Produkter for management (204)

Microsoft Dynamics 365 Business Central - Dynamics 365 Business Central er en alt-i-ett forretningsløsning

Microsoft Dynamics 365 Business Central - Dynamics 365 Business Central er en alt-i-ett forretningsløsning

Dynamics 365 Business Central er en alt-i-ett bedriftsløsning som effektiviserer prosessene ved å koble sammen alle forretningsområder og støtter tverrfaglig samarbeid blant ansatte. Gjennom sentral datainnsamling får du en omfattende oversikt over alle viktige nøkkeltall, tar viktige beslutninger basert på dette solide datagrunnlaget, og holder alltid utviklingen av virksomheten din i fokus. Administrasjon av finansdata Akselerer finansavslutningen og rapporteringen gjennom intelligente arbeidsflyter og nøyaktige data, samtidig som alle krav til samsvar overholdes. Forbedret kundeservice Øk salgsmulighetene dine med hjelp av integrerte anbefalinger og en personlig tilnærming, og øk kundetilfredsheten gjennom en proaktiv service. Automatisert forsyningskjede Administrasjon av finansdata: Forbedret kundeservice Automatisert kundeservice: Prosjektgjennomføring Optimaliserte prosesser: Omfattende oversikt over alle viktige nøkkeltall Solid datagrunnlag: Utviklingen av virksomheten alltid i fokus
IBM® InfoSphere® Data Replication - Uavhengig av databasen (f.eks. Microsoft, Oracle, IBM, mySQL osv.)

IBM® InfoSphere® Data Replication - Uavhengig av databasen (f.eks. Microsoft, Oracle, IBM, mySQL osv.)

Med IBM® InfoSphere® Data Replication kan du replikere forretningskritiske datahendelser uten å vesentlig påvirke systemytelsen, fra vilkårlige kilder til vilkårlige målsystemer. Dette støtter ideelt datamigreringer, applikasjonskonsolideringer, datasynkroniseringer, dynamisk datalagring, metadatahåndtering (MDM), tjenesteorientert arkitektur (SOA), forretningsanalyser samt ETL- og datakvalitetsprosesser. Mer informasjon om løsningen og om lisens- og prismodeller får du i en første uforpliktende samtale - ring oss! Din kontaktperson står gjerne til disposisjon: Ralf Mühlhofer, Tlf. 089 589394 26, ralf.muehlhofer@mip.de
Implementering i Virkningsmodellen

Implementering i Virkningsmodellen

Etter prosessanalyse og prosessdesign skjer implementeringen i selskapet. Fokuset her er å støtte dine ansatte i forankringen av de nye prosessene.
Fullservice Markedsfører

Fullservice Markedsfører

Som en komplett leverandør av markedsføringstjenester gir vi deg helhetlig rådgivning. Fra strategisk rådgivning til skapelse og ledelse av kampanjer tilbyr vi 360-graders markedsføringsløsninger. Uansett om det gjelder kommunikasjon og kampanjer, digitale plattformer, medie- og innholdsproduksjon eller trykksaker – vi tar oss av den helhetlige oppfølgingen av markedsføringen din – både i B2C og B2B. Samtidig styrker vi din merkevaretilstedeværelse både internt og eksternt – og dette på alle kanaler, både online og offline.
Konseptutvikling

Konseptutvikling

Opprettelse av tekniske implementeringskonsepter basert på kreative prosesser, forskning og ekspertintervjuer for deres innovative produkt eller prosess. Tekniske implementeringskonsepter er motstykket til enhver luftig idé – de bestemmer spaken som ideen senere kan bruke i markedet. rent a scientist® lager jevnlig implementeringskonsepter for material-, produkt- og prosessinnovasjoner fra de mest varierte bransjer. Som standard blir det i samarbeidet mellom flere forskere laget, vurdert, valgt ut og konkretisert flere konsepter til en idé. I løpet av de siste 20 årene har vi utviklet spesielle metoder for å sikre at vi i det minste vurderer alle teoretisk mulige konsepter (RAS-systemkrets). Det er ofte fornuftig å gjennomføre tilknyttede teknologiske undersøkelser. For opprettelse og vurdering av implementeringskonsepter er det ofte statlige tilskudd tilgjengelig - ta kontakt med oss!
ConSol CM/Complaint - Klagehåndtering

ConSol CM/Complaint - Klagehåndtering

Med ConSol CM/Complaint håndterer du enkelt- og samlede reklamasjoner samt returer, og styrer bytte- og reparasjonsprosesser. Databehandling for kvalitetssikring er inkludert. Med reklamasjonshåndteringsprogramvaren ConSol CM/Complaint behandler du kundereklamasjoner på tvers av hele virksomheten. Arbeidsflytstyrt, strukturert og effektivt. Sjekk med systemet reklamasjoner og garantikrav, lagre all kommunikasjon med kunden, og styr returer, reparasjonsprosesser og tilbakeleveringer etter behov. Og analyser til slutt reklamasjonsgrunner og feil, og iverksett tiltak for kontinuerlig forbedring. Driftsformer: Sky eller lokalt
Prosesoptimalisering

Prosesoptimalisering

Utvikling og implementering av kundetilpassede prosessledelsesløsninger. Klare prosesser for hele virksomheten. Å ha oversikt er en av de viktigste forutsetningene for optimale interne arbeidsflyter. For at dette skal lykkes, må ansatte forstå og akseptere arten og fremstillingen av deres forretningsprosesser. For uten aksept fra de ansatte vil du aldri kunne gi liv til prosessledelsessystemet ditt.
Quentic Håndtering av Farlige Stoffer

Quentic Håndtering av Farlige Stoffer

Quentic er programvaren for håndtering av farlige stoffer. Administrer arbeids- og farlige stoffer med den. Enten det gjelder merking i henhold til GHS, forbud mot bruk av ingredienser eller innføring av beskyttelsestiltak. Quentic farlige stoffer forenkler administrasjonen av all informasjon om arbeids- og farlige stoffer. Takket være nyttige styringsverktøy sikrer du arbeids-, helse- og miljøvern i virksomheten på en konsekvent måte. Dra nytte av de mange funksjonene i Quentic farlige stoffer for å oppfylle lovpålagte krav til håndtering av farlige stoffer og farlig gods nøyaktig. Etabler klare regler for involverte parter og vurder eksisterende sikkerhetstiltak. Oppnå maksimal transparens samtidig som du minimerer den organisatoriske belastningen.
COI-Digital Kontraktsforvaltning med COI-BusinessFlow

COI-Digital Kontraktsforvaltning med COI-BusinessFlow

Prosesmodul for sentral oppretting, forvaltning og lovlig arkivering av dokumenter og informasjon som oppstår i kontraktsforvaltning.
TRACE-it Databehandlingsprogramvare - merkingsprosess/databasert/fleksibel/gjennomsiktig/programvare/sentrale data/forenkle

TRACE-it Databehandlingsprogramvare - merkingsprosess/databasert/fleksibel/gjennomsiktig/programvare/sentrale data/forenkle

TRACE-it er en fullt integrert programvareløsning for sentral databehandling og prosesshåndtering. Den optimaliserer merkingsprosesser i produksjonsbedrifter på tvers av mange forskjellige bransjer – enten det gjelder merking av enkeltprodukter, pakker eller hele paller. Databasert, fleksibel og transparent: TRACE-it-programvaren fra NOVEXX Solutions kobler sammen, administrerer og kontrollerer alle merkingsoppgaver i produksjonsprosessen på et sentralt sted – for et høyt nivå av transparens og nøyaktighet i de ulike trinnene i produktidentifikasjonsprosessen. TRACE-it er en fullt integrert programvareløsning for sentral databehandling og prosesshåndtering. Den optimaliserer merkingsprosesser i produksjonsbedrifter på tvers av mange forskjellige bransjer – enten det gjelder merking av enkeltprodukter, pakker eller hele paller.
PRODUSERE & PAKKE

PRODUSERE & PAKKE

- For-serie og kontraktsproduksjon - Utgående og reservedelsproduksjon - Montering av komponenter - Del-, små- og sluttmonteringer - Pakking og displaymontering
Parkeringsautomat for parkeringsforvaltning

Parkeringsautomat for parkeringsforvaltning

Den sikre, effektive og kostnadseffektive forvaltningen av offentlige parkeringsplasser har stor betydning for kommuner og parkeringsoperatører. Gjennom parkeringsledelse- og målsystemer unngås unødvendig søketrafikk. Med parkeringsforvaltningsløsningene fra Bremicker tilbys tilreisende ekstra orienteringshjelp, og utnyttelsen av parkeringsplassene øker.
Fiberoptisk Utvidelse

Fiberoptisk Utvidelse

Raskt internett og forsyning av borgere og bedrifter med en effektiv infrastruktur for IT-kommunikasjon er av økende betydning for det moderne samfunnet. Uavhengig av ønsket utbyggingskonsept, enten det er Fiber to the Curb (FttC), Fiber to the Building (FttB) eller Fiber to the Home (FttH), tilbyr Schandl GmbH omfattende tjenester for utbyggingen av ditt fibernett. Sammen med våre partnere får du et komplett pakke fra oss, som, avhengig av ønsket, kan dekke hele spekteret av tjenester fra gravearbeidene med legging av nødvendige rørsystemer, til blåsing av fiberkabler, samt splice-teknologi og målinger av fiberlinjene.
Batterihåndtering for Elektriske Kjøretøy / Utvikling og Design for Bil- og Leverandørindustrien

Batterihåndtering for Elektriske Kjøretøy / Utvikling og Design for Bil- og Leverandørindustrien

Fult automatiserte monteringslinjer for kontaktsystemer Design og konstruksjon av fult automatiserte monteringslinjer for kontaktsystemer, batterihåndtering og lignende komponenter med SolidEdge og SolidWorks.
Installasjonstjenester - Profesjonell Installasjon & Kvalitetsstyring

Installasjonstjenester - Profesjonell Installasjon & Kvalitetsstyring

Profesjonell installasjon og kvalitetssikring av trente fiberoptiske spesialister. Med over 25 års erfaring er vi din pålitelige partner i byggingen av fremtidssikre datasenterinfrastrukturer.
Ingeniørfag - Design - Prosjektledelse

Ingeniørfag - Design - Prosjektledelse

Pålitelige løsninger, perfekt tilpassede prosesser, høyeste ergonomi og fleksibilitet – DTS- Automatisering, prosessikkerhet og høyeste kvalitet innen transportteknikk. Vi tar oss av planlegging og konstruksjonsarbeid for deg. Kompetent rådgivning fra våre ansatte gjennom hele prosjektperioden. Fra planlegging, produksjon, til levering og videre – alt koordinert med deg og for deg. teknisk rådgivning prototypbygging konstruksjon simulering
Datakontroll og Komponentinnkjøp

Datakontroll og Komponentinnkjøp

Leverte kundedesign gjennomgår en grundig datakontroll med eventuell produksjonsoptimalisering etter avtale. Vår innkjøpsledelse omfatter global forskning og innkjøp av kretskort, SMD-/THT-komponenter, spesialkomponenter og tilkoblingskomponenter. Eller vi bestykker med komponenter levert av kunden.
Kabelkanal - Industriell Kabelkanal

Kabelkanal - Industriell Kabelkanal

Fra praksis til praksis - Bristol kabelkanalsystem MT: Kanaler, vinkler, kryss, koblinger, T-stykker, avganger… vi produserer ulike former og størrelser av kanaler med høy kvalitet og nøyaktighet, skreddersydd etter kundens tegning. Med bransjespesifikk kompetanse prosjekterer og realiserer vi løsninger for maskinbygging, bygningsautomatisering og for alle andre som må lede kabler og ledninger på riktig måte. Enten det gjelder spesialkanaldeler og -lakkeringer, automotive utførelser, lokk med hengsel, inkludert jordingbolter, skillevegger, eller andre ønsker, realiserer vi raskt, pålitelig og fleksibelt.
Lekkasjebarriere – Brannvannbarriere BL/BED

Lekkasjebarriere – Brannvannbarriere BL/BED

Låsekroppen til utløpslåsen står vertikalt og sikret i dreieleddet når den er i ro. Ved behov kan låsen manuelt frigjøres, låsekroppen kan foldes ned og låses.
Gjærforvaltning: MICRO PROP Gjærformeringssystem 50 L / 100 L

Gjærforvaltning: MICRO PROP Gjærformeringssystem 50 L / 100 L

MICRO PROP er det minste propagasjonssystemet fra ESAU & HUEBER og er ideelt for små og håndverksbryggerier, samt som et mellomtrinn mellom laboratoriet og bryggerioperasjonen.
Energihåndteringssystem for Skip / PMS - Energihåndteringssystem for Skip / NORISYNC 4 Energihåndteringssystem

Energihåndteringssystem for Skip / PMS - Energihåndteringssystem for Skip / NORISYNC 4 Energihåndteringssystem

NORISYNC 4 er vårt nye energihåndteringssystem (PMS) som optimaliserer produksjonen og bruken av elektrisitet om bord på skipet ditt. Hjertet er den nye energihåndteringskontrolleren NORISYS 4 PMC. Systemet er basert på vår åpne automasjonsplattform NORISYS 4, som er spesielt utviklet for bruk i marineapplikasjoner. Som en skreddersydd løsning styrer NORISYNC 4 energifordelingen, lastavhengig start og stopp av dieselgeneratorene, lastfordeling og synkronisering av generatorene med det elektriske anlegget, samt energilagringssystemet (ESS) på skip med hybrid- eller helelektrisk drift. CPU-basert multi-master system for fleksibel systemskala Sikkerhet gjennom redundant kommunikasjon Ulike driftsmoduser Enkel systemkonfigurasjon Intelligent styring av energilagringssystemer Standardiserte grensesnitt til overordnede systemer Fjernadgang for service og vedlikeholdsarbeid Under forberedelse: BV, DNV-GL og LR
Sosiale Medier Håndtering - Leads Konvertering & Kunderetensjon

Sosiale Medier Håndtering - Leads Konvertering & Kunderetensjon

Bedriften din trenger et helt nytt utseende og friskt innhold hver uke. Derfor, kun med riktig sosiale medier-håndtering vil du nå det rette publikum til rett tid. Hvis du investerer i markedsføring på sosiale medier, forbedrer du betydelig mulighetene dine for å prestere godt i søkemotorene.
KN extender - Verktøyforvaltning

KN extender - Verktøyforvaltning

Verktøyforvaltning med KN extender for å optimalisere verktøy- og lagerforvaltning
HEINZELMANN Service.Desk - Kraftig og prisbelønt fullservice administrasjonsprogramvare

HEINZELMANN Service.Desk - Kraftig og prisbelønt fullservice administrasjonsprogramvare

HEINZELMANN Service.Desk er akkurat det du trenger det skal være - en ITSM-programvare, IT-tjenesteprogramvare, programvare for feilhåndtering, servicedesk eller helpdesk. Tilbyr funksjoner for registrering av feil, problemer, tjenesteforespørsel eller oppgaver i service- og feilmeldinger. Den modulære designen og åpne strukturen hjelper selskaper med å kartlegge individuelle prosesser og behov uten å påvirke kjente arbeidsflyter sterkt - fra IT-støtte til eiendomsforvaltning, kan alle tjenesteprosesser kartlegges. Designet og grensesnittene er svært brukervennlige og intuitive. Dette minimerer opplæringstid og støtteinnsats - en annen fordel når det gjelder kostnader. Den er tilgjengelig som on-premise og som SaaS. Løsningen er basert på moderne og plattformuavhengig webteknologi. I en brukerstudie utført av techconsult ble programvaren kåret til mester i kategorien IT Service Desk. Brukere av HEINZELMANN er mange offentlige forvaltninger og organisasjoner samt mellomstore bedrifter, men også store selskaper.
3DEXPERIENCE / PLM on Demand - Produktlivssyklusforvaltning for Testing

3DEXPERIENCE / PLM on Demand - Produktlivssyklusforvaltning for Testing

Vi tilbyr muligheten til å leie og teste ENOVIA V6/3DEXPERIENCE, også uten store investeringer. Test 3DEXPERIENCE gratis i to måneder. Du kan begynne å bruke 3DEXPERIENCE allerede i overmorgen! Bruken av 3DEXPERIENCE støtter mellomstore bedrifter - spesielt i samspill med CATIA V6, CATIA V5 og andre CAD-systemer som NX eller Solidworks - i oppgaven med å enkelt og prosessikkert fange, administrere og gjenbruke egen produktkunnskap. Med vårt raske implementeringskonsept blir du spesielt raskt produktiv. SCHWINDT mottok i 2014 prisen "Best in Class OOTB ENOVIA V6 Concept" fra Dassault Systèmes.
LEVERANDØRKJEDEFORVALTNING

LEVERANDØRKJEDEFORVALTNING

INGENIØRTJENESTE > Logistikkstrategi > Logistikk- og materialforsyningskonsepter > Logistikknettverksplanlegging > Utvalg og optimalisering av styringssystemer > Logistikk 4.0 > Make or Buy-analyser > Leverandør- og innkjøpsledelse > Inbound-logistikk > Intra-logistikk > Outbound-logistikk > Lastbærerplanlegging > Automatiseringsteknikk > Planlegging-/gjennomføringsstøtte for transportteknikk > Lagerplanlegging og optimalisering
Programvare for privatskoler - Skoleadministrasjonsprogramvare med CRM & mer

Programvare for privatskoler - Skoleadministrasjonsprogramvare med CRM & mer

ATLANTIS er en omfattende programvareløsning, spesialutviklet for effektiv organisering og digitalisering av de komplekse administrative oppgavene ved private skoler. Med ATLANTIS får private skoler et kraftig verktøy som dekker alle relevante områder av skoledriften. Programvaren tilbyr blant annet et faktureringsmodul for håndtering av skolepenger og kontrakter, en søknadsprosess for organisering av elevopptak, en fleksibel kursadministrasjon samt et integrert CRM- og fundraising-modul. Takket være grensesnittet til finansregnskapssystemer som DATEV og den modulære oppbyggingen tilpasser ATLANTIS seg fleksibelt til de spesifikke kravene til hver skole. Lag din egen All-in-One-løsning for å minimere administrasjonsbyrden samtidig som du maksimerer effektiviteten og transparensen. Den intuitive brukergrensesnittet og de mobile mulighetene gjør ATLANTIS til det ideelle valget for moderne private skoler. Hovedfunksjoner og fordeler: • Omfattende håndtering av skolepenger og kontrakter gjennom faktureringsmodulen • Søknadshåndtering for å støtte elevrekruttering • Sentrale CRM- og fundraising-funksjoner for optimalisering av kontaktdatahåndtering • Kompatibilitet med DATEV og andre finanssystemer • Modulær tilpasning til individuelle skolebehov
pro-Report - Bautagebok App & Mangelhåndtering

pro-Report - Bautagebok App & Mangelhåndtering

Digitalt byggebok & mangelhåndteringsprogramvare: pro-Report er et digitalt byggebok som hjelper deg med å håndtere dokumentasjoner som byggebok eller mangelhåndtering på en programvarebasert og oversiktlig måte. Fordelene: • Mobil (iOS & Android) Med pro-Report kan du enkelt føre ditt byggebok i byggebok-appen og også koordinere mangelhåndteringen helt mobil. Med pro-Report har du kontoret ditt med deg på byggeplassen. • Tidsbesparelse pro-Report hjelper deg med å spare tid. Ingen mer etterbehandling av byggebøker: Registrer informasjon, bilder og oppgaver direkte på byggeplassen. Alle analyser og rapporter er tilgjengelige i byggebok-appen med ett klikk. • Komfortabelt & utvidbart For å utføre dokumentasjonsoppgavene dine så komfortabelt og effektivt som mulig, kan du utvide pro-Report med alle godkjennings- og mangel-kataloger. • Minimere ansvarsrisker Med pro-Report har du alltid en digital byggebok tilgjengelig, har kontroll over mangelhåndteringen med programvaren og kan optimalt styre underleverandører og leverandører. Slik begeistrer du som byggeleder dine oppdragsgivere. ______ pro-Report tilbyr som app byggebok-maler og mer pro-Report-appen gjør arbeidsdagen enklere med byggebok-maler, mangelhåndtering og automatisk værdataregistrering. All prosjektinformasjon er alltid synkronisert og tilgjengelig. • MOBILT KONTOR Med pro-Report har du alltid din digitale byggebok med deg på byggeplassen og kan samarbeide optimalt med din byggeplanleggingsprogramvare (f.eks. pro-Plan). • MOBIL REGISTRERING Registrer enkelt alle data direkte på byggeplassen i byggebok-maler, inkludert bilder, data, oppdrag og taleposter. Programvaren integrerer godkjennings- og mangelhåndtering. • DOKUMENTASJON & MANGELREGISTRERING Mangler kan registreres direkte i appen og dokumenteres med bilder, videoer eller taleposter. Programvaren lager automatisk byggebøker, inspeksjonsprotokoller og mangel-dokumentasjoner. • I KONTOR ALLTID ALLE DATA UNDER KONTROLL I desktop-applikasjonen til pro-Report har du tilgang til alle data og kan etterbehandle dem. Data synkroniseres og all dokumentasjon forberedes. • PRO REPORT FOR KONTOR Med pro-Report og tilleggsmodule som pro-BIM og Jour-Fixe-modul kan alle arbeidsprosesser registreres. Kontoret forblir den sentrale styringen for byggeutførelsen. • STANDARDISERTE OG TILPASSELIGE RAPPORTER pro-Report muliggjør komfortabel opprettelse av alle nødvendige rapporter og tilbyr fleksibilitet for spesielle krav. Gratis 30-dagers prøveperiode. • JOUR-FIXE MODUL pro-Report optimaliserer forberedelsen av arbeidsmøter med alltid tilgjengelige data og informasjon, slik at alle involverte kan koordineres optimalt. • PRO-BIM MODUL BIM-modulen muliggjør import av bygningsmodeller som IFC-fil, automatisk lokalisering av rom og konvertering av 3D-modeller til 2D-planer. • PRO-PORTAL pro-Portal tilbyr en omfattende løsning for effektiv byggeprosjektledelse og forbedrer samarbeidet med håndverkere, underleverandører og leverandører for å akselerere prosesser og optimalisere resultater. Hovedtrekk og fordeler: • Digital registrering av byggeplassaktiviteter, inkl. mangelhåndtering • Tilgjengelighet på mobile enheter (iOS & Android) samt på desktop • Værdataregistrering og dokumentasjon av byggeprogresjon i sanntid • Integrasjon med pro-Plan for optimalisert prosjektstyring • Moduler for Jour Fixe og BIM-import for omfattende byggeprosjektledelse Test pro-Report gratis i 30 dager!
Digitalisering for bedrifter - Digitalisering av forretningsprosesser

Digitalisering for bedrifter - Digitalisering av forretningsprosesser

Special Software Solutions støtter bedrifter i deres digitale transformasjon for å gjøre prosesser mer effektive og sikre konkurransefortrinn. Vårt team av erfarne utviklere og konsulenter fokuserer på skreddersydde IT-løsninger som er nøyaktig tilpasset kravene og målene til våre kunder. Tilbudsspekter: - Prosessdigitalisering: Optimalisering av arbeidsflyt gjennom automatisering og integrering av digitale systemer. - Cloud- og IT-infrastruktur: Implementering av moderne cloud-løsninger for fleksibelt og skalerbart arbeid. - Databehandling: Utvikling og implementering av løsninger for datainnsamling, -analyse og -utnyttelse for informerte beslutninger. - Industri 4.0 og IoT: Sammenkobling av maskiner og enheter for å overvåke og optimalisere produksjonsprosesser i sanntid. - Digitaliseringsrådgivning: Strategisk rådgivning for effektiv bruk av digitale teknologier.
ISO 9001:2015 - Rådgivning og Sertifisering av et Kvalitetsledelsessystem

ISO 9001:2015 - Rådgivning og Sertifisering av et Kvalitetsledelsessystem

Et sertifisert kvalitetsstyringssystem i henhold til ISO 9001:2015 sikrer enkle og pålitelige prosesser i din bedrift og åpner dører hos potensielle kunder. LEGGE BORT ARBEID OG BYRÅKRATI TIL OSS. Vi kjenner veien! - 100 % sertifiseringsrate - Fastprisgaranti - Ukonvensjonelt - Uten stort tidsforbruk - Fleksible prosesser - Tverrfaglig erfaring NÅR: Tel: 0731 725 400 90