Produkter for management (1275)

Stillingsannonse - Prosjektledelse

Stillingsannonse - Prosjektledelse

Vi søker erfarne prosjektledere (k/m/d) for bedriftsmiljø- eller arbeidsmiljøledelse.
Intelligent Kabeltestsystem

Intelligent Kabeltestsystem

sWHT250 Kabeltestsystem Det første kabeltestsystemet som selv genererer testtilfeller. Intelligent kabeltestsystem sWHT250 Gjennom grafisk inntasting av tilordningen av lederne til kontaktene beregnes alle nødvendige testtilfeller, og kan deretter testes så mange ganger som ønsket som en slutt-test. Systemet kan sjekke beskyttelsesdioder som er installert i kabelen.
Deltids CFO - Midlertidig CFO / Controller / Finanssjef / CFO som en tjeneste

Deltids CFO - Midlertidig CFO / Controller / Finanssjef / CFO som en tjeneste

AAAgiler tilbyr individuelle finansforvaltningsløsninger for mellomstore bedrifter som "CFO as a Service" (CFOaaS), blant annet innen: Finansieringsrådgivning for bedrifter (blant annet banklån, kontraktsforhandlinger og refinansieringsforhandlinger med banker samt investorer, bank/investorrelasjoner) / Treasury / Risikostyring "Controlling as a Service" (blant annet planlegging/budsjett, prognoser, produktkostnadsberegning, prisberegning) Bedriftsrekonstruksjon/restrukturering i kriser samt spesielle situasjoner og for å unngå konkurs Compliance & Intern kontroll
synko Pharma: Bransjeløsningen for forhandlere og produsenter - Basert på Microsoft Dynamics 365 Business Central

synko Pharma: Bransjeløsningen for forhandlere og produsenter - Basert på Microsoft Dynamics 365 Business Central

synko Pharma er den integrerte bransjeløsningen for forhandlere og produsenter av legemiddelprodukter. Den utvider systemstandarden fra Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere Microsoft Dynamics NAV eller Navision) med bransjespesifikke funksjonaliteter. Du får dermed en IT-løsning på en globalt anvendt systemstandard som passer perfekt til din bedrift. Med synko Quality får du i tillegg en fullt integrert IT-løsning for kvalitetskontroll og -sikring i din bedrift, som er innebygd i Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere Microsoft Dynamics NAV eller Navision). synko Components er den integrerte bransjeløsningen for industriell distribusjon og engros basert på Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidligere Microsoft Dynamics NAV eller Navision). Dra nytte av vår langvarige erfaring innen farmasi, klientkommunikasjon og sanntids sporbarhet av partier. Optimaliserte forretningsprosesser: Fullt integrert kvalitetssikring Fornøyde kunder: Forbedring av kundeservice, bedre leverandørvurdering, tettere kundeforhold Effektive arbeidsflyter: Optimalisering og støtte av forretningsprosessene, rask og sikker utførelse av oppgavene Optimaliserte lager: Bedre kontroll over varelageret Transparent selskap: Sterk integrasjon av de ulike forretningsområdene, høyeste grad av åpenhet
Skreddersydd programvareutvikling - Fullstendig levering av en skreddersydd programvareutvikling

Skreddersydd programvareutvikling - Fullstendig levering av en skreddersydd programvareutvikling

Hva tilbyr vi? - Fullstendig levering av en skreddersydd programvareutvikling, fra forretningsanalyse til drift og applikasjon - Systemdesign basert på dine behov og begrensninger - Hele team av analytikere, utviklere eller testere
SiGe Manager 2023

SiGe Manager 2023

Programvare for SiGe-koordinering i henhold til byggeplassforskrifter, inkludert en app for Android, iPhone og iPad
Mecalux Easy WMS

Mecalux Easy WMS

Et lagerstyringsprogram for selskaper av enhver aktivitet og størrelse – "Easy WMS" muliggjør koordinering, kontroll og ledelse av lagerprosessene dine.
BusinessGuard Profesjonell

BusinessGuard Profesjonell

Kontantorientert bedriftsledelse gjennom effektiv finansiell kontroll, detaljert bedriftsplanlegging og daglig likviditetsregnskap - enkelt, pålitelig og transparent!
Konsept og Rådgivning

Konsept og Rådgivning

Basert på deres målsettinger definerer vi passende kommunikasjonsstrategier og aktiviteter. Når du forlater huset, åpner du døren. Ikke vinduet. Selv små skritt trenger en plan. Store suksesser krever betydelig mer: En intelligent gjennomtenkt konsept og strategi. Hva vi tilbyr: Basert på deres målsettinger definerer vi passende kommunikasjonsstrategier og aktiviteter. Vi jobber metodisk og har ikke bare suksess, men også lønnsomheten i deres bedriftskommunikasjon i fokus.
Materialforvaltning

Materialforvaltning

MFEMATERIAL er en varebehandlingsprogramvare for å administrere komponenter og artikler av alle slag. Det spiller ingen rolle om det dreier seg om innkjøpsdeler, komponenter for produksjon eller forbruksvarer. MFEMATERIAL støtter deg i lagerhold, bestillinger, produksjon og behandling av ordre. Hovedfunksjoner: -Automatisk lagerbeholdning -Generere bestillinger med få museklikk -Opptil ti mulige leverandører per komponent -Bestille lagerfeil etter stykklister -Ta komponenter fra lager etter stykklister -Stykklister med vilkårlig innkapsling -Stykklister i ubegrenset mengde -Bestillinger kan utføres for lager eller ordretilknyttede -Reservasjoner av komponenter for ordre i lager -Ordreoppfølging for bestillinger og produksjonsprosesser -Du kan opprette så mange komponenter du vil. -Hver komponent har en fri betegnelse.
Logo- og Merkevaredesign

Logo- og Merkevaredesign

Ved opprettelse av et selskap og ofte også ved en overtakelse, oppstår spørsmålet om hvordan man presenterer seg utad. Vi utvikler ditt individuelle og unike logo.
Lån - Lån

Lån - Lån

Lån
avanta - Den ekte B2B e-handelsløsningen

avanta - Den ekte B2B e-handelsløsningen

I motsetning til tradisjonelle butikk-systemer er avanta konsekvent spesialisert på B2B E-Commerce. Med et unikt funksjonsomfang gjør avanta det mulig å realisere digitale salgskanaler raskt, sikkert og kostnadseffektivt. Gjennom smart konfigurasjon av funksjonsmoduler skapes en skreddersydd B2B E-Commerce-løsning uten omfattende individuell utvikling. avanta tilbyr til og med spesielle bransjeløsninger for ulike industrisektorer. avanta begeistrer brukere i over 20 land. Kjente merker, skjulte mestere og den industrielle middelklassen setter pris på fordelene med avanta - inkludert Gühring, Oest, Amann, Purell, WashTec, profine, marantec osv.
Datainnsamling

Datainnsamling

Har du dokumenter som du ønsker å digitalisere? Vi hjelper deg. Skannings- og registreringstjenester samt dokumentkontroll fra én leverandør. Er ditt tema ikke nevnt? Bare skriv til oss, vi gir deg gjerne råd. Dine fordeler som kunde Gode grunner til å samarbeide: Din kostnadsfordel: Oppgjør med kompensasjonsavgiften: Som bedriftskunde kan du motregne 50% av vår verdiskaping med dine kompensasjonsavgiftsbetalinger. Redusert merverdiavgift: Som sluttforbruker betaler du kun 7% merverdiavgift på våre produkter.
Kvalitetsledelse

Kvalitetsledelse

I våre retningslinjer har vi forpliktet oss til utelukkende å bruke rene vegetabilske produkter til produksjon av farmasøytisk glyserin, med sterk vekt på bærekraft. Selskapet har besluttet at råglyserin basert på brukte matoljer, som opprinnelig er av vegetabilsk opprinnelse, men som i løpet av bruken har blitt blandet med fett av animalsk opprinnelse, kun skal leveres til tekniske formål. Det samme gjelder glyserin fra lipolyse av animalsk fett. Det kan ikke tillates å produsere en råvare, hvis kvalitet ikke kan overvåkes ned til minste detalj, på bekostning av mennesker og miljø, mens det finnes tilstrekkelige økonomiske og økologiske løsninger som også er trygge for menneskers helse. Det er ingen tvil om at disse løsningene finnes for produksjon av glyserin, i form av nesten alle vanlige oljeplanter, inkludert raps, solsikke, soya og palmeolje. Så lenge bærekraft er sikret, må alle rene vegetabilske oljer...
Inventarprogramvare Inventarforvaltning

Inventarprogramvare Inventarforvaltning

Enkelt og lekende lett å føre inventaroversikten. Eiendomsforvaltning i driften Med inventarprogramvaren kan du raskt og komfortabelt registrere og administrere hele inventaret ditt. Administrere inventar på en oversiktlig måte Inventarprogramvare er den ideelle programvareløsningen for alle som må føre inventaroversikten i selskapet.
Prosjektledelse (i hele Europa)

Prosjektledelse (i hele Europa)

Vi forstår prosjektledelse som planlegging, organisering, overvåking og styring av alle aspekter ved et prosjekt. Dette inkluderer å motivere de involverte til å nå prosjektmålene, innenfor de forventede ytelsesmålene for tid, kostnader, kvalitet, omfang, nytte og risiko. Tidligere bruksland i Europa
Kaspersky Total Security 2020

Kaspersky Total Security 2020

Den beste og mest populære Kaspersky-sikkerhetsløsningen Få premium-beskyttelse for hele familien på alle enheter mot virus, ransomware, uautorisert tilgang til webkameraer, en passordbehandler, VPN-beskyttelse og 87 andre teknologier – med bare én lisens. Blokkerer virus, Cryptolocker og andre trusler Beskytter betalinger med kraftig kryptering* Sikrer passord og opptak av personlige dokumenter Krypterer data sendt og mottatt online via VPN** Forhindrer at webkamera-spioner kan overvåke deg hjemme Beskytter barna dine med omfattende funksjoner Funksjoner og fordeler: Utmerket virusbeskyttelse I 2018 ble Kaspersky-sikkerhetsprodukter vurdert i 88 uavhengige tester. De kom på førsteplass 73 ganger og i topp 3 77 ganger. Antivirussystemene har allerede blokkert over 1,9 milliarder angrep i år.
cSTAFF - Arbeidsstyrke- og Tidsstyring

cSTAFF - Arbeidsstyrke- og Tidsstyring

cSTAFF støtter og styrer den operative bruken av ansatte, tilbyr planleggings- og evalueringsfunksjoner, og letter dermed det operative personalforvaltningen.
Søkemotoroptimalisering (SEO)

Søkemotoroptimalisering (SEO)

Med conversionmedia, ditt SEO-byrå, inn i topp rangeringer. Vi sikrer en sterk plassering på Google og Co.
Fremtidssikret

Fremtidssikret

se bilde
IBM® InfoSphere® Data Replication - Uavhengig av databasen (f.eks. Microsoft, Oracle, IBM, mySQL osv.)

IBM® InfoSphere® Data Replication - Uavhengig av databasen (f.eks. Microsoft, Oracle, IBM, mySQL osv.)

Med IBM® InfoSphere® Data Replication kan du replikere forretningskritiske datahendelser uten å vesentlig påvirke systemytelsen, fra vilkårlige kilder til vilkårlige målsystemer. Dette støtter ideelt datamigreringer, applikasjonskonsolideringer, datasynkroniseringer, dynamisk datalagring, metadatahåndtering (MDM), tjenesteorientert arkitektur (SOA), forretningsanalyser samt ETL- og datakvalitetsprosesser. Mer informasjon om løsningen og om lisens- og prismodeller får du i en første uforpliktende samtale - ring oss! Din kontaktperson står gjerne til disposisjon: Ralf Mühlhofer, Tlf. 089 589394 26, ralf.muehlhofer@mip.de
DaVinci®. Donasjonsadministrasjon

DaVinci®. Donasjonsadministrasjon

DaVinci®.Donasjonsforvaltning er et modulært programvaresystem som kan tilpasses kravene til hver enkelt kunde, fra rekruttering til oppfølging av giveren. DaVinci®.Donasjonsforvaltning er et modulært programvaresystem som kan tilpasses kravene til hver enkelt kunde. Systemet dekker hele prosessen av donasjonssyklusen, fra rekruttering av giveren til inntektene fra donasjoner, bidrag, stiftelser, stipend og materielle donasjoner, samt bærekraftig oppfølging av giveren. Donasjonsforvaltningen kan utvides med moduler som finansregnskap, kostnadsregnskap, fakturering, MT940, betalingsbehandling, håndtering av åpne poster, språkpakker og mye mer.
Wallerts

Wallerts

Leter du etter reklameklistremerker, adresseklistremerker, veggkunst-klistremerker, foliesnitt eller tilpassede og unike formater eller former av klistremerker og folie? Ikke noe problem, vi lager det for deg. Du får alle typer klistremerker hos oss. Også full- og delvis bilinnpakning er en del av vårt repertoar. Vi trykker med høy kvalitet digitaltrykk og kutter klistremerkene dine nøyaktig etter konturene, helt etter dine ønsker. Uansett hvilken type klistremerke eller folie du trenger, produserer vi det passende klistremerket for enhver bruk.
Rask, nettbasert lagerstyring

Rask, nettbasert lagerstyring

COMPARAT utvikler og driver forretningsplattformen ATHESIOS Brukere av programvare ønsker seg intuitive og raske systemer. De har for eksempel som mål å skrive og sende en faktura umiddelbart. De vil ikke vente på at kundelisten og artikkellisten skal lastes inn, de vil bare raskt få gjort en oppgave. ATHESIOS Orders er utviklet fra bunnen av med fokus på brukervennlighet. Systemet krever en moderne nettleser og kan brukes med alle operativsystemer (f.eks. Windows, MacOS, Linux).
Kvalitetssikring

Kvalitetssikring

Feilfri støping og bearbeiding av deler, ofte med høyeste vanskelighetsgrad, forutsetter et omfattende kvalitetsstyringssystem. Basert på det sertifiserte kvalitetsstyringssystemet etter TS 16949, gjennomfører vi et omfattende prosjektledelse - fra forespørsel til serieproduksjon. Hele produksjonsprosessen er underlagt en kontinuerlig overvåking - fra smeltet til ferdig produkt. Ritter Leichtmetallguss bruker innovativ teknologi, som for eksempel elektronisk bildebehandling, røntgenanlegg, spektroskopiske analyser og målemaskiner der vi måler produktene dine mot CAD-datasettet. Denne konsekvente kvalitetssikringen gir oss muligheten til å påvirke produksjonsprosessen tidlig.
Kvalitetsledelse

Kvalitetsledelse

INGENIØRTJENESTER > Forebyggende Kvalitetsledelse > Kvalitetsledelse under Oppstart og Serieproduksjon > Forberedelse til Revisjoner i henhold til VDA 6.3 > Leverandørledelse > Feilmeldingspåvirkningsanalyse
Administrasjonsprogramvare OSIRIS JOB Manager

Administrasjonsprogramvare OSIRIS JOB Manager

OSIRIS-Job-Manager er en programvareløsning for de administrative områdene i din bedrift: Salg I Innkjøp I Fakturakontroll I Materialforvaltning Programvarepakken OSIRIS JOB-Manager er et ordrebehandlingssystem for bruk i små og mellomstore bedrifter, hvor det arbeides prosjektbasert, og som har sitt fokus innen metallbearbeidende industri. Fra forespørsel til faktura blir alle nødvendige trinn avbildet. I kombinasjon med modulene JOB-Timer, OSIRIS-PZE og OSIRIS-Calc får du en komplett løsning fra én leverandør. Dette reduserer det daglige arbeidsomfanget til et minimum. Alle utdata- og evalueringslister tilpasses individuelle ønsker.
JOBFIDENCE®

JOBFIDENCE®

Psykologiske vurderingsmetoder for ytelsesprognoser i personalbeslutninger. Ansatte du kan stole på. I henhold til nøkkel-lås prinsippet. Objektiv - pålitelig - rask.
Arbeidsgivermerke

Arbeidsgivermerke

Employer branding er et tiltak fra markedsføring og bedriftsstrategi for å bygge et attraktivt arbeidsgivermerke. Det er grunnlaget for vellykket rekruttering og langsiktig ansattbevaring.