Produkter for management (204)

Monitorarm Arbeidsstasjon inkludert Tastaturbrett og Kabelhåndtering

Monitorarm Arbeidsstasjon inkludert Tastaturbrett og Kabelhåndtering

Monitore med 2 - 8 kg, VESA MIS-D 75/100 kompatibel festeplate, justerbar - Monitor arbeidsplass SIT / STAND 4 akser, profilfeste 40 (Sett) For å feste skjermer med 2 - 8 kg, VESA MIS-D 75/100 kompatibel festeplate, justerbar synsvinkel og høyde; oppfellbar hylle med leddskånende håndleddstøtte for tastatur opptil 2,5 kg, inkludert uttrekkbar hylle til venstre eller høyre for mus, samt holdere for skanner og mus; 360° monteringsflens kan monteres langs, på tvers eller i enden av aluminiumsprofilen (40), ved endemontering må det være et M8-gjenger i kjernedrillingen. Materiale Monitor arbeidsplass: Stål / Aluminium / Plast Deksel kabelstyring: Plast Monteringsflens: Aluminiumstrykkstøp Skruer: Stål Overflate/farge: Monitor arbeidsplass: grå lakkert Monteringsflens: grå lakkert Deksel kabelstyring: grå Skruer: galvanisert
C-delsforvaltning

C-delsforvaltning

Korrodin er din spesialist for individuell C-delsforvaltning (forsyningskonsept). Korrodin tilbyr deg en C-delsforvaltning (forsyningskonsept) som er nøyaktig tilpasset dine krav. Vår C-delsforvaltning sparer deg for tid og krefter når du anskaffer dine B- og C-deler.
Crashmanagement-systemer for optimal kjøretøysikkerhet

Crashmanagement-systemer for optimal kjøretøysikkerhet

Crashmanagement-systemene fra MX Prototyping GmbH er laget av stål og aluminium og tilbyr høy presisjon og effektivitet. Våre Crashmanagement-systemer er spesielt designet for å møte de mest krevende kravene i den moderne produksjonsindustrien. Gjennom bruk av den nyeste teknologien og vårt dedikerte team av fagfolk, sikrer vi at våre Crashmanagement-systemer oppfyller de høyeste kvalitetsstandardene. Våre Crashmanagement-systemer er resultatet av en streng kvalitetsledelse og et sømløst samarbeid mellom menneske og teknologi. Vi satser på en kompromissløs kvalitetspolitikk som sikrer at hver del som forlater vår fabrikk, oppfyller de høyeste standardene. Med et dedikert team av fagfolk med omfattende erfaring og ekspertise, er vi i stand til å tilby skreddersydde løsninger som møter de individuelle behovene til våre kunder.
Hovedentreprenør / Prosjektledelse

Hovedentreprenør / Prosjektledelse

Som deres partner rådgir, designer og realiserer vi automatiseringsanlegg eller komplette produksjonslinjer. Som grunnlag for deres automatisering bruker vi våre standardiserte stanse-, monterings- og sveise-moduler og utvikler nøkkelferdige anlegg for dere. Basert på deres spesifikasjoner og vår kompetanse, setter vi inn de riktige samarbeidspartnerne fra vårt omfattende leverandørnettverk. Erfarne prosjektledere gjennomfører prosjektet deres med suksess.
Dokumenthåndtering

Dokumenthåndtering

Med COI-BusinessFlow tilbyr vi et modulært, intelligent arkiverings-, arbeidsflyt- og dokumenthåndteringssystem som tilpasser seg nøyaktig dine behov. Digitalisering er både en mulighet og en utfordring for bedrifter. Med det optimalt tilpassede Enterprise Content Management (ECM) eller dokumenthåndteringssystemet (DMS) kan dokumenter og filer administreres sentralt og fullstendig digitalt. De er tilgjengelige for alle ansatte på kontoret, hjemme eller på forretningsreiser til enhver tid. Dette er ekstremt viktig, for som du vet, er det ansattes kompetanse og den fleksible tilpasningen av organisasjonsstrukturen til et stadig skiftende miljø som er avgjørende for suksessen til en bedrift. COI GmbH står med sine programvareløsninger for effektive dokumenthåndteringssystemer, kvalitet, rådgivning og optimal prosessstøtte. Ta det første skrittet mot en moderne og fleksibel, digital arbeidsmetode i dag!
Dokumenthåndtering

Dokumenthåndtering

Sikre og økonomiske løsninger Med innovative tjenesteløsninger gjør vi det mulig for våre kunder å håndtere sensitive forretnings- og kundedata på en forsiktig måte. Siden 2010 har vi vært sertifisert av TÜV Süd i henhold til DIN ISO 9001:2003. Sikre og økonomiske løsninger For å sikre en enhetlig, kvalitetsrik tjeneste har vi standardisert alle prosesser og arbeidsflyter. Den kontinuerlige sikringen av sikkerhet og konfidensialitet for sensitive dokumenter og informasjon står i fokus for vår virksomhet. Vårt tjenestetilbud • Arkivforvaltning • Saks- og dokumentforvaltning • Databærerforvaltning • Budlogistikk • Securitas DataSafe® Online-sikkerhetskopiering • Inhouse-posttjenester (Mailservice)
Kanaladministrator

Kanaladministrator

Øk antallet av dine online-bestillinger, spar tid og maksimer inntekten din.
Prosjektledelse

Prosjektledelse

INGENIØRTJENESTE > Total- og delprosjektledelse > Oppstart- og nedstengningsledelse > Idriftsettelsesledelse > Endringsledelse > Prosjektkoordinering > Prosjektstyring (maskiner og anlegg) > Prosjektpersonell > Ressursforvaltning > Planlegging, tids- og kostnadskontroll > Fasilitetsledelse > Flytteplanlegging, -koordinering og -ledelse > Bygningforvaltning > Prosjektledelseskontor (PMO) > Teststandkoordinering > Task-Force/Feilsøking
Adressehåndtering og Databehandling

Adressehåndtering og Databehandling

Uventede potensialer ligger i dvale i kundedataene til mange selskaper, en skatt av ubrukte muligheter.
tecnotron - Prosjektledelse

tecnotron - Prosjektledelse

Holde prosessflyten i sikte, kontrollere kostnader: Prosjektledelse for komplekse prosjekter
Windows 11-kompatible industrielle PC-er fra compmall - Spesielle maskinvarekrav gjelder for Windows 11 IoT Enterprise.

Windows 11-kompatible industrielle PC-er fra compmall - Spesielle maskinvarekrav gjelder for Windows 11 IoT Enterprise.

Om dette produktet I oktober i fjor ble Windows 11 lansert. Operativsystemet har nye maskinvarekrav: Det kreves en kompatibel prosessor, UEFI Secure Boot og et Trusted Platform Module i versjon 2.0. Det er viktig å merke seg at TPM-modulen ikke nødvendigvis må være en fysisk brikke; det er også tilstrekkelig med et firmware-TPM (fTPM) som kan aktiveres i BIOS-innstillingene. Hva er nytt? Windows 11 IoT Enterprise har alle funksjoner som forgjengeren. I tillegg er det disse særtrekkene: • Brukergrensesnittet har blitt modernisert. • Funksjonsoppdateringer blir rullet ut årlig i stedet for halvårlig. • Støtten varer i 36 måneder. • USB4 og Wi-Fi 6E Det er viktig å merke seg at LTSC-versjonen ennå ikke er utgitt.
DOCUframe

DOCUframe

DOCUframe er mye mer enn bare et dokumenthåndteringssystem - fleksibelt, modulært, individuelt tilpassbart, åpne grensesnitt, 100 % klar for utgivelse!
Organisering og Koordinering

Organisering og Koordinering

Den første entusiasmen for å organisere et arrangement avtar raskt når omfanget først blir ordentlig klart. Unngå stress og søvnløse netter, for vi tar oss av organiseringen for deg. Ditt arrangement er i gode hender hos oss. Vi gir deg også støtte på stedet og tar på forespørsel ikke bare ansvaret for våre egne fagområder, men også for de andre involverte selskapene som for eksempel dekoratører, catering og mange flere.
Digitalt Vouchermanagementsystem

Digitalt Vouchermanagementsystem

Gavekortforvaltningssystem for byer, kommuner, innkjøpsfellesskap m.m. Digitalt gavekortforvaltningssystem Gjennom vår Citygutschein-app er innløsning av gavekort mulig med enhver vanlig smarttelefon. Innløsninger blir i sanntid knyttet til den innløsende virksomheten (akseptstedet) og gjort klar for avregning. Systemet leverer DTAUS-filer for samlet overføring eller trekk. Disse videresender du via ditt eksisterende bankprogram til din bank. Kontrollen over pengeflyten ligger dermed alltid i dine hender. Integrasjon av eksisterende systemer En integrasjon av eksisterende bygavekort-systemer i vårt forvaltningssystem er i de aller fleste tilfeller problemfri. Vi lager gjerne et tilbud til deg.
HeBoFill® Boron Nitride Pulver - Boron nitride pulver for smøring og kjøling i plast

HeBoFill® Boron Nitride Pulver - Boron nitride pulver for smøring og kjøling i plast

Produktfamilien HeBoFill® oppfyller først og fremst kjerneoppgaver som å skille, smøre, kjøle eller elektrisk isolere. Prosessikkerhet, pålitelighet og produktivitet står alltid i fokus. Enten som slippmiddel ved aluminium ekstrudering, som fyllstoff for å øke varmeledningen i plast, eller som tilsetning i oljer og fett for å forbedre høytemperaturegenskaper.
Motstands dampfukter med kalkhåndtering Condair RS

Motstands dampfukter med kalkhåndtering Condair RS

Det patenterte kalkhåndteringssystemet fjerner de utskilte mineralene fra damp-sylinderen under drift og leder dem automatisk til den tiltenkte kalkoppsamlingsbeholderen. Oppsamlede kalkavleiringer fjernes dermed kontinuerlig fra damp-sylinderen. Kalkstykkene samler seg i en ekstern kalkoppsamlingsbeholder og kan enkelt tømmes derfra. Vedlikeholdsarbeid reduseres dermed betydelig, og driftsikkerheten sikres på best mulig måte. • hygienisk feilfri dampkvalitet • patentert kalkhåndtering • ekstern kalkoppsamlingsbeholder • kalkfritt sylindervann • presis regulering av dampytelse • komfortabel tilkobling til GLT-systemer
Rådgivning og Støtte

Rådgivning og Støtte

Et nært samarbeid med kunden er en selvfølge for ISMB. Vi tilbyr seminarer og opplæring innen et mangfold av temaer. Slik kan du oppnå dine mål både i industriell praksis og i anvendt forskning. Seminarer Vi organiserer arrangementer om utvalgte temaer eller tverrfaglig innen flere fagområder. Her formidles grunnleggende og faglig kunnskap for å bearbeide prosjektene dine. Opplæring Vi tilbyr opplæring i resultatorientert og interaktiv bruk av hard- og programvareverktøy. På forespørsel kan vi gå inn på ditt spesifikke prosjekt. Support Installasjon og lisensiering av programvare, teknisk support og feilsøking, vedlikehold, oppdateringer og oppgraderinger, samt tilpasning av programvare.
Adressehåndtering og Database Markedsføring

Adressehåndtering og Database Markedsføring

Det viktigste godet for enhver bedrift er kundene og interessentene sine adresser. Vi sørger for at hver kunde blir riktig adressert og at posten din blir levert til riktig adresse. Ved behov tar vi oss av hele databasevedlikeholdet og gir deg nettgrensesnitt for direkte forespørsel via internett. Responsforvaltning Arrangerer du et lotteri og ønsker å registrere svarene? Tilbyr du kundene/dine potensielle interessenter en kupongtjeneste og ønsker å outsource behandlingen? Vi sørger for at alle svar blir behandlet og registrert daglig, og at interessentene får det forespurte informasjonsmaterialet så raskt som mulig.
Interimledelse

Interimledelse

Kvalifisert støtte gjennom QMB-tjenester, interimledelse og feilsøking. Overlat QM-temaene dine til eksterne eksperter. Å bruke ekstern QM-støtte har mange grunner. Hva er din grunn? Trenger du en kortsiktig lettelse for eget QM-personell, spesifikk QM-kompetanse til en vanskelig problemstilling, eller er det mer lønnsomt å overlate QM-temaene dine til en ekstern QM-spesialist? Uansett hva som driver deg til å outsource kvalitetsledelsen din: Med lang erfaring, praksisnær arbeidsmetode og rikelig med fagkunnskap, støtter vi deg gjerne i kvalitetsledelsen.
Databehandlingssystem

Databehandlingssystem

Med Data Management System (DMS) fra NIHON KOHDEN kan du enkelt håndtere EEG-, video- og EMG-data i ditt IT-nettverk og gjøre dem tilgjengelige for de aktuelle arbeidsplassene på en komfortabel måte. DMS fungerer helt naturlig som grensesnittet mellom måleinstrumentene fra NIHON KOHDEN og tredjepartssystemer som for eksempel klinikk- eller praksisinformasjonssystemer. Komfortable funksjoner for sikkerhetskopiering, arkivering, administrasjon av brukerrettigheter og mange muligheter for tilpasning sikrer et effektivt arbeidsmiljø.
ETTERSALGSFORVALTNING

ETTERSALGSFORVALTNING

Innen ettermarkedstjenester skiller vi oss ut med et felles utviklet konsept for returlogistikk. Hver retur registreres i systemet med den respektive returårsaken. De returnerte varene gjennomgår en grundig vurdering for å avgjøre om de skal legges tilbake i varelageret eller kastes. Det sikres en sømløs informasjonsutveksling om varebevegelser og reklamasjonsårsaker. For ettermarkedprosessen kan vi, i tillegg til håndtering av returer, tilby våre kunder individuelle rapporter om alle temaer innen frakt. For eksempel kan salgsmengder presenteres basert på en lageranalyse. Pakkevedlegg og pakker som utarbeides innen forhåndssalg, kan spille en viktig rolle i ettermarkedshåndteringen for kundetilfredshet og ved gjentatte eller tilleggskjøp.
Kvalitetsstyring

Kvalitetsstyring

Kvalitetsledelse, VI HOS HKR GARANTERER EN FREMSTÅENDE OG BÆREKRAFTIG PRODUKT- OG PROSESSKVALITET. Kvalitet er oppgave og mål for hver ansatt. Vi tar ansvar for hensiktsmessige prosesser som sikrer selskapets politikk og strategi, fremmer risikobasert tenkning og utvikler ledelsessystemet kontinuerlig videre. #Bærekraft #Six-Sigma #8D-Report #Kvalitet #FMEA #Prosesser
Vaktmestertjeneste

Vaktmestertjeneste

Vi tar gjerne på oss den regelmessige feiingen av garasjen deres eller den grundige rengjøringen om våren. Vi holder eiendommen deres alltid godt vedlikeholdt. Vårt TEAM er alltid klart og holder deres tekniske anlegg i drift med godt utstyrte maskiner og profesjonelt utstyr, samt hagen, grøntområdene eller garasjen i topp stand!
Ledelseskonsultasjon

Ledelseskonsultasjon

Ledelseskonsultasjon - Hos Business Trainers finner du skreddersydd støtte for dine driftsutfordringer.
Finansieringskontroll - Sjekk dine finansieringsmuligheter og maksimér dine finansieringsrettigheter!

Finansieringskontroll - Sjekk dine finansieringsmuligheter og maksimér dine finansieringsrettigheter!

Den kostnadsfrie Steinbeis støttevurderingen gjør det mulig for bedrifter å sjekke innen få dager i hvilken grad innovasjonsprosjekter eller investeringsplaner er støtteberettiget. Steinbeis støttevurdering gir uforpliktende informasjon om hvorvidt og i hvilke programmer en søknad kan være lovende. Med Steinbeis rådgivningssenter som ledende tjenesteleverandør for teknologistøtte, utnytter du dine rettigheter fullt ut. I de følgende lenkene finner du informasjon om de spesielt attraktive programmene: - ZIM (Sentral innovasjonsprogram for små og mellomstore bedrifter) - KMU-innovativ - Høyteknologistrategi fra regjeringen - Bayerisk samarbeidende forskningsprogram - Skattefradrag for forskning
Energistyring

Energistyring

Vi følger visjonen om å få det beste ut av energien til hvert selskap med våre batterier, for å opprettholde materielle, økologiske og etiske verdier. For dette har vi fire strategier: - Kombinasjon av stasjonære og mobile batteriapplikasjoner i energistyringssystemet - Muliggjør målrettet bruk av din PV-energi - Optimalisering av eget forbruk - Optimalisering av laststyring - Dataanalyse og rapportering - Langsiktig støtte
Sisense Selvbetjeningsanalyseplattform - En moderne og omfattende Business Intelligence-plattform

Sisense Selvbetjeningsanalyseplattform - En moderne og omfattende Business Intelligence-plattform

Sisense Analytics-plattformen er den ideelle end-to-end Business Intelligence-løsningen for dataproffer, utviklere og analytikere. Bruken er ment for alle brukere i selskapet, da hver avdeling kan handle via selvbetjeningsløsninger, uavhengig av IT. Dette gjør det mulig å lage umiddelbare analyser for alle dataene dine, uavhengig av kompleksitet, og med høy letthet og fleksibilitet. Med Sisense får du en omfattende Business Intelligence-plattform som kan integreres i nesten alle datasilos og også er tilgjengelig som en OEM-løsning. Det beste er at du tar en titt på dette moderne verktøyet for dataanalyse! Bare avtale en uforpliktende demo. Din kontaktperson står gjerne til disposisjon: Franziska Juric, Tlf. 089 589394 29, franziska.juric@mip.de
Energileder

Energileder

Optimalisering av energiforsyning - All essensiell data på ett blikk Nøkkelfunksjoner Fullintegrert smartmåler * Spørreintervall for målte verdier: < 1s 3-fase aktiv og reaktiv effektmåling Referanse og innmating målt som en balanserende eller ikke-balanserende måler Direkte tilkobling til 63 A henholdsvis via en ekstern instrumenttransformator Top-hat skinneinstallasjon (4TE) Bruk: Nettgrensesnitt og app for iOS og Android * Ikke godkjent for å beregne faktureringsrelaterte data
Logistikkledelse

Logistikkledelse

Vårt logistikksystem gir deg maksimal sikkerhet og lettelse. For fleksibel og behovsbasert fraktstyring benytter vi en rekke logistikksmodeller som WoW, VMI, lastebilsporing, pendelpakking eller intern lagring. Vi leverer varene dine til avtalt tid. Uten unntak.
Bygningsforvaltning

Bygningsforvaltning

VI TILBYR ALLE TYPER VEDLIKEHOLDSTJENESTER FOR DEG