Produkter for forretningsavgift (38)

Beskatning i Virksomhetsvurderinger

Beskatning i Virksomhetsvurderinger

sala M15 c/o ODCEC di Verona fra kl. 16:00 og 19:00 Komiteen for Bedriftsvurdering ved ODCEC i Verona har organisert konferansen: Skatt i bedriftsvurderinger Vår Angelo Tiziani deltar med innlegget: Skatt i metoder for vurdering som verdsetter bedriftsverdien Arrangementet er akkreditert av ODCEC i Verona og gir 3 poeng for kontinuerlig profesjonell utvikling.
Finansiell rådgivning

Finansiell rådgivning

Finansrådgivning er en uunnværlig tjeneste for enhver bedrift som ønsker å optimalisere sin økonomiske forvaltning og sikre sin bærekraft. Ved å velge denne tjenesten, får du tilgang til ekspertisen til fagfolk som støtter deg i utarbeidelsen av din finansielle strategi, forvaltningen av din likviditet og søkingen etter finansiering. Denne tjenesten gjør det mulig for deg å ta informerte beslutninger og maksimere lønnsomheten til din bedrift. Finansrådgivning dekker et bredt spekter av områder, som analyse av økonomiske resultater, budsjettplanlegging og risikostyring. Ved å omgi deg med kompetente finansrådgivere, sikrer du en grundig forvaltning av ressursene dine og forbereder bedriften din på å møte økonomiske utfordringer. Finansrådgivning er derfor en strategisk investering for enhver organisasjon som er opptatt av sin vekst og økonomiske stabilitet.
Beskatning for bedrifter og enkeltpersoner i Spania - Gratis og skreddersydde tilbud

Beskatning for bedrifter og enkeltpersoner i Spania - Gratis og skreddersydde tilbud

Optimaliser skatten for bedriften din. Våre skatterådgivere gir deg råd og tar seg av dokumentene som skal presenteres for den spanske skattemyndigheten: selskapsbeskatning, inntektsskatt, skatt på økonomiske aktiviteter, merverdiavgiftsrapportering, osv. Våre skatteeksperter tar også hånd om beskatningen av enkeltpersoner i Spania: søknad om skattemessig bosted, inntektsskatt, innlevering av Modell 720, rådgivning om ordningen for innvandrere kjent som "Beckham".
Skatterepresentasjon MVA i Spania - Registrering, regnskap, deklarasjon i Spania

Skatterepresentasjon MVA i Spania - Registrering, regnskap, deklarasjon i Spania

Skatteoverholdelse for ikke-residenter: registrering for merverdiavgift (MVA), skatteattester, VIES-registrering, import med utsatt MVA, periodiske rapporteringer, MVA-avregninger, INTRASTAT / DEB, E/ICSL (MOD349), MOD303, MOD390 osv. Målrettet mot: Ikke-resident virksomheter (B2B / B2C)
Nettveiledning - Vi håndterer dine skatteforpliktelser uten behov for reise

Nettveiledning - Vi håndterer dine skatteforpliktelser uten behov for reise

Nettkonsultasjon for bedrifter og frilansere. Skatteinnlevering, regnskap og lønn. Ingen reise nødvendig, fra ditt hjem eller kontor.
Reklamasjonsrapport - Benyttes ved reklamasjon av feil eller mangler i forbindelse med eierskifte.

Reklamasjonsrapport - Benyttes ved reklamasjon av feil eller mangler i forbindelse med eierskifte.

Reklamasjonsrapport er i prinsippet en tilstandsrapport som benyttes ved feil eller mangler i forbindelse med eierskifte. Rapporten kan også benyttes for å vurdere og dokumentere feil eller mangler ved utførte byggearbeider.
Skatterådgivning - Skatte- og avgiftsrådgivning

Skatterådgivning - Skatte- og avgiftsrådgivning

Høyt kvalifiserte fagfolk innen skatterådgivning vil gi deg informasjon, assistanse, råd, punktlighet og de beste mulige alternativene for din virksomhet, enten du er en fysisk eller juridisk person.
Regnskaps- og Skatterådgivning - Regnskaps- og Skatterådgivning

Regnskaps- og Skatterådgivning - Regnskaps- og Skatterådgivning

Rådgivning og bistand innen direkte og indirekte beskatning, til fordel for bedrifter, organisasjoner og privatpersoner. Rådgivning og bistand ved skattekontroller og i skattetvister på alle nivåer, mot varsel om kontroll og andre skattevedtak og ileggelse av sanksjoner fra Equitalia eller Riscossione Sicilia. Skatterettssak, frivillig retting, utarbeidelse av uttalelser og vurderinger innen skatterett. Rådgivning og bistand innen regnskap og skatt i forhold til utlandet, rapportering av transaksjoner med land på svartelisten og utarbeidelse av Intrastat-skjemaer. E-handel og internasjonalisering. Rådgivning og bistand for utarbeidelse av regnskap for enkeltstående selskaper og konsoliderte regnskap. Rådgivning og bistand i oppfyllelsen av bidragsforpliktelser og i regelmessig føring av regnskapsbøker. Håndtering av ordinært og forenklet regnskap for bedrifter, fagfolk og ideelle organisasjoner.
Skatteteknisk Støtte for Selskaper

Skatteteknisk Støtte for Selskaper

I et skiftende skatteklima vil vår erfaring være uvurderlig for håndteringen av skatteanliggender i din virksomhet. I tillegg til å være i stadig endring, er skatteklimaet også ganske komplekst, og sjansen for små eller store feil er til stede, spesielt i viktige saker som påvirker lønnsomheten din. Eventuelle feil i den skattemessige håndteringen av virksomheten din vil resultere i unødvendige økonomiske belastninger.
BEDRIFTSASSISTANSE - Regnskaps-, skatte- og avgiftsassistanse samt håndtering av relaterte forpliktelser

BEDRIFTSASSISTANSE - Regnskaps-, skatte- og avgiftsassistanse samt håndtering av relaterte forpliktelser

Svolgimento pratiche Camera di Commercio, Comune, Agenzia Entrate, lnps, Inail Tenuta contabilità Adempimenti fiscali con assistenza tributaria Compilazione e redazione Dichiarazione dei redditi Mod. 730, Modello Unico persone fisiche e società Gestione del personale/buste paga Check-up aziendale completo (analisi di bilancio, esame dei costi, analisi finanziaria) Consulenza marketing-organizzativa Consulenza bancaria, analisi e monitoraggio condizioni e tassi applicati Gestione tesoreria - Ristrutturazione debitoria aziendale Interfaccia tra aziende e istituti di credito affidanti e potenziali Rilascio garanzie, tramite confidi, su affidamenti bancari (finanziamenti, linee di smobilizzo, leasing) Ricerca di partner bancari Consulenza contrattuale Valutazione progetti di impresa e reperimento fonti di finanziamento e assicurazione del credito Domiciliazioni societarie
Skatteforvaltning

Skatteforvaltning

Oppfyllelse av skatteforpliktelser.
skatte-, arbeids- og regnskapsrådgivning for bedrifter og enkeltpersoner

skatte-, arbeids- og regnskapsrådgivning for bedrifter og enkeltpersoner

Mer enn 25 års erfaring som forvalter og rådgiver innen skatt, arbeidsliv og regnskap - Still ditt spørsmål til vår universelle rådgiver, skatte-, arbeids- og regnskapsrådgiver om eventuelle spørsmål innen skatterådgivning, arbeidsrådgivning for små og mellomstore bedrifter og privatpersoner. Bedre forhold mellom kvalitet og pris garantert.
Regnskapsfører for Små Bedrifter - Bokføring og skatteforberedelsestjenester for små bedrifter

Regnskapsfører for Små Bedrifter - Bokføring og skatteforberedelsestjenester for små bedrifter

Andrew Passer regnskapsfører for småbedrifter - regnskaps- og skatterådgivningstjenester til kunder i London og Stor-London. Håndtering av din bedrifts skatt, regnskap, bokføring og lønn. Et komplett utvalg av regnskapstjenester, inkludert utarbeidelse av finansielle rapporter, skatteplanlegging og overholdelse, samt rådgivningstjenester for småbedrifter. Med personlig proaktiv rådgivning er jeg forpliktet til å tilby eksepsjonell service og gjøre din bedrift skatteeffektiv.
Bedriftsrådgivning - Juridisk, skatte-, regnskaps-, finans- og arbeidsrådgivning

Bedriftsrådgivning - Juridisk, skatte-, regnskaps-, finans- og arbeidsrådgivning

Hos IGH Advokater og økonomer har vi et team dedikert til rådgivning for små og mellomstore bedrifter. Våre eksperter har støtte fra resten av spesialistene i IGH, noe som gjør at vi kan tilby en helhetlig og svært profesjonell tjeneste for din virksomhet.
Bedriftsrådgivning

Bedriftsrådgivning

Hos Fiduciaire Genevoise tilbyr vi rådgivningstjenester til bedrifter som har som mål å støtte ledere i strategiske beslutninger og optimalisering av deres aktiviteter. Takket være anerkjent ekspertise og en grundig forståelse av det sveitsiske markedet, hjelper vi oppstartsbedrifter, små og mellomstore bedrifter samt multinasjonale selskaper med å møte sine utfordringer innen ledelse, finans og utvikling. Våre tjenester dekker et bredt spekter av tjenester, inkludert rådgivning innen bedriftsstrategi, skatteoptimalisering, finansiell planlegging, samt håndtering av fusjoner og oppkjøp. Enten du ønsker å forbedre ytelsen din, strukturere driften din eller gripe nye vekstmuligheter, gir Fiduciaire Genevoise deg skreddersydde løsninger og kvalifiserte råd for å nå dine mål. Ved å samarbeide med vårt team av spesialister får du personlig oppfølging i hver fase av bedriftens livssyklus, med et fast engasjement for å maksimere din suksess og styrke din posisjon i markedet.
Enea Skattefradrag - Enea Skattefradrag. Behandlingstid for forespørsel: 24 timer

Enea Skattefradrag - Enea Skattefradrag. Behandlingstid for forespørsel: 24 timer

Her kan du be om å få utfylt og sendt inn all dokumentasjon for å få Enea skattefradrag på opptil 65 %. Svarstid: 24 timer For mer informasjon, kontakt nummer 0773 643534.
Bedriftsadresse Tjeneste - fra 29,95 €/måned

Bedriftsadresse Tjeneste - fra 29,95 €/måned

Sosial adresse 29,95€/måned. Dine besøk, samtaler og korrespondanse håndteres av vårt sekretærteam. Den beste tjenesten for sosial, skattemessig, kommersiell og/eller kontoradresse for selvstendig næringsdrivende, fagfolk, små og mellomstore bedrifter, samt selskaper i Castellón. Skreddersydd, personlig og fleksibel tjeneste. Umiddelbar kontrahering. Et team av fagfolk til din tjeneste til best pris. Tilgang til kontorer og møterom i et profesjonelt og innbydende miljø.
Bedriftsledelse - Støttetjenester for Ledelse

Bedriftsledelse - Støttetjenester for Ledelse

Støttetjenester for den daglige ledelsen av din bedrift. >Regnskap >Skatt >Personal
Juridiske Tjenester - Finansielle - Støtte til Finansielle - Juridiske - Skatteaktiviteter

Juridiske Tjenester - Finansielle - Støtte til Finansielle - Juridiske - Skatteaktiviteter

Internasjonal kontraktsrett Spesialisert juridisk rådgivning Løpende juridisk støtte Lokale skattetjenester Innovativ og alternativ finansiering Euro-prosjektering
Forenklet Regnskap - Forenklet Ordning

Forenklet Regnskap - Forenklet Ordning

Regime Forfettario - Regnskap i Regime Forfettario Online Denne tjenesten lar deg overlate regnskapet ditt til oss online i forenklingsordningen. Kontakt fiscoeasy, din online revisor, så finner du en revisor som kan gi deg all nødvendig informasjon for å sjekke muligheten for å bruke denne fordelaktige ordningen.
Bank- og finansoversettelser - Forsikringspoliser, økonomiske rapporter, skatteformularer, kontoutskrifter, lån osv.

Bank- og finansoversettelser - Forsikringspoliser, økonomiske rapporter, skatteformularer, kontoutskrifter, lån osv.

I mer enn 10 år har våre lingvister oversatt finansregnskap og markedsføringsdokumenter for ulike kulturelle miljøer, noe som er nødvendig for effektiv virksomhet i utlandet. Vi har et team av eksperter innen finansoversettelse som har omfattende erfaring fra bank- og finanssektoren, og de kjenner bankdokumentasjon og terminologi godt. Alle er morsmålstalere av språkene de oversetter til. Dermed er vi klare til å tilby våre kunder en nøyaktig og rask oversettelse av finansielle og forretningsdokumenter, som: - Forsikringspoliser og søknader - Økonomiske rapporter - Skjemaer for skatt - Bankutskrifter - Investeringsdokumenter - Reklamebrosjyrer for banker og forsikringsselskaper - Lånedokumenter - Markedsanalyse
Bedriftsrådgivning og ledelse - Bedriftsrådgivning og ledelse

Bedriftsrådgivning og ledelse - Bedriftsrådgivning og ledelse

{"8. La certificazione Gost Russia e certificazione EAC Unione Doganale e assistenza legale in Russia e paesi dell’Unione Doganale Euroasiatica.":"8. Gost-sertifisering i Russland og EAC-sertifisering for tollunionen samt juridisk bistand i Russland og landene i den eurasiske tollunionen.","3. Consulenze Societarie e Controllo di Gestione":"3. Selskapsrådgivning og styring","6. Temporary manager per l’internazionalizzazione":"6. Midlertidig leder for internasjonalisering","4. Consulenza Finanziaria":"4. Finansrådgivning","Consulenza Amministrativa, Commerciale e Aziendale":"Administrativ, kommersiell og bedriftsrådgivning","2. Consulenza Fiscale":"2. Skatterådgivning","5. Formazione aziendale continua":"5. Kontinuerlig bedriftsopplæring","7. Realizzazione materiale informativo in lingua russa (brochure, cataloghi, siti web, social media, etc.). Offriamo traduzione professionale.":"7. Utarbeidelse av informasjonsmateriell på russisk (brosjyrer, kataloger, nettsteder, sosiale medier, osv.). Vi tilbyr profesjonell oversettelse."}
Elektronisk Kvittering: Revolusjonen innen Digitalisering av Salg

Elektronisk Kvittering: Revolusjonen innen Digitalisering av Salg

Den elektroniske kvitteringen representerer et viktig skritt fremover i digitaliseringen av detaljhandelen. Dette innovative systemet muliggjør utstedelse av kvitteringer i digitalt format, noe som reduserer bruken av papir og bidrar til en mer bærekraftig og ansvarlig forvaltning. Med vår tjeneste for elektronisk kvittering kan du sikre maksimal transparens i transaksjonene og forenkle den skattemessige kontrollen. Systemet er perfekt integrert med "kasseapparater", og sikrer en jevn synkronisering mellom salg og skattemessige registreringer. Å ta i bruk den elektroniske kvitteringen forbedrer ikke bare bildet av din bedrift, men tilfredsstiller også behovene til et marked som i økende grad er orientert mot innovasjon og bærekraft. Velg vår tjeneste og ta et skritt mot fremtiden for din virksomhet!
BANKFAGLIGHET FOR ENTREPRENØRER I FRANKRIKE - Investeringsanalyse og strategi, tilgang til internasjonale markeder

BANKFAGLIGHET FOR ENTREPRENØRER I FRANKRIKE - Investeringsanalyse og strategi, tilgang til internasjonale markeder

Vi tilbyr deg tilgang til internasjonale markeder for å hjelpe deg med å utvikle virksomheten din globalt. Enten du ønsker å eksportere produktene dine til utlandet, etablere internasjonale partnerskap eller investere i fremvoksende markeder, har vi kompetansen og ressursene som trengs for å hjelpe deg med å lykkes. Hos Financisi er vi fast bestemt på å hjelpe deg med å realisere dine forretningsambisjoner med selvtillit og suksess. Bli med oss i dag og oppdag hvordan vår bankekspertise kan hjelpe deg med å nå nye høyder i virksomheten din.
Finansielle Tjenester

Finansielle Tjenester

Grenseoverskridende finansieringsløsninger for å sikre en smidig og effektiv implementering av finansieringen av prosjektene dine For å gi våre kunder råd om pålitelige, effektive og individuelle finansieringsalternativer for realiseringen av prosjektene deres, er vi glade for å tilby støtte med et team av spesialister fra vårt partnerfirma ACE International GmbH ("ACE"). Denne uavhengige tjenesten er spesielt verdsatt av investorer i tider med volatile kapitalmarkeder. I samarbeid med våre kunder planlegger ACE gunstige strukturer og løsninger, som deretter utvikles sammen med utvalgte finansinstitusjoner. På denne måten er vi i stand til å kombinere moderne finansielt know-how og et stort nettverk av internasjonalt aktive banker, eksportkredittbyråer og andre finansinstitusjoner med vår mangeårige ekspertise som erfarne maskiningeniører.
Gjeldshåndtering

Gjeldshåndtering

Vi koordinerer alle tiltak for deg for å optimalt håndtere dine forpliktelser, slik at du får et klart bilde av din driftsituasjon.
Omfattende forretningstjenester i Litauen, Polen, Latvia og Estland

Omfattende forretningstjenester i Litauen, Polen, Latvia og Estland

BUY COMPANY ONLINE tilbyr et komplett utvalg av forretningstjenester for å hjelpe entreprenører og selskaper med å etablere og vokse sin virksomhet i Litauen, Polen, Latvia og Estland. Enten du lanserer et nytt prosjekt, utvider virksomheten din, eller beskytter merkevaren din, gir vi ekspertveiledning og effektive løsninger skreddersydd til dine behov. Nøkkeltjenester: - Selskapsregistrering: Vi håndterer hele registreringsprosessen, og sikrer overholdelse av lokale lover og forskrifter. Fra valg av riktig forretningsstruktur til å skaffe nødvendige tillatelser, forenkler vi reisen din for å sette opp virksomheten. - Åpning av bankkonto: Våre eksperter hjelper deg med å åpne en bedriftsbankkonto med letthet. Vi veileder deg gjennom dokumentasjonsprosessen, hjelper deg med å velge den beste banken, og sikrer en smidig søknadsprosess. - Varemerkeregistrering: Beskytt din intellektuelle eiendom og merkeidentitet med våre pålitelige tjenester for varemerkeregistrering. Vi utfører omfattende søk, sender inn søknader, og gir kontinuerlig overvåking for å beskytte merkevaren din. - Regnskap og bokføring: Hold fokus på virksomheten din mens vi håndterer dine finansielle poster. Våre tjenester inkluderer skatteoverholdelse, lønnsadministrasjon, og finansiell rapportering, som sikrer at virksomheten din forblir organisert og i samsvar. Hvorfor velge oss? - Strømlinjeformede prosesser for å spare tid og ressurser. - Ekspertise i lokale forskrifter i Litauen, Polen, Latvia og Estland. - Personlig støtte tilpasset dine forretningsbehov. - Helhetlige løsninger som hjelper deg med å fokusere på å vokse virksomheten din. Samarbeid med BUY COMPANY ONLINE for å bygge et solid fundament for virksomheten din i den baltiske regionen.
Omfattende forretningstjenester i Litauen, Polen, Latvia og Estland

Omfattende forretningstjenester i Litauen, Polen, Latvia og Estland

BUY COMPANY ONLINE tilbyr et komplett utvalg av forretningstjenester for å hjelpe entreprenører og selskaper med å etablere og vokse sin virksomhet i Litauen, Polen, Latvia og Estland. Enten du lanserer et nytt prosjekt, utvider virksomheten din, eller beskytter merkevaren din, gir vi ekspertveiledning og effektive løsninger skreddersydd til dine behov. Nøkkeltjenester: - Selskapsregistrering: Vi håndterer hele registreringsprosessen, og sikrer overholdelse av lokale lover og forskrifter. Fra valg av riktig forretningsstruktur til å skaffe nødvendige tillatelser, forenkler vi reisen din for å sette opp virksomheten. - Åpning av bankkonto: Våre eksperter hjelper deg med å åpne en bedriftsbankkonto med letthet. Vi veileder deg gjennom dokumentasjonsprosessen, hjelper deg med å velge den beste banken, og sikrer en smidig søknadsprosess. - Varemerkeregistrering: Beskytt din intellektuelle eiendom og merkeidentitet med våre pålitelige tjenester for varemerkeregistrering. Vi utfører omfattende søk, sender inn søknader, og gir kontinuerlig overvåking for å beskytte merkevaren din. - Regnskap og bokføring: Hold fokus på virksomheten din mens vi håndterer dine finansielle poster. Våre tjenester inkluderer skatteoverholdelse, lønnsadministrasjon, og finansiell rapportering, som sikrer at virksomheten din forblir organisert og i samsvar. Hvorfor velge oss? - Strømlinjeformede prosesser for å spare tid og ressurser. - Ekspertise i lokale forskrifter i Litauen, Polen, Latvia og Estland. - Personlig støtte tilpasset dine forretningsbehov. - Helhetlige løsninger som hjelper deg med å fokusere på å vokse virksomheten din. Samarbeid med BUY COMPANY ONLINE for å bygge et solid fundament for virksomheten din i den baltiske regionen.
Opprettelse og overtakelse av bedrifter

Opprettelse og overtakelse av bedrifter

opprettelse av selskaper, overtakelse av selskap, overdragelse av aksjer, formalitet for endring av daglig leder, overføring av selskapsadresse, budsjetterte regnskap, forretningsplan, hjelp til rekruttering, lønnsslipper, arbeidskontrakt
virtuelt kontor - Selskapsregistrering

virtuelt kontor - Selskapsregistrering

Domiciler selskapet ditt i Madrid, vi tilbyr et stort utvalg av tjenester, fra den mest grunnleggende til 30€ til å domicilere selskapet ditt i Madrid, Mexico D.F. og Miami i én kontrakt. - Telefonbetjening - Mottak av post og pakker - Personlig besøksservice - Tilgjengelighet av kontorer og møterom, osv. Vi har vært profesjonelle innen bedriftsservice siden 1991, og vi er ledende. www.hecop.es