Produkter for forretningstalepost (4)

Outsourcing av mottak av innkommende samtaler

Outsourcing av mottak av innkommende samtaler

Vi tilbyr de beste løsningene innen underleverandørskap for telefonmottak - Nosycom, en referanseleverandør innen eksternisering av telefonservice, støtter deg i håndteringen av din telefonmottak. For alle bedrifter som ønsker å forbedre sitt kundeforhold når det gjelder mottak av samtaler, stol på oss. Vi tilbyr en personlig telefonmottak. Vi håndterer avtale- og bestillingsforespørsel, administrasjon av kampanjer eller forespørsel om informasjon om produkter og tjenester fra Hot line.
Outsourcing av innkommende samtaletjenester - Nosycom, en løsning for håndtering av dine innkommende samtaler

Outsourcing av innkommende samtaletjenester - Nosycom, en løsning for håndtering av dine innkommende samtaler

Uansett størrelsen på bedriften din, uansett hvilken bransje du er i, tilbyr Nosycom outsourcing av mottak av innkommende samtaler. Vi tilbyr både midlertidige og permanente løsninger. En personlig telefonmottakertjeneste som tilpasser seg dine behov, som avtalehåndtering og beskjeder, håndtering av kampanjer, hotline (informasjon om produkter og tjenester) og bestilling av varer.
Utleidt Utgående Anrop Kampanje - Utleie din utgående anrop kampanje til et erfarent callsenter

Utleidt Utgående Anrop Kampanje - Utleie din utgående anrop kampanje til et erfarent callsenter

Vår kampanje for utgående samtaler har som mål å omdanne dine markedsførings- og salgsleads til samtaler. Teamet består av et mangfoldig sett av telefonselgere som vil ringe til dine potensielle kunder, enten det er for en leadgenereringskampanje eller for direkte salgsinnsats. Vi har bevist vår evne til å nå kvalitetsmål og overgå forventningene. Stol på oss også!
Utsetting av anrop mottakstjenester - Nosycom, den beste løsningen for å outsource dine innkommende anrop

Utsetting av anrop mottakstjenester - Nosycom, den beste løsningen for å outsource dine innkommende anrop

Leter du etter et pålitelig byrå for å outsource håndteringen av dine innkommende samtaler? Ta kontakt med Nosycom, et callsenter lokalisert i Madagaskar. Det er referansen for callsentre i landet. Med sin ekspertise sørger de for håndtering av dine innkommende samtaler, som personlig telefonmottak, håndtering av kampanjeoperasjoner, bestillingsbehandling samt håndtering av informasjon om produktene og tjenestene dine.