Produkter for e-commerce (2)

E-handel utvikling

E-handel utvikling

E-handel utgjør en stor mulighet for bedrifter til å presentere sine produkter og dermed selge direkte til sluttkunden, 24 timer i døgnet, via de mest brukte enhetene av kjøperne. WordPress er et CMS med stort potensial og har utviklet seg mye gjennom årene, og kan nå lage de mest forskjellige typer nettsteder. Woocommerce er programvaren som er mest brukt og lastet ned av de som har en e-handel på WordPress. Gitt at WordPress er det mest brukte CMS i verden, og at mange brukere av WordPress har nettbutikker, er det åpenbart at Woocommerce også er leder i e-handelsmarkedet. Sannsynligvis også takket være sin popularitet, har Woocommerce vokst raskt de siste årene og tilbyr i dag høykvalitets tilpassede løsninger for fagfolk fra alle bransjer. Leveringstider? Etter fem samtaler på omtrent 60 minutter for å forstå kundens behov, vil det være opp til kjøperen å sende bilder, tekster, videoer og nyttige data for utviklingen av nettstedet. Etter 30 arbeidsdager fra sending av materialet vil den første navigerbare utkastet bli presentert, som kan være gjenstand for ikke-strukturelle endringer. Etter 45-60 arbeidsdager fra sending av materialet vil nettstedet bli levert. Nettstedet vil bli levert ferdig i alle aspekter: fra opprettelsen av et tilpasset layout til den overordnede grafikken, fra utarbeidelsen av personvernerklæringen til utformingen av salgsbetingelsene, fra optimalisering av mobilversjonen til implementering av en hjelpsom chat, fra implementering av betalingssystemet til banneret for informasjonskapsler. *Vi vil følge deg i opplæringen ved å sende en guide som lar deg handle selvstendig på din e-handel, og hvis du ønsker det, er det planlagt 5 timer med fjernopplæring. Hvordan skjer kommunikasjonen? Gjennom telefonanrop, videokonferanser via Skype, WhatsApp-meldingsverktøy, direkte kontakt hvis i nærheten. Hva skjer etter kjøpet? Takket være dataene du gir under registreringen for kjøp av tjenesten, vil du bli kontaktet innen 6 timer, og etter det første innledende møtet vil du få presentert arbeidskalenderen. Kort oppsummert, hva vil du få? Hosting Inkludert 1 år Domene + sikkerhetssertifikat Inkludert 1 år E-post 2 tilpassede e-poster på 2 GB SEO Grunnleggende + indeksering Programmering og grafikk Inkludert Tekster, bilder, videoer og innsetting av de første 30 produktene. INCLUDERT Opplæring. Guide + 5 timers kurs Fornyelse av hosting, domene, e-post og sikkerhetssertifikat etter det første året koster 70€.
Utvikling av statisk nettsted – utstillingsvindu

Utvikling av statisk nettsted – utstillingsvindu

Å lage en statisk nettside – et utstillingsvindu er funksjonelt for den innledende fasen av små bedrifters ankomst på nettet. Et første skritt mot digitalisering og økt synlighet for bedriften i en sterkt konkurransedyktig kontekst, hvor konkurransen ikke lenger er preget av den geografiske nærheten til lignende virksomheter, men av nettet selv. Hva er et utstillingsvindu-nettsted? Når en bedrift velger å presentere sine produkter eller tjenester på nettet, velges det vanligvis å lage et "utstillingsvindu-nettsted", et nettsted som er dedikert til presentasjonen av bedriften, dens verdier og dens styrker. Leveringstider? Etter tre samtaler på omtrent 60 minutter som er nyttige for å forstå kundens behov, vil det være opp til kjøperen å sende bilder, tekster, videoer og nyttige data for utviklingen av nettstedet. Etter 14 arbeidsdager fra sending av materialet vil den første navigerbare utkastet bli presentert, som kan være gjenstand for ikke-strukturelle endringer. Etter 21 arbeidsdager fra sending av materialet vil nettstedet bli levert. Hvordan skjer kommunikasjonen? Gjennom telefonanrop, videokonferanser via Skype, WhatsApp-meldingsverktøy, direkte kontakt hvis i nærheten. Hva skjer etter kjøpet? Takket være dataene du gir under registreringen for kjøp av tjenesten, vil du bli kontaktet innen 6 timer, og etter det første innledende møtet vil du få presentert arbeidskalenderen.