KUNDEREAKTIVERING OG LOJALITET - Utgående og innkommende samtaler
"Oppfølging, Oppfølging, Oppfølging"
RELANCE, INKASSO og BEVARING
« Dine minst tilfredse kunder er din største kilde til læring. Bill Gates
Uansett hvor godt du håndterer virksomheten din, er misfornøyde kunder uunngåelige. Det finnes alltid kronisk misfornøyde, men de fleste kunder har legitime argumenter som fortjener å bli hørt. Du ser ikke virksomheten din på samme måte som kundene dine. Å lytte til dem er den eneste måten å lære og forbedre seg på. Vi er takknemlige når noen tar ordet. I dag legger de fleste kunder igjen tilbakemeldinger og anmeldelser på nettet. All tilbakemelding er en gave, bruk den til din fordel. Negative tilbakemeldinger som blir behandlet med omtanke kan ofte forvandle en misfornøyd kjøper til en livslang kunde.
- Fra oppfølging til rettslige skritt, fra inkasso til kundelojalitet.
- Outsourcing av call center, kundestøtte og kundeservice.