kostnadseffektivt og raskt.
Bedriftsrådgivning

Bedriftsrådgivning

Omfattende rådgivning om alle temaer innen personal og bedriftsutvikling
Prosjekt- og Byggeledelse

Prosjekt- og Byggeledelse

Etter planleggingsfasen er det nå på tide å implementere de utarbeidede planene i realiseringsfasen.
Gjeldshåndtering

Gjeldshåndtering

Vi koordinerer alle tiltak for deg for å optimalt håndtere dine forpliktelser, slik at du får et klart bilde av din driftsituasjon.
Energileder

Energileder

Optimalisering av energiforsyning - All essensiell data på ett blikk Nøkkelfunksjoner Fullintegrert smartmåler * Spørreintervall for målte verdier: < 1s 3-fase aktiv og reaktiv effektmåling Referanse og innmating målt som en balanserende eller ikke-balanserende måler Direkte tilkobling til 63 A henholdsvis via en ekstern instrumenttransformator Top-hat skinneinstallasjon (4TE) Bruk: Nettgrensesnitt og app for iOS og Android * Ikke godkjent for å beregne faktureringsrelaterte data
Dokumenthåndtering

Dokumenthåndtering

Vårt IT-støttede lagersystem gjør det mulig for oss å raskt sende deg de forespurte dokumentene. Fysisk via bud, digitalt kryptert eller som faks. Ønsker du å outsource dokumentene dine, men må ha ubegrenset tilgang? Ta kontakt med oss. Vårt IT-støttede lagersystem gjør det mulig for oss å raskt sende deg de forespurte dokumentene. Fysisk via bud, digitalt kryptert eller som faks. Vi finner den optimale løsningen for deg. Selvfølgelig med høyeste krav til sikkerhet og databeskyttelse. Arkivforvaltning – våre tjenester for deg: • Omfattende komplettservice fra henting til akteødelegging • Korttidsforespørsel og ubegrenset tilgjengelighet – både fysisk og digitalt gjennom skanning på forespørsel • Høyeste standarder når det gjelder sikkerhet og databeskyttelse • Individuelle løsninger for både fysisk og elektronisk arkivering av dokumenter
Returhåndtering

Returhåndtering

Vi gir returer den riktige retningen igjen. Hva vi gjør. Streng kvalitetskontroll, nøye behandling og umiddelbar reklamasjonshåndtering. Vi garanterer at varene dine raskt finner veien tilbake til distribusjonssyklusen.
Teknologi

Teknologi

Vår teknologi er avansert e-logistikk med jevn og rask flyt av data og varer langs forsynings- og etterspørselkjeden. Elektronisk registrering/kontroll av inngangsdata, Programvarestyrt dynamisk lagerkontroll, Programvarestyrt behandling av fraktdokumenter, Presis frakt- og dagsrapportering, Elektronisk behandling av returer/reklamasjoner, Integrasjoner med all vanlig butikkprogramvare Våre informasjonsveier og -innhold tilpasser vi nøyaktig etter dine behov og muligheter. Vi avtaler og realiserer også individuelle prosesser og oppdrag knyttet til emballasje og frakt. Vi leverer på forespørsel statistiske oppsummeringer av alle logistiske aktiviteter.
Innhold

Innhold

Unik, spennende, informativ og underholdende: Innholdet ditt definerer din nettprofil og dermed merkevaren din.
Digitalisering av store formater, CAD-tegninger, skanning av planer

Digitalisering av store formater, CAD-tegninger, skanning av planer

Skanning av planer / Skanning av tegninger / Skanning av store formater Uansett om det er byggeplaner eller tegninger, vi skanner alle dine store formater (som f.eks. A0). Selvfølgelig tilbyr vi denne tjenesten også som en skanning på stedet. Ønsker du å outsource arkivet ditt? IKS-Files tilbyr også ulike løsninger for arkivering: Full fysisk outsourcing eller ekstra skanning av dokumentene som skal outsources, inkludert elektronisk arkivering. Finn ut mer om våre tjenester og kompetanser på vår hjemmeside www.iks-files.com.
synko BarScan: Skanningsløsningen for Microsoft Dynamics 365

synko BarScan: Skanningsløsningen for Microsoft Dynamics 365

synko BarScan er den fullt integrerte skannerløsningen i Microsoft Dynamics 365 Business Central - synko BarScan er den fullt integrerte skannerløsningen i Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere Microsoft Dynamics NAV eller Navision). Med synko BarScan registrerer dine ansatte informasjon med mobile lesere der hvor den oppstår – og det ved enkelt å skanne 1D-, 2D-strekkoder i ulike formater eller ved å lese RFID-etiketter. synko BarScan basert på Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere Microsoft Dynamics NAV eller Navision) brukes med suksess til å støtte prosesser innen varehåndtering, produksjon og kontantsalg. Med synko BarScan får du et modent skannersystem som ikke etterlater noe å ønske. Rask tilgang til oppdaterte data uten kommunikasjonskostnader: Data er raskere tilgjengelige for beslutninger Enkel å bruke: Effektiv arbeid, begeistring blant ansatte Reduksjon av feil: Reduksjon av feil Fleksibelt tilpassbart: Modent skannersystem Transparent selskap: Fullstendig transparens, beholdninger etter FIFO